Hivatalosan ugyan még nem is tudunk róla, de már egy megjelenési infó is kikerült a modern környezetbe átültetett Battlefield folytatásról. Három oldal közül lehet majd választani: China, USA, és a frissen alakult Közel-Keleti Koalíció. Természetesen mindhárom hadviselô saját arzenállal rendelkezik, az amierikai barátaink nem nélkülözhetik az M4 + M203 kombót, az Abrams tankot, az apacsot és a Humvee-t. Megjelenés jôvô tavasszal!
Minek :) Amúgy sem olvassák még azt az egy levelet sem amiben megkértem kedves Skorpió barátomat, hogy ugorjon már le rólam mert ez nekem már túl meleg és én a nõket szeretem
ecsém, ha jól tudom, Te félóra darts után kétnapos izomlázzal küzdöttél :))) szvsz, Private Gold-ot ne is nézzél, mert neked az már annyira kemény sport, hogy utánna gipszelik a jobb kezecskéd :)))
- több mint 100 játékos támogatása - 30 féle jármû egyszerre a harctéren - reális anyagmodellezés: bizonyos anyagokon áthatolnak a golyók - Erdôs és városi pályák egyaránt - dinamikus pályák, a program ügyel a mindig optimális játékos/jármû arányra - Commander mód: A játékos választhatja ezt a módot, hogy irányítsa a többieket - Fejlôdési rendszer: A sikeres játékos rangot kap (akár tábornokit is), specialis fegyvereket, esetleg jelet a jármûvére.
A játékhoz nem készül el a weboldal ? Jobb idõben elkezdeni mindent , hogy aztán megfelelõ elszántságot felmutatva a játékkal kapcsolatos infók terjesztése ürügyén ( a'la BF:V ) megszerezzük itt is a Házigizda címet ( na meg némi nyelvcsapást se árt az ügy érdekében beveteni ha már egyszer ez a módszer bevált ).
Komolyan mondom te összekeversz most valakivel ... amúgy ott a bal kéz is és felváltva/pihentetve már egészen kellemes a dolog ( a változatosságról nem is beszélve ) .
1. a BF1942ben a CB klán verhetetlen volt. Az, hogy egy, másfél év után már annyira nem érdekelte a klántagokat a game, csak hobbi szinten szerintem normális.
2. A BFV sajnos nem olyan lett, mint azt vártuk. De ahogy Én látom majdnem minden nap játszik vele min 5-6 CB-s.
3. Szerintem a sportnak és a kikapcsolódásnak (mert én a pc-t max. arra használom) semmi köze sincs egymáshoz!
4. Ha a Battlefield 2 olyan új, értékes és jó dolgokat vonultat fel, mint annak idején a BF1942, akkor a CB név megint híres lesz! Ugyanis észre vehetõ, hogyha kijön egy jó játék (pl. BF1942: min. 10-15 emberke jelentkezett; DC: min. 5-8 emberke jelentkezett; stb.), akkor hirtelen sokan akarnak a CB klán tagjai lenni! És ez tény!
ON
a BF1942ben a CB klán verhetetlen volt
Aha, most lebuktatok. Tudtam én, hogy titokban dignitas néven nyomultok a clanbase-en
1. Már bocs de ti akkor voltatok a legjobbak amikor Magyarországon kb 2-3 magyar klán volt és ahogy elkezdett nõni ez a szám és a magyar bajnokságban simán kaptatok ki az újaktól egybõl abbahagytátok. Tökre nem természetes, hogy egy játékot valaki megun fél év alatt. Lásd TP/Six/Fop/de (szal õk) vagy akárr a coff emberei is akik már a játék megjelenése óta nyomják de még sorolhatnám az emberkéket mert a magyar scene tele van olyanokkal akiknek ez nem csak egy játék hanem A JÁTÉK. Ti nem tartoztok ide sajnos. Nektek bármi ami mást nyújt mint a BF egybõl jobb és egybõl az az elsõszámú. Nincs ezzel semmi baj de ez az önfényezés ami itt a 4es pontban megy eléggé loller sztem. Én nem ma kezdtem a BFet de nekem a CB inkább Clanbase-t jelent mint bármi mást. Szal szép dolog a nagy mellény csak bele ne büdösödjetek...
rettentõ hálás lennék, ha egyszer végre eljutnánk odáig, h anélkül kommunikálnának itt a népek, h vagy kényszeresen fényezik magukat v fikáznak másokat.
engem nem érdekel ki bfezik ki nem, de tessék elfogadni vannak akik erre gerjednek, vannak akik másra. mindkét oldalon.
egy új játékról van nagyba szó - klánbeli, nemi, faji és egyéb hovatartozás nélkül :)
1. Én nem a mostani állapotról beszéltem, hanem az elejérõl. A bajnokság már majdnem akkor kezdõdött, amikor kezdett meghalni a Bf1942. Már javában mindenki DC-zett.
2. fél évet honnan vetted? Én 1, másfél évrõl beszéltem.
BF sose halt meg max a te fejedben. BF él és élni fog amíg vannak olyan emberek akik kitartanak mellette és nem hódítja õket el minden új gém. Szal olyan emberek akik nem olyanok mit ti... Próbálod leírni a BFet de minden adat és ész érv azt bizonyítja, hogy a BF sikeresebb mint valaha. Ez van sorry... A fél év csak egy szám volt de nem az volt a mondat lényege(értelmezni megtanulni rulez) hanem az, hogy õk még mindig nyomják a gémmel és ez tiszteletre méltó dolog szvsz...
Nálam tényleg meghalt a Bf. Fõleg a Vietnám után. És tényleg elhódít minden új játék. Ilyen pl. a Raven Shield ami "2 napja" jelent meg! Vagy említhetném a BHD-t is. Az is legalább 1 hetes játék! A Bf1942 sikerét szerintem senki sem vonta kétségbe. Ha számokra hivatkozol szerintem tedd pontosan, mert lehet egy mondat lényege. És itt pont ez volt a lényeg.
Te meg talán olvasd végig legyél szíves a BF 1942 topic-ot , tudod én szinte a legelejétõl ott voltam ( a demó megjenése után talán 1 hónappal kerültem bele a BF bûvkörébe ) .Ti CB-sek a játék megjelenése után 1/4 évvel már seholsem voltatok , max. annyit tudtatoki csinálni , hogy cheat-eket emlgettetek minden nálatok jobb játékosra ( a'la FreddyHawk ) .Aztán a szépemlékû HBA keretében az egész 201-es brigádot illetétek ezekkel a jelzõkkel , miután egy kis hülyülés érdekében a Dragon szerverét elkértük és BB vezényletével mókáztuk , gyakoroltunk pár dolgot .Szóval én pontosan tudom mi volt 1/2 , 1 és 1,5 éve a BF-ben mert én ott voltam , átéltem ... te hol voltál ekkor ?!? Tudod engem nem tud elkábítani Lifeforce olyan ökörségek beírásával , hogy 1 éven át ( DC topic-ban , amin szétröhögtük az agyunkat ) a CB volt a menõ BF-ben .No én elmondom neked , mi volt a CB pontos szerepe ebben az egész ügyben .: 1. Megalakult az elsõ valóban battlefiled-es klánként . 2. Jóideig mûködtetett egfy BF-es szervert .
... és ennyi . 3-4 hónap után már a fórum az idõszakos flame-lésekrõl szólt a 201 vs CB majd utánna PT vs CB vitákból kifolyólag . Szóval mielõtt magadat és klánodat is leégetve ilyen hülyeségeket leírsz jobb lenne utánna nézni/olvasni dolgoknak , mert a BF-es scene-t nem tudod/játok becsapni .
Amúgy mostanában a váltási ciklusuk a megszokott 3 hónaphoz képest úgy 1 hónap lett szerintem ( mivel havi rendszereséggel jön ki fps game vagy éppen multi demó , amit éppen dicsérni kell - legyen bármilyen gagyi is a BF-hez képest ( Joint Operation , Söldner , stb ... ) .
Az, hogy te hogy látsz dolgokat, azt csak te tudhatod! A Cheatelésrõl, meg csak annyit, h Én egy embert láttam csítelni, akkor szoltam a server adminnak, ill. a játékon belül az illetõnek, h ne csinálja. Akkor Én voltam a rosszindulatú. Érdekes módon utána bizonyíték is elõkerült a csítelésérõl. Ennyi.
Szerintem meg olyan témát hozol fel, aminek nem sok köze van a kettõnk (Meggymag és Én) eszmecseréjéhez.
Senki sem akar meggyõzni senkit semmirõl. Ezt csak te próbálod meg félreértelmezni, és így nem Én vagyok az, aki egyáltalán be akarna valakit csapni! Senki nem járat le senkit. Max Te magadat a hülyeségeddel!
Szerintem meg hálás lehetsz, hogy volt egy (utána több) állandó és jó szerver (jelzem, ekkor nem voltam még CBs), amin tudtunk játszani. Én hálás vagyok a Lifenak, ill. azoknak, akik annak idején megtettek mindent azért, hogy legyen kis hazánkban BF scene. És szerintem azon a szerveren te is játszottál, nem is keveset!
1. A cheat-eléses téma csak azért került elõtérbe , mert ( a te kedvedért szívesen szakítok rá idõt , hogy visszakeresem , lám milyen jó is hogy nem lett törölve a BF 1942 topic ) attól az idõtõl kezdve igencsak verhetõ volt a CB ( mind mondottam már 3 hónap után ) .Ezt akkor Lifeforce és Tyler egy szóval tudta csak megmagyarázni ... ( nem írom le mert ugye nem akarom tovább ragozni a kedvedért ) vagyis már akkortól lehet mondani , hogy a CB több mint verhetõ volt ( na igen , akik már akkoriban is csak 1-2 órát játszottak a game-mel mit vártak azokkal szemben akik 6-8 órát is elvoltak vele ) .
2. Te valóban nem akarsz becsapni senkit , te csak azt hangoztatod amit Lifeforce elmesélt neked a "nagy" múltról ( aminek köze nincs a valósághoz/tényekhez ) ... nos tájékoztatlak hogy csak annyi igaz belõle amit alább már leírtam .
3. Nos Én , Freddyhawk , de még Frankie is megköszönte egyszer már Lifeforce-nak , hogy a battlefield scene kialakulásának kezdeti idõszakában lehetõséget biztosított egy szerver üzemeltetésével annak kialakulásáért ... de már megköszöntük és ennyi .Nem kell állandóan erre hivatkozva 1,5 év után is tisztetelet várni , fõleg hogy már köze nincs a játékhoz a CB-nek és fõleg hogy a tagjai rég lemondtak róla ( csak azt a több mint 1 millió embert sajnálom világszerte , aki megvette a game-t - a kiegészítõkkel együtt több mint 3 millió eladott dobozról beszélünk - és még most is veszi ezt a meghaló félben lévõ játékot ) .Nos ezek után a BF2-ben sem várjon semmi tiszteletet a CB tõlem , ha az egyik tagjuk egy még meg sem jelent! ( se alpha demó , se movie , se kiszivárgott program ) elsõ hozzászólásában ezzel kezdte .: - Szerintem ugyan olyan nevetséges lesz, mint a vietnami feldolhozás... Kívánom, hogy ne legyen igazam... - Figyi, a DC is egy rakás szar. Ez az egész BF nem jön már be nekem annyira, mint régen. Régen bejött, mert új volt, de a célzórendszer, a sérülésmodell egy nagy nulla - Erre szokták mondani, hogy igénytelenek.
Nos ilyet csak azok nyilatkoznak , akik amúgy is nagy nullák voltak egy játékban és jobbnak látták elsomfordálni egy olyanba , ahol királynak hiszik magukat .
Látod megint Te csinálod a parazsat! Kértem, hogy hagyjuk abba. De nem, neked kell még tovább csinálnod.
Nekem nem kellett semmit elmesélni. Én magam tapasztaltam annak idején. Én így láttam és éreztem. Ha te nem, az nem probléma, de ezért nem kell mást (esetleg klánt) leszólni. Én sem mondok miattad véleményt a klánotokról. Sõt, amiatt az 1-2 ember miatt, aki nem fiar playt játszott, nem a klánt minõsítettem.
Megint úgy beszélsz a bf-rõl, mintha lehúztam volna, mint egy szar játékot. Elmondom mégegyszer: Szerintem jó játék volt a BF1942. És nem vonom kétségbe a sikerét. Ezt jegyezd már meg. Köszönöm.
Én semmit sem várok tõled a BF2-ben. (Én megintcsak nem a klánodat minõsítem). Max. 1-2 headshoot-ot kapsz majd tõlem, az viszont jól fog esni.
Az, hogy Traxnak mi a véleménye, vagy inkább a félelme 1 játékkla szemben, az az Õ dolga.
És mégegyszer kérlek, hogy hagyjuk itt abba.
Szép jó reggelt evribááádi!
3 új kép jelent meg a játékból ! Lehet sóvárogni , hogy mikor is lesz már a kezünkbe ez a game !
Ez olyan lesz, mint az 1942, csak Kr.u. 2-ben játszódik?
kíváncsi vagyok milyen lesz a hardverigénye... én régebben megköstoltam a játékot (az alapot), és úgy szaggatott ezen a konfigon, hogy teljesen élvezhetetlen volt a game. ez mind ok, ha valami über grafikájú game lett volna, de nem az, CoD 100X jobban néz ki, és az meg úgy fut a gépen, ahogy kell. MOHAA is gyönyörûen fut(ott), és stem az is sokkal szebb game (szerintem).
Találtam egy interjút: A Games-Fusion.net interjút készített a Battlefield 2-t hegesztõ DICE Studios-os arcokkal. Ez a kis interjú betekintést nyújt az új Battlefiled játék rejtelmeibe, illetve jövõképet kaphatunk a megamulti-FPS játékok jövõjérõl.
Milyen újdonságot hoz az új engine a Battlefield 2-be? Illetve milyen új fícsörökkel pakoltátok meg, hogy a játék ne avuljon el, és felvegye a versenyt más multi FPS-ekkel?
Hogy teljesítsük az elvárásainkat, és megfeleljünk a céljainkank az elõzõ részkhez képest új látványvilágot kellett teremteni. Az új renderelõ magot a BF2-höz újonnan írtuk, telepakoltuk shaderekkel, és más különbözõ dolgokkal, amelyek teljesen kihasználják a következõ generációs videokártyákat. Az elsõ és legfontosabb újítás a renderelõ engine, amely lehetõvé teszik, hogy minden egyes pixel dinamikus megvilágításban látszódjon, nem akadály a több fényforrás sem. Ahhoz hogy a fényhatások tényleg lenyûgözõek, illetve meggyõzõek legyenek, emellett persze a frame rate is jó maradjon teljesen új technikák kifejlesztését igényelték. A Battlefiled kiterjedt és dinamikus világához a fény-árnyék megoldáshoz új hybrid árnyékolási technológiát kellett használni. Ezekkel az új tulajdonságokkal a fejlesztõknek lehetõség lesz hihetetlen részletességet vinni a játékvilágba. Végeredményként egy vizuálisan gazdag és kielégítõ környezetet kapunk.
Milyen kutatásokat kellett elvégezni, hogy a játékba a modern harcászati fegyvereket tényleg élethûen ábrázoljátok? Bevontátok az Amerikai Hadsereget a fejlesztésbe?
Széles körû kutatásokat folytattun a modern fegyverek, fegyverrendszerek, jármûvek, egyenruhák, és más egyéb harcászati eszközökkel kapcsolatban. Közülünk sokan szolgáltak a seregben így van némi tapasztalatunk, de alkalmazunk egy volt századost is, aki szintén a seregben szolgált. Olyan játékot szeretnénk készíteni, ami rendkívül élethûen néz ki, azonban gyorsan megtanulható, és sok örömet nyújt a játékosoknak.
Milyen jármûvek állnak a jtákos rendelkezésére?
Olyan mai, illetve közeljövõ beli jármûvekre kell számítani, amelyeket a US Marine Corps, kínai, illetve modern Közel-Keleti hadseregek használnak. A Battlefield világában egyaránt megtalálható a szárazföldi-, vízi-, illetve légiharc, és ugyanezt fogjuk nyújtani az új részben is.
A repülési fizika a Battlefiled: Vietnam-hoz lesz hasonló, vagy esetleg drámai változtatásokat fogtok eszközölni ezen a téren?
Azt a "stlílust" fogjuk visszahozni, ami a Battlefiled 1942-ben is volt. Ez volt átültetve a Battlefield: Vietnam-ra is, és ez lesz átültetve a modern légiharcra is. Ami változni fog, hogy új dolgok kerülnek be, hogy a mai modern légiharcnak megfelelõ legyen, tehát utánégetõket pakolunk be a gépekbe, amivel rövid ideig nagy sebességettudunk elérni. Ez nagyon hasznos, amikor egy meleg helyzetbõl gyorsan szabadulni szeretnénk. Mindenképp el kell mondanom, hogy a légiharc nem olyan lesz, hogy a radaron kiválasztjuk az ellenséges gépet, kilõjük a rakétát és a pilótafülkében nyugodtan üldögélve várjuk míg az ellenfél felrobban. A légiharc olyan lesz, mint amilyet monjduk a Top Gun-ban láthattunk, tehát az ellenfélre rá kell állnunk, és úgy kell lelõnünk, illetve el kell kerülnünk, hogy hõkövetéses rakétával a seggünkbe durrantsanak.
Mekkora pályákat kapunk a Battlefiled 2-ben? Van esély rá, hogy dupla akkora pályákon játsszunk, mint amekkorákat a BF: 1942-ben, és a BF: Vietnam-ban láttunk?
Még teszteljük, hogy mekkorák lehetnek a pályák, hogy mégis jó játékélményt nyújtsanak. A játékosok száma viszont sokkal nagyobb lesz, mint az elõzõ BF játékokban.
Mesélj nekünk errõl a parancsnoki módról. Hogyan is fog ez mûködni?
Mindkét oldalon egy-egy játékosnak lehetõség van arra, hogy az adott oldal vezetõje legyen. Olyan eszközöket kapnak, amivel irányíthatják a csapatukat, illetve befolyásolhatják a csata kimenetelét. Õket csak a csapatuk teljesítménye alapján fogjuk jutalmazni, nem pedig az egyéni teljesítményük szerint.
Mit gondolsz, ez a játékstílus hova fog fejlõdni a következõ években? Tehát kaphatunk olyan játékokat, amelyek ötvözi a szárazföldi modern harci szituációkat, és egyben realisztikus repülõszimulátorok egyben?
Úgy gondolom, hogy fognak ehhez hasonló játékokat fejleszteni. Azonban a valószerûség nagyon összetetté és nehezen tanulhatóvá teheti a játékot... A játékosoknak nincs kedbük hosszú leírásokat bogarászni, hanem néhány perces tanulás után már játszani szeretnének. Ez a játékfajta szerintem mindenképp megállja a helyét, és egyre jobban eltávolodik az egyjátékos küldetésektõl, és mindinkább az online játékmódok felé kacsint majd.
Szerinted ahogy a számítógépek teljesítménye növekszik, a játékfejlesztõk esetleg megpróbálnak majd egy olyan játékot fejleszteni, amely monjduk egy nagy multiplayer hadjáratra koncentrál? Például ahelyett, hogy kis szerverekre csatlakoznánk, mondjuk bárki felcsatlakozhatna egy egy virtuális valós idejû "háborúba". Továbbá a játékos kiválaszthatja a neki megfelelõ karriert, mondjuk a haditengerészetnél, légierõnél, vagy gyalogságnál, úgy ahogy mondjuk egy egyjátékos küldetéssorozatban.
Ahogy a sávszélesség és az adatforgalom nõ, úgy bõvülnek a lehetõségek is, tehát lehetõséget látunk még nagyobb csaták lebonyolításában, mint ahogy a nagy multiplayer hadjáratokban is. Ezzel együtt, a különbözõ klánok és játékos csoportok is meghatározó szerepet játszanak/fognak játszani.
A Digital Illusions mindent megtesz annak érdekében, hogy a Battlefield 2 legalább akkorát csapjon a pocsolyába, ha nem nagyobbat, mint elõdje tette. Teljesen új audio és fizikai alrendszerekkel kibõvített grafikai motort fejlesztettek a komplex, a játékos számára mégis könnyedén elsajátítható játékmenethez. A könnyû kezelhetõség jegyében pofon egyszerû a jármûvek kezelése. A légvédelmi ütegek esetében mozgó háromszögek (ha egy helyben állnak, akkor épp lag van :) reprezentálják a közelben elsuhanó vadászgépeket. Pár másodperc multán máris beméri a rendszer a nekünk tetszõ áldozatot és küldhetjük is a hõkövetõ rakétákal. A kokpitban üldögélõ másik játékos ezt látva hõ- és infracsapdákat dobálhat a bõrére áhitozó, csattogó fogú rakéta ellen. A GameSpot embereinek prezentált poros városi pálya szépen berendezett, sõt az új motornak hála dinamikus fények és árnyékok tupírozzák az összhatást. Vannak szétlõhetõ tereptárgyak és perforálható anyagok egyaránt. Egy vékony acéllemez mögé bújva elrejtõzhetünk ugyan, ám egy eltévedt sorozat könnyedén átslisszol a lemezen és lyukat üthet belénk. Az összes játékos modellt rákötötték a központi fizikai rendszerre. Rongybaba megoldások, a harc hevében elszálló és földön pattogó rohambilik, a légvédelmi ütegbõl aláhulló méretes hüvelyek monoton gurulása, a felvert por, szóval minden benne foglaltatik a kölcsönhatások újszerû világában. A házak által övezett szûk utcákon nem nagyon hallani a közeledõ helikoptert, ám amint fölénk ér, a lapátok fülsiketítõ hangja vészriadót fúj elménkben.
A játékmenet alap koncepciója két új osztály és a pontrendszer bevezetésén kívül nem sokat változott. A nehézfegyver specialista claymore aknákat és málhás szamárként egy rakat plusz muníciót cipel magával, amit kedve szerint elosztogathat a csapattagok között. A különleges alakulat pont fordítva, szépen csendben, a kulcsponmtokra helyezett robbanótöltetekkel operál. A szanitéc és a mérnök a központilag tárolt pontrendszerbõl adódóan újra életre kelhet, mivel a fejlõdés pluszokkal, pl. új, de nem feltétlen jobb fegyverekkel jár.
A csapatmunkát segíti a kontextus érzékeny parancsküldés és a csapat chat rendszer. A funkció gombok ütlegelése helyett elég az ellenségre fordulni, rábökni a Q gombra, s máris röpül az "ellen a láthatáron" üzenet a csapattársaknak. A perfekt koordinálást segíti a teljes képernyõs parancsnoki térkép, ahol terület és épület specifikus terveket és parancsokat adhatunk, illetve közölhetünk a többiekkel. Természetesen minden egyes mûvelet nyomon követhetõ a kistérképen.
A folyamatosan fluktuáló játékosszám miatt sokszor unalomba fúltak a nagyobb térképek. A BF2 itt is újat hozott. Ha kevesen kolbászolnak a szerveren, akkor a térkép egy kisebb változata lép érvénybe, garantálva a gyors kontaktusteremtést. Egyidõben akár 100 játékos is nyomulhat egymás ellen. Az EA végül elárulta, hogy a Desert Combat készítõi is közremûködnek, a munkálatok java részét azonban a svéd Digital Illusions végzi.
A Battlefield 2 megjelenése 2005 elejére várható.
Ha minden itt felsorolt effekt benne lesz a játékban (és látni is akarod), akkor szerintem a min config 1Gb RAM és egy 2500+ processzor, illetve egy mostani felsõ-közép kategóriás videókártya.
Mert meg kellett ezt tenni azért , hogy minden "önjelölt" és önkényes beavatkozástól mentesen kifejthesse a véleményét mindenki minden témával kapcsolatban ami csak a BF-hez , BFV-hoz , DC-hez ( stb... ) kapcsolható valamilyen szinten ... nos itt ez már nem volt lehetséges . Amúgy vajon CB-sek vajon miért nem járnak arrafelé ?!