Nem érted? Ennek nem is kell kibírnia...meg amúgyis te a repülési adottságairól beszéltél, nem a harcászati képességeikrõl...az alapján nem is egy kategória a két gép...
Szal...a Stuka a németek zuhanóbombázója, szárnyai W alakot formáznak, így volt képes elviselni a hihetetlen terhelést. A bombázás folyamata úgy zajlott, hogy ugye jó magasról függõlegesen lefelé padlógázzal elindult, kioldott a bombát és a pilóta felhúzta hirtelen a gépet, majd elájult, a gép "robotkormányzással" elért egy bizonyos magasságot amikorra a pilóta magához tért...
És hol bírná ez a szúnyog a 30mm-est ? Csak kicsit gondolkozz, hogy azoknak a gépek 50 éve mit ki kellett bírniuk, azokat még kergette is alami, nem csak kedvükre ökörködtek. Nem kérdés melyik bír többet...
Hoppá hoppá hoppá eeegy laza csapatást láthatunk kedves nézõink, a pilóta hihetetlen precizitással csúsztatja a 747-est, az utasok gondolom nagyon élvezték az utazást és a társaság ezzel kedveskedik nekik ráadásnak...
De a Su-31 egy mûrepülõ sportgép, a Mustang és a Spitfire meg második VH-s harci gép. Látszik, mennyire konyítasz a repüléshez... Jó, hogy nem a Jumbo Jet-tel hasonlítod már össze õket harcászatilag...
Szerinted egy SU-31 mit kezdett volna egy FW 190-nel vagy egy BF109-cel ? 50 éve nem is volt, akkor meg milyen "kiképzés" létezett, hm ? Ne keverd a Mustangot a Spitfire-rel, az fulladt le mindig...
Látom, hogy nagyon nem értesz hozzá. A Mustangod elõbb lefulladt volna. Ezek a mai mûrepülõgépek pont úgy vannak kidolgozva, hogy minden repülési szögben tudjanak repülni. Pl. hol van a Mustang olajtartályán 10 különbözõ helyen kivezetés?
Kit érdekel a különbség ? :DD A SU-31 egy kis fos gép, csak pörögni meg füstölni jó, egy dupla dugóhúzó után lefulladna, a Mustang legalább egy valamire való repülõ, ha már háborút nyertek vele.
Sorolom a különbségeket. 1. A Mustang amerikai, a SU-31 orosz 2. A Mustang II. VH-s, a SU-31 199valahányas gyártású 3. A Mustang nagyobb mint a SU-31. Nehezebb is. 4. A Mustang 4 ágú légcsavarral rendelkezik, a Su-31 3 ágúval 5. A Mustang farka klasszikus alakú, a SU-31-é trapéz 6. A Mustang szárnya nyilazott, és asszimetrikus szelvényû, a SU-31 szárnya trapéz, nincs nyilazása és szimmetrikus szelvényû 7. A Mustang futómûvei behúzhatóak, a SU-31-é nem. 8. A Mustang soros motorral készült, míg a SU-31 csillagmotorral.