És ki számit kiváltságosnak ? :) Egy hatso lpara lenne szuksegem, fek, kiplung karra, meg lecre a taposora. Van esetleg valamid a felsorolt dolgokbol ? Szerintem privatba folytassuk :)
Én 2 hónapig jártam egy ilyennel, de valahogy nem jött be. Városban nagy és nehéz, országúton meg kicsit kevés a teljesítmény. Kb.4-4.5-el elment,kb.100 volt a vége,a dombokat nagyon megérezte, de piszok kényelmes volt.Ha nem ilyen szar utak lennének, talán még el is alszom rajta. Nyílt napon próbáld ki, hogy mennyire boldogulsz vele. Mûszaki gondja meg nem volt. A Kymco Dink talán könnyebb, és valamivel jobban irányítható.
Szerintetek egy nõnek egy Burgman (UH125ös) jó választás lenne? Lesznek most nyílt napok és már régóta szeretnék egy városban rohangálós robogót, de olyat ami azért a városon kívül is használható. Valaki ment már ilyennel?
Üdv! Tudnátok küldeni egy Yamaha Aerox 100-hoz egy bõvebb leírásra mutató linket? Köszönöm!
Sziasztok! Ha 70-es hengert akarok tenni a robogómba akkor miket kell kicserélni? Hengerszett, fõtengely,ezek megvannak.És hogy kell bejáratni, és mire kell figyelni?
ha valakinek esetleg van vagy tud eladó Rieju Toreo 50 4T hez elsõ idomot kék-sárga színben az vhogy keressen fel, köszönöm elõre is. (email címem: [email protected])
Elvben egy csonk van a karbin amire egyáltalán rá megy. Ez valszeg rézbõl van. De a Yamahát nem ismerem, kínai csodákon nevelkedem.
Van egy Yamaha Jog-om és szerelés közben kihúzódott az olaj adagoló csõ a karbúlatorból de nem tudom hogy honnan húzódott ki! Tudnátok segíteni hogy hova dugjam vissza?
nem tudom mi az,de ha megy nélküle ki kell dobni:)
Egy Honda Monkey-ra régóta be vagyok ájulva. Van infód ilyenrõl?
Hát, az én haveromnak egy MC4-es NRG-je van, neki 6 ezer kilométernél ment szét az elsõ teló. Az volt a baj, hogy belül mûanyag perselyben mozog a szár, az kopott ki. Esztergályoztak neki egy újat, és talán nem is mûanyagból, de erre azért nem vennék mérget, és megint jó, igaz, én olyan 15 ezer körülre emlékezem, vagy kicsivel alatta. De MC1-MC2 sorozatnál ilyen probléma nincs, ahogy én tudom, vagyis van kopás, csak nem 6 ezer környékén.
Van barátom akinek szintén NRG extreme van, és nagyon jó motor. Igaz õ ismerõstõl vette, és amolyan második motornak volt használva. Most ment szét neki az elsõ teló, amire 50e forintot mondtak újonnan, de a felújítást 15-be vállalták. Most gondolkodik, hogy mit tegyen. Motorikusan nagyon bitang kis gép,és olaszhoz képest megbízható is.
Szia,
nekem NRG-m (NTT) van, alapból BIZTOSAN nem rossz az. Hogy a kiszemelt példány milyen, senki nem tudja a gazdáján kívül, én így nem is vennék motort. Mondjuk semmit nem vennék így. Ez még nem kínai fostalicska, nem is kínában összerakott "olasz". Én nem bántam meg, de amúgy meg úgy is mindent az elõzõ gazda személye dönt el. Ha tróger, akkor már a 4-6 ezer kilométer is gáz, ha meg odafigyel, akkor a több sem lehet probléma. Vigyél oda hozzáértõt, és úgy vedd meg, de az, hogy NRG ne riasszon el semmitõl. Szerintem.
Szia! Így képrõl nehéz véleményt mondani, de én az nrg-t felejtõsnek vélem. 18000-nél dugót még nem kell cserélni, kivéve ha széthajtották,nem kapott olajat, nagyon rossz olajat kapott,stb., és látván a mocit erre minden esély meg is van. Arról nem is beszélve, hogy évente 1400km-nél azért még a nagyapám is többet motorozott évente. A malaguti szép, igényes mocinak tûnik, bár nepper gyanús. Nekem volt egy kis Malaguti Centrom, az nagyon bika kis moci volt. Az alkatrészek kicsit drágák, és hála a pesti utaknak a futómû alkatrészek gyorsan koptak. A Suzukit nem ismerem, így nincs véleményem sem. Japán, és a japán gépek jók. /laikus vagyok, és csak véleményt mondtam, nem vagyok szerelõ, csak sokat motorozom./
A Piaggionál az a problémám, hogy 18 000+ km van benne. Látván a felújításokat (és ha van valóságalapjuk) ez így mennyire sok? A Malagutiról még nem tudok hasonló infókat még nem írt a tulaj. Sajna ennyi pénzem van rá, max 120 rongy. Néztem egy harmadikat is de nem hallotam róla semmit. Õ lenne:
Valaki ismerei a suzukit? Vagy vélemények a 3 mociról? melyik érné meg jobban?
Üdv! Nekem egy Motobecane 50V típusú zöld masinám van, az a gond, hogy kb 10-15 percet lehet vele menni, de aztán lefullad ás nem indul újra, várni kell míg lehül. Mi lehet a gond vele? Valaki szerelési útmutatót, könyvet valamit tudna hozzá? (magyar v. angolt)
Mindenkinek Kellemes Húsvétot kívánok!!!
Pszicho vagy valaki, tud segíteni, mi lehet az?
Egy ismerõsnek lenne kérdése, bemásolom, 4T 50-es kínai valami.
"A variátor dekliben van egy jeladó,ami a kuplungharangról fog jelet.Szétcsúszott a saru,és sehol nem találom honnan jött ki.Jó lenne tudni mit csinál.Ha fordulatszám limiter akkor le van xarva."
köszi
Milyen a hang? Betéteket/ fékpofákat nézd meg, lehet, hogy kopottak.
helló!valaki tudja hogy miért nyikorognak a fékek a motoromon? és hogyan lehet ezt orvosolni? elõl tárcsa hátul dob fékem van és mind a kettõ nyikorog valamikor kicsit valamikor nagyon ha valaki tud rá vmi gyógymódot annak köszi elõre is.
Pszihó, nekem valahogy soha nem adsz válaszokat. Nem bírsz vagy mi? Nem tud valaki valami jó helyet, ahol lehetne a Yamaha Aerox 100-ra lehet rendelni idomokat, jó áron? Köszönöm!
sztender letörve,idomokba belefújkálva de a kéket eredetinek nézem elhasaltak vele aztán gondolom spórolósan csak ott fújták ahol múszály volt
minarelli,gondolom levegõs bár az csak másik oldalról látszik,a blokk az jó azzal nem lesz gond
sziasztok az lenne a kérdésem, hogy robogóra lakott területen kívül kell használni láthatósági mellényt?
Grat a mocihoz!
Nah, megvettem a Yamaha mocit. Kipróbáltam és nagyon pöpec a motorja, semmi fura hang, stb. Az viszont tény, hogy az idomokból alig találtam olyant, ami ne lenne törve, repedve vagy karcolódva. De maga a motor nagyon megy. El is jöttem vele haza, 30 km-t, semmi gond nélkül. Elektromosan is minden mûködött. A fékek is jók rajta, nem rozsdás/görbült az elsõ féktárcsa se. De lesz rajta felújítanivaló bõven. A hajtással kapcsoaltban mondogatott valamit az eladó, hogy ott kopott valami, meg hát az idomok közül mindegyiket meg lehet csinálni, csak az egyiket nem, abból hiányzik egy darab is, meg ilyen mókulva van heggesztve. Ha esetleg tud itt valaki valami jó helyet, ahol olcsón lehetne venni bontott motorról idomokat azt megköszönném!
Sziasztok, lenne egy láma kérdésem. :D AZ ilyen nagy robogoknak mi az értelme? (250 cmm, és afölött) Ezeknek az árábol már lehet venni egy "rendes" nakedet, vagy valami gsxr-t. :D
Mindenképpen! Amúgy még délelõtt megejtem megnézésre ezt az itteni keeway-t is, hátha...
Ok! Majd légyszíves írd meg holnap, hogy milyen volt a gép.
Oké, semmi gond! Korrektnek tûnt az eladó. Holnap megyek egy másik városba megnézni. Azt mondta, hogy a tesója hozta UK-ból és nem feltétlenül akarja eladni, de nincs pénze felújítani, viszont így is bõven üzemképes. Monda, hogy a fékek, telók, világítás és a motorral nincs gáz. Az hogy így néz ki, háát.. Ez a színe úgyse tetszett volna, leveszem az idomokat és átfújom matt feketére, ez a legkevesebb. Meghajtásról mondott valamiket és rákérdeztem, hogy mennyit kéne rákölteni és azt mondta, hogy elvitte szerelõhöz, aki mondta neki, hogy egyelõre elmegy így, de a meghajtásnál cserélni kell dolgokat és olyan 20-30e-ért max. Nekem annyi még beleférne, mert tudom, hogy ezek drágák és kicsidenként kicserélném ezeket a cuccokat, ahogy a pénzem engedi. Mindegy, holnap majd meghallgatom és megyek vele pár karikát. Köszi az infókat, hogy mit nézzek rajta. Amúgy 90e-ért adná a 100 helyett. Itt helyben lenne egy ugyan ilyen, csak 50-es, azt adná a gyerek 120e-ért, de az eléggé szét van hajtva, meg egyik oldalán jó nagy repedéssel, karcokkal. Ezen kívül helyben van egy keeway matrix, amilyenem volt, csak ellopták. Azt adnák 95e-ért, de azt még nem láttam. Csak gondoltam, inkább megveszem a 90e Ft-os Yamahát, mint egy keeway-t újra, mert ismerem a gondjaikat. A keeway annyiban lenne jobb, hogy kényelmesebb az ülése és sportosabb/modernebb a formája. Amúgy motorikusan gyengébb szerintem, mint ami nekem volt, mert az eléggé fel volt tuningolva, szinte semmi nem volt gyári rajta. :) És nincs kedven egy emelkedõn 20-al felmenni. Amúgy a héten kipróbáltam egy SUZUKI SEPIA-t, háát nagyon pöpec lett volna. Ráültem és az én majdnem 100 kilómmal is majdnem kiállt egy kerékre. A keeway után durva volt. Csak azért nem vettem meg, mert eléggé kicsi robogó, én meg magas vagyok és hülyén néztem ki rajta, meg a kanyarokat nem tudtam bevenni, mert elakadt a kormány a lábamban. :(
Bocsi, nem akartalak megsérteni, csak leírtam a véleményemet. Jó állapotú Aerox olyan 160-170-tõl felfelé. A motort hallgasd meg, ha furcsa hangot hallasz akkor ott nagy a baj. Telókat szintén nézd át,elõl hátul egyaránt, mert az is elviszi a lóvét. Kormány, fékek,milyen a tárcsa ne legyen hullámos, vastagsága ,stb. egy elsõ tárcsa 15 ezer alaphangon. Tehát csak óvatosan. Képrõl ítélve egy elsõ gumi is kell rá. Az esztétika meg már más kérdés. Nem vall gondos tulajra a külseje, tehát nem Full syntetic olajat kaphatott.
Sziasztok. Nekem most épp az a baja a robogómnak hogy bõgázzal is csak alig tudok vele elindulni. Mi lehet a baja?
Hát így képrõl nehéz, meg nem tudjuk mit mondott el róla, de így sportkipufogóval, ütött kopottan eléggé széthajtott gyanús. Aeroxokat sokat veszik ilyen célokra :D
Ha meglátok ilyen Gianelli-t (ha az) egy sima robogón már fogom a fejem, a lentebb említett neoson is ez volt, rakás szar is volt az egész, a kipuffot el tudtam adni 15-ért róla, a motor meg jóval vételár alatt. Szóval a motorját mindenképp jól hallgasd meg, alapjáraton is meg pörgõsen is hogy nem csörög-zörög-e. Indul-e könnyen vagy csak bõgázzal, nem füstöl-e nagyon stb. Többet nem tudok tanácsolni én.
Ha pöpec a blokkja és nem zavar az ütött kopott külsõ akkor jó is lehet.
Azért alkudtam, mert teljesen korrekt volt az emberke és elmondott mindent a mocival kapcsolatban és erre vágtam rá, hogy akkor sztem 100e sok lenne érte. Amúgy mennyiért lehetne venni egy jobb állapotút? Köszi! Amúgy meg nem kell a fikázás!
Az igen!!! Az évszázad biznisze 100-as Aeroxot venni 90-ért. Ha nekem valaki a telefonban alkudozik már nem is mondom, hogy nézze meg a motoromat. Sok ilyen embert elhajtottam. Ha nem látod akkor mire alkudsz? Az ember valamiért szabadulni akar tõle, de nagyon! Alaphangon, csak amit a képeken látok cirka 30-40 EFt., hogy az elsõ köröket biztonságosan megtedd vele. És akkor még nem láttam élõben, és nem próbáltam ki.
Konkrétan errõl lenne szó: Yamaha... Szombaton megyek megnézni és lealkudtam az árát a telefonba 90e-re. Köszi, ha tudtok valamit mondani! Meg ajánlottak egy 2006-os Keeway Matrixot, megkímélt állapotba 95e-ért. E között a kettõ között vacilálok. Szerintetek..?
Psziho! Véleményedet kérném. Honda Topicot vettem a múlt héten. A moci nagyon jó, és szép, túlvagyok az átvizsgáláson, tisztításon, karbi beállításon. A gondom, hogy max 50km/h a végsebessége.Még benne van a gyári fojtás a kipufogóban, és a variátornál is van valami alátét. Ha kiveszem a fojtásokat azzal nem teszek kárt a motorban?És a fogyasztást ,hogy befolyásolja? Köszi a választ elõre is.
Egy biztos, hogy ha használt motort vesz az ember akkor 1x kell jól átnézni ,megcsinálgatni, és akkor sokáig nem lesz vele gond, és szerintem árban sem jön ki rosszabbul mint egy új motor vételnél.
Szerinted milyen robogót érdemes/lehet venni max. 100e Ft-ból, ami már nagytestû? Vagyis nem ilyen dio méretû.. Köszi!
naja neosból nekem sikerült belefutni anno egy széthajtott szarba :D Mindegy tanulópénz volt, azóta 10x jobban átnézegetem és alszok rá egyet inkább és/vagy megnézek még pár másikat. Egyébként jó kis gép, viszonylag masszívnak tûnt, vaskos kerekek stb.
Kínaiakban tényleg az lehet a jó hogy alkatrészt minden sarkon lehet kapni hozzájuk. Régebbi robeszokkal néha van szopó alkatrész beszerzésben, fõleg magánszemélyeknek akiknek nincs semmi kontaktjuk. VAgy utángyártott ami alig megy be a régi helyére, vagy gyárit agyeldobós összegért. Számomra ennyi elõnye lehet a kínaiaknak, más nem fog meg bennük :D
A kymco meg egyre jobban tetszik nekem is, a Bet &Win 250-es kurvára bejön, kicsi és erõs, kell ennél több?
Nekem olyan 100e Ft-ért, milyen motort ajánlanál, ami nagytestû? Természetesen használtat.. Köszönöm elõre is!
egyébként egy neos az jó motor,de azzal is könnyû belefutni egy szarba
ja ez egy példa
vehetsz digit mûszerfalasat is és ha beszarik /kb. 50%/ akkor soha többet nem lesz mûszerfalad kontrasztrugót lehet kidobálni belõlük,sztender törik,lámpa körüli idom meg lóg minden másodikon
a használtmotorokat ne egy példán mutassuk már be!
Hát igen, de sok szempontot kell figyelembe venni: újat akar, tehát nem ért hozzá,/ én sem/, garanciát szeretne, Nem tudjuk mennyi Km-t tesz meg vel havonta, stb...
Nekem egy 14 éves Yamaha Neosom van, amit használtan vettem. Négy év alatt eddig csak a fékpaknikat kellett rajta cserélnem. Megy mint az állat, 100 kilóval is kb 65 km/h-vel megy. És pöccintésre gyújt.
Szóval szerintem érdemesebb használt, de minõséges robogót venni. Sõt, olcsóbban is jön ki belõle az ember.