Az indexes cikket pont olvastam elõtte és az nem volt túl jó viszont élõben egyáltalán nem volt vészes. Komoly nagy fémszerkezetes építmény az elektromos hõsugárzókkal. Pár perc alatt átmentünk rajta,és annyi.
Egyfontos állóhelyeket tervez a Ryanair O'Leary jelenleg azon fáradozik, hogy egy kizárólag álló utasoknak szóló részt különítsen el gépein, amelyekre 1 fontért kínálná jegyeit európai desztinációkra. Ehhez eltávolítaná az utolsó tíz ülõsort. "Leszálláskor a fogantyúkba kapaszkodhatnának" - javasolta a vezérigazgató, aki szerint Európa felett nincsenek nagy légörvények.
szélesség magasság megfelelõ amiket néztem,de a magasság a kerekek és a fogantyú miatt magasabb a test része csak 51cm. ugyhogy bele nem szorulna csak ezek a részek egy kicsivel magassabban lenne mint a keret teteje.
Mennyire szigoruan nézik a kézipoggyász méretét? mert 3 hét mulva megyek velük én is de nem találtam még megfelelö böröndöt, mindegyik 1-2 cm-el magassabb 55 cm-nél.
Tegnap repültem Ryanairrel. Odafelé nyugodtan ment a készülõdés a felszállás elõtt. Szépen elmondták/mutatták a szokásos szöveget a stewardessek. Viszont visszafelé volt egy pár perces késés és iszonyat mód kapkodtak,rohangáltak. Rossz volt nézni õket. Ha késik a gép akkor bírságot kap a Ryanair vagy miért kellett ennyire rohanni? Azt a 10 perc késést be is hozták a pilóták visszafelé a levegõben.
Na, itt az elsõ áthúzásról(a kettõbõl) is egy vidi;)
Köszi! Elõbb kérdeztem, minthogy gugliztam volna.
Itt van a szûkszavú cikk ha valakit érdekel: [link]
Ebben vastagon benne volt a Volvo-s és a Cessna-s is. Azt mondanám 1:1. Az autós aki szarik rá, hogy egy reptér betonja végén kocsikázik, STOP vonalon keresztül. A pilcsi meg azért, mert kurva rövidre jött, ráadásul nagyon balfax módon nem reagálta le a helyzetet. Mentségére szóljon, hogy növendék volt, és az elsõ egyedüli útvonaláról jött vissza, de ettõl függetlenül egy ilyen szituációt simán meg kellett volna oldania. Mondjuk sok minden összejött, ahogyan az egy légi balesetnél szokott, de az alapszituációt a pilóta hozta létre az elbaszarintott bejövetellel. Megjegyzem én kurvára nem látom a videón, hogy kint lenne a fékszárny, ami megmagyarázza, hogy miért volt ilyen lapos a siklópálya...
Nem. A gép még a levegõben volt. Ha valaki meghalt volna az autóban vagy a repülõben, akkor hova kerültek volna a statisztikában?
Elég furán hangzana az, hogy X repülõben közúti balesetben vesztette életét vagy az, hogy Y meg autóban légiszerencsétlenség áldozata lett.
Bár ez utóbbira hasonló példa mondjuk van. Volt már olyan nem egyszer, hogy repülõ esett emberekre odalent, és õket is a légikatasztrófa áldozatainak hívják. Csakhát ott a repcsi úgymond az aktív résztvevõ. Itt viszont mindkét jármû mozgott. Nekem úgy tûnik, hogy az autó sofõrje volt a droid, ez alapján viszont azt mondanám, hogy a kiváltó ok miatt közúti baleset. Bár a közúti is furcsa, hiszen a reptér betonja meg nem út.
A levegõ átáramlik a Venturi-csövön és a szûkített részen felgyorsul az áramlása. A két különbözõ keresztmetszetû részben különbözõ nyomás van jelen, amelyek különbsége arányos az áramlás sebességével, vagyis a repülõgép sebességével.
Van már valamilyen adat arról hogy mennyivel esett vissza a ferihegy forgalma a malév kiesése óta? egyáltalán visszaesett? Nekem olyan kihaltnak tûnt most hogy ott voltam...
Szerintem kurvajó! *_*
igen. de a Gripen itt körözött vagy 15 percig még. elég alacsonyan.