Már ne is haragudj, de nagyon nem vagy képben. :) Nem szoktam pocskondiázni semmilyen játékot, de mint gondolom tudod, a fórum arra való, hogy az emberek elmondhassák a véleményüket, még ha azzal nem is ért egyet mindenki. :)
Ha van kedved csatlakozni builde-ben akkor szívesen veszem azt. Elsõsorban "belsõ" areák kellenének. Ha érdekel keress meg priviben, megadom az msn-t aztán a többit ott.
nemigaz, hogy minden companion jó, act1 végén okku helyett lehet one of many-t felvenni, aki neutral evil undead... kb. kaelyn szöges ellentéte reakciókban.
wizard-ként eternal rest óta nincs semmi bajom a spirit eater dologgal, persze le kell suppress-elni a craving-et minimálisra. amúgy nekem elsõre sikerült devour-olni a priest-et így nem kaptam meg eternal rest-et, na anélkül tényleg gáz. sajnos ez alap feat, szerintem elég gáz, hogy ki lehet hagyni akár egy melléklikkelés miatt...
ha véletlen valaki így járt és kivan miatta: console-lal orvosolható, így nem kell visszatöltögetni ('givefeat 1984').
te figyelj már ide, minek játszol vele egyáltalán?
én azért nem játszom mert tudom hgoy még bugos, de nem is elég erõs hozzá a gépem. a megjelenésekor kipróbáltam, de az elsõ komolyabb összecsapást sem tudtam megnyerni, mert szaggatott
de mostmár majd hogy sokat javítottak rajta, meg fõleg lesz jó vidkarim újra nekikezdek
ha igazad is van, csak azért kár ide írkálni a pocskondiázásokat hogy elolvassuk. rendben, én sem szeretem ha egy jó játék tele van hibákkal, de amíg nem jön a végsõ peccs, addig játssz mással. van bõven játék, idõ inkább kevesebb rá.az nwn1 is vhol 1.62-nél fejezõdött be, két nagy meg két kisebb hivatalos kieg után
Hali. Kis segítséget kérnék a MotB játékban. Szal Chapter 2 végénél vagyok az akadémián, és Ammon Jerro lelkét kéne visszapakolnom a testébe (Tudom hogy nem fõ küldetés de az elsõ rész után õ az egyetlen "élõ" személy akivel találkoztam szal érdekelne mi van vele). Namost az a gond hogy az a két nyomorék PitFiend nem adja ide a lelkét. Pedig megvan a pénz meg a három lélek (Inarus szobájában találtam egyet (Housing Soul), a golemverekedésnél a pénz helyett a srác lelkét akartam, meg is lett, és a "lélektárból" kivettem egyet) de még csak ilyen opciót sem ad be hogy elkérhetném a lelket. Bug? vagy valamit elnéztem?
De ez csak egy dolog az idegesítõ irányítás témában, olyan is elõfordult sokszor, hogy kiadtam támadást egy ellenfélre, de mire odaért a harcosom, egy másik emberem meglõtte az ellenfelet, mire az elfutott a harcos mellett, hogy megtámadja azt aki eltalálta, aztán azt vettem észre, hogy a harcosom szépen megállt és fogalma se volt arról, hogy mit csináljon, csak vakargatta a fejét a csatabárdjával. :)
Ahogy a neten nézegettem fórumokat, másnak is baja volt már ezzel, persze csak ha minden karakter "Puppet Mode On"-ban volt, én meg alapból így játszom, szeretem én irányítani az összes tagot.
Akkor nem ugyanarra gondolunk, az útvonalkeresés nálam nem függ karaktertõl, Okku se volt hajlandó az esetek 90%-ában megkerülni senkit, csak állt egyhelyben.
Hát igen, ízlések és pofonok. :) Egyébként ha már választanom kellene, akkor inkább az alapjáték sztorijára szavazok, mert bár próbálták feldobni minden lehetséges eszközzel a kieget, de a rövidsége miatt nem közelíti meg.
Örülök ha van akinek tetszett a játék, de ennek ellenére tartom magam a véleményemhez. :) Az útvonalkeresést nem tudom pozitívnak nevezni, például abban az ezerszer elõforduló helyzetben, mikor az egyik karakternek kiadom hogy támadjon meg egy ellenfelet, aki kb 3-4 méterre áll tõle, de õ csak bambán áll, mivel köztük ott áll egy másik karakter, sehol asztalok, tereptárgyak, stb, szóval át kell váltanom rá, odaküldeni az ellenfél mellé és kiadni újra a támadást....persze ilyenkor már minden rendben van, a baj csak az, hogy már 10 évvel ezelõtti játékokban is jól mûködött ez, szóval simán elvárható lenne ez manapság megjelenõben. :)
Nem értek egyet veled:) - Én spec kipróbáltam egy favored soulra épített (pap) karit, és egy szem kihívás nem volt benne - ez nem véletlen, egy harcos sehol nem ér a közelébe egy papnak. Varázsló kariról nem nyilakozom, azt nem próbáltam itt. - Lehet te másik játékkal játszottál, nekem nagyon tetszett a sztori, igaz, elég sokáig kellett várni, mire összeállt a kép, hogy ki micsoda, hogy mi és miért történt. - Mivel elõre sokan panaszkodtak, ezért az elején félve használtam a képességet, aztán ráálltam az eternal restre, és egy percnyi gondom nem volt attól kezdve. Gonoszként most kezdtem csak, majd kiderül hogyan lehet kordában tartani - itt elképzelhetõ, hogy tényleg túl nehéz lesz ettõl a játék, de ez valahogy megfelel annak, hogy felemészt az éhség:) Nem véletlen, hogy sok százan buktak már el elõtted:) - Az útvonalkeresés néha érdekes, de általában inkább pozitívnak tûnt nekem. Akkor szokott gondjuk lenni, ha kevés a hely, pl asztalok meg emberek között kell kis helyen lavírozniuk. Kint a szabadban kijelölök egy jó messze levõ, csak hosszú, kacskaringós úton elérhetõ helyet, és simán odatalálnak.
- Amit kihagytál, hogy nagyon szép lett, nekem legalábbis nagyon tetszettek az areák, kinézetre is meg hangulatra is.
A sztori kerdese erdekes dolog, mert pl. nekem a masodik resz alap jatek tortenete sokkal de sokkal jobban bejott, mint az elso resze es annak az elso kiegjee ( Underdark kimaradt ).
A 2. resz kiegjenek torteneterol meg altalanossagban mindenkitol azt hallottam eddig, hogy jobb mint az alap jateke, ez szamomra pozitivum .
A tobbi ponttal kapcsolatban nem nyilatkoznek, mert a kieget meg el sem kezdtem. :)
Befejeztem a kiegészítõt, röviden megosztanám a tapasztalataimat, csak az olvassa el akit érdekel. :) - Eléggé leszûkítették a választható fõkari típusát, úgy értem, hogy aki nem harcossal kezd annak _sokkal_ nehezebb lesz a játék. - A sztori nem fogott meg túlságosan, még mindig mérföldekkel jobb az elsõ rész+kiegek története. - A spirit-eater képességrõl inkább nem írok semmit, majdnem teljesen elvette a kedvemet a játéktól. :) - A karakterek útvonalkeresése még mindig szörnyû, ezt egyszerûen nem értem, hogy lehetett ilyen rosszul megcsinálni...
Szóval egy szó mint száz, nem valószínû, hogy még egyszer nekiállnék. Persze ez csak személyes vélemény. :)
Nem is a tarsaimmal valo szenyozasra gondoltam. De ugye attol fuggoen, hogy hogyan viszonyulsz NPC-khez(olyanokhoz, akik nem lehetnek tarsaid), befolyasodat novelheted, vagy befolyast veszthetsz adott tarsadnal.
Pl. ha a tortenet szerint osszetalalkozol egy csapat farkassal es dontesi lehetoseged adodik, hogy elmenj melettuk, vagy megtamadd oket, es te a masodikat valasztod es mind lehenteled, mert a premjuk neked penz es a penz a mindened, es ezaltal egyaltalan nem vagy tekintettel a veled utazo druida tarsadra, akkor ugye ez neki nem nagyon fog tetszeni es nala befolyast vesztesz.
A jatek elejen az osszes tars aki csatlakozik jo beallitottsagu. Elegge nehezen tudom elkepzelni a fent leirtak alapjan a kozos csapatolast.
Kérdés ugye, hogy milyen képzeli el a gonosz karival való játékot. Ha totál antiszoci akarsz lenni, akkor ne is várd, hogy a társaid jó érzéssel viseltessenek irántad:) Részemrõl gonosz karival való játék esetén is lehet, hogy rendes vagyok bizonyos társaimhoz, mert lehet, hogy akarok tõlük valamit, vagy mert egyszerûen semmi bajom velük:) A gonoszság nálam nem feltétlenül abban nyilvánul meg, hogy a társaimat leoltom (kivéve, ha valaki nagyon ellenszenves, mert annál nem is érdekel, hogy szeret e, és hogy megy vagy marad:) A gonoszságom irányulhat valami nagyobb cél felé (világuralom meg ilyen apróságok), nem pedig arról szól, hogy a társaimat fenyegetem:)
Bar en a legkevesbe sem tartom magam pronak :) , en ugy vettem eszre, hogy a parbeszedekben, minimum a jo a semleges es a gonosz beallitottsagnak megfelelo valaszok valaszthatok, illetve a legtobbszor az ezek kozotti arnyalatoknak megfelelo valaszok is.
Pl. ha informaciot akarsz szerezni adott NPC-tol, akkor azt megteheted udvariasan, normalisan, jo beallitottsagnak megfeleloen; kevesbe udvariasan, kisse nemtorodom modon; illetve agressziven, gonosz modon.
Givel gonosz karival meg nem probaltam a jatekot, erdeklene, hogy pl. az elejen a sok jo beallitottsagu NPC-nel hogyan tudok befolyast novelni, ha kijatszom a gonosz jellemet a karimnak?
Gondolom az alapjátékra gondolsz (a kiegészítõt még csak az egyik oldallal játszottam végig). A cselekménynek van egy fõ szála, azon kell mindenképpen végigmenni, bár az egyes helyszíneket nem feltétlenül kötött sorrendben kell bejárni.
Bizonyos helyeken elválik a jó és gonosz karakterek által követhetõ út, és más küldetésekkel, más szereplõkkel találkozva juthatsz tovább, bár a fõszálon ugyanaz lesz lényegileg a végeredmény. Vicces, hogy amikor a másik oldallal játszod újra a játékot, akkor visszaköszönnek ugyanazok a küldetések, de pont fordítva, a másik oldalról nézve, kicsit olyan, mintha saját magad ellen játszanál:)
Kisebb léptékben nézve az egyes szituációkban pedig szerepe lehet a skilleknek, tehát használni lehet meggyõzést, diplomáciát, meg a hagyományos többet erõvel módszert is.
Megkérdeznék valami pro arcot, hogy mennyire engedi a játék kijátszani a karaktereket? Tehát van-e a játéknak amolyan Fallout/Arcanum módon értelmezhetõ szabadságfoka? Vagy az ilyesmit felejtsem el? Remélem világos a kérdés, tehát nem a korlátlan jövésmenésre gondoltam, hanem a többféleképpen megoldható szituációkra és a gyökeresen eltérõ játékstílusokra!
Igazad van. Az értelmetlen minden az egyben karkterosztályokat valóban le kell nerfelni viszont dalakorán is mvolt pvp de nem ment a kicsik öldödéde.. arról a dm-ek gondoskodtak.. Ha teremtesz egy "alap" világot akkor a játékosok és dm-ek életett visznek bele. RP meg kötelezõ. :)
Bocs, most vettem csak észre rossz címre írtsm... lol.. van ez így néha...hiába öregszik az ember
Blade:
Szabályok azért kellenek, hogy normálisan lehessen játszani. Gondolom neked se jönne jól, ha mondjuk epic szintû drow party vadászna mindig rád, vagy a többi alacsony (lvl 1-5 pl) karikra és öldösné õket állandóan pl... Emellett itt van még a sok és értelmetlen karakter osztályok párosítása, pláne hogy mos 4 kasztot lehet felvenni. Nem igazán emléxem arra egy FR könyvre se ahol önjáró pap-tolvaj-harcos-varázsló karakterrõl szólna a történet....emiatt is kell leszabályozni a kaszt felvételeket az egyensúly megõrzése végett. Persze vannam maxolt-buildelt félisten-avatár karakterek (játékosok)...nos velük igazán nem lehet mit kezdeni, ha jól játszák ki a karakterüket (sok RP ect). De a lootbajnok-tápereket nem igazán kedvelem...
GZ! Nagyon szépek. Bevalom hiányzik egy jó szerepjáték program már.Az nwn ben meg van a lehetõség és annó Dalakora is nagyon jó volt amig el nem csezte PM.. :) De pl ott sem volt le programozott dolog. Igazából a DM-eken múlt minden.. a hangulat elsõsorban.És a játékosok tették élõvé.. mondju pár alap q belefér :) de a szabályozás sziten igazad van.. mondjuk ahoz nem értek abszolute.. max térképkészítés.
Nem azért raktam ki, hogy most ezt kell "isteníteni" csak azért, hogy a toolsettel való munka babra, és sokszor pöcsölõs :-D Vannak benne jó lehetõségek, de vigyázni kell arra is, hogy sok apró dolog ne legyen feleslegesen, mert az meg gyártani fogja a laggot. Nem tudom hogy milyen serveren gongolkoztál. Arra is kell majd figyelni, hogy milyen oprendszer alól akarod futattni a mutatáványt: XP csak 3,4 GB-t látt a 4 GB-ból emellett egy alkalmazáshoz max 2 GB-t rendel hozzá. Elméletileg a /3GB-s kapcsolóval ez 3 ig lehet növelni, de nekem fagyott tõlle a toolsetem... winsux...Valszeg a megoldást a winserver 2003 jelentené, és szerencsére futattható alóla (elméletben). Szóval nem egyszerû, ha kell segíthetek ha gondolod, de ha van kedved csatlakozni akkor arról is lehet szó.
Nem akarlak elkeseríteni, de egy Dalához hasonló PW modul készítése elég nagy feladat. Ami azt illeti, én csinálok egyet(http://forum.sg.hu/forum.php3?azonosito=HoldpengeHCR2PWModul), de mivel kijött a kieg egy csomó egyedi placeables-t átrakott így, szinte a nulláról kell kezdeni megint. Egy modulhoz kell egy jó scripter aki "életszerûbbé" teszi a játékot, emellett szabályozás sem árt, mert azért valljuk be õszintén a NWN2 és a MotB sincs azon a szinten ami a Forgotten Realms világától elvárható lenne. Értem ezalatt pl a drow paladin és hasonló baromságok eseteit.... Igaz ez játéktechnikai kérdés, de azért egy PW modulon én nem fogom megengedni. Arról nem is beszélve, hogy ha szerepjátékre (RP) kerül sor, ezeket a legnehezebb kijátszani. Van néhány kép ízelítõnek:
az normális, hogy kiírtottam az egész helyet, mert a kamu rituálé után rámtaámadt a sámán és így mindenki más is? elvileg one of many miatt tette. mondjuk megérte: többek között +10 str-es öv volt a jutalmam, nomeg egy atomtáp gyûrû a kis szellemhörcsögtõl vagy mitõl (aki a lodge elõtt ugrál mindig, és aki a csata végén betámad 10-szeresére nõve)
Köszi!! :) Ó tudom én azt hogy nem ilyen egyszerû.. Lenne kedve valakinek segédkezni egy projektben? Kellene csinálni egy Dalakora féle online világot. Sokat dobna a játékon. :D
A mapokat a "New Area Transition"-val tudod összekötni. Ez úgy mûködik , hogy van két mapod (persze egy mapról több fele is lehet menni) XX nevû mapod amin van egy Waypoint-od. A WPnek egyedi TAG-gal(pl.: WP_XX_01) kell rendelkezni, hiszen erre fogsz hivatkozni. A másik map neve XY amire át akarod kötni, itt is lennie kell egy egyedi TAG-û WP-od (WP_XY_01). Ezután annyi a teendõd, hogy rajzolj mindegyik mapra egy TIGGER-T mely New Area Transition nevû. Ha ez megvan, akkor lerakod az XX mapra a WP_XY_01 waypoint-ot és értelem szerûen az XY-ra pedig a WP_XX_01-t. EZuán az XX mapon lévõ tiggert kiválasztod, és megkeresed a Transation részt, itt a "LINK TO" sorba szépen beilleszted azt a WAYPOINT tagot, ahová menni akarsz, jelen esetben WP_XY_01-t, értelem szerûen a másik mapon pedig fordítva.
Röviden ennyi, de ez még k.....-ra kevés, hogy élvezhetõ pályákat, vagy modult hozz össze. Ahhoz kell egy jó rendszer, scriptek, questek ect...
valaki pls... Toolset-ben hogy kell összekötni a mapokat?
"Neverwinter Nights 2: Mysteries of Westgate Adventure Pack
Bár a szerepjátékosok még javában Rashemen szellemek lakta földjét járják, már fülünkbe jutott egy új kaland hívószava.
Nem tett rossz lóra az Atari a Neverwinter Nights sorozattal. A nemrégen az EA tulajdonába került BioWare fektette le az alapokat, amelyekre a néhai Black Isle Studios veteránjaiból alakult Obsidian Entertainment építkezhetett, méghozzá igazán hozzáértõ módon. A folytatás a 2006-os év egyik legkiválóbb szerepjátéka lett, s a napokban megjelent kiegészítõ sem vallott szégyent, sõt. Laikusok számára kevéssé ismert tény, hogy az elsõ Neverwinter Nights-hoz számos úgynevezett prémium modul készült, melyek annyiban különböztek a rajongói munkáktól, hogy minden támogatást megkaptak a BioWare-tõl, s nem lebecsülendõ mennyiségû játékidõt, számos újítást, grafikai tuningot, új zenéket, fajokat, kasztokat, szörnyeket, stb. mutattak fel. Az Atari azonban nem sokkal a második rész premierje elõtt leállította az egészet, mivel nem szándékozott házon belül konkurenciát teremteni a folytatásnak. Számos, roppant ígéretes projekt fejlesztése akadt meg ekkor, ám búslakodásra semmi ok. Látva a folytatás és kiegészítõje (Mask of the Betrayer) sikerét, felélesztették a prémium modulokat, immáron kaland csomagnak nevezve õket, s lényegesen nagyobb léptékben gondolkodnak. Az Atari örömmel jelentette be, hogy még idén debütál az elsõ, letölthetõ csomag, mely a Mysteries of Westgate címet viseli. A játékos egy nagy hatalmú, ám elátkozott, s emiatt az életét veszélyeztetõ tárgy birtokába jut. E tárgy a rettegett Éjmaszkosokat is belevonja egy, az egész városra kiterjedõ belharcba, ahol el kell döntenünk, kinek az oldalára állunk, s meg kell szûntetnünk az átkot, mielõtt lejár az idõnk. Nyugatkapu városa ismerõs lehet R. A. Salvatore olvasóinak, hiszen a Papciklus hõseinek nem kevés közük van az orgyilkosok városához. A 15 óra játékidõt kínáló kalandcsomag a sikeres NWN modul, a Darkness over Daggerford alkotói, az Ossian Studios mûhelyében készül. A nem-lineáris kaland számos mellékküldetést, három új társat, új pályatípusokat, ellenfeleket, zenéket és természetesen több ezer sornyi, profi színészek által elõadott párbeszédet tartalmaz. Jómagam türelmetlenül várom."
/Gamestar/
ÉLJEEEEEN!!!! :D
Az a helyzet a kieg abszolult nem patcheli az alap verziót, hogy rendesen fusson magadnak kell azt elvégezni offline patcher és a patchek
most van egy 18 barbarian, 1 cleric, 2 frenzied berserker.. h folytassam sztetek? maradék barbár? egy olyan harcos lenne a cél, ami a kevés védelmét ellensúlyozni tudja nagy sebzésével, illetve gyorsaságával (nem beszélve arról, hogy ne 10bõl 1x találjon :))
Szisztok!Na sikerült tovább mennen de most mikor betölti a fogadós hövetkezö pályát akkor csak egy csupász pálya jön be ahonnan nem lehet tovább menni!!Hiába töltök vissza akkor sem jó!Valami ötlet?
Ha két fegyvert használsz a ranger-el akkor ne válassz duelist-ot, mert néhány feat nem érvénysül a duelist-nél ha van a másik kezében is valami. Ráadásul csak ruci lehet rajta, mert ha valamilyen páncélt adsz rá akkor szintén nem müködik néhány feat. Szóval nem sok értelme van egy ilyen párositásnak.
A power attacknak semmi köze ahhoz, hogy mennyi az erõd. Akár 3 erõvel is mûködik (Abban az esetben nem alapsebzés-4, hanem alapsebzés-1 lesz a sebzésed:) Weapon finesse esetén tényleg bugosnak tûnik (láthatóan megkapjuk a sebzésbónuszt, ha ugyanazon karin finesses fegyver helyett egy másikat próbálunk ki). Érdekesség, ha a fõ kezedben erõ alapú fegyver van, és a másikban finesses, akkor megkapod a plusz sebzést mindkettõre. Ha fordítva, akkor egyikre sem.
Szia!!Nekem igy sem megy!!Feltelepitettem az alap játékot majd feltettem a kieget ami ugye mindjárt 1.10-es de ugy sem ment!!Hiba hotfixelem nem megy!!Mi a gond???
14-es erom van 2-es modositoval, de nem adja meg a plussz sebzest a power attack, legalabb is a statisztika szerint. Lehet, hogy a Two weapon fighting kever be, illetve ezzel egyutt nem mukodik szandekosan, vagy bug leven.
Mindenesetre Shandra Jerro-nak is van weapon finesse-sze es power attack-ja (two weapon fightinh nincs), nala mukodik, megkapja a power attack sebzesi bonuszat... T_T
Ez attol függ van-e erõ modosítód. Ha 20-as erõvel és ennek megfelelõen 5-ös erõ modsítóval rendelkezel és ennek ellenére sem kapod meg a +5 sebzést a weapon finess mellett akkor ez bug. Ha az erõd csak 10es, 0 vagy kevesebb az erõ modosítód, akkor pedig jogos hogy nem kapsz plusz sebzést a nem létezõ erõdbõl kifolyólag. Vagyis utobbi esetben jól mûködik.
Szia! Van erre egy hotfix, amit letölthetsz mondjuk URL=http://files.filefront.com/NN2+Mask+of+the+Betrayer+Dialogue+Hotfix+English/;8721705;/fileinfo.html]innen, ezen kivûl azt hiszem fel kell patchelni 1,10 ig az alapot (legalábbis én úgy olvastam a fórumon és nekem is ekkor lett jó, de vki azt írta elég volt neki 1.06 ig is fel patchelni)
Ami nekem gondot okozza, hogy neverwinterbe elõjött az, hogyha egy uj helyszínre megyek úgy, hogy a mostani helyszínen vmennyit játszottam az új helyszín betöltése elõtt, akkor egyszerûen be crashhel, kilép a játékból (tehát csak úgy tudok új helyszínre menni ,ha már játszottam, hogy mentek egyet mielõtt új helyszínre megyek ezt betöltöm és ekkor jó), de ez elég bosszantó és most emiatt szünteltettem is kicsit a játékotha vki tud vmi megoldást akkor megköszönném, configot azért nem írok mert ahogy néztem a hivatalos fórumot rengeteg embernek van ez a gondja és nem hinném, hogy konfig függõ
Sziasztok!Feltettem a kieget gondoltam, ha már megvan ez is, végigviszem elejétõl... erre persze belefutok egy randa quest bugba, a legelején a silver shard-ot nem akarja észrevenni fater, hogy nállam van... pontosabban ha minden igaz, a felvételekor nem triggerelõdik egy beszélgetés, hogy 'jaj de jó, megvan'. azért ez eléggé gááááz!!Mit tudok csinálni?Van Pach?Köszi
Nekem sem szokásom csalni.. ezt is nehéz szívvel tettem, de így javít a játékélményen :) (Plusz még egyszer az alapnál, elsõ végigjátszáskor rossz volt a hûtõm, és akadott minden mint a disznó... És ez alól az NWN2 sem volt kivétel, ami emiatt rohadtul bugzott. Tehát a végét már nem tudtam csalás nélkül végigvinni. Másodjára, amikor már jó volt a gépem, simán kinyírtam a King of Shadows-t :P) Egyébként meg örülök, hogy eddig eljutottam a gameben, mert nem vok hardcore játékos... :D
Kösz, ezt kipróbálom. :) Nem szoktam csalni, de ez a spirit eater cucc pont azt a részét öli meg a játéknak, amiért a szerepjátékokat szeretem, hogy nyugodtan lehet haladni, nem kell rohanni sehova.
ha nem kíméljük meg okku-t, a belõle kiesõ spirit husk-ot a krematóriumban használva lehetõség van alternatív társ felvételére. neve: 'many of one'. külseje vmi szellem, rogue a drága, ami azért is jó, mert pl. a 39 dc-s ládát ki lehet nyitni vele shadow mulsantir 'open house' nevû házikójában, ami meg egy elég jó 'rakshasa' nevû staff-ot rejt:
Ha nagyon idegesít a spirit eater dolog, akkor használj cheat-et. Néha én is megteszem most már :D Tulajdonképpen nem nagy csalás ez, csak élvezetesebbé teszi a játékot... és nem fog a fele idõ azzal eltelni benne, hogy növelgetem a spirit eater szintet.
Hát aki ezt a spirit eater dolgot kitalálta, azt legszívesebben felakasztanám....annyira idegesítõ hogy az kész, fõleg az 5 perces cooldown.... A másik dolog meg, nem hittem volna hogy rosszabb útvonalkeresést lehet csinálni, mint az alapjátékban, de tévedtem, már egy szobán se sikerül mindig átjutni egy karakternek, ha meg a harc közben elékerül valaki akkor szépen áll mögötte és néz. :) BG-ben akár az egész térképen átküldtem a karaktereket, na itt meg se próbálnám....
csgj: "Shadow Mulsantirban van egy ház, ahol egy holttest hever a földön. Ott van egy olyan lehetõség, hogy szétverheted a fejét :P Akkor kapod a mínusz pontot..."
mint írtam ez -1 chaotic-ot ad, viszont ha elolvasod a megfelelõ könyvet/naplót a szobában, és utána klikkelsz a holttestre lesz +2 választásod: ha itt befejezed a rituálét akkor -10 evil pont a jutalmad + számottevõ xp az ezt követõ csatáért!
Feltunt mar masnak is hogy Weapon Finesse megletekor nem mukodik a power attack? A power attack hasznalatakor levon az attack bonuszbol, de a dmg-re nem adja meg a pluszt. Ez nekem bugnak tunik.
Egy masik kerdes: Two weapon fighting-ra specializalodott ranger-t ki milyen prestige class-szal "paroztatna" ? En most a duellist-et fogom kiprobalni, kivancsi leszek, milyen lesz.
practiced spellcaster (wizard) feat-nek van értelme ha level 20 wizard / level 10 red wizard akarok lenni? nem tiszta, hogy pl. level 24-en (20/4)-nél csinál-e valamit, vagy ott amúgy is 24 az SR vagy milyen level.