Hát Chipii mester szinte mindent elmondott errõl: ha az SR-rõl van szó ami "varázslat átütés"-ként van fordítva akkor a tiszta wizardnal nincs jobb. Ha alapból valamelyik iskolát válassza akkor asszem ehhez hozzájön +2 (pl necro, energy, bájolás(nem tom mi angolul valami enhenc...)ezután fel kell venni az adott iskola spell focusát ami még +2, a következõ lépés a greater spell focus ami +4 (ilyenkor asszem a már +2 nem adódik bele, szóval a nagyobb érvényesül) epic szinten meg az epic spell focust ami +6; emmellett "kötelezõ" felvenni a wiznek a spell penetration (varázslat átütés) ugyan ez greater és epicben. Ekkor már azért igen komoly eséllyel tudod legyapni az ellent, igaz ha éppen nincs rajta spell mante nevû vazsi, de erre meg jó a morda vazsi törés (ha még van ilyen 2ben). Emmellett ez asszem csökkenti az ellen SR-jét, így nagyobb eséllyel hat rá a varázslatod, és nem fogja le resistelni. Ami a PM-et illeti, nem hinném, hogy a PM szintek beleszámolódnának a SR-be, mert akkor igen táp lenne a wiz-pm párosítás. Ami meg a spellbõl való immun crit-et illeti, ha lesz magyar PW modul, ezt 1000% hogy ki fogják herélni, mert így is nagyon erõs a wiz a pappal együtt, nem hiányzik még egy ilyen wiz vazsi... Igaz most nem emléxem, hogy a Deva benne van, s ennek ugye az volt a feltétele, ha kritit nyomnak rád, és elrontod a mentõ dobást, akkor szépen 1 ütéssel leamortizáltak... Viszont, ha immun vagy a kritikra akkor ennek meg semmi értelme és szerintem még jobban felborítaná az amugy se egálban lévõ kasztok egyensúlyát.
Na a függõség (pedig egy ideje nem játszok:). Megnéztem nwn1et és nwn2õt is, némileg változtattak az egyhez képest a palemasterben. Ugyan kap magasabb varázslószinteket, de a varázsereje is lassabban nõ, a palemaster szintek csak félnek számítanak, amikor a varázslatok idõtartamát és erejét kell számítani (ugyanez vonatkozik a varázslat védelem átütésre is). Ezért ha 20 a szintlimit, akkor szerintem nem nagyon érdemes pale-t felvenni, mivel addig lényegesen erõsebb egy tiszta wiz. Ha magasabb a szintlimit, akkor esetleg, de mivel nwn2ben a castereknek van immun crit spelljük, ezért ott se biztos, hogy érdemes.
A bab-ban nincsenek benne az erõbõl, fegyverbõl való egyéb módosítók, csupán a szintedtõl függ. A 20. szintig harcosnak minden szinten nõ 1-gyel, toli/pap/bárdfélének 15 lesz level 20-ra, varázslóknak minden második szinten nõ eggyel, (level 20-on 10). 20. szint fölött minden páratlan szinten nõ eggyel mindenkinek, kaszttól függetlenül.
A támadás kiszámításánál ehhez hozzájönnek az erõbõl/ügyességbõl, fegyverképességekbõl, mágikus fegyverbõl, egyéb buffokból jövõ bónuszok, de pl ha egy prestiege osztálynál lévõ követelményben szereplõ bab-ot kell teljesítened, ott ezeket nem veheted figyelembe.
A különbözõ wiz/pale kombóknál azt nézd meg, hogy varázslatátütése (de csúnya így magyarul:) mennyire hatékony. Ez a képesség a varázsló szintjeitõl függ, nem tudom, hogy ebben az esetben figyelembe veszi e a palemaster szinteket is (elég sokat variáltak rajta, és egy ideje nem néztem). Talán a legjobb 20-as szinten egy anci gold sarkin kipróbálni, hogy hányból hány varázslatodat resisteli le ha tiszta varázslóval, illetve ha 10/10essel mész ellene.
Még függ az erõmódosítódtol is közeéharci fegyvereknél a BAB, ami plusz sebzért is ad, szval harcos karikkal érdemes az eröt elõtérbe helyezni. Távolsági fegyoknál az ügyesség a meghatározo, viszont itt nem kapsz + sebzést asszem. Meg van az a feat, ami azt adja hogy a közelharci fegyoknál az ügyeség vagy erõ közül a magasabb adodik hozzá a BABhoz, viszont a sebzéshez ekkor is az erö, ezért ez sztem azoknál akik a harcra gyurnak nem érdemes ugy csinálni hogy felveszi a featet, és csak ügyeségre rak mert nagyobb lesz az armorja is ezáltal stb, de a sebzése viszont kisebb lesz mintha az eröt növelte volna, és egy mágiahasználo ellen a magas ügyesség nem sokat ér, viszont ha pár ütéssel hamarabb lehenteled, az az életed jelentheti.
Én magyaritással játszok, és egyik könyben, vagy annál aki elmagyarázza a dolgokat ugy olvastam az enchantolássla kapcsolatban, hogy az alapbol mágikus tárgyakat enchantolni bonyolult, mert a hatások összekeveredhetnek, stb stb.. amiböl én azt vettem ki hogy vagy nem lehet(ezt tartom valoszinübbnek) vagy pedig joval nagyobb skillpontontok kellenek hozzá. Viszont kisérletezni lehet, mert az anyagok nagyon strapabíroak, szval nem pusztulnak el:P
Elk Hunt, kiváncsi vagyok a véleményedre, mert látom te értesz hozzá. Szval sztem érdemes a wizardot párositani pale masterral, mert megnéztem, és nálam nem csak a páratlan szinteken kapott memorizálhato varit, hanem minden szinten. Én is elöre megtervezem a karim, de mivel csak a leírásokban meg egyéb dolgokban nem hiszek, ezért csalással szoktam megtervezni: adok neki annyi xp-t hogy max szintü legyen, de ezt nem mentem el, hanem utána visszatöltöm, vagy kezdek egy új karit, csak megnézem mennyire hatékony a max szintjén. Na a lényeg, csináltam pár wizard/palemaster karit 17/3 15/5, 13/7, elosztásban. És amire rácsodálkoztam: a szinteken memorizálhato varik száma minden esetben ugyanannyi volt, ráadásul ha több pm szintem volt, az több életeröt is jelentett, meg a pm kap egyéb bonuszokat is... Szval utána nézegetve a feateketa 15/5 párositás volt a leghatékonyabb, mert ugy a wizard miatt +1 vari featet tudtam felvenni, mind a 13/7 esetében(azt mondjuk nem tudom, hogy ha tisztán 20. szintü a wizard, akkor lehet még 1 plusz featem lene, de ahogy néztem arra a plusz featre már nincs szükségem, és az életerök jobban jönnek. Így az életeröm magasabb volt mint egy azonos szintü wizardnak, viszont nem varázsoltam gyengébben. Mondjuk a 10/10 párositást is néztem, és ott már vesztettem a memorizálhaot varázslotok számábol kb mindne szinten 1-t, plusz nem tudtam 9. szintü, csak 8. szintü spelleket használni, pedig az jo lenne krit immunitás miatt(legnehezebb fokba játszok, mert még igy is könnyü sztem). De ha meglesz a kieg, tuti hogy egy 30W/10PM-es karit tervezek meg(és remélem kivitelezek is:P ) Ha nem is mendenki, te sztem érted miket írtam, nah várom a véleményed: Odassyn Ceriak
tudja valaki, hogy az uj OFFICAL patch milyen javitásokat tartalmaz? a 6976ra gondolok..
BAB=Basic Attack Bonus. Harcos kasztúaknak egyformán növekszik és a szintedtõl függõ érték. A teljes attackod függ a BAB-tól ami tehát szint függõ + a forgatott fegyvertõl (+1 tõl +5 vagy stb.-ig) + egyéb módosítók (haste vazsi ect) Így könnyen lehet hogy 28as vagy éppen 44es attackot összehozni. Erre dobsz d20-val így 45tõl 64 ig változhat. A 20as mindig talál és ha szerencséd van kritit nyomsz :-)
Én próbáltam sé enm tudtam tovább encantolni a mágikus fegyvert, de azóta már kijött egy rahedli patch (a játék nem lett ugyan jobb) szal lehet azóta másként müxik
szintlépéssel :)gondolom a prestige kasztra akarsz váltani azért kérdezed.. egyébként kaszt függvénye..A wariknak szintenként egyel nõ a többire nem emlékszem..
En arra lennek kivancsi, hogy egy eleve magikus targyat lehet -e enchantolni?
Pl scimitar +2 -t, ami mondjuk ad 1d4 tuz sebzest is, lehet-e tovabb enchantolni? Lehet-e vajon pl. tovabb +3 -ma enchantolni, hogy a tuzsebzes megmaradjon, vagy esetleg 1d6 jegsebzest hozzaadni?
Van lehetoseg enchantolasra, vannak receptek, az echanthoz hasznalatos essence-eket pedig alkimiaval lehet eloallitani. Bovebben majd egy olyan vki, aki mar csinalta is :D
Bevallom férfiasan nem tudom, hogy a kraftolásnak mi a határa. De úgy vélem, hogy a fegyverekben és a vértekben ez ki is merül nagyjából. Rá kell keresni a gúgléban a nwn2 craft recepies-re pl (bocs az angolésrt)
amúgy ezek a crafting mókák nekem egyelõre haszontalannak tûnnek. max annak lenne értelme, ha pl gyûrûket tudnék enchantolni, vagy kesztyûket stb. (mágusnak való cuccok). vagy ezeket lehet? elég zavaros a dolog elsõre, 4 féle craft skill, 3-4 feat stb...
alapbol én a magyarításal játszok, ergo nem is sejtem hogy mirõl beszéltek.. Jó, van pár dolog amit be tudtam kódolni de ez cak a hihetetlen inteligenciámank volt köszönhetõ! ;-)
Szólj csak bátran, lesz biztos valaki aki tud segíteni benne.
néha csak nézek, olvasom de van amit nem értek.. :DDDD Aszem leminõsítem magam "hobby játékossá" és felveszem a "luzer" multikassztot...
A wizard önmagában a legjobb :-) Végyél fel jó kis feateket (extend spell, empover spell, spell penetration ect) és fókuszálj pl. energia és bájolás vagy necro iskolákra. Igen szép kis DC-t kell megdobni ha pl elengedsz egy banshee-t. :-) Emellett ugye ott van a hold monster/person vagy dominate vazsija. Ezzel igen erõssé tud válni. Pl befogsz egy mobot, raksz rá vazsit (erõ, kitartás, a fegyóra tüzet, gmw-t) magadra meg egy invis-t és máris kész az önjáró gyilkoló gép ...
srácok wizard mellé milyen multi vagy prestige classt érdemes tolni? mert engem egyik sem gyõzött meg, egyelõre úgy tûnik maradok wizard örökre...
Bocs ha az önérzetedbe gázoltam volna 42es szöges bakancsommal, nem állt szándékomban ;-) Hát olvasd végig az adott mondatot, és nem lesz félre értés senkiben. Így korrekt.
Skill pontoknak nincs jeelntõsége(nagy legalább is) az alapjátékban. Végig lehet vinni úgyis, ha nem raksz pl. meggyõzésre, diplomáciára stb. mert a biohokis srácok úgy gondolják mindenkinek kell sikerélményének lenni. Így szerintem nem életbevágó, hogy 8as vagy 16os lore-d van-e vagy nincs, hacsak nem vagy caster (sorci, wiz..) vagy stb. Itt csak arra van kihegyezve a dolog, hogy legyen meg a kívánt skill pontod az adott preszt. kaszthoz és sanyibá... Nem tartom valószínûleg, hogy valaki barbárt indít és a troumblera rak egy halom skill-t hogy legyen AC-ja pl.. helyette inkább felveszi a nehéz vért viselet feat-et és kész :-) Szóval a skillek jók, átgondoltan használva erõssé lehet tenni az adott kasztot. De ehhez azért tudni kell, hogy mivé akarjuk fejleszteni az adott karit, mert különben csak "átlagossá" fog válni.
csak addig láttam, hogy "multizza"... ezért gondoltam a multiplayerre... és tudom, hogy mi az a multi kaszt, mióta kijött a game, azóta folyamatosan játszom vele, és csak nem vagyok olyan hülye, hogy ezalatt ne ismertem volna ki... vili?
Kicsit úgy érzem magam mint a süketek párbeszédjében :-) A kaszt multizás nem egyenlõ a multiplayerrel. Azaz kaszt multizás(multi kaszt) = több kaszt felvétele ami nem feltétlen preszt. kasztot jelent. Vili?
Na, hát úgy néz ki, hogy a Harper Agenthez az alaposztálynak minimum 5-ös szintûnek kell lennie... Ugyanis a 6-os szintre lépéskor már választhattam a Harper Agent-et. (Sõt, volt elég lore-om a red dragonhoz is :D) Végre megvan! :D Ja, ez az "aki akar multizza, aki nem nem" nem teljesen igaz... csak annál, akinek eredetiben van meg a game... És ezért azoknak, akiknek nem eredeti teljesen fölösleges az a vmi, amirõl ti itt beszéltek. Azaz nekem is :P
ezeket a sikkeket érdemes magunknak összerakni? Mondjuk ugy hogy tudom mi kell a prestige osztálynak, és tudom, hogy ezenkivül mi az az egy két tulajdonság amit használok és mi az amire sosem adnék pontot.. Igy ebben a megvilágításban...?
Hát jah, aki akar multizza, aki nem nem. Mindenkinek szive joga mit csinál vagy mit nem csinál :-). Ami még hasznos és mindenkinek ajánlom erõsen a figyelmébe a http://nwvault.ign.com/ honlapot. Itt nagyon sok minden megtaláható, ki ki mélyedjen el benne ha teheti.
A hattererol hallottam, es azt ertem hogy rp vegett mi a jelentosege egy ilyen kasztnak, de en igazabol azt nem ertem, hogy miert akarna barki is rdd-vel multiclass-olni (az rp-t leszamitva, ami valljuk be ebben a jatekban a kasztokkal kapcsolatban nem (nagyon) jut ervenyre legalabb is tudtommal. Vagyis nem jelenik meg tenykent a dialogusokban/nincs nagyobb jelentoseg tulajdonitva annak, hogy na akkor te most egy rdd vagy.)
Tehat rp reszt teljesen figyelmen kivul hagyva, milyen plusszokat ad, ami miatt erdemes lehet egy sorc-ot igy "elrontani" ? :)
Azt ertem, hogy bard-ot rdd-vel multizni miert lehet jo. A tippem a kovetkezo: bard = jack of all trades, es igy elmesz egy fajta specializacio fele.
Van esetleg vmi szep leiras a neten a jatek prestige kasztokjairol, vmi olyasmi, mint ingame?
Ezeket skill-eknek hivjak, es gondolom arra gondoltal, hogy nem egy elore elkeszitett es a jatek altal kari krealaskor felajanlott profilt valasztasz, hanem te valasztod ki a skilleket.
Ezek kozott a profilok kozott megtalalhatoak olyanok, amik direkt olyan skillekkel inditjak a karit, amik kellenek adott prestige class felvetelehez, pl. rangernel az arcane archer profil ami AA prestige class felvetelehez szukseges skill-eket biztosit karakter kesziteskor.
a nwn2-bwn van olyan lehetõség a kari mekalkotásánál, hogy nem választasz "kasztot", hanem TE állítod össze, hogy milyen tulajdonságai lehgyenek a karinak (karizma, diplomácia, vért készités, stb..)
Hogy mire való igazából a rdd? Jó kérdés, korábban (asszem az nwn1ben is) le lett írva ez a preszt. kaszt törénete. Lényege az, hogy õsi (sárkány) vér csörgedezik az ereikben. Kinézetre sajnos elég gagyin érzékeltetik, pl hiányzik a megvastagodott, pikkelyszerû, vörös szinû bõr pl. Na meg persze a szárnyak... Alapjába (meglátásom szerint) a jellemûk a sárkányvérnek (vörös sárki) köszönhetõen kaotikus. Ha valaki ilyen karit indít, egy hirtelen haragú, felsõbb rendû karakterként kell(ene) szerepjátaszani vele. S hogy mibõl készítse sorciból vagy bárdból? Attól függ mire akarja használni: Sorciból akkor valahol a béka segge alatt lesz a támadója, így nem fog belõle hentelõ wm készülni éppen :-) a sorci miatt raknod kell szépen a karizmára, hogy tudj castolni. Emellett a konstira is kell, hogy HP-d legyen. Erõre ugyebár a erõ bonok végett annyira nem kell. De sajnos ekkor se fogsz egy teljes értékû sorcit vagy harcost kapni, igaz a sorci vazsik végett ezt ellensúlyozni lehet. Ha bárból készíted ugyan ez a helyzet, bár a bárd vazsik igen jól jönnek a partyra, így szerintem jobb ha bárdból van csinálva, mert casternek ott van a Wizard, ami ha jól van fejlesztve akkor labdába se tud rugni mellette a sorci...
"és ennél az osztálynál (rdd) érdemes magunk elkészíteni a karit..? " Miért ki fogja megcsinálni helyetted? Vagy mond ki mire gondolsz, mert ebbõl nem tudom... :)
Hát a sorci-rdd párosítás inkább érdekesség :-) Az erõ és a konsti bon miatt kell harcos kaszt is belé, így azért az ebbõl származó erõbon végett szép kis sebzés bonuszt kapsz. Fejbõl nem emlékszem, hogy hanyas szinttõl lehet felvenni a rdd-t (asszem 3as caster szinttõl) de én úgy csinálnám hogy a sorci után a harcost venném fel, és lvl10-tõl tennék a rdd-ra. Megjegyzem a rdd nem harcos beállítottságú kaszt. Ebbõl is látszik, hogy csak bárd és srociból lehet. Ez inkább szerepjáték miatt jó, bár ha sok rdd szinted van (ha majd kijön a kieg és engedi az epic szinteket) akkor már azért elég szép kis karakterré válik. A második út, ha bárból fejleszted rdd-vé, mert a bárd vazsik jó kis buffot adnak és kellõen magas bárd szinttel (min15-16) brutál karakterré válik :-)
Hát szerintem mindent elmondtam ;-) de arra probáltam célozni ezzel, hogy én (elnézést az önzésért) szeretek elõre látni. De mint mondtam, a Te idõd, csak meg akartalak kimélni attól, hogy egy csomó idõt beleölj egy kariba és késõbb jöjj rá, hogy feleslegesen... Azt kell, hogy mondjam, az alapjátékban teljesen felesleges kihegyezni "csúcsra" a karaktert, mivel ott vannak a "segítõk" és ha ügyesen fejleszted õket, akkor nincs min agódnod. Ez az alapjáték, nincsennek nagy meglepetések, így leküzdhetetlen akadály sem. De egy PW modulon azért igen tápos, hanem táposabb ellenek vannak, akik ellen 4-5-6 fõs jól felkészült (lvl 25 feletti) karakterek is behalhatnak...Igen ez nem nwn2 hanem nwn1, de az elv ugyan az. És erre probáltam célozni neked, azzal, hogy jobb elõre tudni, mivé válsz, mint késöbb bosszankodni. Tapasztalat. :-)
igen, még mindig csalás vmennyire... mert nem magát a gamet használod fel a karakter építéshez... Ezt meg nem értettem, sorry: "Azonban ha rájösz késõbb pl, ha 10-12 szintet vittél valamivel hogy"Elkurtuk" akkor ne csodálkozz" - ezzel mit akartál kifejezni? :D
sziasztok. bocs ha már lerágott csont, de ebben a játékban lehet valahogy normális irányítást beállítani? drive cam-ben gondolkozom, de olyasmi kéne, hogy egérmozgatásra ne csak a kamera forogjon, hanem a kari is vele. sehogysem tudtam összehozni. köszi
naggyon jol nyomod! :D én probáltam azt a Caracter Buildert de sajna nem értem, hogy hogyan és miként kellene.. Esetleg nekem is adhatnál tippet, a kari épitéshez! Ide vagy privátba ahogy gondolod. Talán ide jobb, hogy más is okulhasson belõle.. Nos amit én szeretnék az a mágus, és ahhoz felvenni madj a vörös sárkányt.. Ebben kérem a segítségedet! :D
Csalááás?! Ki beszélt itt csalásról?Csalás neked az, hogy megtervezed a karaktered elõre, és azzal játszol? Végül is a Te idõd... Azonban ha rájösz késõbb pl, ha 10-12 szintet vittél valamivel hogy"Elkurtuk" akkor ne csodálkozz. Ha singleban mész akkor végül is tök nyolc, hogy milyen karaktereket indítasz, építesz, mert az alapjáték nem jelent túlságosan nagy kihívást senki számára, arra meg ne nagyon számítson senki, hogy külföldi/magyar modok is hasonló AI/IQ szinten lesznek. Az nwn1hez készültek remek és jól kidolgozott modulok, mint pl Hammervale, Elveszett völgyek, LF, Anwalen (asszem) és ezeken bizonyos szabályok szerint kell(ett) játszani. És itt jön be a karakter tervezés: Sajna, ha nem figyelsz oda, milyen feat-eket és kasztokat veszel fel, és milyen sorrendben akkor nagyon hamar életképtelenné válik a karaktered még akkor is ha partyban vagy. Ekkor 2 dolog szokott történi: vagy az egész party behal, rendszeresen; vagy Te magad fogsz úgy dönteni, hogy elég ebbõl. Szerinted ez még mindig "csalás szagú" ?
Még arra tudok gondolni, hogy nincs meg a spellcasthoz szükséges tulajdonságod, tehát, ha a spellcaster szint az bárd, vagy sorcim akkor nincs 10 v. 11 karizmád, ha meg divine spellcastingról van szó, akkor nincs 10 v. 11 bölcsesség. Ha ezek is stimmelnek akkor komolyan én sem tudom mi lehet
kösz, de nem szeretnék használni ilyeneket...vhogy csalás szaga van :P Carmang, ezeket tudom már egy jó ideje, de azért kösz... Sztem várok még pár szintet, hátha csak fejlõdni kell még egy kicsit...
Ezek szerint tényleg a bárd az alapvetõ harper agent. Tegnap máshol, ahol olvastam ott viszont nem. Ennyit a fórumokról.
Elvileg ez kell hozzá: • Alignment: Any nonevil. • Skills: Diplomacy 8 ranks, Lore 4 ranks, Survival 2 ranks. • Feats: Alertness, Iron Will • Spellcasting: You must have at least one level of a spellcasting class to become a Harper agent.
A link amit adtam azért már komoly múltra tekint vissza. Ez a CBC már elkészült nwn1re is, ami egy pw modulon (nem egyenlõ a moddal !!!!) szinte elengedhetetlen kellék. Ugyan is itt aki "béna" karaktert indít, hamar töröltetni fogja...Ami meg a tapasztalást illeti, már lassan egy éve kint van a piacon a nwn2, így azért elég sok (azaz istentelen sok) fórum, topic, leírás van a témában. Itt sokfélét olvashat az ember, és elképzelhetõ, hogy arra a problémára is megoldást talál, ami adott esetben érint. Tapasztalatból tudom, hogy a "saját bõrõmön megtanult" dolgok sokszor kevesek. Nézd meg ezt a CBC-t, töltsd ki megfelelõen, és ha enged harperré válni akkor nincs gond.
eddig bármikor, amikor kijátszottam a játékot, a karaktereimet úgy tudtam fejleszteni ahogy akartam, és ahogy az le volt írva... Csak most valamilyen érdekes problémába ütköztem. Sztem nem úgy készítették a játékot, hogy mindenképpen nézzek szét elõször a neten... nem ott kell kitapasztalni... a sok furcsa modot meg utálom :P De köszi a sok segítséget mindenkinek! :) Majd vhogy talán sikerül végre Harper Agentnek lenni... :P
Sok idõt tudsz megtakarítani, ha elõtte egy kicsit szétnézel a neten és a találtak alapján kezdesz el karaktert építeni, tervezni... Lásd az alábbi linket: http://nwvault.ign.com/View.php?view=NWN2Other.Detail&id=9
ha mindent OK-nak talalsz, nezz korul a customer support forumon sztem. Ha nem talaLsz semmit rola (amit nehezen tudok elkepzelni), akkor irhatsz rola post-ot.
van egy olyan patch, hogy "privát szerever" azt használtátok? És ha tudod a megoldást akkor kivele! :D
1x sikerült, de utána megint elöjött az a hiba ami eddig is(kiírja, hogy a szerver elutasitotta a nevedet) ami nem tudjuk miért van, és azt sem tudjuk miért sikerült egyszer. Másoknak is kellne probálkozni, mert sztem amugy velem lehet, azaz a gépemmel a baj, mert mostanság sok fura dolgot csinál, ezért én nem tudok teljesen ugy csatlakozni ahogy kellene. De most, még ezen sorokat írtam, eszembe jutott vmi, és már sejtem hogy miért sikerült 1X, azaz mit csináltunk akkor másképpen. Szval lehet tudom a megoldást.
hm... Harper Agent-nek készülõ bárdom van, és hiába van meg mindene, ami kell hozzá, még nem választhatom a Harper Agent osztályt... :( Nemtom miért, talán még fejlõdnöm kell több szintet hozzá?
hát nagyon nem :D De sztem ez nem is kell az NWN2-nek, így is egy hihetetlenül király játék. (tulajdonképpen valszeg nem is lehetne teljesen szabadra készíteni...)
nem :) Vannak bizonyos területek, amelyeken belül kell utazgatnod, és egy world mappal kell kiválasztanod, hogy hova akarsz utazni (csak hát ilyenkor nincs mindig sok kínálat, mert a küldik után kell menni)
nem nem! nem használtam "kekszet"! éppen ezért van fent a "blind"! ahoz nem kell a "keksz"! Mit csináljak? hogy tudom 5912rõl felhuzni 69xxre a gamét? HELP!!!
még 30Gig szabad helyvan... Ezzel nincs gond.. vlami miatt ez a 6972patch nem akarja az igazságot. már azt is probáltam, hogy a vakitást kivettem a demonbol, az se segitett.
Van elég hely a vinyódon? Jó sok giga kell a patchnek amíg elkészül.
gondom van az updatéval! Kekszelt a game, és egy "vakfájl" van benn a demonba, és igy tökéletesen futott az 512-es update. Most megprobáltam frissiteni a de sajnos FAILED lett. mivel letöltötte a game könyvtárába a frissitést, megprobáltam a 2kézi" patchelõvel feltenni, de sajnos azzal is "failed" lett! mit kell csinálni ahhoz, hogy felmenjen az új offical patch? HELP! ide vagy privibe mindegy..
Nincs mit. probáld ezt meg: www.goldmemory.cz vagy http://www.memtest86.com és http://hcidesign.com. Ilyen hibát okozhat túlhuzott proci vagy pedig nem megfelelõ hûtés. Sok sikert ;-)
már nem azért, de elküldtem privátban, és a 4886-os hozzászólásban ezt írtam is :P Ha meg nem tudod, hogy hol vannak a privát üzenetek, az a te bajod... Így sem túl szép dolog itt cd keyt kunyizni
Keress elõször egy memória tesztelõ programot, ami nem windows alatt tesztel. Olyat keress amirõl be tudsz bootolni (floppy vagy cd) és egy éjszaka le is fut.