A linkelt kép bizony jobb, mert afelirat vetítése követi a gép alakját. Ha a magyar képet megnézed, akkor ilyen nincs a domború hajtómûvön sík az ábra és az egész szín olyan, hogy nem térhatású, csak mintha valaki painttel rárajzolta volna azt csókolom... Ennél még talán én is szebbet tudok PS7-tel úgy, hogy teljesen amatõr vagyok.
A karakterek színe és típusa nem rossz, de asszem a Makettinfón ennél sokkal sokkal jobb mintát és színeket is mutattak lelkes amatõrõk. Vagy nem is amatõrök. Az ottani minta + kicsit más színnel ehhez képest világbajnok kinézet lehetne. Az eredeti grafika minõsége meg önmagában röhejes, mintha pistika csinálta volt painttel. A subbás körkép rátevés minõségibb, mint az erdeti kép. No comment...
A név ha nem is szánalmas, szerintem sem a legjobb. De a design tervvel - már az eredetivel, nem a poénossal mi a baj? Egyszerû, a betûtípus korrekt, a logó szerintem jól néz ki. Szerintem az ettihad/emirates designra hajaz egy kicsit.
Passz, azért ez a cég is elsõ hallásra vad adatokkal dobálózik. 6 géppel akarnak akkora utasforgalmat csinálni 1 év alatt mint amennyit a Malév csinált 22-vel. 4 év alatt meg ki akarnak így termelni még 44 gépre való pénzt, csak csupán prémium kategóriás jegyekkel?
Csak azt nem ertem erre miert kellett ennyit varni? Sokkal olcsobban meguszhato lett volna az atmenet, ha nem kotyavetyelik el a MALEV csodben levo lehetoseget az ujrakezdeshez.
Hmmmm.... En nem is ertem mit gondoltak valojaban...
Beszarás. Ezt Tökölön vették fel. 2:16-nál levõ képkoca alapján szerintem ez Tököl, tisztán látszik a kép jobb felsõ sarkán a fékör alakú kitérõ, ami a mûholdfotón is látszik.
A linkelt képemen mintha valami "esõfal" lenne, de ennyire éles határfelületet én még életemben nem láttam. A gépre még zuhog a víz, de elõtte a betonon meg semmi és mintha sütne még nap is. A képen mintha függõlegesen zuhannak az esõcseppek(?), de hogy ezt hogyan csinálná valami locsoló eszköz, azt nem vágom.
A tieden a gép felett gyak szinte csak pára van, nem hasolít a két helyzet egymásra. A te képeted még a sugarak is látszanának szembõl.
"Május tizedikén szállt fel elõször függõlegesen (vertical takeoff, VTO) a gyártásra kész Lockheed Martin F–35B Lightning II harci gép. Rövid ideig alacsonyan lebegett, majd ahogy felszállt, ugyanúgy függõlegesen visszaereszkedett."
valamiért az volt a fejemben, hogy volt kétnapos jegy is...
nem tudjátok véletlenül, a repnapra a jegyek két napra szólnak? :)
Convair film "A Bird in the Hand" showing the Model 48 COIN fighter's first flight. Convair Model 48 Charger F-0597
nincs ilyen szabály olyan van, hogy kérésre kötelezõ angolul, vagyis ha egy pilóta angolul kezd kommunikálni, akkor kötelezõ neki angolul választ adni amúgy meg a helyi nyelven mehet a kommunikáció
Szerintem amennyire lehet, ezt felszámolták. Franciáknál nagy probléma ez a saját nyelven beszélünk történet, ott ha jól emlékszem volt is baleset emiatt vagy ha nem is volt akkor majdnem történt. Külföldi pilóta nem értette a francia hablatyolást és közben elõtte gurultak a pályán felszállás elõtt....
Nem véletlenül egységes a repülés nyelve, kivételek biztos akadnak, de nem sok hála istennek.
Egy kb. 25 éves könyvben arról beszéltek, hogy akkor még probléma volt, hogy az adott ország hazai gépeivel hajlamos volt a torony nem angolul dumálni különösen a mediterrán országokban. Ezt sikerült felszámolni vagy csak most is félrenéznek adott esetben?
Ebben említik. Kora ellenére szerintem marha jó, én a sajátomat rongyosra olvastam.
Toronnyal is angolul kell kommunikálni a személyzetnek, ez a szabály. Azonban sokszor udvariasságból az adott ország nyelvén szoktak köszönni kapcsolatfelvételkor vagy elköszönéskor a pilóták, ezért hallhatsz más nyelvet is. Egymás között úgy beszélnek ahogy akarnak de a fõbb fülkebeli instrukciókat is általában angolul szokták mondani.
Már épp kérdezni akaram, mert korábban láttam a videót. A második esetben megengedték, hogy egy helivel dzsemborizzanak a reptér felett ilyen kötetlenül?
A belsõ kamerás felvétel sem rossz, de hogy kintivel össze van vágva nagyon zsír. Vajon mi célból tették ezt meg? Mert gondolom nem olcsó egy ilyet megcsinálni.
A hölgy tényleg csinos. :)
Asszem nem ennél a videónál, de másnál furcsa volt, hogy hol németül hol angolul beszéltek. Toronnyal lehet anyanyelven rádiózni vagy csak egymásközt lehet, amikor senki sem hallja?
Azért kicsit necces lenne mivel a repülõgép fesztávolsága 7.5 méter, az alagút szélessége pedig 9 és 9.4 méter között van (a járdákkal együtt). Elég nagy a felszállósebesség ahhoz, hogy szûkössé és veszélyessé váljon az alagút szélessége egy onnan indított felszálláshoz. Ráadásul villámreflexekkel kell felkapnia a kb. 130-140 km/h-val guruló gépet, mivel azonnal ott a körforgalom az alagút kijárata elõtt. Nem fake a hír, hogy valóban az alagútból szeretett volna felszállni?