Ez van.Magyarországon a tuningot szó szerint bûntetik..egyszerüen felraksz valamit a kocsidra ,v motorodra,hogy jobban nézzen ki,egy sima közúti ellenõrzés után meg fizeted miatta a súlyos ezreket.Az a poén,ha mondjuk átalakítod a futómûvet az autódon,sportosabb lesz,jobban fog kinézni,sõt sokkal biztonságosabba gyárinál (persze ha normálisan meg van csinálva,nemarrol van szó,h lefaragsz a gyári rugóból:) ),azért is olyan összegeket szabtak ki haverra,hogy huha...
a hülye közlekedési szabályok nem értem mi a baj benne még jobban is nézneki má tom mér tart itt ez az ország sok hülye miatt meg a hülye törvények miatt
én meg nem tom beniboj mé nem tud normálisan írni írásjelek miegymás
"én meg nem tom beniboj mé nem tud normálisan írni írásjelek miegymás" S Te?
a tom-mal van a bajod tudtommal az nem írásjel hiba az a tudom rövidítése és tudod azért rövidítek mert nincs kedvem annyi gombot lenyomni ha más hibával van gondod pl.: van egy felesleges betü az azért van mert gyorsan gépeletem és egyszer-kétszer lenyomódik a másik billentyû is. de sztem úgy is megérted amit írok nem?
Most ezen fogtok vitázni egy robogós topicba?pfff inkább pár kép:
Második elég komolynak tûnik. A harmadikban látok egy vízhûtést, de motor mintha nem is lenne benne. :P
"...Eljárt az idõ a hagyományos robogó felépítés - a hátsó blokk és a hátsó teleszkóp - felett, ami bár kényelmes volt, de már technikailag nem megfelelõ egy sportos és biztonságos futómûhöz..."
"...amelynek dinamikus egyensúlya van, stabilitása és biztonsága garantált a duplahidas aluminium vázzal, a központi hátsóhimbás rugózással, a centrálisan beszerelt központi motorblokkal, ami egyenlõ súlyelosztást biztosít a robogó eleje és hátulja között. Ily módon a különbség egy nagymotor és a GP 1 között a minimumra csökkent. Minden részletében kiemelkedik a konkurensek közül, új etalont teremtve ebben a robogó szegmensben..."
"...Olyan technikai megoldásokkal mint:
* elsõ, radiális fék * fordított 35mm-es elsõ teleszkóp * 14 colos kerekek, elöl: 120/70, hátul 140/60 gumikkal * hátsó központi himbarendszeres teleszkóp
Az ember nem is gondolná, hogy robogón ül..."
"...A GP1 centrálisan elhelyezett motorblokkja a Piaggio csoport legújabb csúcsfejlesztése, mely maximális teljesítmény leadás mellett is megfelel az EURO 2-es normáknak..."
"Összefoglalva a GP1 50 Racing egyesíti a robogó és nagymotor elõnyeit:
robogóknál:
* nagyméretû sisaktartó * kényelmes üléspozíció * könnyû vezethetõség * gyors helyváltoztatás * komfortos menet tulajdonságok * kis fogyasztás
nagymotoroknál:
* maximális féktulajdonságok(radiális féknyereg) * egyenlõ súlyelosztás a motor eleje és hátulja között(centrális blokk és a hátsó kerék lánccal való meghajtása) * teljesen optimalizált hátsó felfüggesztés..."
hát igen kicsit húzós akkor inkább maradok az sr50-n nél
hat nemtom eleg jol ellett a designje baszva a kis predatornak technikailag viszont jo.Ugymint a Ducatik nem sok mindenkinek tetszik de eleg utos technika van alatta
vááá tegnap élesztettük fel a gépet:)) fél évig nem ment szegény kicsit volt baja:) majd csinálok pár képet yamaha aerox max biaggi de most nem ment olyan gyorsan mint tavaly:( 120 at nem viszi ki biztos menni kell vele aztán jó lesz
Valaki tudna nekem adni egy leírást Peugeot X-Fight (100ccm)-hez? Kerestem mindenütt, de sikertelen voltam. Mi hol van rajta pontosan (légszûrõ, üzemanyagszûrõ, fékfolyadékszint mérõ, stb...)
Google-ról hallottál már?Marha jó kis keresõ,csak be kell irni a képekhez,hogy "peugeot x-fight" és egy csomót kiad.Ha ez esetleg gondot okozna,.itt a link. (ezt nehogy sértésnek vedd,de az ilyenekért máshol elég durva válaszokat kapnál,ugyhogy jotanács,h elõbb használj google-t)
Tudom használni a google-t, és találtam is ilyen képeket, de ezzel szerinted mit kezdjek??? Ha kívülrõl akarok látni egyet megnézem a sajátomat, de én leírást keresek.
Mi lenne ha mielött hülyének nézel valakit, megtanulnál értelmezni egy egyszerû mondatot???
Nem te mondtad ezt: "Plíz nagyon kéne! Elég egy kép vagy valami."
Egyébként ha tudni akarod, térdelj le és nézd meg... Szerintem mindegyik alkatrésznek felismerhetõ, egyedi formája van... :)
Ott van, h "Válasz 'CaviaR' üzenetére (#438)" és ez azt jelenti, h arra a hozzászólásra vonatkozik. Abban pedig azt írtam h "Mi hol van rajta pontosan (légszûrõ, üzemanyagszûrõ, fékfolyadékszint mérõ, stb...)"
Nemigaz h ennyire figyelmetelenek vagytok mindketten.
Hát nemtom fõnök,lehet h igazad van,de én igencsak azt olvasom ott,hogy "Válasz 'CaviaR' üzenetére (#439) ",ami pedig ugy szol,h elég egy kép... Na mindegy errõl szerintem en nyissunk vitát,kcsiit ugytünik félrértettük egymást,elõfordul
Sziasztok! Keresnék olyan emberkéket akiknek Kymco robijuk van. Érdekelne a véleményük a gépükrõl, valamint az hogy mit javasolnak. Elõre is Kösz! Mindezt azért, mert szemezgetek egy géppel, de kevés az infóm.
Hát nem tudom... Kínai motort inkább ne vegyél. KYMCO = Kwang Yang Motor CO. Az enyém ugye SYM = San Yang Motor . Nem azt mondom, hogy nem jó, meg hogy ilyet ne is vegyél, hanem csak azt, hogy jól gondold meg. Anyagminõségben nincsenek a csúcson ezek a gyártók... 12000 km után a #449-ben látható állapot következett be. Ajánlom az elsõ két képet elrettentésül.
Ez az eset idén januárben történt. Össze lett rakva, és motorikusan most már nem igen lehet baja, mert Honda alkatrészeket kapott... Ma így néz ki a drága:
Szia! Én anno a Keeway mocikkal szemeztem,azok is frankón néztek ki,meg nem voltak túl drágák,és már majdnem vettem is egyet..aztán kiprobáltam egy bejáratott (!!!) kb fél éves darabot...hát nem vagyok egy kétajtós szekrény,de csõgázon lefogtam a motort...aztán pár kör a városban vele..a futomû olyan volt mint egy hajó, a legkisebb gödör után is lengett a telo kb 3-4 sec-ig.a gyorsulásrol nem ejtenék szót.. Nem fikázni akarom,ezek a tapasztalataim.Én azt tanácsolnám neked,hogy ha anyagi körülményeid nem engedik az uj márkás robogo vásárlását,vegyél egy régebbi Apriliát,Yamahát,vagy Gilerát...
Aham. És nem tudod vélelenül, hol lehet a fékolajszintet megnézni? A hátsó tárcsám mintha gyengén fogna. Van egy kis rés a fékkarnál a burkolaton, és ott van egy kis átlátszó nyílás amin van egy felirat, h MIN. Nem tudom eldönteni, h tök üres-e, vagy csurig van-e, mert nem lötyög benne semmi.
Lehet attól gyenge fékhatás, h kevés az olaj benne?
Az is lehet,lehet hogy elhasználodás,és utána kell állitani,vagy vmi.Hát ha a min alatt van és nem lötyög,lehet utána kéne tölteni:)
amúgy ugyanez volt a gáz az enyémmel is tavaly év elején! kellett új henger dugó hengerfej meg minden:( szval rögtön 60 ropi... jah pollini 70ccm azóta vigyázok vele nagyon:)
elvileg a kormányon a kis fekete doboz amiben a van a fékolaj azon kell lennie ilyen kis tálátszó résznek! én is azt hittem egyszer hogy kifogyott aztán meg full tele volt!
Hú... Fél év, az sok idõ. Legalábbis nekem. Én ha tehetem, az év 365 napján motorozok. :) Emlékszem, télen szöges gumikkal nyomtuk a város befagyott taván.
Igazából most már én sem tudom hány LE, minden honlapon mást írnak. 3,8 lehet a magyar forgalmazó szerint. Vége 60-65, idõjárástól függ. Most csak 12-es karburátor van rajta, de kap egy 17,5-öst, egy 70-es DR hengert (ami 8 felömlõs és két segéd kipufogó-réssel van ellátva!), és egy TOP variót. Ha jó lesz nagyon a gyorsulása, kap egy végáttételt is. Majd meglátjuk. :)