Azt hiszem talán úgy volt a kitérés , gyorsan dupla gomb, valamelyik irány gombra. Az a ,,jó" mind három Witcher irányítása más volt, így már keverem is.
Egy biztos, ehhez hasonló nehézségű RPG-vel eddig csak NWN modként találkoztam, a Tortured Heart-szal. Nagyon nem könnyű megcsinálni a questeket. Kapom sorra, de valahogy nem haladok velük. A prostis küldetésnél elmentem éjszaka a helyekre, de sehol senki... A toronyba bejutás valami olyan monsztának néz ki, hogy befosok.
Hát a felpukkanó szörnyek elől hogyan lehet kitérni a halálukkor? Eddig egyszer sem sikerül a sebzést megúszni....
Úgy értem, hogy az ő támadás elől nem lehet félreugrani?
A nagy vörös növények elől ki lehet térni a mocsárban? Fákláyval is teljesen esélytelen leverni őket... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.05.20. 22:25:37
Tudom. Csak látványos, ahogy ráugrik ,és agyondöfködi. De persze, nincs haszna.
Emberek ellen acél. Az a alapértelmezett kard. Íjra is: acélkard. Szörnyek ellen ezüst. Fejből nem tudom a stílusok nevét, de: erős lassú ellenfelek ellen a nehéz támadó stílus. gyors, könnyebb ellenfelek ellen, gyors stílus, ha többen vannak csoportos.
Többi fegyver : semmire se jó! Fáklya kezdetben jó a hülye mérgező növény bizbaszok ellen, szúrcsó vagy mi volt a nevük. Annyi értelme van a tőrnek, hogy ha elkábítasz egy ellenfelet Aard-al, Geralt automatikusan ráugrik és tőrrel kivégzi.
Alkoholt venni kell, és számít, azt hiszem a jobb főzetekhez jobb minőségű alkohol alap kell. De a főzet maga nem lesz jobb, akármilyen alapot használ. Utoljára szerkesztette: DantesHUN, 2015.05.20. 20:59:30
Alkoholt lehet valahogy készíteni, vagy azt mindig venni kell? Számít az, hogy mennyire jó minőségű alkoholból készül egy potion?
Egyik negatívum szerintem hogy az acélkardon és az ezüstkardon kívül még +2 fegyver lehet nálunk, de az az igazság hogy azokra semmi szükség, meg amúgy is használhatatlanok. Az acélkard és az ezüstkard mindig jobb a többinél. Na jó, kivétel a fáklya, az hasznos tud lenni sötét barlangokban és kazamatákban ha nincsen, vagy esetleg csak simán nem akarsz használni Macska főzetet. De hogy vannak ezek a bunkók, tőrök, hasznavehetetlenek. Már csak azért is, mert ezekhez nincsen hozzárendelve erős-gyors-csoportos stílus.
Erre már nem emlékszem. Nos, hát a Witcher amúgy se könnyű, és eleve nehéz szinten neki vágni, első alkalommal...van az hogy kihívás, és van az hogy megszopattad önmagad, már bocs. De hát eső után köpönyeg.
Amúgy tanácsok amiket a kollega írt lejjeb, 13544-es hsz.
Kovácsolni szerintem felesleges A történet két pontján kapsz fasza kardot, küldetéssel egyszer egy jobb ezüstöt, egyszer meg egy jobb acélt na az jó lesz. De elvileg úgy kell, három érc kell hozzá. Meg lehet rúnákat is kovácsolni a kardra, mondjuk villám rúnát, ilyesmit. Az talán megéri, de bőven lehet ennélkül bologulni. Többet érnek, a jó kis olajok a pengékre, amik plusz sebzést okoznak. Egyszerű kis élesítő kővel isl ehet növelni időlegesen a sebzést. Meg a witcher főzeteket is gyakorta használni kell. Ezekkel jelentősen könnyebb,
Bombát még nem tudok használni. Arra sem jöttem rá, hogy legkisebb fegyver, a tőr rekesz, ahol a fáklya van mire való. Se nem gyors, se nem sebez sokat. Azt sem értem, hogy miért van négy fegyver rekesz. Van egy ezüstkard és két sima kard. Ha két olyan kardom van, ami W stílusra jó, akkor kétkezes harc van? Van végekezési vagy bármilyen bónusz két kardra? Mert a kard helyett van nem W stílusra alkalmas fegyer, de eddig annak sem láttam hasznát...
A fegyver kovácsolás hogyan működik? Az egyik pasasnál van újra kovácsolás. Ekkor beugrik egy ablak és eladni tudok. El kellene adni a kardot és újra megenni? Így működik a kovácsolás? Van nálam három db kék érc. Azokból új kard készül vagy meglevő tápolódik?
Én 3-4 óra után megszoktam, sose volt vele problémám az 50 óra játékidő alatt. Szóval szerintem valamit rosszul csinálsz.
1) Ne nyomogasd a gombot mint egy fogyatékos, hanem ritmusra, ugyanis ezt így kell. Amint látod hogy sárgává válik a kardod (vagy a kurzorod ha easy-n vagy normal-on játszol), AKKOR kell ismét megnyomnod a támadás gombot. Ilyen egyszerű.
2) Szinte minden ellenfélre más harcstílust kell alkalmazni. A kicsi, vékony ellenfelekre általában a gyors stílust kell alkalmazni. A nagy állatokra meg az erős stílust.
3) Az emberekre NE az ezüstkardot és a szörnyekre NE az acélkardot használd, hanem pont ellenkezőleg.
Ennyi, ha ezeket észben tudod tartani, akkor ez már mind rajtad múlik. A nagy csaták előtt érdemes meginni legalább egy Fecskét (Swallow), használj olajokat, esetleg bombákat (mondjuk ez utóbbit én SOHA nem használtam).
Mondok jobbat, nekem tetszik a harcrendszere. Bestia elleni harc tényleg szívatós volt, de amúgy egy szavam nem volt rá anno. Tényleg jobban jársz, ha inkább utánaolvasol valahol.
Figyu, láttam már pár érdekes harcrendszerű játékot, de ez viccnek is rossz. Tanulhatatlan, semmiféle infót nem ad, hogy mikor mi történik. Röhej, hogy n+1 olyan csata van, hogy a kardodat nem tudod előrántani, és már kettőt belédvernek. Pedig érdekelne a sztori, mert az biztos, hogy nem a rendszere miatt volt anno az ováció. Az ziher... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.05.20. 19:47:23
Komolyan mondom, hogy egy szájbarúgást érdemelne, aki ezt a kikúrt szar harcrendszert megalkotta. Teljesességel megjósolhatatlan, hogy a kitérének mikor van értelme, hogy hogyan műköik a kábítást beleérve.
A másik fele az, hogy a sztori miatt felkészülne sem tudsz. A karakter bejelenti, hogy akkor éjfélkor távozik, de baszik lehetőséget adni, hogy betálpoljam magam, most meg egy rakás orgyilkos ellen szophatok. Kábítom az ellenfelet, és baszik támadni ez az idióta, hiába klikkelek. Naná, hogy esélyem sincs, mert annyi HP-t nem tudok sebezni, hogy egy meghaljon
Komolyan monodm, hogy ez agyrém... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.05.20. 19:45:24
Sokat segít az emberen, ha összeszedi a hozzávalót és kovácsoltat egy vörös meteoritkardot. A +40% sebzés alapból is jól jön, hát ha még dob rá az ember egy kis szerencsével gyémántporos élezést ami megint +40%.
Nem, ha sikerül egy ellenfelet elkábítani (Aard jel) nem csak fellökni, akkor Geralt egyből megöli.
Tökmindegy, örülj neki, a halálkutyás résznek én nem tudom hányszor, hány órán keresztül estem neki mire végre valahára valahogy sikerült... irgalmatlan nehéz volt.
Na, megcsináltam. Nem tudom, hogy hogyan sikerült. Az első jelnél most láttam, hogy van töltési csík. Megcéloztam a nagy kutyát jó tápolva. Aztán egy ütéssel meghalt valahogy úgy, hogy a legnehezebb szinten tolom. Ez most bug lehetett vagy mi?
főleg úgy,hogy ha az ellen mögé kattintottál duplán,átugorta..azzal jókat lehetett szivatni
Nem az zavar, hogy meghalok, hanem az, hogy a visszatöltsénél állandóan elmegy van fél perc azzal, hogy lezavarjam a cutscenet. Hogy a faszba lehet ekkora marhaságot benne hagyni a játékban? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.05.19. 14:27:50
Hát igen. Elsőre sokszor meghaltam ott és szidtam a fejlesztőket. A végére azonban én kimondottan szerettem a harcrendszert, persze addigra Geralt elég fejlett lesz, és jobb lesz a harc is.
Na igen, az egy szemét rész. Az előtt kell benyomni főzeteket mielőtt odamennél. Persze honnan tudná az ember fia, ha először játszik...
Én úgy csináltam meg, hogy egy cutscene előtti mentésben ittam, magyarán visszatöltöttem.
Tényleg fura harcrendszer került bele az első részbe, ilyen összvér féle. Alap kiindulás, hogy nem mi harcolunk, hanem a karakterünk, klasszikus RPG-s stílusban. De azért fejeljük meg pár újdonsággal mégis legyen valami akciósabb kontroll (de nem direktbe irányítás) a karakter felett. És erre jött ez a ritmikus kattíntgatás. Erre a kitérésre én már nem is emlékszem.
A baj az, hogy akkor veszi elő a kardot, amikor a dögök már támadnak. Mivel fogalmad nincs, hogy cutscene után egyből csata lesz semmit sem tudsz meginni... Nem azért nem használja a jelet, mert kevés az állóképesség, fullra van töltve, nyomom és nem csinál semmit. A kitérés mikéntje is elég vicces és a táncolós kitérés ellenére kibaszott nagy állatság, hogy az megszaktíja a kombót, hogy nem tették bele a ritmusba, mint 0. értékűt. Tehát, ha pl. 2. és 3. kombó között lennél, de jó ütemben van a kitérés, akkor az nem emelne szintet, de nem szakítaná meg.
Túl sokszor látom azt, hogy a játékfejlesztőknek valahogy ötletszerűen megy a modellezés vagy szabályrendszer alkotás, de nem gondolják végig... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.05.19. 13:30:58
Én nem emlékszem ennyi hibára benne. A harcrendszer más, de meg kell szokni, a bestia leölése meg az egyik legnehezebb rész. De amikor tavaly újra játszottam már sikerült halál nélkül leölni. Az a titka, még előtte bekell nyomni egy kis főzetet és...csoportos támadás ha körbe vesznek, de legjobb gyorsan kinyírni a fő kutyát.
Olyat nem láttam hogy nem veszi elő a kardot, vagy nem haszálja a Jeleket. Akkor nem használja, ha a nincs feltöltődve a , fene emlékszik itt minek nevezték. Sárga csík.
De az tuti, hogy fura az irányítás, de meg lehet szokni.
Az egynek szerintem is valami botrány volt az irányítása, meg a harcrendszere is ezzel a heavy - normal - fast idiótasággal. Annyira már akkor sem tetszett, a story sem volt valami elájulós. A világ volt az, ami érdekes, a "felnőtt fantasy".
A 2 klasszisokkal jobb, a harcrendszer is (és megmagyarázza miért néz ki Geralt háta úgy ahogy - azok nem a szönyek nyomai, hanem ahogy nonstop a földön fetreng :D ), a story is és főleg szinkron, jelenetek is oltári nagyot fejlődtek.
A lengyel volt a kiinduló szöveg, azt fordították angolra. A magyar nem tudom melyikről készült, de volt benne kavarodás. Sőt asszem az EE verziónál változott az angol szinkron maga is.
Az irányítás így visszatekintve tényleg körülményes. Sokkal jobban tetszik a 2. rész irányítása, pedig azt, hogy leszólták, hogy akció orientált konzolos lett.
Papírról ment a szinkron, de instrukció volt. Lelketlen sablonos, hangsúly nélküli szöveg kell bele, mert a witcher ilyen. :) Még a szemöldökét sem húzza fel semmin. Utoljára szerkesztette: wednes, 2015.05.19. 12:09:48
Angol dumával és magyar felirattal tolom. Félelmetesen gagyi a fordítás sok helyen. A másik ami őrületbe kerget az irányítás. Valahol a pocsék és botrányosan szar között van. Most csinálom besti megölését. A kardot nem lehet normálisan előhúzni, hogy basszák már meg. A kitérésben és az irány gombok használatában eddig 0 összefüggést találatam. Az erőt jobb gombra is hol képes használni, hol nem. Az viszont mélyütés, hogy a csata elején nincs mentés, a szöveget állandóan át kell léptetni.
Hogy a rákba lehet ennyi hibát benne hagyni, amiket soha nem patcheltek ki...?
Az első Witcher angol szinkronja azért ilyen szar, mert a szinkronszinésznek az volt az utasítása, hogy a karaktert "érzelemmentes" hangon szólaltassa meg. Kicsit túl jól sikerült... a másodiknál ezt már nem erőltették, pedig ua. a faszi.
Elolvastam már egy rakás könyvet, de egyetlen növényt sem tudok begyűjteni. A könyveket nem lehet eladni, csak akkor tudok szüretelni? Vagy mi a túró van?
ez az ugrás soha nem jó, Dragon Age Inq.-el valakinek az volt a baja, hogy most már lehet ugrani :D itt meg, hogy nem.
szerintem máig a Witcher meg a Mass Effect sorozatok a két legjobb RPG, ha a csőszerűeket nézzük, de történetben a Skyrim sem vetekedhet velük, ott is inkább a céhes küldik a jobbak.
Nincs benne ugrás. Csata közben lehet szaltózni meg félreszökkenni és kész. Utoljára szerkesztette: genndy, 2015.04.24. 23:56:05
Igen, sajnos ezt nem lehet megjegyeztetni vele. A magyar felirat/szinkronról pedig már volt szó, még az alap változathoz készült, és nem bővítették a DC-hez (meg van pár baki is benne). Az angollal meg a többivel nincs ilyen, azok stimmelnek. A fordításhoz: ha jól tudom nem látták a játékot, nem tesztelték, vakon készült, megkapták a szövegeket és kész. Asszem a színészek is csak felmondták a szöveget, esetleg pár szó instrukciót kaptak de szó sem volt arról hogy látták volna a játékot. Nem véletlenül lett ilyen lelketlen. Azért a szituációk ismerete nélkül nehéz jól fordítani, persze hogy te már jobban észreveszed a teljes játékban, előzményekkel, körülményekkel, stb.
@Botond: azt akkor sem lehet beállítani hogy a felirat és a beszéd külön nyelvű legyen, csak indítás után kézzel. Ha átállítod Steamben a nyelvet akkor mindkettő átáll. Utoljára szerkesztette: genndy, 2015.04.09. 10:41:04
A steam kliensben jobb click a játék nevén, és nem a delete-et választod (mint én :) ), hanem a propertiest és ha ott a megfelelő fülön átkapcsolod a nyelvet magyarra, akkor azt megjegyzi. :)
Ez tény. A nyelvi beállításokat egyszerűen nem jegyzi meg a játék. Nálam is ez volt. Ez van. Én már a 30x játékindításnál teljesen megszoktam. Már bennem volt a rutin hogy amin bejön a menü, megyek a beállításokba és mentem is átállítani a feliratot magyarra (a hangot hagytam angolon).
Érdekes a játék, soha nem jegyzi meg a nyelvi beállításokat, mindig visszaáll a játékból való kilépés után angol/angol-ra. Kipróbáltam eddig angol hang + magyar felirat és fordítva is. Az angol szinkron is annyira semmilyen, hogy egyes ripacskodó magyar hangok ellenére is jobbnak tűnik a magyar szinkron. Arpó hiba, hogy akármelyik beállítás esetén sokszor nagyon nem azt fordítják le, ami a képernyőn van. Az meg külön érdekes, hogy milyen színvonala van a fordításnak. Én nem tartom magam nyelvzseninek, de ennél még én is jobban lefordítottam volna. Olyan egyszerű kifejezésekkel vannak néha bajok, hogy majd lefordulok a székről...
A játék hangulata viszont eddig tetszik, a zene csillagos hatos, olyan fasza.
Védekezés nincs, pont a kétkezes kardozás miatt, pajzs meg nincs a játékban. Pontot lehet rakni a kitérésre, ha az elég magas akkor Geralt magától elhajol és kevesebb ütést kap be. Elugrás meg szaltó van, az egyik a dupla iránygomb, meg talán ugrás+iránygomb a szaltó. Ha ilyet csinálsz megszakítod a kombót. Futkorászni is lehet ha erős az ellenfél, egy darabig követni fog, aztán feladja.
Ez a elvonszolom a vasakat, ez a játékos miatt van, mert sokan szeretik, főleg a játék elején, hogy valahogy előnyt szerezzenek a játékkal szemben. Csak a baj van vele...nehéz belőni. De alapvetően röhejes, és az első játékmester rád küldene egy farkacsordát, miközben gyökketővel vonszolódsz csörömpölve a 3 kétkezes vaskard, 6 gyapjúgönc, 2 vassisak, 2 qva nagy kétkezes vaskalapács, egy fadárda meg egy szekérnyi apróság alatt.. Minden egyes alkalommal mikor ez van, minden alkalommal kapnál a nyakadba farkasokat, (más)rablókat, szörnyeket...de szvsz egy méhraj is kinyírna, pedig ott a folyó 30 méterre :)
A vicc az, hogy az eredeti kérdéseimre nem válaszolt senki a védekezésre és a kitérésre. :) Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.04.07. 11:51:04
Nincs inventory. Ezen kár rágódni, mert nincs. Van füveszsák. Könyves zsák. Kavicsgyűjtő zsák. Poti tartó. Oszt ennyi. Inventory az nincs. Ha érdekel mi az inventory, akkor pl itt utána nézhetsz. Kedvedért idézem neked:
"Items and inventory[edit] Players can find loot (such as clothing, weapons, and armor) throughout the game world and collect it.[3] Players can trade items for currency and better equipment as in Freewar. Trade takes place while interacting with certain friendly non-player characters, such as shopkeepers, and often uses a specialized trading screen. Purchased items go into the player's inventory. Some games turn inventory management into a logistical challenge by limiting the size of the player's inventory, thus forcing the player to decide what they must carry at the time.[10] This can be done by limiting the maximum weight that a player can carry, by employing a system of arranging items in a virtual space, or by simply limiting the number of items that can be held.[3]"
Egy generális tároló hely, az az inventory. Na ilyen nincs a witcherben.
A heal poti részben jogos, valóban van heal-over-time hatást adó potion, de érdekes először mindenki értette, hogy az instant hatású potiról van szó, most meg hirtelen mindenki okos lett, hogy na de van heal poti, igaz nem olyan, amiről beszéltünk, de hát van.
De részemről a téma lezárva, mert kezd kicsit személyeskedésbe fordulni. Én csak fel akartam hívni molnibalage figyelmét, hogy szerintem nem fenékig tejfel a cucc, ahogy itt egyesek körberajongják, de már kifejtette, hogy számára ezen hátrányok ugyanúgy előnyök, mint a többi rajongó részére, szóval öröm van, játsszon egészséggel, meg ti is, én meg megyek kardot gyűjteni a skyrimbe, és mindenki boldogan él, amíg ki nem fut az inventory helyből. :o
De azé minden kardot felszedtél, hogy eladd jó pénzért. :) Pedig lehettél volna igazi jó roleplayer, és ott is hagyhattad volna, mert egy kard egy életre elég. :D
Persze. Nem vagyok én hörcsög, hogy minden vackot bezsákoljak. A Skyrim-ban utána kezdtem kicsit bővebben gyűjtögetni amikor már volt házam, de akkor se hülyeségeket.
sőt, szerintem meg inkább ez a hülyeség, mindent szarkaként összegyűjtögetni, rakás semmire se jó kacatot, hülye felesleges ostoba loot.
Semmi sem felesleges és ostoba! A JA2-ben akár az üveggolyókat is elveheted a gyerekektől, a gyanútlan ellenség meg elcsúszhat rajtuk, ha jó helyre szórod őket :) Utoljára szerkesztette: Zóanagyvarázsló, 2015.04.07. 11:21:02
Kb 30 órám van a cuccban, mert többször nekifutottam, végül a legmesszebb akkor jutottam, amikor elmentem vmi mocsárig áthajózva a nagy vízen. Nem nyerte el a tetszésem a cucc.
A Realms of Arkaniában, ha nem viszel magaddal evőeszközt, a puszta kézzel evéstől betegséged kaphatsz a vadonban. És a hülye sarlatánok félrekezelhetik a karakteredet, és megölhetik, hiába tejelsz :) A cipőt elhordod, meleg ruha nélkül megfázol a hegyekben, az inventory marhára korlátozott (és mindezt törő fegyverek mellett).
A régire gondolok persze, szóval sok szempontból fapados a grafikán túl is. A körökre osztott harcnak sajnos nagy pofont ad, hogy nem lehet átlósan támadni. Utoljára szerkesztette: Zóanagyvarázsló, 2015.04.07. 11:15:52
Az NWN és a TES szériában nem korlátlan a tömeg korlát miatt, bár a korlát eszementen magas. Asszem van olyan Skyrim MOD, ahol lényegében csak a hátizsákban lehet sok dolgot tenni és csata elején ajánlott eldobni.
Én is örülnék, ha az RPG-ke egy része nem farmolásról szólna. A TPS adventure játékok egy része hála istennek efelé mozdult el.
Nem igazán értem miről beszélsz. Van benne inventory. Sőt. Rohadtul fontos. Össze kell gyűjteni minden giz-gazt, alapanyagot, hogy főzeteket tudj csinálni, mert ha nem, akkor annyi. Miért nincs olyan cucc, hogy már félig levágják a fejed, de bedobsz és gyógyitalt, és tádám! visszanőtt, meggyógyított? 100% -os életerő?
Nos, egyrészt talán ha olvastad volna a könyveket. Akkor tudhatnád, hogy így működik a dolog, a witcherek harc előtt használnak italokat, ami aztán különféle bónuszokat ad.
Aztán, ez kicsit reálisabb RPG mint a Skyrim, nem arról szól hogy minden vackot összegyűjtök és eladok. Minek?
A második részben fel lehet venni az inventory-ba több fegyvert is, de ott is minek? A legtöbb esetben rosszabbak mint ami nálad van, és ráadásul nem is érnek semmit. Ott is csak akkor szedtem fel kardot, ha jobb volt mint az enyém. Ha meg még pénzt sem ér , minek vinném magammal? Pénzt meg lehet szerezni, el lehet adni mást is, amiért jól fizetnek, vagy éppen egy jól fizető küldetést kell megcsinálni. Ismét vissza utalva a könyvekre: Geralt nem hord 10 darab seprűt a seggében csak azért mert a találta...sőt, szerintem meg inkább ez a hülyeség, mindent szarkaként összegyűjtögetni, rakás semmire se jó kacatot, hülye felesleges ostoba loot.
"Mint pl az inventory teljes hiánya" Van inventory. Nézd csak, ott van jobb oldalt.
"ez az értelmetlen harc" Nem értelmetlen, ritmus harcnak hívják és szerintem pont hogy dicsérni kéne ezért a CD Projektet hogy ők legalább végre újítani akartak, nem csak annyiból áll a harc hogy jobb klikkelek az ellenre és perceken keresztül azt nézem ahogy a számítógép HELYETTEM ütlegeli őt és néha eltalálja a karakterem néha pedig eltéveszti és mindezt random, nekem pont már ebből a harcból van elegem.
"össze-vissza fejlődés" A fejlődés sem össze-vissza van, csupán jól meg kell gondolni hogy mire raksz szintlépéskor. Lehet hogy Skyrim-ben mindent fel tudsz húzni maxra, de itt a Witcher-ben jobban meg kell gondolnod hogy milyen ágon mész tovább. De ha egyszer elhatároztad magad hogy milyen irányban fejlődsz, akkor azt az irányt tökéletesíteni fogod. Csak gondolkodni kell.
"na meg a heal poti hiánya" Még egyszer felteszem a kérdést: Játszottál te ezzel? Van heal poti. Utoljára szerkesztette: Rony94, 2015.04.07. 11:11:36
Melyik játékban van bármi is ami életszerű? Korlátlan invertory életszerű , főleg úgy hogy van nálad 4 millió kard meg minden szar de a hátadon csak egy valami lóg ?
Örülnék ha egyszer végre megélném ,hogy lesz olyan RPG ahol korlátozott az invertory mondjuk max 2 kard + netán egy íj + pár poti viszont ez az invertory olyan Alone in The Darkos lenne hogy látjuk a testünkön/ruhánkon hol vannak ezek és látható is a grafikailag is. Pl az övön ott figyel egy nyúzott véres nyúl (amit majd később meg kell ugye sütni) ott van fiolában a poti a háton a kard+ íj stb. Kurva nagyot dobna a hangulaton nem is értem miért nem lépik meg.
Van gyorsított gyógyulást adó heal poti már a tutorialban is... Ezen felül a csata közben potizást az RPG játékok egyik legnagyobb állatságának tartom... Ahogy más is írtam, de nem ki***** Diablo...
A Gothic játékokat is úgy játszottam, hogy amit elfut + poti + visszamegy nélkül nem tudok leölni, akkor azt nem tudom leölni. Nekem az csalás, mert nem életszerű. Ha voltak társaim és éppen nem támadott engem senki és volt potira lehetőség, csak akkor ittam meg. Egész más élménye van így az RPG-nek...