20- szor akkora? :o Na ahhoz nagyon hangulatosra meg izgalmasra meg gyönyörûre kell csinálni a játékot hogy ne azért járja be valaki az egészet hogy "na én már csakazértis bejárom ^.^!" Nekem már a G2 térképe is túl nagy ahhoz hogy legyen türelmem másodszorra végigjátszani... A morrowind térképétõl meg elrenttenek :D hát akkor ez? :OOO
Sajna a délibb részekbõl nem sok új van, pedig az nagyon érdekelne. Sajnálom hogy nincs olyan rpg ami sivatagos helyen játszódna és ami olyan szintû mint egy gothic vagy morrowind. Nekem mindig is bejöttek ezek a perzsa stílusú cuccok. :-)
Felsõ uccsó: bányamunkás (arbeite = dolgozó, munkás, mienen = bánya, gondolom az angol mine-ból...) Alsó elsõ: falusi lakos
Jaja. Most meghallgattam az új zenéket, és visszajött a régi gothic feeling egy picit, és megborzongtam. :D Azt hiszem elkezdem az elsõ résszel újra, a G3 is megjelenik, mire eljutok a kieges G2 végére talán. :)
Hé! Énse tuttam hogy vanilyen! Ha ti ilyesmiket találtok belõhetnétek ide, köszi! (megnéztem, a végén még ezis elindul a gépemen...)
Ja amúgy, most ahogy a gothic2t már sokadszorra játszom végig, megfigyeltem hogy eddig sem voltak zöldek az orkok, eddig is barnák voltak. Mondjuk nem ilyen élénkbarna, de egész eddig egy komor színkavalkád fogadott mindegyik részben. A 3-ban úgy látszik kicsit másképp lesz. hát, azért szomorú :C
kép1 kép2 rpdoton néhány embernek nem tetszik a grafika, ha él a környezet, talán más lesz vmennyire. Bár a kút a képen nekem mondjuk tetszik. Talán kellene a képre pár élõlény is. Lehetne a játékban pl. csiga. =D Eddig ha jól emlékszem, Scavengeren kívül madarak sem voltak a Gothicokban, max. a hangjuk.
Hát nemtudom te vagy ti Gothic fun-ok de engem ennél a gamenél fullra nem érdekelt hogy milyen a grafika. Jó a 3 már 2006-ba fog kijönni és értelemszerû hogy gyönyörûnek akarja mindenki és szebb is lesz ezzel nincs is gond. Jó lesz ez és kész. :D
Volt húspoloska is... Szerintem meg kifejezetten dönöjû az implementáció, kicsi sárfészek, amit úgy elnyomtak az orkok, hogy ki sem láccik a földbõl. Sokkalta izgalmasabbak a természeti képzõdmények is, pl a falu mögötti meredély. Csúnya dolog is lenne, ha visszafele fejlõdne a cucc. Illetve azt is gondolnám, hogy a pasztel szinekkel a fejlesztõk egyfajta nyomasztó érzést is próbáltak sugározni. Nem lehet, hogy ez a nyomasztó hangulat miatt nem teccik egyeseknek a grafika a jelenlegi állás szerint? (önvizsgálat, majd gyors ellentámadást tessék abszolválni, ahogy ez ilyenkor szokás.... :))
"Trend 1: Több szabadság A Gothic 3 túl akar lépni az elsõ két játék kalandjáték-szerû szerkezetén. A korábbi verziókban nagyon sok dolgot épp a meghatározott sorrendben kellett végrehajtanod, hogy eljuss a következõ fejezethez. A fejlesztõk arra törekednek, hogy ezt elkerüljék a Gothic 3-ban, s több lehetõséget és több szabadságot akarnak adni a játékosnak, például azzal, hogy egy csomó küldetést felajánlanak a játékosnak, melyek közül választhat, ahelyett, hogy egy bizonyos feladat elvégzésére kényszerítenék. A játék sokkal kevésbé lesz lineáris, mint az elõdei. A fõ küldetés a játék legnagyobb részében nagymértékben opcionális lesz. A Piranha Bytes éppen azt a keskeny vonalat célozta be, ahol a játékosnak tudnia kell, hogy mit tegyen annak érdekében, hogy továbbjusson a fõ küldetésben, de úgy is dönthet, hogy elõször nagyon sok más/egyéb dolgot végez el, ha éppen ehhez van kedve. "
-Ez szép és jó, de ahhoz hogy továbbjuss megfelelõen erõsnek kell lenned, hogy legyakd az ellenfeleket, ha el akarsz jutni a célodhoz. Ezek a kiegészítõ küldetések TP-t, pénzt meg hosszabb játékidõt adnak és jobb belelátást a világba. Úgymond dekorációként alkalmazzák.
"A Gothic sorozat legnagyobb gyengéi az ügyetlen irányítás és az igen magas nehézségi szint voltak."
- A sok lúzer FPs-en felnõtt butácskák nem tudtak jáccani. Hüpp (Valszeg a Fallout-ot és a többi RPG-t se ismerik, csak a Diabló szerûeket.)
" A klasszikus Gothic-hoz hasonló irányítási rendszert alternatívaként szintén csatolják."
-Elég sok anyázás lett volna ha kihagyják...
Hát nemtudom. Én a Gothic 2-t négyszer végignyomtam, ebbõl kétszer a G1es irányítással, kétszer a G2essel, és muszály voltam belátni hogy a Gothic2 nem véletlenül kapott új irányítást. Nem könnyebb volt vele vinni a játékot, hanem egyszerûen úgy volt jó, arra volt tervezvem, míg a G1es irányítással igen komoly károkat szenvedtem el egy harcban, a G2vel valamelyest ez javult, itt már nagyobb tömegeket is túléltem.
A pár nap múlva kezdödõ GamesConvention leendõ látogatóinak remek hírem van. Játszható verzióban kint lesz, így bárki, akinek kedve szottyan kipróbálhatja. Ugyan az E3-on is kinnvolt hasonló formában, viszont oda csak a sajtó képviselõi juthattak be, most pedig itt a lehetõség mindenki elõtt.
Info: Gamestar
De jó azoknak akik ott lehetnek tolhatják a cuccot. Bárcsak kikerülne ez a verzió :D
Gothic 3 és SpellForce 2 halasztás [2005. augusztus 17. @ 10:40 - Forcecaster] A JoWooD Productions dupla halasztást jelentett be. Az egyik, hogy a Gothic 3 termékoldalán lévõ különbözõ nemzetközi megjelenések dátuma 2006-ra változott ott, ahol eddig 2006 január, valamint 2006 elsõ negyedév volt látható a Piranha Bytes RPG sorozatának következõ darabjánál. Hasonlóan a SpellForce 2 termékoldalán a megjelenés minden területre vonatkozóan 2006-ra változott, mikor a Phenomic szerep/stratégiaia játékának új megjelenési idõpontja 2005 november, valamint 2005 negyedik negyedév volt a területtõl függõen. További információ nem társult a változásokhoz.
Már a Gothic elsõ részében is ez volt a szenzció. Elõtte hol láttál olyat h. mosakodnak, brunyálnak a bokornál, vadásznak, füveznek, védelmi pénzt szednek, v. éppen egymással társalognak az npc-k...
Nem hinném, hogy akkora gépigénye lesz. Kicsit több poligonszám, kicsit élesebb textúrák, hoppá, úgy néz ki, mintha 2023-as csúcsdszuper grafikával lenne dolgunk. Nem. Nem lesz ennek olyan nagy gépigénye...
Hozzátenném h. csak egy 1G-s pIII-as proci van a gépben. Ha fejleszteni szeretném, akkor új alaplap, új ram, új proci... Eddig nekem elég volt ez, mert Gef FX5600 XtT van mellette a gépben, de ilyen részletességhez sztem proci is kelleni fog.
Nekem hálistennek addigra mire kijön nem lesz gépigényi gondom :D
Nem a textúrákkal van itt gond. Nem attól fog szagatni, mert azt le tudod butítani. A részletesség miatt, a (túl)sok objektum a egyszerre a látóhatáron belül. Fõleg ha mozognak is, ahogy a szél fújja a fák lombjait, ahogy az ork üvöltve rohan feléd, és emiatt szaggat be! Kéne egy új gép D:
A látóhatárt is le lehet venni... De úgyis csak magamat nyugtatgatom, mert az én gépem karácsonyi. És nem terveztem egy ideig újat venni. Max ha nagyon szaggat, akor jöhet a vízhûzés meg a tuning...
Eléggé várom már az angol verzió megjelenését. Addigra valszeg összegyûjtök annyi lóvét, hogy tudja venni egy új gépet. Bele se merek gondolni, G3 és TES4:)))
Nekem valszeg német verzió jut majd mivel németet tanultam angol verzió nekem kinhalál lenne 5 év alatt csak a végére jutnék :(