Ezt gondolom egy valódi helyzetben azért te sem próbálnád meg :) Persze a játékban tutira lesz olyan is hogy a tetõröl ugrik majd valaki aknával a tankra (pl. ÉÉÉN :DDD)
Az assikat már vártam, de mint látod akkor tank, nem is látna rá az ajtóban álló delikvensre... Najó, akkor a muki elõbb két gránátot kiszór az utcára, utánna leszalad, ki se kell menni, ajtóból egy tapadóaknát rádob :p
Azt eszed amit kapsz... aztán vagy lenyeled vagy kiköpöd. Majd az idõ eldönti, hogy az a sok 2 milliónyi szûkgondolkodású lamma aki megvette a sima BF-et olyan sikeressé (vagy éppen sikeresebbé)teszi-e a BF2-t is vagy sem.
A szûk gondolkodás rád illik, mivel nem vagy képes felfogni/feldolgozni hogy mennyivel másabb felépítésû a BF2 játékmenete a BF-hez képest (na nem grafika mert majd 3 év fejlesztése választja el a 2 játékot egymástól).
Írj a fejlesztõknek egy levelet, hogy a valósághoz képest ezek az utcák túl szûkek ahhoz hogy bemenjenek vele az ilyen ilyen utcákra. Bizonyára értékelni fogják a segítségedet, hiszen õk nem is játékot hanem valóságszimulátort készítenek.
Nem is játszok semmivel. De azért lehetne újítani nyugodtan. De az ilyen beszûkült gondolkodású embereknek, mint te, telejesen mindegy, hogy mivel játszanak...
Látom tényleg nem érted... szerinted miért mentek be a II.VH-ban harcolni tankokkal a városokba?!? És manapság vajon akkor miért mennek/tek be? Ez egy hasonlat volt, amit venned kellett volna de látom nem sikerült. Képzeld még nekem is lejött vhogy hogy ezeken a képeken nem 50 évvel ezelõtti technika van.
Hát ez egy kicsit se fedi a valóságot és nem árt ha elolvasod az eddig megjelent részletes infókat róla. Teljesen máshogy épül fel a térkép (playerszámtól függõ dinamikus nagyság és ezzel járó jármûszám), taktikai parancsnoki pozíció (mint egy mûholdonképen keresztül átlátja a terepet és irányíthatjha a csapatát a következõ cépont felé), az "értékelési" rendszere is eltér nemcsak a frag-ek számítanak (engineer és medic szerepe is végre felértékelõdik), stb... de inkább olvasd el magad. Források: http://www.battlefield.hu/ és más egyéb online játékmagazinok (HARDWIRED, GAMESTAR ONLINE, stb...).
Különben is: szûk utcák + széles tankok = kivasalt ellenség
Hát nem is tudom... a II.VH-ban a tankok miért mentek be a városokba? Szerintem nem árt elolvasnod egy történelem könyvet, mert néhány részletet kihagyhattál a háború menetérõl... vagy egyáltalán hogy hol is zajlottak és mivel az összecsapások.
"csak fel lesz tuningolva" Hát azért sima BF-ben az assault nem igazán tudott vadászgépnek célpontot adni... Lesz parancsnoki rendszer, játékoszámtól változó térkép stb.
" Battlefield 2.-ben három katonai szuperhatalom, amerika, kína és a nemrég alakult közel keleti koalíció hadseregeiben harcolhatunk. Modern fegyverekkel állig megtömötten 30 jármûvet vezethetünk és akár száz játékos irthatja egymást egyszerre. Rangban elõléphetünk, ekkor kitüntetést kapunk és új fegyverek, jármûvek válnak elérhetõvé. A grafika elég magas színvonalú. Az új engine számba veszi a tárgyak tûzfegyverekkel átlõhetõségét, így a keményebb géppuskák elõl, melyek 'mindenen keresztülvisznek', nehezebb lesz fedezéket találni. Fejlesztõ: Digital Illusions Kiadó: Electronic Arts "
Barny-é a terep ismét: A Homelan szogos lánykái elkapták egy interjú erejéig Scott Evans-t, az EA producerét, hogy csicseregjen nekik a Battlefield 2-rõl:
HomeL: Elõször is, miért döntöttetek úgy, hogy a BF2 napjainkban játszódjon? SE: A II. világháború után a modern kor egy logikus lépés számunkra. Ugyancsak remek lehetõséget teremt, hogy a modern fegyvereket és eszközöket ötvözzük a BF játékmenetével.
HomeL: Számíthatunk egy sztori-alapú single player hadjáratra a BF2-ben, ellentétben a BF 1942, és BF Vietnam csak multiplayerre koncentráló játékmenetével? SE: Helyet fog kapni egy kidolgozott single player játékmód, viszont errõl nem árulhatok el többet. A régebbi, és a jövendõ BF játékoknál mindig is a multiplayer játék élvezi a prioritást.
HomeL: Mit tudsz elmondani a játékban elõforduló játszható frakciókról? SE: A BF2-ben három katonai csoporttal lehet játszani. Az USA haditengerészete, a Kínai hadsered és a kitalált Közelkeleti koalíció.
HomeL: Milyen helyszineken találhatóak, és milyen tulajdonságokkal bírnak a BF2 pályái? SE: A játékban két fõ helyszin található. A Közelkelet és a Távolkelet. Elõbbinél nem csak a sivatagban a homokdûnék között játszódik a játék, hanem lehetõség lesz hegyes területeken harcolni, illetve tengerparton, és még sok más helyen. A Távolkeleten teljesen más típusú helyeken zajlik a hadviselés, pl. erdõben.
HomeL: Napjainkban fellelhetõ fegyvereket és jármûveket már láthattunk régebbi BF-ekben, lesznek BF2 exkluzív fegyverek, jármûvek? SE: Amennyiben kitalált fegyverekre gondolsz, akkor a válasz: nem. Viszont ha még fejlesztés alatt álló felszerelésekre célzol, akkor azt mondhatom, hogy lesznek ilyenek a játékban.
HomeL: Milyen egyéb különleges elemekre számíthatunk a játékmenetben? SE: Rengeteg ilyen van. Néhány a jelentõsebbek közül: "kitartás-rendszer", parancsnok mód, maximum 100 játékos térképenként, stb.
HomeL: Mit tudsz elmondani a BF2 új grafikus motorjáról? SE: Az endzsimet a BF1942-t készítõ csapat fejleszti. Új grafikai, fizikai, hang endzsim lesz, modern fícsörökkel megtámogatva.
HomeL: Tervezitek a mod gyártáshoz szükséges eszközök publikussá tételét? SE: Ezeket az eszközöket a BF1942-höz a megjelenés után tettük közkinccsé, a BF Vietnam esetében a CD-n voltak megtalálhatóak. A BF2-nél egy lépéssel tovább szeretnénk menni, és a lehetséges mod fejlesztõket hamarabb szeretnénk bevonni a fejlesztésbe.
HomeL: Vannak tervei a DICE-nak egy esetleges publikus bétatesztre, vagy demora nézve? SE: Még nem döntöttük el. Egy demo mindenképpen szerepel a terveinkben.
HomeL: Végezetül... a BF2 rilízének tervezett idõpontja 2005 tavasza, kb. egy évvel a BF: Vietnam megjelenése után. Nem gondoljátok, hogy a franchise elaprozódását jelentheti egyszerre 3 BF játék jelenléte a boltokban? SE: Úgy véljük, hogy a fanok értékelni fogják az egymás után érkezõ játékokat, és kiválasztják a számukra leginkább megfelelõt. Ugyanakkor a BF2 olyan új fícsöröket tartalmaz, amilyenekkel nem rendelkezik az elõzõ két rész. A BF Vietnam fanjai számára fontos lehet, hogy a számukra biztosított támogatás változatlan marad az új BF játék megjelenésével.
Mert meg kellett ezt tenni azért , hogy minden "önjelölt" és önkényes beavatkozástól mentesen kifejthesse a véleményét mindenki minden témával kapcsolatban ami csak a BF-hez , BFV-hoz , DC-hez ( stb... ) kapcsolható valamilyen szinten ... nos itt ez már nem volt lehetséges . Amúgy vajon CB-sek vajon miért nem járnak arrafelé ?!
Ha minden itt felsorolt effekt benne lesz a játékban (és látni is akarod), akkor szerintem a min config 1Gb RAM és egy 2500+ processzor, illetve egy mostani felsõ-közép kategóriás videókártya.
Egy kis infoözön a Hardwiredrõl:
A Digital Illusions mindent megtesz annak érdekében, hogy a Battlefield 2 legalább akkorát csapjon a pocsolyába, ha nem nagyobbat, mint elõdje tette. Teljesen új audio és fizikai alrendszerekkel kibõvített grafikai motort fejlesztettek a komplex, a játékos számára mégis könnyedén elsajátítható játékmenethez. A könnyû kezelhetõség jegyében pofon egyszerû a jármûvek kezelése. A légvédelmi ütegek esetében mozgó háromszögek (ha egy helyben állnak, akkor épp lag van :) reprezentálják a közelben elsuhanó vadászgépeket. Pár másodperc multán máris beméri a rendszer a nekünk tetszõ áldozatot és küldhetjük is a hõkövetõ rakétákal. A kokpitban üldögélõ másik játékos ezt látva hõ- és infracsapdákat dobálhat a bõrére áhitozó, csattogó fogú rakéta ellen. A GameSpot embereinek prezentált poros városi pálya szépen berendezett, sõt az új motornak hála dinamikus fények és árnyékok tupírozzák az összhatást. Vannak szétlõhetõ tereptárgyak és perforálható anyagok egyaránt. Egy vékony acéllemez mögé bújva elrejtõzhetünk ugyan, ám egy eltévedt sorozat könnyedén átslisszol a lemezen és lyukat üthet belénk. Az összes játékos modellt rákötötték a központi fizikai rendszerre. Rongybaba megoldások, a harc hevében elszálló és földön pattogó rohambilik, a légvédelmi ütegbõl aláhulló méretes hüvelyek monoton gurulása, a felvert por, szóval minden benne foglaltatik a kölcsönhatások újszerû világában. A házak által övezett szûk utcákon nem nagyon hallani a közeledõ helikoptert, ám amint fölénk ér, a lapátok fülsiketítõ hangja vészriadót fúj elménkben.
A játékmenet alap koncepciója két új osztály és a pontrendszer bevezetésén kívül nem sokat változott. A nehézfegyver specialista claymore aknákat és málhás szamárként egy rakat plusz muníciót cipel magával, amit kedve szerint elosztogathat a csapattagok között. A különleges alakulat pont fordítva, szépen csendben, a kulcsponmtokra helyezett robbanótöltetekkel operál. A szanitéc és a mérnök a központilag tárolt pontrendszerbõl adódóan újra életre kelhet, mivel a fejlõdés pluszokkal, pl. új, de nem feltétlen jobb fegyverekkel jár.
A csapatmunkát segíti a kontextus érzékeny parancsküldés és a csapat chat rendszer. A funkció gombok ütlegelése helyett elég az ellenségre fordulni, rábökni a Q gombra, s máris röpül az "ellen a láthatáron" üzenet a csapattársaknak. A perfekt koordinálást segíti a teljes képernyõs parancsnoki térkép, ahol terület és épület specifikus terveket és parancsokat adhatunk, illetve közölhetünk a többiekkel. Természetesen minden egyes mûvelet nyomon követhetõ a kistérképen.
A folyamatosan fluktuáló játékosszám miatt sokszor unalomba fúltak a nagyobb térképek. A BF2 itt is újat hozott. Ha kevesen kolbászolnak a szerveren, akkor a térkép egy kisebb változata lép érvénybe, garantálva a gyors kontaktusteremtést. Egyidõben akár 100 játékos is nyomulhat egymás ellen. Az EA végül elárulta, hogy a Desert Combat készítõi is közremûködnek, a munkálatok java részét azonban a svéd Digital Illusions végzi.