Ááá, nemtudom hanyadjára nézem ma a trailert, de szinte könnybe lábad a szemem a végére minden egyes megtekintés után.
Egyértelmûen a game-enginejével van megoldva az animok nagy része az elõzetesben, látszik a textúrákon hogy sok helyen viszonylag elnagyolt, pl. a katonák sincsenek az utolsó pixelig aprólékosan kidolgozva. Nekem éppen ezért tetszik nagyon, mert ízelítõt ad a játék ingame- látványvilágából. És ha ilyesmi látvány és pörgés lesz játék közben is... meglesz az elfoglaltságom pár hónapra, mint eddig minden C&C résznél 95 óta :)
Arra nekem is állt a szõr a hátamon. De félek, hogy nyomába se ér majd az elõdnek :/
Nekem ez a beszolas naon teccet :
"Welcome back commander."
AHH :D
Hát ja. A hozzászólók jó része sztem nem is látott még C&C-t ("miez a rockzene"-RA2 intrójában is volt, "miez a jetpack"- TS-ben is volt a GDInak)... Az meg, hogy egy trailer alapján eldöntik, milyen lesz, komikus.
Nem tudom, mit szóljak ehhez. Prerendereltnek talán egy kicsit ronda, de nem ez a bajom vele. Ahhoz képest, hogy mindent elárasztott a tiberium, eddig még nem lehetett látni, csak a concepteken, valamint a hangulat túlságosan vidám. Bárányfelhõk, szép tengerek... Hiányolom a Tiberian Sun féle sötét, borús hangulatot, elvégre az emberiség veszélyben van, s azóta csak tovább terjedt a tiberium... Na mindegy, mindenesetre várom, s remélem nem szúrják el. Jó lenne már egy igazi C&C játékkal játszani... Addig is, nyáron végigtolom a régieket, C&C1-hez úgy sem volt szerencsém normális verzióban, na most, a First Decade-nek hála...:)
Az új trailer nekem eszméletlen bejön. Visszahozta a régi idõk C&C feelingjét. Ahogy egymás után most többször is megnéztem, végigfutott rajtam a borzongás, hogy igen, már javában készül az új trónkövetelõ és õ lesz az új király...
Az EA-t pedig biztosra vehetitek hogy nem akar melléfogni ezzel ez eddig is fajsúlyos dollármilliókat hozó sorozattal.
Ahh kijott egy uj trailer. De szvsz kezdik tulzasba vinni. Az EA megint el fogja baxni.
Hát éppen ezért vagyok én is kiakadva az ember leszed gigákban mérhetõ mennyiségû videót és mit kell szánalmas kis semmitnemmondo videokat. Annyira nehezükre esik ingame videókat közzé tenni?
Nem kicsit szigorúan jó E3-as összeállítást talált jd mester az EA FTP szerverén. a montázsban olyan nagy neveket szemlélhetünk meg, mint a Command & Conquer 3: Tiberium Wars (részletes elõzetes a holnap megjelenõ GameStarban!!!!), a most bejelentett Need for Speed: Carbon (sajnos errõl még mindig nincs egyébként érdemi bejátszás), vagy éppen a szintén sikervárományos Medal of Honor: Airborne. Ha ezért nem, akkor semmiért nem éri meg letölteni egy videót - egyébiránt annyit elmondanék, hogy ezeken a játékokon kívül további EA alkotásokat is megszemlélhettek benne, sajnos mindegyik elég rövidke. Az EA azonban ígéretet tett arra, hogy hamarosan jönnek a játékok normális hosszúságú és minõségû trailerei egymás után.
info: Gamestar
Nyálcsorgatás on...
Én játszottam a BFME2-vel, de ott is real-time-ban volt az építkezés, semmilyen globális építkezés nem volt. Volt egy modja ami egy táblásjáték szintû volt, ott lehetett csak úgy építkezni.
Most olvastam, hogy ugynézki tényleg alien lesz a 3. faj:)
"Egységek, típusokba szedetten választhatók, irányíthatók, térképen bárhonnan lehet építkezni még harc közben is. Infó evvel bármirõl lekérhetõ. Battle for Middle-earth II MetaGame üzemmódjához hasonlóan a Föld globál térképén lehet építkezni és innen lépünk be a harcterekre."
gamespotéknak lehetõségük volt látni a trailert és néhány ingame múvit: gamespot nyílvános, neten is nézhetõ bemutató péntek, helyi idõ szerint délután 1 óra, ha nem tévedek nálunk este 10, színtén gamespot
És mindezek után jön a multi!
Kíváncsi leszek az elsõ mozgóképekre...
ez nagyon jó lesz:)) Fõleg hogy ha 2x-3x viszed végig akkor se unalmas mert vannak más választási lehetõségeid:))
Tiberium: Terjed, mint fagy a jégkorszakban és lassan megsemmisíti a Földi életet. Önsokszorosító földönkívüli kristály, amely minden anyagot tiberiummá alakít, amihez hozzáér. Az anyagtranszformálás során intenzív radioaktív sugárzás keletkezik, ami lehetõvé fegyverként hasznosítását és ideális erõforrás. Kormányok és a hadsereg erõmûveit ez az anyag hajtja. A GDI ellenõrzés alá akarja vonni a tiberiumot és visszafordítani bolygófoglaló hatását. A NOD fel akarja gyorsítani a tiberium elterjeszkedését a Föld teljes felszínén. Kane víziója, hogy az emberiség következõ evolúciós lépése a tiberiummal egyesülés. Ki készítette a tiberiumot? Miért került a Földre? Ha átalakul az emberiség, hová visz az minket? Mindezen kérdésekre választ kapunk a C&C3-ban.
2047: Csaknem a teljes felszínt elborította az élõ, radioaktív, zöld kristály. A GDI és a NOD harca ekkora már csak egy halott végsõ rúgásaivá vált. A GDI vezetése úgy gondolja, hogy a NOD legyengült, több csoportra szakadt és ezek marják egymást. Mások meggyõzõdéssel hiszik, hogy a NOD mindent elsöprõ katonai hadjáratra készül. Kiderül, hogy a pesszimistáknak volt igazuk. Kane visszatért és túlerõsítette a NOD-ot, míg a GDI önelégeülten elhízott, mert csak fánkot evett. A NOD egy levegõegekbe irányzott nukleáris rakétával meglepetésszerûen megsemmisíti a GDI parancsnoki ûrbázisát, ahol a teljes GDI vezérkar – összes politikai vezetõ - éppen tortát zabál. Az égen kigyúló narancssárga tûzcsillag jelére megindulnak a hatalmas NOD hadak és széjjelszórják a zavarodott GDI erõket. Itt lépünk be a történetbe, mint GDI parancsnok! Talpra kell állítani hadseregünket és kiûzni a NOD haramiákat a területeinkrõl. Moziátvezetõk továbbra is bebüntetnek. Küldetési eligazításokkal, frissen szerzett kémvideókkal és harctérrõl lopott rádióüzenetekkel ismerjük meg jobban a történetet.
Tiberum elmélet: Az anyag izgalmas tulajdonságainak bemutatására a MIT – Massachusetts Tudományos Intézet – tudósait hívták meg a fejlesztõk egy kis történet-turbózásra. A nagykoponyák összehoztak egy magazinban is leközölhetõ minõségû tudományos összegzést a tiberium atomszerkezetérõl meg izgalmas tulajdonságairól, hogy miként alkalmazható erõmûvekben és fegyverekben.
Harmadik fél: NOD és GDI mellett harmadik titokzatos hatalom is színre lép.
AI: Tanulni képes gépi intelligenciát fejlesztettek ki. Többféle AI ellenfelet mutatnak be, és elképzelhetõ, hogy a gépi agy agresszivitását is lehet majd állítgatni.
Egységek: Visszaköszönnek a GDI Commando, Orca, Mammoth Tank, NOD Stealth Tank unitok. A mammoth tápolható lesz kétcsövû és rakétavetõ ápgrédekkel, plusz késõbb nagyon durva railgunokkal, amik teljesen lecserélik a tank ágyúit.
Robbanások, grafika: ”Szupernóva” szintû részecske effekt rendszer készül a C&C3hoz, RTS-ben eddig még soha nem látott komplexitású robbanásfelhõket gomolyogtatnak majd ámuló szemeink elõtt. Izzó nyomjelzõk, lepattanó lövedékek, füstoszlopok, nagy tüzek, porfelhõk figyelnek be és az atmoszféra szép ködös lesz. Elkpesztõ vizuális mélységet kap a csatatér.
Küldetések: Harcok elõtt és után taktikai döntéseket hozunk, melyek kihatnak a jövõbeli csatákra! A három hadjárat fejezetekbõl - Theatres of War – áll, melyek földrajzi helyszíneknek felelnek meg, mint például Skandinávia. A területek és feladatok között válogathatunk. Választanunk kell, hogy az ellenséges repteret vagy a kikötõt akarjuk elfoglalni, mindkettõt nem lehet és az utána jövõ missziókban légi vagy tengeri fölényünk lesz.
Mozgó bázisok: Friss elemeket hoznak be az RTS színtérre. Például egységeink plusszokat és képességeket nyernek, ha közel vannak az Ion Storm középpontjához. Ez utóbbit a három választható fél egyike képes behívni. Továbbá egységeink összedolgozhatnak és a harctéren ekkor új lehetõségünk nyílik lenyesni az ellent.
A Kezelõfelület Visszatér: C&C oldalsó panel megint befigyel, bõvítik friss opciókkal természetesen. Egységek, típusokba szedetten választhatók, irányíthatók, térképen bárhonnan lehet építkezni még harc közben is. Infó evvel bármirõl lekérhetõ. Battle for Middle-earth II MetaGame üzemmódjához hasonlóan a Föld globál térképén lehet építkezni és innen lépünk be a harcterekre. A csata kimenetele változtatja a globális nagytérkép kinézetét. Saját hadjárat is készíthetõ.
Multiplayer: Gyorsabb válaszidõk, összehangolt játéklogika és egységmozgások várhatók, parancsaink azonnal végrehajtódnak. Tápos pathfinding/útvonalkeresõ és egység AI várható. Legjobb C&C bajnokok tesztelhetik majd a C&C3-at végsõ egyensúlyozás érdekében. Beépített voice over IP (VOIP) alap. Új spectator módok kerülnek be a harcoló parancsnokokat figyelõ nézõközönség nagy örömére. Klánok támogatását szívén hordozza a fejlesztõgárda.
info: Hardwired
néhány (számomra) megnyugtató és érdekes dolog az interjúból:
"Each of the three campaigns in the game will consist of chapters that we're calling "Theatres of War". A Theatre of War is a specific geographic location - like Scandinavia - where you will fight a series of related missions. You can choose your missions based on your style of play and strategy. For example, one mission might be about capturing a very large airfield while another might be a battle over a huge port. You get to choose which mission you play. If you capture the airfield, then you deprive your enemy of his air support in future missions while gaining the ability to call in special air strikes. If you capture the port, you gain access to some special naval units. The choices you make affect later missions."
Azaz majd lehet választani a küldetések között, és a mellékküldetések késõbb hatással lehetnek a további küldetésekre.
"It's also worth mentioning the return of the side-bar interface: Our in-game UI for C&C3 is a side-bar that will feel familiar to C&C players but it has some added features that make it more useful - and make it feel interesting and new. We are combining the centralized production queues in the classic C&C side-bar with contextual space for selected units and structures."
Visszatér az oldalsó menü, kibõvitve a kiválasztott egységek adataival. kíváncsi vagyok hogy fog mindez elférni... (számomra eddig a legjobb sidebar megoldás a kknd(2)-ben látott)
"We're going to let you build structures and armies, move your forces, and attack territories on a high level map of the world. You'll resolve conflicts over territory in RTS battles and be able to take your forces from the world map into battle with you - and what happens during the battle will affect the world map as well. This mode allows you to create your own campaign game."
BFME-es világtérkép, mozgatható csapatokkal :))
Nagyon jól néz ki:D És a következõ Games Starban benne lesz?Mikor jelenk meg?:) Mert akkor megveszem
Azt viszont nagyon sanálnám, ha Frank Klepackit nem tudnák megszerezni. Az elsõ C&C óta hallgatom a zenéit.Nagyon jó zenéket csinált a játékhoz, mindegyikhez.Megfelelõen illett a stílusához,témájához. Kane meg alapvetõ...ez olyan mintha kihagynánk Jockey-t a Dallasból. A 2007 meg túl messze van.Nem kérhetnénk meg õket, hogy a kedvünkért kiadják hamarabb?
Még egy kérdés: lesz Obelisk of Light? Mert az is nagyon alap...
-CC3 a legújabb fejlesztésû motort használja, sokat fejlõdött a BFME2 óta (bloom, normal mapek, stb...) -FMV-k 100% hogy lesznek -Joseph Kucan (Kane) nem biztos még, EVA lesz (biztos nehéz egy nõi szinkronhangot keresni, én inkább cserélnék Kane biztos szereplésére :))) -Multiban és Skirmishben az AI szabályozható (ha rusht akarsz gyakorolni, arra kapcsolod, ha inkább építkezni szeretsz és gyönyörködni a saját és az gép szép bázisában és az azt ostromló hatalmas seregekben akkor Turtle mód az ideális) -2007 még mindig a terv, pontosabb nincs
néhány új info+képek (képek majd a köv postban :))
-A 3. nép szoros kapcsolatban lesza Tiberiummal (szerintem a scrinek), képes lesz az egész komplett bázist mozgatni. A bázis alkotoelemei össze vannak kapcsolva/építve. -GDI oldalon egy nagy mech, Nod oldalon is megjelennek a lpegetõk. -Az ionviharok irányíthatóak lesznek, legalábbis az egyik nép képes lesz rá. -Ami biztos lesz: GDI Orca, GDI Mammoth Tank, Nod Stealth Tank, Nod Flame Tank, Commando, a földalatti egységek léte azonban kérdéses. -Mindhárom oldalnak lehetõsége lesz kisebb egységek nagyobb egységgé kapcsolására. -A rajongók kérésére igyekeztek Frank Klepackit felkérni a zeneszerzésre, de mivel õ ugye a Petroglyphnél (volt Westwoodosok gyülekezete) van, ezért erre igen csekély az esély.
Van abban valami, amit mondasz, még a híresebbek közül mondanám a Terminátort, a Sziklát és az Elit kommandót is, ott is ugye (na de ez itt nem a Michael Biehn fan club, abba is hagyom az offolást:))
Mindegy, lényeg, hogy megint jó egy ütõs stábot hozzanak össze, mindkét (3) oldalhoz ;]
szerintem mindenki kedvenc Hicks-e nem tér vissza :( és szerintem az öreg Solomon tábornok sem (James Earl Jones). Kiírni õket meg egyszerû, biztos rajta voltak a Philadelphián...
az a kérdés csak, hogy lesznek-e videó-betétek..ha lesznek, emberrel felvett vagy géppel készített, és ha emberrel felvett, akkor vállalja-e a szerepet, vagy más fogja játszani...
Ööö mintha a Tiberian Sun 2030-ban játszódna , a Tiberium Wars pedig 2047-ben tehát 17 év a különbség szóval az hogy esetleg Kane ( Joe "félisten" Kucan ) visszatértekor kb 11-évvel idõsebb még bõven belefér . Ráasásul mintha a Tiberian Sunban mintha kicsit mutálódott állapotban lett volna a tibérium által ...
A pali aki Kanet játszotta elhagyta a Westwoodot rövidesen azelõtt, hogy az EA bekebelezte õket. Meg szerintem már amúgy is öreg (11 éve hogy elõször kénkedett) De ha nincs Kane, meg Nod aki felszabadítja a világot és békét akar teremteni meg a többi hülyeség akkor ez egy Generals2. Meg különben is mi garantálja hogy 2047ben bármi köze lesz még a régi CNCkhez? Szerintem lehetetlen tûzött ki maga elé az EA, de azért reménykedjünk.
A Zsolo linkjén a leírás szerint, 2047-ben egy új radioaktív jégkorszak hajnalán "It is 2047 and the stakes could not be higher. Tiberium-a self-replicating alien substance that has infected the Earth-is spreading like a radioactive ice age."
Nem volt semmi baj a Generals motorjával, különösebb memóriaigénye sem volt. Nah persze nem teljes felbontáson kellett játszani 512 memória mellett vele akkor nem akadt...
Egy felturbózott Generals motornak örülnék, az már bizonyított és nem is akárhogyan.
Nem is arra gondoltam, hogy valami baj lenne vele. Sõt nagyon jó engine, sokat eszik memcsibõl, de mikorra kijön ez a játék akkor olyan 2GB memória lesz az átlag....
Már csinálják a játékot egy ideje, de majd lesz trailer, de én mindig azt mondom, hogy bármilyen lehet a trailer, ha a játék nem hozza az élményt. Sajnos volt ez már másnál is így. Pl. Path of Neo.
kép,trailer?Semmi?Az elõzõ részeit nagyon bírtam.Ez a C&C bevonult a világ legjobb stratégiájai gémjei közé nálam.Minden részét imádtam,csak a gen+ZH nem tetszett úgy mint a többi vmiért.