Hát eltévedni nem fogsz, mert csak egyfelé lehet menni a térképen ált. de a párbeszédekbõl (sok van belõle) és abból, hogy mit kell keresni, merre nemtudom mennyit értessz majd. Tégy egy próbát! Ha tutorialon túljutsz segítség nélkül akkor elboldogulsz szerintem.
Guild Wars-ozok, mondjuk ott altalaban mutatja egy nyil, hogy merre kell menni, de megertem a jatekot, Skill-eket stb. , remelem ez sem olyan bonyolult...
Megnéztem a mask of the betrayer beharangozóját. Véleményem: Genassi karik elég rondára sikeredtek már megint, Gondolom akkor az eredeti fajokat se dolgozták át, bár olvastam, hogy toolsetben már meg van a lehetõség arra, hogy alakítsunk jobban a kinézeten, de kérdés, hogy akkor miért nem rakják bele a játékba is. Thay nekem nagyon kietlennek tûnik, így a videót nézve. A monsták is elég jellegtelenek küllemre akiket le kell verni. A sztori is nagyon arra hajaz, hoyg már megint fogják a kezünket benne végíg és ki-be operálnak belénk-belõlünk dolgokat, menekülni kell és persze gondolom végíg fogják majd a kezünket, nehogy valami saját gondolatunk támadjon. Nem látok semmi okot arra, hogy megvegyem a kiegészítõt. Ha csak azt nem, hogy már elvonási tüneteim vannak rpg hiány miatt. Mostanában nem jött ki semmi számomra érdekes játék. A készülõ tervek közül sem nagyon van olyan amire kíváncsi vagyok. A Dragon Age ígéretesnek tûnt, és a Bioware neve is kecsegtetõ mint készítõ, de hír nincs és a Bioware-nek vannak más project-jei is. Valószínû jobb lenne, ha nem is erõltetnék addig amíg nem tudnak rá kellõ energiát, figyelmet fordítani. A witcher-t úgyis eltolja az Atari. A Jowood mostanában bughalmazokat és memóriazabáló szörnyeket gyárt. Kéne valami vérfrissítés!
Raepa: Ebbõl lesz valami, vagy csak egy kósza ötlet volt?
télleg az olyan crafting component-ek, amiket lehet õrülni mozsárban és essence-t adnak, azok ugye nem kellenek eredeti formában semmihez?
magyarán lehet mindent észnélkül essence-é átalakítgatni, ugyi?
scribe scroll skill az alap wizard-nál, és ez kell a scroll-ból spell tanuláshoz is. a scroll írás meg úgy emlékszem pénzbe kerül, néhol súlyos ezrekbe is, ergo nem éri meg. de ha tévedek javítsatok ki.
igen, a wizben az a jó hogy tud scrollokat tanulni csõstül. Igazi elõnye akkor van ha felveszi a scrible(?) scrollt asszem tekercs írást és neki áll tekokat írni persze jó pénzért... :-)
Próbálta valaki co-op módban játszani? tapasztalatok? :)
meg ahogy én látom, potyognak is tonnaszámra. gondolom akkor wizard-nál korlát sincs a beszopizható spellek számára, azaz az óriás szupernagy spellbook-ban minden elfér...
Hali mindenkinek... Most az 1.06os patchet felraktam... de mivel nem eredeti a gamem igy crack kellene hozza gondolom... nemtud vki ehhez a patchez cracket?
A teko tanulásnak PW-ken van jelentõsége, hiszen az alapjátékban szinte mindent meg lehet venni :-) /mármint a scrollokat/
Elk Hunt & Cactus: kösz, ezek szerint hiperhülye vagyok, nem tudtam, hogy wizard tud tekercset megtanulni... ááá, így már minden oké.
Amit egyszer megtanultál vagy szintlépés, vagy scroll által az örökre megmarad. Bármikor foghatod, és berakhatod a spellbookba, egy rest és már lehet is használni. A wizzard agya bevesz mindent korlátlanul :)
Ha jól tudom csak a sorci tudja cserélgetni a spelleket. A wiznek ott van alapból a vazsitekerecs tanulása (!) így õ, bármely spellt (arcane) meg tud tanulni, így nincs értelme szerintem a spell cserélgetésnek. Bár lehet hogy a biohokis srácok ezt másképpen gondolják.
hát nem a spellbook-ra gondoltam, hehe. a megtanultakra értettem, hogy azokat lehet-e utólag cserélni. ezek szerint a sorcerer miatt van a szumma kiírásban csak a 'removed spells' és wizard-nál amit 1x megtanultál az beton. ugyi?
off: shield-nél várok a sub-ra ugye, szünetben csináltam két rescue me feliratot és nwn2-zöm is, igen. de most sajna lev16-nál toporgok idõhiány miatt.
ööö... nekem ez akkor volt, amikor az 1.05-ös patch-re crack-et használtam... ugyanis van olyan crack, ami nem jó :P Keress a patchedhez megfelelõ fixed crack-et, vagy használj mini image-t
Sziasztok! Nekem az lenne a problémám, hogy nem jelenik meg a karakter képe sem a generáláskor, sem játék közben. A video beállítást változtattam a teljes skálán, de semmi. Mi lehet a probléma?
Athlon64 3000+ , 1GB memória , geForce 6600GT
tom, de direkt megnéztem: ha kinyitod is jár az xp. namindegy, csak érdekelt. továbblépek :)
MrStokes: amúgy act2 elején van ez, lev13 a kari ha ezt kérdezted.
amúgy a saját alignment-emet nem látom sehol numerikusan? sikerült good-ból átcsúszni neutral-ba, de ezen kívül lövésem nincs éppen hogy áll.
valaki nem tudja, hogy a 'tithe box' disarm-jához mennyi disable device check kell? mert ha több mint 3, akkor nem érint, amúgy viszont rámozdulnék.
(ez az a doboz, amit blacklake district-ben adnak a templomban, hogy vigyük el west harbor-ba. search check sikerült, de disable device nem)
Ez egy csoppet sem lehet meglepo, miutan vki megismerkedett az altaluk kiadott jatekokkal.
Atari uzletpolitikaja jellemzoen: kiadunk egy uj jatekot, gyorsan csinalunk hozza par patch-et es leszarjuk a tovabbiakban a tovabbra is felmerulo, adott esetben sulyos hibakat. Peldanak okaert lasd Greyhawk: Temple of elemental evil c. jatekat.
Ui.: Nagyon remelem, hogy a Witchernel nem kovetik el ugyanezt a hibat, mert akkor konnyen lehet, hogy a vartnal sokkal hamarabb ez a jatek is eltunik a sullyesztoben.
(GamesIndustry) Az egykor szebb napokat is látott Infogrames (az Atari anyacége) újfent kiábrándító pénzügyi jelentést tett közzé. A március 31-ével végzõdõ, elõzõ pénzügyi évre 121,6 millió dolláros eladások mellé kövér 71,3 millió dollárnyi veszteség társult. A májusban végrehajtott létszámleépítés (az alkalmazottak 20%-át küldte el az Atari) majd csak késõbb érezteti a hatását, addig is tessék szépen kihúzni a Witcher év végi megjelenéséig
forrás: Hardwired
A kieg nem jelent meg, ha jól olvasgattam akkor valamikor õszre fogják kiadni. Ebben már elérhetõ lesz az epic szint (ami egyébként is benne van, csak le van szedve -igaz mondjuk lvl60ig lehetne fejlõdni elméletileg). Normális peccs nem is lesz egyhamar, valszeg 1.6X-körül már jó lesz. Most tartunk 1.06-környékén... Szóval ha erre vársz, akkor kb 4-5év múlva tudsz is vele játszani...
na, kieg megjelent már hozzá ? ha nem mikor fog ? és ez az elsõ küldilemeze ?
ja, bocs, csak ritkán látogatom, és ezzel sem játszok addig, amíg normális peccs nincs hozzá
sziasztok kis segítség kéne ott vagyok ahol felrobbantottuk a két hidat és vissza kéne menni a keresztút toronyba nade a torony elõtt ad be a földeken és nem tudok bemenni ez lehet játékhiba? segítsetek kérlek
Nem néztem végig az összes külföldi szervert, mivel oda az angol kell(ene); de amin voltam, az a Grims2. Nem volt rossz, csak kurv@ sokat creshelt...ezért is lett tele vele a bucim. Alapjában értelmes emberek voltak, de azért akadt kivétel. Az angol az amit elfogadnak -türelmesek is voltak ebben-.
A nyári uborkaszezon a szerverek életében :-) nincs sok playa. A hammervale még mindig fut (jegyzem meg halkan :-)
külföldit tudsz ajánlani ami jó? RPben gondolkodok fõleg.
Amugy frankó hogy csinálsz modult kár hogy ilyen kilátástalan..eléggé be van dögölve az nwn2 társadalom szvsz.. idõ remélhetõleg segit, jelen pillanatban szerintem még az a gáz hogy az embereknek nincs elég gépe hozzá..fõleg nem hogy egy jóminõségûszervert futtassanak.
Nekem nwn1ben a dalakora kavics szerver jött be legjobban , de a hammervale is hangulatos volt.. lost dalesnek lehet nem adtam elég idõt de nem jött be annyira.
SRácok hogy lehet a Greycloak-ok Unit Strength-jét növelni? mert a legjobb páncéljuk/fegyverük van és ki vannak képezve amennyire csak lehet de azt nem tudom hogy mivel kéne feltornázni :( jah és a morált...ami a parasztokra és a kereskedõkre vonatkozik nah azt se tom h h kéne feljavítani...
6 másodperc egy kör. A karakterlapodon látod, hogy milyen támadásai vannak a karakterednek, kezdetben egyet üt körönkén. Késõbb, ahogy egyre nagyobb szintû leszel, kapsz új ütéseket, pl egy level 16os, egy fegyverrel harcoló harcosnak már 4 ütése lesz. Haste megint csak ad egy ütést, azzal már 5 ütésed lehet. Ez még nõhet, ha 2 fegyvered van, illetve egyes kaszt specialitások (monk), és bizonyos varázslatok adhatnak még plusz ütést. Ezek mind a kör 6 másodpercében hajtódnak végre.
Persze hogy nem a szintlépés a szerepjátszás lényege, de én nem is ezt mondtam, hanem erre válaszoltam: "© Chipii ma 13:36 | privát | válasz erre | #5067
Bocs, de a szerepjátszásnak semmi köze nincs ahhoz, hogy mit választasz/választhatsz szintlépésnél. Sõt, szerepjátékhoz nem kell semmiféle szintlépés sem - ugyanis nem attól szerepjáték:) Válasz 'csgj' üzenetére (#5063)"
Tudom, de azt csak wizard/sorci tudja, õket meg zavarja az 50% arcane spell failure, míg a papnak nem arcane spelljei vannak, ezért a stone body nem jelent neki efféle hátrányt.
Jobban átgondoltam a paladin-presist spell kapcsolatot s bár megoldható lenne 4es spell level szinten is, de amilyen vazsikra hatna arra meg nem lenne nagy értelme, mert úgy is lesz 1-2 ami itebõl lehet nyomni Xuse/day gyakorisággal. Ígyhát teljesen kilõttem (azaz teljesíthetetlen feltételekkel lehetne csak felvenni) Egyébként a stone body mellett az iron body spell is krit immunt ad még.
Ez teljesen így van. Mikor még játszottam a nwn1-en (az a magyar modul még mindig fut!) ott nagyon jól megoldotta a builder ezt a dolgot. Aki táper módon játszott ( hogy mennyien is voltak...) nem kapott epic tokent. Azaz lvl20ig tudott menni a karival, és utána kész, vége volt. A hangsúly a szerepjátékon van. Ki hogyan oldja meg a DM meséjében a feladatokat jellemétõl függõen stb. Persze akad olyan playa is, aki "übertáp" és emellett nagyon jól nyomja az RP-t...ilyenkor van nehéz dolga a DM-nek, hogy hogyan is terelgesse megfelelõ irányba az adott playa játékát. Én nem vagyok híve a sok és sokszor értelmetlennek tünnõ korlátozásnak, mint pl hogy nem lehet egy tulajdonság értéked se pl 10 alatt. A szerepjáték nem ezen múlik, hogy ki miként ossza el a tulajdonság vagy éppen képesség(skill) pontjait. De amit eloszt (skill) és használni is akarja, azt igenis játsza ki. Pl aki sok pontot rak provokációra az "ért" a kötözködéshez stb... Nyilván mindenki übertáp karaktert akar csinálni, hogy kitünjön a többi playa közül. Érthetõ. De hogy ezt miként csinálja az már más kérdés. Vannak játéktechnikai szabályok, korlátozások amiket be kell tartani az adott szerveren és még ettõl is lehet igen erõs karaktert "építeni". És itt van a legnagyobb eltérés a többi, elõbb említett játékok és nwn között.
"Része" a szintlépés a szerepjátéknak, de (szerintem) nagyságrendekkel lényegesebb, hogy miként viselkesz a karaktereddel, hogyan cselekszel, viszonyulsz a többi játékoshoz, npchez, miként oldod meg a felmerülõ problémákat a karaktered jellemétõl/hivatásától/beállítottságától függõen. Mindenesetre egy játék nem attól szerepjáték, hogy lehet benne szintet lépni, de közben csak nyomod a támadás gombot, és mész elõre a pályán:) Továbbmegyek: ugyanazzal a játékkal lehet szerepjátékos módon, arcade módon, meg teljesen táper módon is játszani, ez a játékoson múlik.
#5071 - ez teljesen igy van, de ha ezeket a szempontokat szintlépéskor figyelembe veszed, akkor felteszem a játékban is követed ezeket az elveket, ha lehet, még jobban.
De nagyon is köze van a szerepjátszásnak ahoz hogy a karaktert hogyan fejleszted, például miért lesz egy elfböl, vagy félelfböl nekromanta? amely fajok a természet legföbb csodáloi/védöi? Nah azt kitalálni, ténylegesen miért lett egy elfböl nekromanta, na az már szerepjáték! De az hogy te csak ugy szimplán fejleszted a karaktert ahogy a legjobbnak gondolod, és olyan képességeket választasz, amik ugyan erösebbé teszik, de az adott kaszt vagy faj soha nem használná a képességet, vagy csak speciális esetekben és ebbe nem gondolsz bele, akkor valoban nincs köze a szerepjátszáshoz...
Ez egy régi vita az igazság az hogy a gothic,TES,NWN és a többi crpg is csak messziröl ugatja az igazi szerepjátékot. A vita szerintem abbol van hogy sokan még életükben nem játszotak valamilyen asztali szerepjátékal igy aztán azt hiszik hogy ezek a crpg-ék a szerepjátékok,pedig nagyon nem igy van.
Bocs, de a szerepjátszásnak semmi köze nincs ahhoz, hogy mit választasz/választhatsz szintlépésnél. Sõt, szerepjátékhoz nem kell semmiféle szintlépés sem - ugyanis nem attól szerepjáték:)
Mindenkinek más dolog jön be, de az tény, hogy a nwn2-t nem lehet összehasonlítani teszem azt a gothiccal se. Igaz, nincs sok választási lehetõség benne. Ezzel szemben az nwn2ben eléggé egyedivé lehet tenni a karaktert, nem beszélve a szervereken történõ szerepjátszásról se, ami teljesen hiányzik a gothicból.
próbálgasd a camera beállításokat. asszem * a gyorsbillentyû a váltásra, de optionsban is lehet finomítani. mondjuk nekem új peccsel sem megy a driving camera-nál az, hogy forduljon a kari a kamera forgatásával...
A multi mûködik törtverzióval is a szerverek nagyrészén. legujabb patch rá nyugodtan lehet rakni legujabb cracket.(telepités után autoupdate aztán crack ennyi)
Annyi kell hogy letiltjátok azt a pár szervert amit egy régebbi postomban irtam( keressetek rá itt a host szóra és biztos megtaláljátok) és létrehoztok egy normális játék accountot..Nekem a megmaradt nwn1 essel is megy.
Ezután engem gond nélkül beengedett szinte mindenhova, ha valami hiba volt az általában hak hiány volt amit gyorsan lehet pótolni google segitségével.. egy szerver volt csak ami ugy inditott hogy 'you are banned'
kérdés:
'damage reduction 30/adamantine' ugye azt jelenti, hogy 30 damage-t elnyelek minden adamantine-nél bénább fegyvertõl? manual alapján ez, gondolom akkor itt ha bármilyen spéci fegyverrel megütnek ami nem adamantine-bõl készült, érvényes. és mi van pl. unarmed fight ellen, hehe.