Na! Még egy érdekesség most az Aeroxal kapcsolatban.: Megyek majdnem nyélgázon 90-el..egyszer csak elfogy a lendület és hiába húzom neki elkezdek lassulni...imátkoztam hogy ne álljon meg mert még vagy 5km-re voltam otthontól..aztán 40-50nél megállt ez a lassulás és megint reagált a gázadásra,de már nem húztam neki csak tartottam ezt a tempót...Utána poénból az utcánkban megnéztem hogy mûködik e minden és igen ugyanúgy gyorsult megint 90-95-re.:SS Ez mi lehet?
Nem tudod véletlenül a kínai karbinak amit vettem tõled hogy mekkora a fõfúvóka mérete? Szétszedés elõtt gondoltam megkérdezem thx
Az a baj hogy én egyszer vettem, egy yamahát amiben ez a motor volt, és kiderült hogy szétesett 500 km után és mondta a szerelõ ez vmi koppintás, mert a kínaiak is ugyanezt a mtort gyártsák de mégsem ugyan az. De a szerelõ nem vette vissza pedih 300 ezer volt. Gondolom kicserélte a gagyi motorra.
Yamaha DT 125-rõl van szó>>>Miután beteszem egyesbe,nem tudom kivenni üresbe..felváltás sikerül,lefelé is megy szépen...de egyesbõl üresbe egyszerûen lehetetlen betenni:S
Aeroxot kell venni.
na ma szétkaptam, járattam, és hallottam egy jellegzetes szívóhangot. megnéztem és a levegõcsavar hiányzik a karbiból. elhagytam vhol. Amit leírtam azt csinálhatja emiatt? és honnan tudok szerezni ilyen levegõ állító csavart?
http://kep.psharing.com/590360.jpg nah it a kép....
ha két szineset öszekötöm akor van index,féklámpa,stb... de szikra nuku ésvan egy fekete fehér meg fekete piros ami a trafohozis mászik belöle... és van egy fekete fehér leghátul a vázon mint test!!
hát nemtom 50 es meg fingomsincsehez a motorhoz me ez egy öskövületi motorxD http://www.suzukicycles.org/photos/suzuki history/1984/1984_Love3_red_500.jpg it a motorol kép egykori biztos fényes korábaxD de kül egy fekete piros kábelvan meg fekete fehér ami trafohozis megy meg egy piros narancssárga vezeték nah ezt a 4 kábelt kéne öszekötni hogy jolegyen de majd teszekfel a robogórol kpet hogymint áll!!
ha zárlattal blokkolja a gyújtást akkor ha le van húzva minden vezeték akkor kell szikrának lennie
ja tényleg, még kalimpáltam is :D Azon a szakaszon azért jobb is egy GT :D én ráálok ezzel egy 80-ra de még ígyis elunom az életem mire beérek a városba..
#6301 - használtautón nézz szét, ott le lehet szûkíteni a kört rendesen. De még ígyis annyi fajta van hogy szerintem egyszerûbb ha kinéztél valamit beszúrod ide és majd megszakérti valaki :)
#6302 - szerintem képpel megnõ a segítség esélye semmirõl a talánra :D
kaptam egy suzuki love tree tipusu robogót!! és abba kéne segiteni hogy a hülyék!xD szét tépték a gyujtás kulcsnál a kábeleket me a kulcsot beletörte a marhálya!! és hogylehet összekötni hogy induljon???!! a segitcséget elöreis köszönöm:) ha kel rola kép teszekfel rola!
Hali. Milyen motort tudnátok ajánlani 80-125 ccm körül? Az lenne a terv, hogy 4-es fõútra is "bátran" ki merjek vele menni, ergo 80-90 körül menjen. Ne azon parázzak mikor tolnak le. ( Jó persze, így is letolhatnak, de szerintem 90 körüli tempónál kisebb a sanszom, mint 50-el.)
Lehet váltós is akár.. Hazsnáltra gondoltam, viszonylag olcsón. ( Látom feljött a jogsi téma is, nekem is csak B-s van, de nekem nem gond akár a 100ccm körüli sem. )
Köszi.
köszi a segítséget. azt figyeltem meg, hogy a vákuumcsõ elég lazán van a szívócsonkon, néha már esett is le. nem lehet h itt szív több levegõt? mert nem mindig csinálja, csak néha, sõt ezt egy hete kezdte el, azelõtt egyszer sem csinálta h fulladozott volna. minden esetre hétvégén szétkapom :)
Igen ilyen, bõdület, hogy ebbe a kis motorba 8 literes tankot tettek elõre.Viszont nincs kesztyûtartó. Az enyém kicsit fáradtabb külsõvel, de így remélem nem lopják el. Azért vettem meg mert ismerem a srácot akitõl vettem, és tudom, hogy motorikusan mindig odafigyelt a mocira. Amiket néztem egyébként neten 70%-ban nem mûködik a km órája. (általában egy spirál 1000-2000 HUF)tehát ki lehet cserélni, ha mondjuk a meghajtó szar az húzósabb, de az ritka. De így el lehet hitetni a km óra állást. De amikor kérdeztem, hogy mennyi van a motorba akkor mindíg mondtak, egy 20-30E km közötti számot. Én amikor közöltem, hogy a robogómba egy év alatt beletekertem 8000Km-ert akkor meg hüledeztek. 6293: Hát szerintem is az elsõ a szerencsésebb, és jobban elsimítható, de ha valami történik akkor bizony nagyon sokba kerülhet/okirathamisítás, stb./ és a biztosító sem fizet akkor sem, ha nem te voltál a hibás. Tehát eléggé necces. Nekem az volt a szerencsém, hogy amikor elcsapott az autó akkor pont egy 50-es neossal mentem, amit kölcsönbe kaptam. Akkor nekem pont egy Yamaha maxterem volt, amit haverom szervizelt és egy hétre odaadta a neost, ha a maxterrel csapnak el, akkor nagyon sz@r helyzetben lettem volna. Ezért is vettem meg a kis centrot.
túl sok a levegõ a motornak,pontosabban kevés a légszûrõ elõtti fojtás
szerintem mikor rárántod a gázt a gyorsítófúvóka fecskendez és ilyenkor elindul a fõfúvókán is a feláramlás,de egy bizonyos gázállás után már összeomlik a vákum
a legegyszerûbb hogy szigetelõszalaggal betekered a sportlégszûrõ felét hogy ne kapjon annyi levegõt
a foresight 250 a legjobb nagyrobogó,isteni futómûvel finom örök életû motorral amiket eddig behoztam kintrõl,mindegyik tulaja /természetesen csak akik a környéken laknak és visszajárogatnak/ ódákat zengenek hogy mennyire szeretik nem is drága a piacon,lényeg hogy gyári fényezésû legyen
6293 hiába súlyosabb,szerintem az elsõvel simán megúszhatod figyelmeztetéssel ha sikerül fogadkozni és kidumálni /álltalában sikerül/ az utóbbi verzió az tuti feljelentés+bírság
amúgy azon gondolkodom melyik a nagyobb szívás ha megállít a rendõr:
- 125ös géppel menni rendszám nélkül, hamis biztosítással (kismotoros) stbstb, B jogsival - 250 rendszámos géppel menni, névre írva, érv. biztosítással minden tiszta stb - csak éppen B jogsival (még)
szinte MINDEGYIK kis robogó(de sok 125-150-es is) km állása érdekes módon 13.000 és 19.000 között mozog
épp ilyeneket nézek tavasszal lehet váltás lesz.(vagy elõbb) népítélet szerint nagyon jó gép De hát ez a 18.000 ebben is :D 13év alatt, az 1385km évente, mégha csak jó idõben használjuk ami kb 6 hónap, akkor is havonta 64km
fasza. Le is lehetne venni használtautóról a km állás sort..
Lehet hogy hülyeséget mondok, de szerintem ez itt rendben van. Az 5-ös azért áll úgy, mert mingyárt át vált 6-ra a négyes pedig 5-re fog, mert kb még 5 km és 15000 lesz.
Köszi, Ma mentem vele egy kicsit / 40km-ert, hogy megnézzem a viselkedését. Mivel egy hónapja nemvolt használva az akkut feltöltöttem,így már önindítózni is lehet.A hátsó fék bovdene kicsit szorult úgyhogy hátul kapott egy kis wd40-et, most már rendesen megy Belenyúltam az estébe is egy kicsit, és a világítása az nagyon gyér. A sisaktartó viszont bõdületes hála annak, hogy a tank elöl van, még a zárt sisakomat is elnyeli. Más: Ez az elsõ 2T robogóm (eddig125-150 4T-im voltak)és nincs igazán tapasztalatom, hogy milyen az ideális közlekedés vele, mikor fogyaszt normálisan.Nekem kicsit furcsa a "lassú" tempó (kb. 55-60 km/h-val használom).
van egy 4 ütemû 50-es robogóm, és mostanában azt csinálja, h gondol egyet és elkezd lassulni, sportlégszûrõ van rajta, és hallom h a karburátor visszadurrog, és ahogy egyfolytában húzom a gázt, csak megy vissza a fordulatszám, durrog a karbi, meg lassulok lefele. néha magától elkezd újra gyorsulni, de vmikor teljesen vissza kell engednem a gázt és újra kell húzni, hogy menjen normálisan. de vmikor ez se segít. néha ha rájön, hiába engedem el a gázt meg húzom újra, csak lassul, meg durrog a karbi. de vmikor semmi baja. vmikor megy rendesen, jól húz, csak néha jön rá. ez mitõl lehet? karbipucolás? elõre is köszi a segítséget.
10"-es robogó gumikat át tudnak tenni egy normál gumisnál? Vagy valami speckó hely kell ahol ilyen kicsikkel foglalkoznak. Megvan a fehérperemû sava garnitúra
ja ezt a stihl olajat robogóba mizériát énis hallottam sokáig, de valahogy sosem fogott meg :)
Robogót kb 250cm3-ig vennék, valami egyszerûbbet, onnantól felfelé már túlextrázzák mindenféle elektromos kütyükkel meg akkorák mint egy hajó.
pzolika grat a géphez, ha valóban csendes a motorja, akkor csak egyben van már :)
#6279-re: lehet biztonságosan menni a sorok között szerintem ha elég szélesek a sávok, és ha nézzük a lyukakat ahova esetleg átindexelhet(vagy csak átmegy anélkül) egyik sávból a másikba az autós. Olyanok mellett kicsit para. Meg ha viszonylag gyorsan megy a sor az is szar, egyre nagyobbat lehet esni :D
a fogyasztás sosem köbcenti kérdése,hanem az elvégzett munka és a motor hatásfoka határozza meg
ugyanazt az embert viszi egy 500-as motor is mint egy 50-es miért várnánk hogy a kicsi kevesebb benzinbõl tenné ugyanazt,mikor a kicsi 2T tehát annak alapból rosszabb a hatásfoka és mivel teljes terhelésen megy még nem is az ideális nyomatéknál van használva
ilyen szempontból persze nincsen értelme kicsit venni,de ha már a fogyasztásnál tartunk nincsen értelme variós motort sem venni mert az legalább 20-30%-ot dob a fogyasztáson
sõt
én szervizelek nagy 500-as robogókat is,hiába fogyasztanak 4 litert a szervízköltségei sokkal magasabbak mint egy 50-esnek,több pénz áll benne ami veszti az értékét,esetleges bukásnál meg röpködnek a 100 ezrek
sok szempont van,az a helyzet
jó a meglátásod! Én tizen éve fuvarozok az országban, és több éve maxi robogóval motorozok, de nagyon azt látom, hogy merész kockázatos tempóval suhannak a motorosok a még akar jó tempos araszolos kocsisorok között.
más!
anno volt 50cm3 robogom is, de veszélyesnek tartottam a menekülésmentes 60 as tempóját. és az 5 literes fogyasztása is betett...(piaggio NRG powerDD volt) majd 250 es maxira cseréltem! városban is turáknál is 3,2-4,2 literbõl kijött a fogyasztása. jelenleg 400 al jarok es a fogyasztása 3,5-5,5 itt a 4,5l alatt siman lehet városban közlekedni! sajna az 50 es motorok fogyasztasa nincs arányban a nagyobb teljesítményû motorokhoz képest.
Megvettem egy centrot ma!!! Kipróbáltam, gps alapján 64-et ment, órája 75-öt mutatott.Kétütemûhöz képest nagyon kis csendes motorja van. Kérdésem lenne, hogy melyik a legjobb olaj bele? Ismerõsöm azt mondja,hogy õ a scarabeoba láncolajat tesz. Az jó bele? Vagy van jobb nála?
Köszi a választ. Holnap megyek megnézni egy centrot, csak nagyon félek, hogy kevés lesz nekem az 50 2T. Eddig csak 125, 150-es robogóim voltak, de ügyvéd ismerõs mondta, hogy ha valami történik, vagy igazoltatnak és kekeckedik a yard az nagyon sokba kerülhet. Így most eladtam peoplet amit most vettem nemrég, és nézek valami 2T robogót.Nézegettem 50 4T-s motorokat is, de haverom mondta, hogy sokkal gyengébbek mint a 2T motorok.
Tegnap nyomtam bele fele-fele arányban 95-ösbenzint meg E85-öt. Menetteljesítményre ugyanazt nyújtja, de az alapjárat csak 10-20 másodperc állás után áll be, illetve álló helyzetbõl nagyobb gázadásnál van mikor megtorpan kicsit, olyan mintha le akarna fulladni de aztán elindul. Szóval asszem hagyom ezt a projectet, hosszútávon biztos nem jó neki... Mindegy, egy próbát szerintem megért. Most már azt várom, hogy a feketepiacokon árulják ár alatt a benzint, mert hamarosan eljön ez is.
örök életü gép,max a sztender törik le néha
létezik egy indiai verziója is tommy-hero néven az ugyanúgy néz ki de a motorja eléggé más pl. nikasilos a hengere és más az elektronikája is azzal azért nem árt vigyázni puch hero néven is árulták azt
Ha valaki Dombóvár környékén lakik és lát egy fekete-fehér Keeway Matrix típusú robogót, írjon a [email protected] címre, mert ma éjjel ellopták! Fotók róla: itt Köszönöm!
Hidd el mérlegeltem, meg még agyalok is rajta, de úgyhiszem egy próbát megér. Ha változik a hangja, vagy a menetteljesítmény, akkor leszívom aztán nyomok majd bele tiszta benzint. Az a gond, hogy egy nap, van hogy 100-120 km-t is motorozok, na mármost a 100as Benellinél ez az én esetemben egy teli tank benzint jelent, ami jelenleg bõ 2000 Ft. És napi 2000 Ft, csak a benzinre az kicsit húzós... :S
Azért mérlegelj mennyit spórolsz az E85-tel egy robogóban... Kérdésem lenne, hogy 50-es Scarabeohoz van valakinek szélvédõ plexie vassal? Ha van akkor érdeklõdnék, hogy mennyiért kínálja.
Mármint olyan értelemben, hogy futómû és gumigyilkos úttalan utakon kell járkálnom.
Jó, értem én a Te álláspontodat, tiszta sor amit mondasz. Meg nyilván itt a szezon vége, persze h nem éri meg többet adnod érte. De én naivan többre számítottam... Etanollal viszont lehet megpróbálkozok 50% benzin 50% E85 arányban, sok veszteni valóm nincsen, a munkám úgyis azt kívánja h széthajtsam a motort :(
miért mit gondoltál, kicsengetek 120-at,aztán nézegetem márciusig és miután kipucoltam a karbót meg rakok bele új akksit /mert az tuti behal ha itt áll/ eladom haszon nélkül árában? sõt ha valami baja van még javíthatom az új mókusnak garanciában?
tudod,veszek helyette inkább svájci frankot,és még a helyet sem foglalja
etanolról meg elmondtam a véleményem elég egyértelmûen-nem?
Szia! Hát az nagyon kevés. Annyiér nem adom. Egyébként szerinted a 100-as Benelli elviselné a bioetanolt? Ha nem is tisztán, akkor milyen arányban kevernéd a 95-össel? Tudom, hogy nagy ellensége vagy a bioetanolnak, de a közelgõ 400 Ft fölé emelkedõ üzemanyagár elgondolkodtatott kicsit...
Sziasztok! Vettem egy Kymco People 150 4T robogót, és az alábbi gondom van vele. Ha elveszem a gázt akkor visszadurrog a kipufogó. Mi lehet a probléma?
Autós boltban láttam Unix 10w40-es olajat. Ez akkor jó lesz?
ja meg olajlámpa is világít(ott) már kb fél éve. De pár centi olaj még azért volt benne. Vszeg dugó csere lesz, stb, meg henger fúrás, meg ki lesz pucolva minden. Jó kis erõs gép lesz ebbõl, de utána majd vigyázni kellesz rá.
Errõl mi a véleménye a szakértõ uraknak? :) Motoromon nem volt alapjárat, nem húzott rendesen, néha magától leállt miután meghajtottam. Aztán szétszedtük, kiderült, hogy ugye állt a motor pár hónapot levegõ szûrõ nélkül, és az összes por, koszt magába szívta az elsõ indításkor, ami szépen benne is maradt, és hát a következõképpen fest a helyzet:
5w 10w /30 40 motorolaj.Ha a kézikönyv betekert állapotban méreti a nívót akkor úgy (általában).Szelephézag kopogós lesz ha túl nagy ha kicsi akkor besül beég a szelep.De inkább nagyobbra kopik érthetõen.Ne várj vele ne verje szét a csati felületeket.Nyikorgásra semmi tippem.
Segítenétek? 4 ütemû 50-es kínai robogóm van. Lenne egy pár kérdésem: 1: Milyen motorolaj kell bele? Mert mióta nálam van a robogó még nem volt benne cserélve olaj.
2: Amikor indulok el vele hátul vmi nagyon nyikorog. Volt már szervizben, ott kicserélték a szíjat, akkor elmúlt, de kis idõ múlva újra elkezdett nyikorogni elindulásnál. Majd kicseréltük a kuplungot, akkor is abbahagyta de egy idõ után megint elõjött. Nincs erre vmi végleges megoldás?
3: Láttam egy videón, hogy cserélnek olajat a variátornál is. Az mit ken? A kuplungot? Ennek nem lehet köze a nyikorgáshoz?
4: A motorolajszintet hogy kell ellenõrizni? Megtörlöm a kis pálcát, aztán be kell csavarni teljesen majd ki, vagy csak bedugom és nem csavarom be? Mert hallottam már ilyet is meg olyat is.
5: Ha a szelephézag nem jó az miben nyilvánul meg? Ha túl kicsi vagy túl nagy h lehet észre venni menet közben? Tehát nem arra gondolok h megmérem, mert nincs most rá lehetõségem. A hangján vagy a menettulajdonságán észre lehet venni?
Nagyon szépen megköszönöm annak aki segít.
Látom a honlapotokon, hogy van egy kék Aerox 185-ér, mennyit kéne ráfizetnem a Benellire, hogy elhozhassam? Ha mondasz egy korrekt árat, a hétvégén lehet elugrom érte!