senki. komment egy másik videó alatt: The rough detail on the AirZim flyby. Rod Bater is the guy you can hear over the speakers handling air traffic. AirZim radioed and offered the show organisers to do an impromptu fly by - the airshow guys said yes please - all went swimmingly well - except for the full load of passengers on the HRE-JNB flight who were not anything about what was going on until after the plane had ascended! AirZim was sued, the Cpt.was fired. The incident is a true crowning moment of Babwe glory.
Nem is értem, hogy hogyan gondolták ezt... Ez kb. olyan, mitha egy BKV buszsorfőr poénból driftelni kezdene a végállomáson az utasokkal teli busszal... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.03.08. 16:14:46
Nem teljesen értem ezt a balesetet.Ha a kosaras autó már ott volt a füves részen mikor felszálltak akkor a pilótának tudnia kellett volna, hogy hol van, ha késöbb ment oda akkor viszont a toronynak kellett volna szolnia, hogy nem tiszta a pálya. HA meg azt hitték, hogy a betonos pályára teszi le akkor megint a pilóta és a torony is hibázott, hogy nem beszélték le , hogy mi az aktiv használatos leszálló.
Ez mennyire igaz? Ki az aki ennyit akar szopni karrierje elején?
teljesen, a wizzairnél beszéltem egy oktatóval és mondta, hogy kb 16 misi a jogsi egy utasszállitóra, természetesen nem számolva az elözetes feltételeket hozzá. CPL jogsi, többmotoros gépre tipusvizsga szakszolgálati engedélyek orvosi vizsga. ÉS az a másik dolog, hogy vagy fizeted saját magad vagy ha nagy mákod van akkor fizeti a cég , de akkor a fizetésedböl törleszted vissza az árát. ugyan ez van ha "csak" repülögép szerelő akarsz lenni akkor is csak ugy akarnak felvennni ha már megvan a b2es szerelői engedélyed, ahhoz ,meg gyakorlati vizsga is kell amihez valamelyik reptérre kellene bejutni, hogy engedjék a gyakorlatot.
vagyis olyan 22es csapdája szerüség, amig nincs engedélyed nem vesznek fel, de amig nem vesznek fel addig nem tudod megszerezni az engedélyt.
Erre csak azt tudom mondani, hogy akkor a fillérbaszásukkal ott rohadjanak meg, ahol vannak. Az olcsó repülés akkor csak egy illúzió. Szeretem a repülést, de eszembe nem jutna pilótának menni.
Ez így van. Én két tipusú pilóta karreiert ismerek itthon aki eljutott addig a szintig hogy utasszállítót vezethet. Egyiknek a családja tudott annyit segíteni hogy tanulás mellett a CPL-t megcsinálta. Ez magában végtelen pénz aztán jött a reptéren való seggnyalás és ismertség szerzés és nagy nehezen bejutni a cadet suliba.
A másik oldal pedig hogy végtelen hitel, kölcsönök és ugyanúgy a CPL megszerzése mellett a kapcsolatépítés és alja melók végzése hogy tűzközelben legyen és tudja fizetni a tartozásait.
Egyik sem szórakoztató. És nem keresnek többet, mint egy jól fizetett mérnök itthon. Csak míg más házat/lakást fesz a fizuból, addig a pilóta kifizeti a tandíját.
Amíg volt Malev még könnyebb volt, de a végén már az is horror nehéz.
Nyíregyházán indult minden évben repulőmérnöki ahol évi 10 embert képeztek ki. Malev támogatással ha jól tudom. De oda olyat ismerek aki bejutott, hogy hiába volt egy tanulógép és brutál szorgalmas. Ha a faterja nem ugyanúgy pilóta a közelébe se jut. Utoljára szerkesztette: Nyiri, 2018.10.04. 09:42:15
Hát izé, van amikor 2-3 próbálkozásra sikerül csak és van amikor bizony feladják és kitérő reptér. Vagy amikor elég hajmeresztőre sikerül a leszállás.
Jó pár go around...
Tucatszám vannak ilyenek. Csodálkozok, hogy még egyetlen ilyen komoly palacsintázás sem volt ilyenkor. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.10.16. 23:46:34
Egy kérdésem lenne, ha szabad ilyet :) Az érdekelne, hogy egy általános magasságban haladó utasszállító repülőgép (10km ha jól sejtem, de nem tudom ezt sem tutira) Mekkora légnyomású térben halad. Valójában a kérdés végén a megemelkedett kozmnikus sugárzási érteékek érdekelnének valójában, de azt már a légtömegből valahogy ki tudom matekozni. Tudom ki lehetne googlizni, de mivel a légnyomás sem egy fix érték meg az utazó magasságokat sem tudom 100%-ra ti meg ezzel éltek haltok, gondoltam hátha :)
A sugárzási adatok ennél részletesebben érdekelnének, +a töltött részecskék is, de nem is ez a lényeg, ezt már utána ki tudom matekozni. Viszont a légnyomás táblázatba beírtam 10000m-t kiadott egy negyedakkora számot mint a tengerszinten. Akkor ez kb általános adat? negyedakkorával lehet számolni? Utoljára szerkesztette: gforce9, 2019.03.14. 22:45:10