Értem. A Gyûjtõs küldinél a festmény nem elég...megvan a Gyûjtõ kulcsa,beütöm a kódot,de még nem enged be.A kandallóból hogy lehet kivenni azt a valamit?
Az, hogy kitõl, mibõl, milyen bizonyítékokat tudsz összeszedni a karakteredtõl függ. Én paladinnal nem tudta semmit kezdeni a hullákkal, viszont a jó beszélõkém miatt sok tanút faggattam ki sikeresen, akik aztán mellettem vallottak. Míg egy munkatársam a varázslõjával (magas intelligencia) egy csomó tárgyi bizonyítékot gyûjtött, pl a hullákból is.
De most rémlik,h az Ember faluban az egyik testnél vmit beszélt a Sand,de nem volt nála semmi.Sajnos,pont akkor nem mûködött a magyarosítás,bizonyos részeken visszavált angolra (és a nyelvtudásom még nem tökéletes).Például akkor sem,mikor Duncan az "anyámról" beszélt...elmondanád,hogy mi volt vele? Pls!!
Köszi!! Csak halott macskák maradtak,de azokra nem hatott a por,vagy csak ügyetlen voltam...Arra sem emlékszel,hogy hol kell megtalálnom?Ember-ben,Komorerdõben,vagy vmelyik barlangban? Én irányítottam,de pechem volt,mert Lorne elõbb talált célba,pedig már haldoklott õ is.
1: a festény a falon. imádja.. 2: biztos maradt még egy... vagy kiírt h nincs több? mert akkor vissza kell menni ahhoz aki a port adta. készen akkor vagy szerintem, ha megtalálsz vmit ott... fene emlékszik. a tárgyalás amúgy egy nagy kamu. jó móka lehet ha meg akarod nyerni, fõleg ha nagy a beszélõkéd, de amúgy... ígyis-úgyis párbaj lesz belõle. 3: meg lehet nyerni, kismillió küldi meg tanú van a játékban, nem nehéz összeszedni párat. meg jó ha van beszélõkéd igen komoly, vagy tárgyaljon Sand. Khelgar szerzetesi pályájához nem szükséges asszem h harcoljon, a felajánlás maga is elég. Amúgy lehet vele nyerni asszem.(te irányítod talán õt is, nem árt ha jól fel van szerelve, eg potizva.)
Sziasztok! Pár hete játszom a nwn 2-vel,nagyon tetszik.Nem is volt gond,egészen a 2. fejezetig,ott valahogy nem jönnek össze a küldik...Jól jönne egy kis segítség,pls! 1)A Gyûjtõ kirablásánál mivel lehet õt megzsarolni?Vagy mindenképpen meg kell ölni?Nem találtam semmit a házban.A kandallót igen,de nem tudok belenyúlni ugye. 2)Utána ugye megvádolnak gyilkossággal,és elmegyek a Llast kikötõbe.Ott a Nyn nevû nõtõl kapott port rászórtam az összes hullára,mégsem teszi befejezetté a küldit.A kissrácot megmentem,de õ csak akkor jön velem,ha "készen állok"...az mit jelent?Elgunt sikeresen megcáfoltam.És van az a másik nõ a kocsmában,akinek a bányász társát holtan találtam,elmondtam neki,és ott sem fejezõdik be.Az a csaj is fontos,aki Bishopot ismeri?Beszéltem pár emberrel a kikötõben,azzal városõrségi vezetõvel.De ez mind kevés,gondolom én,mert akkor készen lennének a küldik. 3)Egy külön mentésben megcsináltam a tárgyalás részt,ahol jött az Alain nevû csaj,aki ellenem vallott,és elítéltek.Mindenképpen elítélnek a játékban?Az a jó,ha én harcolok,vagy engedjem át?Khelgar szerzetesi törekvéseinek jó,ha átengedem neki?Én átengedtem neki,és jól meghaltunk... Szóval tudnátok mondani ezekhez pár dolgot?Nagyon megköszönném!! Egyébként 12-es szintû hold elf druidám van,ha ez számít...kaotikus jó.
köszönöm szépen! sikerült megoldani:)
Válts nézetet. 3 féle mód van a játékban. Az egyik a szabad kamerakezeléses mód (ez az amikor forog a kamera), van a követéses (ekkor van az amit leírtál), meg van egy harmadik.
A billentyûkiosztásnál ott van mivel válthatsz.
Plusz ha jól emlékszem eleve ki vannak rakva alulra, a képernyõ közepétõl kissé jobbra ezek a nézeti ikonok.
Sziasztok! Volna egy kérdésem: felraktam a MOB kieget az alapjátékra. Fut is rendesen, de az irányítás, valami eszméletlen szar lett. Eddig ugye ha az egeret balra vittem, akkor a kamera arra fordult, ellenben most nem fordlul, hanem arra mozog (remélem érthetõ). Nem lehet valahogy visszaállítani? Esetleg le lehet szedni a MOB-ot egymagában, vagy csak ha mindent leszedek és újarakok? Elõre is köszi a választ!
Másik irányba tovább tudsz menni, egy barlangba. Ott szedd fel a robbanószeres ládát, majd vissza a sziklaomláshoz.
Hat [edig a regi reszekhez kepest eleg gyenge dolog. Foleg nem RPG kategoria. A Mass Effekt is kevesbe az, es az sem valami nagy durranas.
Aki jo RPG-t akar NWN 1-2 utan annak inkabb javaslom a Kotor2-t. Na az a jo RPG az altalad felsoroltak meg sem kozelittik a minoseget. Valamint hamarosan fog megjelenni a Drakensang: The Dark Eye, valoszinusitem hogy talan 2009 legjobb RPG-je lesz, legalabbis a demoja alapjan.
nem vagyok "vérgõzös" típus. ízlések és pofonok. Fallout 3 nagyon nagyon jó lett... féltem h elbasszák ilyen "hozz 10 ilyet, ölj 30 olyat" féle questekkel, de nagyon jó lett a megvalósítás. Mass Effect is egész tûrhetõ, csak kicsit unalmasak a bolygók. Mindegyiken ugyanaz van:( de a story jó... meg kicsit rövid. de ami van, az egész jó lett.
Planescape Tormentet még nem próbáltam, de majd meglesem, biztos tetszeni fog.
mellesleg: A "nekem nem tetszett, mert X meg Y" féle hozzászólások miatt senki se fog neked ugrani, max ellenvéleménye lesz. Mondj olyat h "az egy szar... úgy fos ahogy van, mert mocsok, és azért meg csak, és kész".... na akkor nem fognak szeretni:D
sajnos de, 1 napnál biztos több játékidõt rááldoztam (elvittem egészen addig amikor Zhjaeve csatlakozik) mire azt mondtam h ez reménytelen. pedig már a prológus során kis híján behánytam (tündérmeséket errefelé nem szeretjük), ezt vehettem volna figyelmeztetõ jelnek. mellékküldiknél én pont az ellenkezõjét tapasztaltam, csapattagok meg hátööö... rohadt nagy klisék. (hol vannak már a Baldur's Gate gonosz félszerzetei, fél-õrült, vagy esetleg mániákus depressziós mágusai?) fõküldetés megint nekem nagyon nem jött be, a bírósági tárgyalásnál akadtam le végképp h ez így mégis most mi akar lenni.
de megint, ízlések és pofonok - nekem annakidején NWN1 sem jött be különösebben (az azért jobban tetszett, tekintve h végig is játszottam). de ha már mondjak jobb RPG-t, hmm... 2008-ból Fallout 3 vezet hangulatban, Mass Effect pedig olyan igazi tökös RPG, egyedi moralitással és ténylegesen szabad választási lehetõségekkel. pár évvel korábbról ott az Arcanum, esetleg Bloodlines, még régebbrõl pedig természetesen a Baldur's Gate és az CRPG-k királyaként számon tartott Planescape: Torment. csak h pár példát említsem
(hangsúlyozom még mielõtt valaki vérgõzös tekintettel nekem ugrik: ez a hsz. nem flém, simán véleménynyilvánítás )
azt fogsz, mert nem játszottál a játékkal:D legalábbis 5 percnél többet biztos nem. a dnd35-nél azért többrõl van szó. van egy igen jó sztory, mellesleg sok-sok sidequest sokféle megoldási lehetõséggel.(bár a main quest viszonylag kötött a sidequestek nagyon rugalmasak). a társak is jók, vannak questjeik, egymáshoz is jól viszonyulnak. sok extra is van a játékban(pl kastélynevelgetés).
de még a main quest is érdekes tud lenni... pl lehet a akár még a gonosz oldalon állva is jónak lenni, és a jók között is gonoszkodni(neverwinterben pl:D)
azt persze igaz, h nem olyan, mint papíron dnd-zni, de... most õszintén.. mond egy jobb RPG-t:D Mert nálam a Fallout, a Baldur's Gate és a Neverwinter nights a szentháromság:D
NWN2 azért nem mondanám h RPG-ként nagyon megállná a helyét sokkal inkább D&D 3.5e-vel feleslegesen túlkomplikált hack'n'slash. (uhh mekkora flémáradatot fogok én ezért kapni... pedig tényleg így van.)
SoZ-tõl (vagy 1.20-as patch) megjelenik 3 fajta különbözõ "kamera mód" (gõzöm sincs hogy nevezzem), azt hiszem X-el lehet váltogatni köztük, abból strategy mode-ban ténylegesen tekergetni kell a kamerát, a többiben emlékeim szerint szépen követi a karakteredet. elõzõ verziókban fogalmam sincs hogy mûködik a kamera.
Hát igen, az rpg-k nem csak a mész elõre és hentelsz dolgokból állnak. Néha jó amúgy gyönyörködni a tájban meg a partidban :) Asszem azért elég jól lehet konfigurálni a kamerát.
Nagyjából ilyen lesz igen. Ugyanakkor elég nagy ám az a terület és rengeteg dolgot lehet rajta találni. Az ellenfelek meg könnyedén elkerülhetõek, sõt akár elriaszthatóak ha a megfelelõ skillekkel rendelkezik a csapat vezérnek kijelölt tagja (aki éppen ki volt választva mikor kiment a csapat a world map-ra). Sok skill nagyon felértékelõdik amit eddig nem nagyon használt az ember.
A kereskedés (ami a rohangálás és a felfedezés szükségszerû velejárója) is érdekes színfolt és végülis eköré épül majd az egész játék. Kezdetben a dzsungelben, majd a jól ismert területeken, aztán jöhet a visszatérés ismét a kezdeti helyszínre. Ha ezt leveszi az ember, akkor eszement rövid a játék maga, pedig lenne bõven felfedeznivaló, fejelsztenivaló (team képességek, a lökött felfedezõnek szállított infók és ezáltal egyre javuló skill értékek stb.).
no, nekikezdtem a Storm of Zehirnek és hát... az egész játék ilyen lesz mint az elején? rohangálok a world mapon, 2 méterenként letámad pár szörny loading screen, fél perc alatt lezúzom õket, megint load, megint letámad valaki, megint load, és az egész ilyen kis zsepkendõnyi területen zajlik. vagy bemegyek egy romba ami kb két szoba meg pár szörny, meg két loading screen... merthogy ez így nem poén... pedig van benne egy csomó dolog ami tetszik (pl az új beszélgetésrendszer) de ha ez csak ennyi akkor inkább hagyom a francba....
nekem csapattagokkal inkább a rendes személyiség hiánya volt a bajom... megnéz az ember egy Baldur's Gate elsõ részt, hogy ott milyen figurák voltak ott - Montaron/Xzar kattant párosa ("Szeretnék infravíziót, mint az elfek... sajnos ehhez nem elég kivágni a szemüket."), Safana, Coran és társai - vagy a második rész párbeszédeit, ahol Jan csak azért volt a csapatomban, hogy halálra idegesítse a többi csapattagot, szóval... ahhoz képest szegények elég gyengék.
D&D 3e (ill 3.5) pedig szegény harcosokat sajnos nem nagyon szereti... pl egy Monk(11)/Swashbuckler(3)-nak (ez a karim perpill) egy 14-es szintû harcosnál durván 10-el több AC-ja van (tehát amíg a harcost pl minden második ütés találja el, a monkot minden 20., ami crit-el ) és kettõvel többször üt Kamával, nagyobbakat is csíp... na meg pl egy Cleric (legyünk kemények, legyen Cleric(5)/Stormlord(8) kapásból) Divine Power-rel harcosként pofozkodik szinte folyamatosan, csak közben gyógyít, tápolja a fegyverét, mindenkit szanaszéjjel buffol és hasonló vicces dolgok. szóval ezért van bennem ellenérzés harcosokkal szemben leginkább nem is nagyon használom egyikõjüket sem, hiába a konzervdobot hatású Mithral Full Plate, egyszerûen túl könnyen fekszenek.
Neeshka nélkül én szerencsére profin elvagyok Open Lock-ot tápolva - Swashie INT-bõl kap sebzést STR mellett, szóval pont van rá, DEX-em is az egekben, Thieves Tools-okból is rengeteget találni amik akár +10-et adnak az Open Lock skillre, sõt még amulet is van ami +6-ot... csapdákra pedig ott az Evasion, esetleg Shandra
amúgy Khelgar neutral good jellemét én sem értem. tipikusan true neutral a srác - tesz a morális kérdésekre, õ csak pofozkodni akar
irolltwenties - 20 minden statisztikában givespell # - Varázslatot ad a karakternek (# helyére karakter id-t írj!) givexp # - Tapasztalati pontot ad a karakterednek (# helyére számot írj!) SetCHA # - Charisma SetDEX # - Dexterity SetSTR # - Strength SetWIS # - Wisdom SetCON # - Constitution dm_god - Isten mód dm_givegold # - Arany
Act 2 végén hal meg a lányzó. Addig viseld el. Amúgy is valami kegyetlen jó kis harcos képezhetõ belõle, nekem komoly segítséget nyújtott két rövidkarddal hadonászva, specializálva úgy szecskázta az ellent, hogy csak lestem.
A csapattagokkal nem volt bajom. Diskurálnak azok, van véleményük a másikról és jó sztorijaik is vannak. A jófiúság meg nézõpont kérdése. Például Khelgar sem nevezhetõ jónak. Õ inkább a törvényes oldal képviselõje (sajátos nézõpontokkal a törvényességrõl meg az igazságról). Eszement erõs harcossá fejleszthetõ és ha akarod, akkor monk is lehet belõle.
. Kiváló támogató távharcász vált belõle, véleménye is sok dologról volt a történet során, különösen ha a megfelelõ személy is jelen volt az adott szitunál akire reagálhatott.
Neeshka hangja engem is zavart. Az a gond, ha az ember nem vesz fel 1 szint rogue-ot a karakterének, akkor sajna kell a thiefling, mert 20-asnál erõsebb zárakat és csapdákat csak rogue tud buzerálni.
Zavarni még a kis gnóm zavart, de mivel nagyon komoly support figura, így maradt. Az sem volt rossz hogy aktiválta consctruct-ot. Csak a hülye mondókáit kihagyhatta volna...
Valamennyire mindenképpen legyél jóban a többiekkel is, mert a végén komoly gondjaid lehetnek.
Mod nincs, csak cheat van. Egyébként eddig majd mindegyik NWN2-vel foglalkozó oldalon ahol volt cheat, megtaláltam. rs a kezdete, a többit rád bízom (amúgy ennek sem az a funkciója hogy mutassa, hanem hogy módosítsd, de mikor módosítod akkor látod mennyin áll éppen).
Akkor sehol semmi? senki nem halott még ilyen MOd-rol ami mutatná a csapattagok befolyásoltságát valamilyen formában?
végülis megoldottam, kivágtam Neeshka-t a fenébe és inkább fõkarimmal nyitom a zárakat, eleve mocskosul idegesítõ egy figura. bár még így sem a legjobb, hogy nem lehet megmondani a karaktereknek pontosan mint csináljanak, és szeretnek mindent magukra húzni íjjal...
Shandra mikor döglik végre meg? kicsit ledobta az agyam az ékszíjat amikor act 2 elején bele lettem kényszerítve, hogy magammal vigyem, ezért cserébe cipekedésre használom páncél nélkül... de így sem az igazi, fõleg hogy NWN2-ben nem lehet véglegesen megöletni csapattagokat.
(igen, gonosz karakterrel játszok - és a fa-ölelgetõn kívül nem is tûrök meg jófiúkat a csapatomban.)
mellesleg csak én úgy, hogy a felvehetõ társak... hmmm, nem éppen nagy személyiségek? konkrétabban: elképesztõen érdektelenek, ami elég égõ tekintve hogy a fejlesztõ nagy része annak idején a Baldur's Gate sorozaton dolgozott - ahol a csapattagok nagy része iszonyatos figura volt és a vitáik nem abból álltak, hogy "jajj egy törpe/jajj egy tiefling".
Nah megoldottam. Úgy, hogy nincs AF meg AA, de minden más maxon tükörsimán fut. De mondjuk még így is vicc, Crysis kivételével más játékokat(összes ue 3-asat vagy még a szintén optimalizálatlan gothic 3-at is vagy obli vagy the witcher stb) AF+AA kombóval tolom és nagyrészük sokkal szebb mint az nwn 2. Bocsánat, ha stílusomat bántónak érezte valaki, elsõsorban a mérgem a játék felé szólt, és talán nem kellett volna így fogalmaznom.
Hát kb.annyit segített, mintha nem írt volna semmit. De nem az a baj, hanem, hogy láthatólag el se olvasta, amit írtam, csak rögtön vágta rá, hogy "mertvistaésmertcsakkétgigaram". Mert direkt írtam, hogy más játékkal az ég egyadta világon semmi probléma, tökéletesen futnak a "csak" két giga ram-on meg a Vistán. Ezek szerint tehát se nem a gépemmel, se nem az oprendszeremmel van gond, hanem a játékkal és gyanítottam, hogy tán valaki tud rá megoldást. Hát nem így történt.
Nem tudom, nálam sosem volt probléma a harccal. Puppet mód eleve ki van kapcsolva, így tudnak maguktól is cselekedni. Defend master szintén kikapcsolva, nem kell pátyolgatni a fõnököt, verekszik az magában. :) Follow mód helyett attack nearest-et állítottam be és használom, így mindig a legközelebbire rárohannak.
Sneak attack-al nem szoktam szórakozni. Ha egy harcba becsatlakozik valami ütõsebb figura, úgyis õt kezdik el maguknak kipécézni az ellenfelek, onnantól meg a rogue sneak attack képessége máris teljes üzemmódban muzsikál. A lényeg úgyis csak annyi, hogy ne vele foglalkozzanak. Sok ellenfél ellen meg eleve nem is használható a támadás, így felesleges erre alapozni. Neeshka nálam nem is nagyon volt jelen, amikor meg igen, akkor sem közelharcolt, hanem lõdözött (követési távja medium-ra állítva ezesetben, így leve nem is került közelharcba). Persze idõvel kapott egy kellemes kis rövidkardot electrical és fire sebzéssel, ha netán valaki mégis lerohanná.
A nálad említett eset, hogyátváltás után mozdulnak az éppen aktuális karakter után a többiek, pont a follow miatt van. Ne azt használd, hanem az attack nearest parancsot add ki nekik egyszer azt utána nem kell bajlódni.
"De amint látom, itt hozzáértõ segítségre úgyse számíthatok..."
Írod ezt azután, miután Nyugis próbált segíteni. Milyen kedves ember vagy... A Vista tényleg nem a legjobb játékra. Egyébként is az NWN2 iszonyú optimalizálatlan, én nem csodálkozom, hogy szaggat nálad.
Egyáltalán nem kevés a 2 GB RAM, minden játék remekül fut(NWN 2-nél sokkal gépigényesebbek is), szóval biztos, hogy nem azzal van a baj(egyébként az alant említett oldal is megerõsített ebben és ráadásué már leírtam, hogy csak ezzel van gond). De amint látom, itt hozzáértõ segítségre úgyse számíthatok...
nagyon sok játék nem szereti a vistát. egyszerûen azért mert nem arra lett optimalizálva. ez az egyik. a másik hogyha vista alatt játszani is szeretnél akkor oda igen csak kevéske a 2giga Ram! (igaz a VGA kártyád specijét nem írtad, de gondolom az is valami jobb fajta.. )
Hi mindenki!
A minap újból elõvettem az NWN 2-õt és felraktam a nyáron vett új gépembe. És max beállításoknál szaggat mint az állat, pedig más játékokat pöpecül visz. Mi lehet a gond?
Gépem asus p5q alaplap, 2gb ram, asus hd 3870 x2 vga, intel core 2 q6600 proci és vista ultimate 32 bit-es oprendszer. Legfrisseb ati driver, stb. És ezen a gépen 1680*1050-es felbontáson mindent maxra húzva játszhatatlanul akad és még úgy is, ha leveszek bizonyos beállításokból. Már a játékot is újraraktam. Systemreqirementslab szerint is megvan minden a játékhoz a recommendedbõl is. Kérem vki segítsen!
nos, megtaláltam.. a 3szinten, a kijárat elõtt egy picivel volt egy ajtó egy bemélyedésben amit nem vettem észre.. és ott volt az a tehetséges követ... ;)
tovább megyek én, azzal nincs gond! csak mond meg hogy hol és merre!! Sorry, de nagyon nem vágom, hogy mit csináljak, és mivel már 3 szor végigsétáltam azon a nyavalyás 3 szinten, lövésem sincs hogy hol és merre lehet az a kretén követ.. Kérlek segits pontosabban meghatározni, hogy merre!! plllz!!!
Elakadtam ACT-1 ben, a Eyegouger Clan (szemvájó klán) küldetésben. öreg bagoly kútnál beszéltem a törpével, hogy keressem meg a küldöttet, és nyírjam ki a orkok vezérét. nos a Bonegnasher Clan- t kinyifantottam, aztán a szemvájókat is. a necro vezért a két kutyájával". visszatérek öreg bagoly kúthoz, és közli az a majom törpe, hogy amíg nincs meg a küldött ne is zavarjam! már 3szor mentem vissza a szemvájókhoz, végig a 3 szinten, de SEHOL nem találom azt az elveszett küldöttet!
Merre kell mennem? hol keressem? mit /hol rontottam el?
kössz, hakpack-okat megtaláltam ott elõtte is, reméltem rejtõzködnek valami más helyen is, de végül kiegyeztem egy itteniben és át is alakítottam a karim külsejét megfelelõen, végre nem úgy néz ki mint egy dawn-kóros
Monk-ból meg Kama-s verziót használok, Two Weapon Fighting-al és Swashbuckler féle Insightful Strike-al (INT módosítót hozzáadja a fegyver sebzéséhez). UMD-t viszont tényleg hülyeség lenne kigyúrni, helyette feltolom inkább Open Lock-ot, aztán kivághatom Neeshka-t a csapatból (csapdákra meg ott az Evasion )
4.: Igen van, de nem modoknak hanem hak-oknak hívják. Ezen a címen: http://nwvault.ign.com/View.php?view=nwn2hakpaksoriginal.list&show_days_back=10 el tudod érni õket. Jó tanács, hogy egyszerre csak egy hakpack file-t tölts le, és másold be a doc&settings\...\dokumentumok\Nwn2\Hak könyvtárba, mert ha különbözõ csomagok vannak benne és mindegyik a plussz külsõt tartalmaz, könnyen lehet hogy egyik se fog mûküdni. 2.: A monk alapvetõen nem használ fegyvert, vértet ect, ezzel a skillel pl szintfüggõ tárgyakat lehet használni ami a játékban mondjuk felesleges, mert ha találsz is ilyet akkor mire tudnád használni vége a játéknak, vagy újból elkezded, de már olyan karival amelyik alapból tudja - ez se életszerû. Szóval a monk tisztán jó mert magas szinten jó sok bónusza van, emellett ha jól emlékszem van egy feat-je (asszem valami 25 vagy 26 dex-kel hozzá) amivel esélytelen a megsebzése, mert kitér a támadás elõl...ha sikeres a reflex save-je. Más kaszt meg is kaphatja bizonyos szinteken alapból.
1. hogy lehet elérni hogy a csapattársaim ne úgy viselkedjenek mint pár szellemi fogyatékos? megtámadok valakit, átváltok Neeshka-ra, hogy sneak attack-hoz megfelelõ helyre mozdítsam, mire fõkarim és Khelgar egy könnyed mozdulattal otthagyja a támadott ellenfelet és hûséges kiskutyaként Neeshka nyomába ered. Puppet Mode természesetes be van kapcsolva, Defend Leader-t pedig kinyomtam, így is ezt csinálják. ki lehet ezt valahogy lõni vagy adjak Neeshkanak inkább egy kellemes íjat Sneak Attackra?
2. Use Magic Device-al ha cross-class skill megyek valamire, megéri feltápolni? Swashbuckler(3)/Monk a fõkarim magas INT-el, szóval skill pont van bõven, az a kérdéses lesz-e valami értelme késõbb?
3. megmaradt-e NWN2-ben az elsõ részben ismert "diszkrimináció" gonosz karakterekkel szemben? tehát itt sem fogok tudni használni egy csomó cuccot ha Lawful Evil vagyok, vagy esetleg pont a jókisfiúk szívják?
4. van-e valahol valami értelmes mod ami új arcokat ad NWN2-höz? mert sajnos az alap felhozatal... nos, szvsz szörnyû.
kössz a válaszokat elõre is.
köszi már megvan :)
ott járok, hogy kinyírtam az utsó árnymartalócokat, majd bementem egy terembe, már az összes emberemmel. Garius párat átállított magához, majd csata jött. Kinyírtam akit ki kellett, és most állok ott, járkálok jobbra-balra, de semmi nem történik.
Mi a szintkorlát a Storm of Zehir kiegészítõben? Maradt 20 mint az alapjátékban, vagy esetleg Epic szintekre is el lehet merészkedni ahogy a Mask of the Betrayer esetén is történt?
bocsánat lentebb elírtam, nwn 2!!! rõl van szó!
sziasztok!
VGA kártyához kapott ORIGINAL NWN" alapjáték bontatlan csomagban igen kedvezményesen eladó! itt a karácsony, akinek még nincs meg az most pótolhatja! ;) érdeklõdni mailben!
Üdv, én kezdtem el foglalkozni "valami" PW készítéssel tök nulláról. Nos mint láthatod nincs kész...de azért folyamatban van a projekt. A részletekbe annyira nem akarok belemenni hogy miért is halad ilyen lassan, de az ujabb kiegészítõk megjelenésével mindig szükséges bizonyos "átalakításokat" csinálni. Röviden azonban ha érdekel összefoglalnám a lényegét: A modul ha elkészül a HCR rendszerben fog mûködni, egyedi faj és kaszt felvételi szabályozással, mivel igen táp kombókat lehet kihozni a megfontolt kaszt - skill - feat felvételekkel. Lesznek kasztok pl amiket nem lehet multizni, hát az okok ismertek ugyebár :-) Jelenleg a mapok tervezésénél jár a modul, mivel a mûködtetõ script rendszer többé-kevésbé összeállt.
Na akkor tegyük helyre a dolgokat. A társakat te generálod, mint az iwd-ben, ezért igen nehezen lehetne közöttük pl. Safiya vagy az az emos hagspawn, sem a moddoló kislányok kedvence, Bishop. De ez nem "lustaság", csak te nem követted a játék fejlesztésekor a sajtóhíreket. Az elsõ naptól ezt kommunikálták. Ha neked így nem jön be, az a szived joga.
És csak a pontosítás végett: a BG1-ben sem volt party banter, a csapattagok ott em beszéltek, ráadásul ott mégcsak nem is te kreáltad õket. (A gold boxos adnd rpg-ket, meg a darklandset már fel se hozom ...)
Ez nem játék, hanem kiegészít egy játékhoz. Ezt ne tessék elfelejteni, amikor a hosszúságot nézzük. Az ára is ahhoz mért.
en tojok az "igazi rpg"-re. leirtam mar, hogy miert volt jo az nwn2 es az elso kieg: -Szemelyiseggel rendelkezo tarsak, akiket megszerettel, megutaltal szoval akik erzelmeket valtottak ki belolled.. -Maga a story es ahogy azt feltalaltak a jatekosnak.
es mielott ugrabugralsz: direkt kerdeztem, hogy akkor vannak olyan tarsak mint az elodben vagy sem. amit te irtal az az volt, hogy vannak henchmanek, az nalam nem egyenlo az elodben szereplo tarsak szinvonalaval. ha ez hianyzik ebbol, akkor az igenis a fejlesztok lustasaganak koszonheto, tetozve azzal, hogy ezekszerint ahogy te irtad meg nagyon rovid is a jatek.
azt meg sejtheted mennyire zavar engem, hogy neked mi nem tetszett az elozo ket "epizodban", attol nekem meg baldurs gate1-2+kiegek utan a legjobb hangulatot ado rpg jatekok voltak.
attól, hogy egyre undorítóbban ócsárolod, nekem nem fog kevésbé tetszeni. de csak most, csak neked leírom még1x: nem csak általad generált társaid vannak -- ez azt jelenti, hogy n e m c s a k általad generált társak vannak nem kell játszani a fanatikust, nyilvánvaló, hogy az "igazi rpg fanoknak" nem tetszik az új rendszer, én ezt belátom, legyen így, de az "igazi rpg fannak" akkor elvileg elég sokmindent ócsárolni kéne kockával meg papíron mikor szedsz össze +6os itemeket? mikor leszel 15-20as szintû? nagyjából érted, mit akarok? egyébként igenis volt 1-2 negatívuma a régi, jól bevállt rendszernek; én pl. azért nem fejeztem be khelgar questjét, mert nehogymár monk legyen belõle, és ez csak 1 példa, többet nem hozok fel, mert nem alszol 1 hétig.