Az normális hogy az M1/M7 kivezetõn ma egy vitorlás gép az egyik bevásárló központ (tesco vagy nemtom) tetejére szállt le? Arra mentem ma motorral és látom hogy süllyed, süllyed és már nincs hova süllyedni. Aztán csak eltünt.
Rengeteg, a Bo-105 eléggé régi konstrukció, szóval azóta azért születtek már csodák. :)
A reptér biztonságosan körbe van kerítve nem egy vasúti sínpálya. Ha csak nem nagy tükrökkel vagy lézertollal mentek ki szándékosan zavarni a pilótát nem tudtok kárt tenni se a gépben se magatokban.
S még valami. Ha spotterkedni szeretnék egy barátommal Ferihegy körül, akkor láthatósági mellényt érdemes viselni. Mert nyílt vonalon vonatokat is fotózik és ott javasolt a mellény viselete.
Még nagyon régen láttam egy videót, ahol kötelékben gépek olyan alacsonyan repülnek, hogy a futómûvek érintik a vizet. Ez a videó még elõrhetõ valahol?
Egy Download helper nevezetû Firefox alaklamzással én eddig bármilyen stream videót le tudtam menteni, olyan videó megosztóról is, ahol a nézés ingyenes és a letöltés pénzes.
Repülõnapon sokszor a közönség felett repültek a gépek, nem volt erre valami korlátozás régebben? EGyébként rohadt jó volt mikor a fejünk felett húztak el az orosz lovagok vagy a többiek :D
Brutál meleg volt de szerencsére voltak párakapuk, volt többfelé csap, volt tasakos ivóvíz osztogatás és volt pár katonai sátor is felállítva ahova be lehetett húzódni a nap elõl.Be lehetett vinni napernyõt,hûtõtáskát. Továbbá voltak elsõsegély nyújtó sátrak is. Forma 1 nekem sokkal keményebb volt.
Nem tudom miért csak 6 géppel indulnak, lehet a MALÉV után ennyi a bizalma a külföldi hitelezõknek egy magyar légitársasággal kapcsolatosan. Gondolom ha látják, hogy a 6 gép fenntartását ki tudja termelni, akkor majd többet is mernek invesztálni.
A kormányunk kijelentette, hogy õk bizony nem fognak egy fillért sem adni nekik, ergo nem az adófizetõk pénzén lesz üzemeltetve, hanem valamilyen közel-keleti/arab befektetõkön keresztül.
Én azt nem értem, hogy ha van elég pénz akkor miért nem vagy 20 géppel indulnak kapásból? Az már egy egészséges létszámú flotta amivel már másoknak is számolnia kell, ez a 6 kb semmire nem lesz elég, nem hogy kitermelje 44 gép árát.
Nekem a második tetszene, ha a madár barnásabb lenne és a szöveg az, ami az eredeti képen van. Mind színre mind pozíció tekintetében.
Az én tippem meg az, hogy ez a légitársaság is csak egy nagy pénztemetõ lesz, mint minden ebben az országban aminek politikai vonzata is van. Majd csak figyeld meg, hogy ebbe is csak pumpálják az állami pénzeket meg euro hiteleket, aztán pár év múlva beadja a kulcsot mint a MALÉV és utcára kerül ugyanúgy az a sok ember. Az lesz aztán az igazán nagy égés. Amúgy ha jól tudom orosz finanszírozás áll a cég mögött, úgyhogy megérzésem szerint több járat lesz keletre mint nyugatra. Meg nyilatkozták, hogy 6 géppel akarnak akkora forgalmat csinálni mint a MALÉV 22 géppel, ilyet épeszû ember nem mond, elemi matek...
Na igen. :) Mondjuk a vezérsíkon a trikolor megoldás tetszett, de a sólyom logó. Nem ismerem a névválasztás körülményeit, de ennyi erõvel lehetett volna akár dankasirály vagy kolibri is, bár a kolibrit legalább ki tudják ejteni rendesen a külföldiek is. Szóval nekem a név és a logó nem jön be. De biztos valami nagy kreatív cégnek fizettek érte pár százmilliót hogy ezt kitalálják és megalkossák, én egy tölcsér fagyiért különb logót rajzoltam volna, és jobb elnevezést találtam volna ki.
azt hiszem összesen 7 5 csillagos társaság van pillanatnyilag, a Cathay Pacific az egyik a 7 közül. egyébként hong kongi központú "nemzeti" légitársaság
Nem tudom miert szanalmas... ha megnezitek a kulfoldi hirportalokat vagy forumokat a tobbsegnek tetszik. Csak itthon fujoljak le, hogy nem fogjak tudni kimondani a kulfoldiek, undorito stb.. :) baromsag. Te ki tudod ejteni, hogy Cathay Pacific? Egyaltalan tudod milyen nemzethez tartozik? Megis egy premium ceg es ismered... A Solyom munkahelyeket teremt es ez most itthon nagy szo szvsz.