"A Massively Multiplayer Online Game (MMOG or MMO) is a computer game which is capable of supporting hundreds or thousands of players simultaneously"
végülis nem kell hozzá net, elég ha hálózatba kötünk többszáz gépet, és mmo-zhatunk :) de ez lényegében szörszál-hasogatás..lényegében az mmo-kat tényleg netre szánják..
"A jövõ az MMORPG-ké és az interneten játszható társaiké"
Az összes MMORPG internetes :D
Posted: Thursday, 25 January 2007 05:20PM Please remove Nordock: The Beginning from the list, as the project has been cancelled.
Thanks.
--------------- Nem lesz tehát Nordock :(
Tekintve, hogy technikai hibák tömegét kell kijavítani még lassan fél évvel a kiadás után és tekintve, hogy a pw-k nem olyan ritmusban fejlõdnek mint kéne (már ahol egyáltalán adott a technikai háttér hozzá), azt kell, hogy mondjam, hogy ez a project haldoklik. Itt, vagy kiadnak egy kiegészítõt amiben tényleg összekapják magukat a fejlesztõk, vagy egész egyszerûen a versenyben alulmaradnak. Az a baj, hogy ezzel a teljesítménnyel az eredeti játék dicsfényét koptatják el, mert pár év múlva már ki fog arra emlékezni, hogy volt egy jó játék 'NWN' ami az MMORPG-k elterjedése elött sok-sok embernek ingyenes szorakozást jelentett az internetes szerepjátékok világában. A jelenlegi túl instabil (crash-ek), túl gépigényes(toolset) rendszer nem a tömegközönség számára lett kitalálva. Márpedig az elsõ résznek az volt az egyik vonzereje, hogy sokan játszottak vele és ott is voltak ugyan hibák, de az újdonság varázsa elfedte ezeket a hibákat. Manapság ez már nem újdonság. A jövõ az MMORPG-ké és az interneten játszható társaiké. Már sorakoznak az újabb projectek és azt kell, hogy mondjam fél év után, hogy nem jósolok túl nagy jövõt a játéknak. Sokat vártam az international community-tõl, de azt kell, hogy mondjam nem meglepõ, hogy nagyon sokan elpártoltak a játéktól. Én itt most a multi részérõl beszélek, mert ugyan a single se tetszett (végig se játszottam), de attól nem is vártam sokat és izlések és pofonok különböznek. Kövezzetek meg! A multit viszont nagyon sajnálom. Nagyon sajnálom!
az nem tetszik a craftingolásban , hogy egy pl armor craftinggal létrehozott kész páncélt miért nem tud enchantolni az enchantoláshoz értõ mágus, miért kellett különvenni wondorous item készítésre a dolgot.
amúgy az sokkal jobb hogy több az átvezetõ videó és a hangos párbeszéd az elõzõ részhez képest, mert az volt a világ legunalmasabb dolga hogy tök csendben olvasgatja az ember a milliónyi párbeszédet és választgat a válazolk közül. itt úgy érzem rövidebben a választgatós szövegrészek, de nem megy a hangulat rovására, nem lett belõle egy sacred típusú ide menj ezt öld meg ezt szerezd meg
Megint kijött valami javítás. Nemtom mit változtattak, de hamar rájöttek, hogy az a bizonyos 1.4 final mégsem final (mármint az 1.4-es verzión belül) Egy csomó ideig tesztelhették a betát és mégis rosszat adtak ki? Ha valaki talál infót a változásokról dobjon mûár egy linket! Jah és az új voicechat-rõl is leírhatnátok a véleményeteket. Én sajnos videókari gonndok miatt nemtok játszani egy ideig.
hali !
kérdés: van valami trükk, amivel meglehet oldani, hogy ne legyen olyan bika gépigénye ? mert annyira nem combos a gépem, és bár elfut rajt, de minimum grafon sokkal randább, mint annó a nwn 1, viszont még úgy is szaggat...
#4479: De ez az átkell menem a Merchant Quarterbe, de a térképen nincs rajta :( A dockokból sehogy sem tudok így eljutni a MQ-be. vagy tévednék, hogy oda kell menni? Highcliffbe és az elsõ városba, meg Owl Wellbe meg fura módon eltudok jutni, miközben állítólag nem szabadna oda tudnom menni.
Nah annyira nem ment hogy elkerültem Koraborost azzal hogy azt válaszoltam Ammon biztos visszatér.Nah erre kis idõ eltelt és megjelent Ammon élve...Ha-Ha kis kamu 5en nemtudtuk kinyírni, persze a satnyának sikerül.kis kamu.No mind1 ésakkor itt egy bug mert Ammonnal való beszélgetésbõl kidob.tehát megszakad a beszélgetéses bejátszás.Van még mit javítani.Jah itt a játék már kicsit ereszt a színvonalból úgy érzem és Koraboros sem elég balanszolt.Cold Iron fegyver kell??? Az sebez az ousidereken????
Nah, megin a segítségeteket kérem, mer vmi baj van, vmiért nem tudom irányítani Quara-t, se kikválasztani, se inventory, se semmi, pedig nála van minden cuccom ami most kell, ugyhogy ennek megin nagyon örülök... Vki megtudja mondani hogy ez mér lehet?
Koraborosra a holly weapon használ ???Gondolom tüzsebzés nemigazán...Õ az outer planesbõl származik??? Mert nekem megvan a kompendium.Mi lehet ez a Koraboros, pit fiend???Egyíszerûen nemtalálom a gyengéjét.+3as weapon mintha nem sebezne...tûz és cold damage is innefektive.Craftolásba most nemszivesen mennék bele mert még nem használtam.És most kell is ez a hétvége ami most jön :):):)
Amint elvesz bizonyos helyeket az azt jelenti hogy nem kell már oda menni...ha quest benntmaradt hát azok bukta, de viszont biztos tovább tudsz jutni, mert a játék nem vágja el magát.Csak az van állt. a mapon ami kell is.Persze az xp-így elvészhet ha marad teljesítetlen részküldetés.
Ja és persze a városból kitudok menni akár Highcliffbe is
Sztem nem volt spoiler mert semmi konkrétat nem írtam le a sztorival kapcsolatban, viszont Te az utsó HSZedben igen :) Az a baj, hogy neverwinterben sem tudok a merchant quarterbe bejutni, mert a térképen nincs rajta :(
az ACT 2 elején a sztori miatt nem tudsz sehova menni, mondják is hogy gyanúsítottként nem mozdulhatsz.
Sziasztok! Volna egy nagy problémám, amikor átmegyek az ACT2-be, a térképrõl szinte az összes bejárható hely eltûnik, úgy mint neverwinter. Így nem tudok a Merchant Quarterbe sem bejutni. Tehát nem tudok tovább menni a játékban :( Többször újrakezdtem egy ACT1es mentéssel, de az sem hozott eredményt, végül felraktam a legfrissebb patchet, de az sem segített. Ötlet?
Nekem a demonok nem okoztak gondot, igaz, meg valahol act I vegen craftoltam cold iron fegyvereket, amit a tovabbi jatekmenet alatt fel is tunningoltam (holy damage, +3, illetve +4, keen, meg mittomenmar :) ) ha van korabbi mentesed, akkor craftolj le nehany ilyen fegyvert a harcosaidnak.
Potionos tápolás aharc elõtt, varázshasználókat védd, power kill casting mode on.Nekem könnyen ment.
Nekem Koraborossal van bajom.Ammon Jero egy satnya gyenge fasz.És ez kavart a játék elején???? pffff.Esetleg tud vki vmit???Esélytelen vagyok.
Sziasztok,
Miután beszéltem a szellem Sámánnal aki rám uszítja a barbár szellemeket, mit tehetek ellenük? Szinte esélytelen vagyok - pillanatok alatt levernek... Tanácsot, plz...
köszi!
Készülget. Az igaz, hogy az összes párbeszéd lefordítása embertelen munka, és ki tudja mikorra készül el, de a küldetések, tárgyak, lények, varázslatok már majdnem mind megvannak:
Sajnos mire lesz erre magyarítás(lásd az elsõ részt...)az több év.Szótár javallott bár úgy nagyon nehéz és lassú a menet.
Topictársak!
Én nagyon szeretem ezt a játékot, de tök hülye vagyok angolból! Ki tudja mikor lesz magyar nyelvû végijátszás
Már minden végigjátszással foglalkozó újság megszünt (CD Games PC Games stb.) S O S!
jól van, akkor megnyugodtam. azért is mert még csak nagyon az elején tartok (ezzel játékkal minél többet kell játszani), meg a pihenés miatt is. thx az infót!
Köszi MrAndree, végre jó lett és továbbtodtam menni :D Örök hálám, thx :)
Majdnem Chipii, csak ez megvan az embereknél is a dropdown menüben, examine, és ottvan hogy az ember milyen erõs éppen akin vagy, de viszont akkor megválaszoltad a kérdésemet is, mer akkor most tudom hogy közepes erõsségü kb a karim, mer a fõkarim pont a középsõ kategótiába van most... a többiek meg keményen effortless rangsorolást kapnak 1 kivétellel XD
1. Open your toolset. (This is NWN2ToolsetLauncher.exe inside your NWN2 game directory.) 2. Choose File->New->Script 3. Click the "Script" tab. Should be somewhere near the tabs for "conversations" and "areas." 4. Right-click "Script 1" in that tab. Choose "Rename" 5. Rename the script to "24_p_talk_statue" 6. Copy-paste the following text into the script:
if( GetIsPartyInCombat() || GetIsEnemyWithin(oUser, 15.f)) { SendMessageToPCByStrRef( oUser, 83352); //"you cannot use that item while in combat." return; }
ActionStartConversation( oUser); }
7. Hit F7 to compile the script. 8. In your game directory, go to the "modules" subdirectory, and open a folder called "temp0." Your toolset needs to remain open while you do this. 9. Select the file "24_p_talk_statue.ncs" and copy it. 10. Paste that file into your My Documents\\\\NWN2\\\\Override directory.
Ha azt kérdezed, amire gondolok, akkor egy szörny nehézsége hozzád képest:
effortless: -6 szint, vagy kisebb easy: -4,-5 moderate: -2,-3 challenge: veled egyszintû, vagy 1-gyel kisebb very difficult: +1,+2 overpower: +3,+4 impossible: +5...
Patch talán segíthet, ha még nem raktál. Ha van mentésed a teljes leirtás elõtti állapotról (ahol még lébecol pár monc a szobor közelében), akkor onnan érdemes visszatölteni.
Hát egyik ötlet se jött be, pedig bishopnak maxoltam surviver skilljét, + még egy skill focust is adtam neki rá, és így se látott egy ellenfelet se az egész térképen, a pihenés meg már megvolt párszor, de azt is kipróbáltam még de ugyanúgy nem jó :S Akkor ugylátszik ennek a karinak akkor annyi, vagy max lehet majd exportálom, mer nem volt túlságosan gyenge. Tényleg, errõl jut eszembe, vki nem tudja mi a maximum a challange rating-nél egy karinál? Mer az én emberem most igy 12. szinten Challaging rangot kapott rá, azt nemtom hogy ez most kb hol van, közepe fele?
Sziasztok. Megakadtam. Sajnos mindig legyoznek. Tudtok valami savegame editort a mivel kicsit regyurhatnek circling]?
az olyan szarkofágokat hogyan lehet kinyitni aminél "dust and cobwebs cover this"-t ír ki. mert tolvajjal nem megy, ha szétverem akkor broken item lesz a vége. amúgy ez elég jó az elõzõ részhez képest, hogy nem lehet mindent erõvel ua.jól megoldani
az animal companionnak nálatok sincs portréja a játékképernyõn? elég furcsa hogy fekete
csak nemrég kezdtem a játékot, most neverwinterben járkálok a kereskedõ negyedben. ez a játék kb hány %-a? ja és lenne még1 kérdésem (talán picit lame): ha pihenek egyet, az eredményez olyat, hogy az ellenfeleim erõsödnek egy picit? (mint pl a heroes sorozatban) csak azért kérdem, mert eddig sétagalopp volt varázslóval, ezeknél a thugoknál meg hirtelenjében 2x meghaltam :S (nem panaszkodás képpen mondom :D, mert azért így se izzasztó, csak érdekel... ^^)
Van lehetoseg a ruhak szinen valtoztatni? Craftoltam a karakteremnek egy robe of the archmagi-t de ilyen ocsmany zold haloinget meg eletemben nem lattam. Rossz ranezni...
Az ilyeneket Bishop túlélõ skilljével orvosoltam. Egyszerûen bejelöli a mapen az ellenfeleket, feltéve ha raktál rá pontot. :)
Csá mindenki! Lenne egy kis gondom...najóvan, nagy gondom :) A Ritual of P. nevü feladatnál tartok, és sztem vmilyen bugnál fogva megakadtam, mer nem tudom aktiválni a küldõ terepen levõ szobrot, mer egy olyan feliratot vág a képemhez, hogy csata közbe nem tudom aktiválni... miközbe már minden élõlényt kinyirtam az egész térképen :P Ugyhogy ha vki tudja hogy ezt hogy lehetne orvosolni, akkor please irja meg, mer már nem akarok új karit kezdedeni ha egyszer ezzel elvittem eddig :)
a gyûrûket megnézem majd.a drágakövekre már rájöttem,pl csapdakészítésnél jók. hardcoréban játszok mindig, nem kell resurrection.a behavior fület is megtaláltam korábban, csak éppen attól még ua bugyuták. tehát nincs rá megoldás. parrys karakterem még sosem volt, csak alap szinten tudták egyesek,de az meg hatástalan volt. talán majd egyszer csinálok egy swordplayert.
gyûrût lehet craftolni, fém, drágakõ és essence kell hozzá (mint majdnem mindehez)
az, hogy az NPC-k nem halnak meg, a KOTOR-ban is látott könynítést szolgálja, de azt hiszem hogy ha a nehézséged átállítod a hardcore dnD-re,akkor mintha visszaállna a resurrectionre.
az NPC-k viselkedését a karakterlap behavior fülénél állíthatod, érdemes a varázslókat "kézzel" irányítani és lekapcsolni az auto casting opciót, mivel sok hülyeséget csinálnak. én ugyancsak kikapcsoltam a defend mastert is (az éppen kijelölt karaktert védi), mivel csatában nagy hülyeség hogy minden NPC fut mindenfelé (a fõkarit támadó ellent akarja kicsinálni), közben jó sok attack of opportunityt szolgáltatva. parry: a karakter nem támad, csak megpróbál elugrani az õt érõ támadások elõl, illetve (ha valamilyen dobás sikerül, ezt nem tudom pontosan) akkor riposztozik.
a fater háza értelemszerûen az a ház ahonnét te is kijöttél a játék legelején, a hídon túl.
a parry használatát elmagyarázná vki? ja, a ranger mostmár normálisan meg lett oldva a specializásiójával, így is erõs, de nem annyira überbrutál kirívóan
az elején a falu támadásának visszaverésekor mond vmit a fater hoyg ha muszály, akkor menjünk a házába és a szobában lévõ ládából kotorásszunk hasznos holmikat. namost hol a háza? mert van egy épület amibe nem lehet bemenni és betörni sem lehet az ajtót, az lenne az? csak tolvaj karikkal?
az új rendszerre mûködik az eax2 is mind a négy hangfal is szól
hogyan lehet beállítani azt, hogy a kísérõk normálisan harcoljanak? értem ezalatt a mágiahasználók csak keményebb ellenfelek ellen kezdjék kisütögetni a varázslatokat, mert most elõfordul, hogy mire febuffolja magát és nekikezdene támadni, addigra el is hull az ellen.
másik hogy a közelemben maradva harcoljanak, mert idegesítõ amikor tök távoli célpontoknak is nekiront, miközben nekem kellene segíteni, vagy éppen már halálán van és nem tudom felgyógyítani meg buffolni
az is nagyon zavaró, hogy a nagytermetû, pl dire wolf idézett lények épületekben nem nagyon akarnak harcolni, mert ha nincs közvetlen közelükbe ellen van hogy oda sem férnek a többi csapattagtól, így csak álldogállnak, nem beszélve arról , hogy milyen rövid ideig maradnak jelen
ja, megy mini image nélkül is nálam, most így próbáltam véletlenül, és nem fagy le ott ahol korábban írtam. bár ez egy másik, vadiúj oprendszerem egy üres vinyón, lehet számít az is. és ebbõl ki tudok lépni alt+tab-al simán
Kérdés. Amikor a Shadow Reaverrel és az öt gólemmel megy a balhé, kapok egy Tome of Ilskatar könyvet, amit Aldanonnak kellene odaadni, de köszöni szépen nem kell neki. Ez kellene hogy portált tudjon nyitni az Árnykirályhoz. Ilyenkor mi a teendõ?
Neked már gépet kellett volna cserélni 1-2 éve.A7N8X-E Deluxom volt régen Bartonnal minden fasza meg minden, namost nekem már high definition audio volt a lapon mégis 1 igazi xar volt.Csak a Creative, játékra legalábbis. Abban a gépben nincs sok kraft.Nekem kimegy desktopra simán.Sõt még bármi mást is lehet csinálni helyette.Jah és EAX2 ben nyomom az nálam adja.
pár dolog nem tiszta:
a betûméretet nem lehet növelni mint az elõzõ részben? mert eléggé kicsi még 1024*768-ban is
miért nem lehet varázsgyûrûket készíteni gyûrûbõl és drágakövekbõl? a craft skillje meg meghatározná hogy hány köves lehet max 1-3 és a gyûrû anyaga meg a drágakõ meghat hogy mekkora erejû és hány töltetes lehetne a benne rejlõ varázs. így legalább lenne értelme a köveknek is
ha leütik a társainkat és a portréjukon megjelenik egy halálfej, újjáélesztés nélkül miért élednek fel?
elég rossz hogy egy nagy csatát úgy is ki lehet bliccelni, hogy egyszerûen csak az épületbõl vagy a helyszínrõl kimenekül az ember, és a társak, még a halottak is egybõl ott teremnek, az ellenfelek meg nem üldöznek a területhatáron kívül
az armorok kifejezetten jól vannak kitalálva a "szakmákhoz"
nálam vmiért nem megy az eax, illetve ha bekapcsolom a hátsó két hangfal egybõl elhallgat. ez volt az elsõ résznél is, de ott pauzéztam, leraktam tálcára és visszaállítottam a kvadrofon beállítást sztereoról. itt nem nagyon megy ez, mert valószínûleg túl nagy az erõforrásigénye, desktop helyett csak fekete képernyõt kapok a kurzorral.
mondjuk a lapon sem tökéletes ilyen szempontból, an7 amin egy jó nforcés hangkártya van integrálva, de sok párszor vacakol ilyesmikkel
egyébként van vmi összefüggés a dungeon siege és az nwn között? kiadó, sztori ilyesmi? mert meglepõen sok a hasonlóság mind grafikát, mint a szobrokat, fegyvereket, páncélokat stb. illetõleg
Tudom... En is csak a mountolt imaget hasznalom... biztos ami biztos alapon irtam amit irtam... Az image filehoz mellekelt nfoban volt, hogy: 2> Physically Disable/Unhook any available CD-ROM/DVD-ROM/Writers,or deactivate optical IDE drive(s) in device manager
a yasu meg a tobbi maxi image mellett... Gondoltam ha mindent belo, csak menni fog :))
igen, és közben már rájöttem hogy az 1.4-es netes peccsel és az 1.3-hoz lévõ crack exével is ment volna tökéletesen, ha be van mountolva a képfájlja. de mivel az exével indult anélkül is, így elfelejtettem, és ezért fagyhatott ki a tutorial utáni chapter 1-be való töltésnél mindig
tehát szépen megy a korábban vázolt módon
amúgy a kamera már egész jó 1.3 alatt, csak be kellett hozzá állítani a mouse és nyilak forgatási sebességét.
Ez fura, tudtommal nem kell se yasu, se letiltás, csak poseden image és 4.08HE daemon.
nos, nem a driverben van a hiba,hanem ahogyan elõször gondoltam abban, hogy neten 1.4-re lett peccselve, és csak 1.3-as törés van hozzá. újratelepítettem, 1.0-val tökéletesen mûködik. mindjárt nézem a linkeket. azért lett volna mit javítani rajta bõven még kiadás elõtt
sok mindenben visszalépés a korábbi részhez képest, viszont van benne csomó jó új ötletes dolog is, és a grafika tényleg jobb hogy van domborzat, csak a kamerakezelés ne lenne ilyen béna és lassú
Mukodnek azok... #4201-nel ott a javitott link lista... http://nwn2patch.obsidianent.com/nwupdate.ne_ http://nwn2patch.obsidianent.com/nwn2stub.ex_ http://nwn2patch.obsidianent.com/patchw32.dl_
a fileok vegen az _ -sra figyelj. forcwarebol mar van ujabb is, 93.xx, de mint mondtam nalunk az sem segitett.
próbálbam az offline peccselés. a leírását ennek még külön el is mentettem docba!
sajnos a linkek nem mûködnek, így nem tudok az 1.03.840-hez megfelelõ nwupdate.exét leszedni. az 1.4et elmentettem, az original alapból benne van, de nem mennek az 1.3-as peccsel, mert direkt nem találja meg õket. dolgoztak a fiúk rendesen !
a daemon yasu és image az van amit mondtál, optikai drive nincs benne
csak a területre való kilépésnél fagy, de akkor ezek szerint nem lehet megállapítani mi a hiba oka. legújabb dirx9c és 91.47-es vgadriver van fennt 7600GS kari
úgy látom várnom kell még pár peccset
Azt hisztem #4200-as hozzaszolas kornyeken van egy leiras arrol, h hogyan tudod offline patchelni a jatekot (akar 1.03-ra is). Tegnap csinaltam egy baratom gepen, mukodott a dolog (amikor az online mar 1.04-re patchelne). Probald ki tovabba az alabbi kombot: Daemon 4.08HE, YASU 1.07, poseidon image gamecopyworld-rol, es tiltsd le az optikai meghajto(i)d eszkozkezeloben. AJton kilepes es fagyas esete: Ugyanezzel talalkoztunk fentebb emlitett baratom gepen. Mivel irtak nwn2forums-on, hogy masnak is van ilyen problemaja mikor belso teruletekrol megy kulso teruletekre, gondoltam felrakunk neki egy 1.03-at. Szepen levakartam a korabbi nwn2 telepitest, felraktam ujra, off-line patcheltem. Jatek elindul, 1.03-kent ahogy kell. De ugyanaz volt a helyzet. Ezutan directx reinstall, uj forcware install kovetkezett. De semmi valtozas, tovabbra is kirohadt ha ki akartunk menni a hazbol. Ekkor szerzett egy masik VGA kartyat es kicsereltuk az o fx6600-as kartyajat egy fx6800gt-re es a problema megoldodott... Biztos van mas megoldas is, mint a kartya csere, csak nem sikerult ralelnem.
most nagyon okosat mondtál, úgy tûnik. gamecopyról szedtem hozzá miniimagét, de nem tetszik az 1.4-nek mert megtalálja hogy emulást, még yasu(1.5 / 1.7) -el is. de írják is ott hogy külöfjéle peccsekhez más fájl kell, de mivel neten peccseltem, ezért enm lehetett választani hogy hányasra, egybõl a legmagasabbra tette.ahhoz meg nem jó ami van egy se. ezért próübáltam crackkel, ami jónak is tûnt a jelölt pontig, és ott permanensen kifagy vele. ennyi
az ilyen hozzászólásoknak semmi értelme
telepítettem, hivatalos update-t feltettem. 1.4-re, aztan hasznaltam egy fake DVD iso-t, amivel el is indult. (valahogy keresd meg: 100kb nagysagrendben). Nem kellett crackelni semmit.
telepítettem, peccseltem. de 1.4-hez még nincs krekk,miniimagéja sincs, nem megy a régebbiekkel. így maradt neki az 1.3-as krekk, azzal elindult
tutorialt megcsináltam, utána az act 1-ben a gray dwarfok után mikor ki kell menni az ajtón és jön egy átvezetõ animáció, akkor kifagy, kidob desktopra
vmi 5let? lehet vhogyan léptetni az animokat?
Magic bag volt nalad? Magic bag nelkul en is tudtam exportalni a karakterem. De magic baggel mar nem. Ezt irtak nwn2forums-on is, h azzal gond van. 1.04ben nem tudom ezt javittatak-e, de nem hiszem.
Van két *.bic file ami a játékos karakterre vonatkozik. Az én karakterem kb 650 kilobyte-ot keményedett a játék során....
Újrakezdve a játékot szinte minden cuccom megvolt. Még a 'Gith' kard is. Sõt az "ACT I." kezdetekor a ládából kivettem mégegyet! Semmilyen kódot meg csalást nem használtam!
Egyszer használtam a beépített "update"-et. Le is szedett valamit a netrõl. Növekedett a verziószám de volt egy pont ahol kifagyott a progi. Az alapjáték újratelepítése után nem volt semmi gond. Én hanyagoltam az "update"-eket.
Én csak az 1.03-mal próbáltam és mindössze egyetlen bug bosszantot ami jelentõsen akadályozott a harcok során, a Defensive Casting Mode bugja. Itt ugyanis ha dcm-ben elkezdtem egy spellt és átváltottam egy másikra, akkor automatikusan kikapcsoltta a gép a dcm-et amikor õ vette át az irányítást, majd sorra benyelte az attacks of opportunitikat a casterem. Ezután vissza se lehetet kapcsolni csak ha kimaradtam egy körbõl. Ezt az 1.04-ben kijavították. Bármikor ki és be lehet kapcsolni és meg is jegyzi az állapotot ha karaktert váltok.
ja, miért csinálnának olyan patchet, ami rosszabb, mint az elõzõ :D ??
Nekem 1.03 még, de majd a következõ karakter az 1.04 lesz.Annyira nemkell félni, ismerek olyat aki 1.0át végigtolta.Nekem mondjuk nem sikerült a két Ancient Dragont lenyomnom.1.02 ha volt mint olyan abban több volt a bug nálam.De kijelenthetem hogy az 1.03 elég jól játszható gyakorlatilag a fõ hibákat kijavították már, és jól balanszoltak az ellenfelek.1.04 ennél már csak jobb lehet...
1.04 a menü bugon és az exporton kívül tartalmaz kemény játékmenetbelii hibákat? Vagy szerintetek ne rakjam még fel?:)
Na igen... Meg ha a karakterem, amit annyit tutujgattam, nem tunne el a sullyesztoben... A bugos karakter export miatt meg ugye a karaktert cuccostol sem olyan egyszeru exportalni, de persze meg azt is csak a fogonosz leverese elott teheted meg... Nekem ez nem tetszett. De azert lassacskan mar lvl10es az uj karakterem :D
Kösz a segítséget! Én már komolyabb problémára gondoltam mint a "hosszú jobb klikk". Hát nem volt egyszerû leamortizálni mindent és mindenkit de sikerült. Mondjuk jó lett volna ha az epilógust nem a túlórás portás olvasta volna fel unott közönnyel. És a 'slide show' mellett kaptunk volna valami befejezõ animot....
Nalam ez altalaban forditva tortent :)) Miutan a sorcim kitombolta magat (es mar nem voltak varazslatai) eleg hamar lepihent es megvarta amig Khelgar agyonver mindenkit :))
Hello! Ha már végigtoltad a NWN2-t kérdeznék valamit. Elakadtam - persze a legvégén...ez van - a King of Shadows-al folytatott küzdelemben. Az utolsó - harmadik - "felvonás"-nál tartok. Elég logikus módon szét kéne csapkodni a szobrokat ahhoz hogy a KS ne tudjon regenerálódni/erõt meríteni. Már átnéztem pár "walkthrough"-t. Ezekben is ezt írják: szét kell zúzni a szobrokat. Nálam jobb klikkre nem történik semmi pedig így lehet kiválasztani az összezúzást (leírás szerint). Kérdés; mi lehet a gond? Nálam a progiban vagy a leírás nem korrekt, vagy valami más? Egyébként jó kis játék a hibák ellenére. De szerintem a KS leküzdését fölöslegesen elnyújtották....
kösz a választ!
Kipróbáltam ezt a játékot, a hangulata, meg a sztori is megfogott, eljutottam egészen a Protect The Watch’s Informant címû küldetésig, de már nincs türelmem hozzá tovább sajnos, hiába jópofák a társaim, ha pillanatok alatt elhullanak mint a legyek, s akkor egyedül maradva az 5-6 Thug ellen félórás küzdelem továbbmenni, s akkor két méter múlva kezdõdik elölrõl. Nyilván biztos vannak, akik ezt profibban játsszák, nekem nem megy ez a félig körökre osztott rendszer.
Pedig tényleg nem rossz, jól is néz ki, zene is király, de ennyi elég volt egyelõre.