jajj de várom már, ha érettségi elõtt beüt ez a játék, akkor nekem annyi
Egyik srácnak a Hitmanforumon már megvan az Xbox demó. Nem hazudik, mert ismerem. Egy angliai magazin elõfizetõje és így hamarabb kapta meg az újságot és a dvd-t hozzá. Megpróbálok szerezni tõle pár infót :) Remélem pár napon belül már PC-re is lesz demó. Fenébe a konzolosokkal :)
akkor lessz jövõ héten vagy nem?
Miért? lehetne ebbõl multit csinálni..több bérgyilok megy 1 emberre, vagy vki rendõr, vagy egy bandában lenni, vki felderitõ, stb.. Legalábbis én tudnám élvezni :)
jah egy coop simán megoldható lenne...., a multi nem egyenlõ a dm-el :P
Nem lesz multi a játékban, viszont ha jól emlékszem arról volt szó, hogy lesz online "notoriety" nyilvántartó.
jah azt tudom hogy nem lessz de szvsz nem lenne elveszett ötlet :) a valóságban nem magányosan dolgoznak a bérgyilkosok mint ahogy a filmekben :P
sorry, lesz ;) nem 200an az tény de ez a magányos farkas módszer nem müködik max a filkmekben :) persze ez célponttól is függ, ha a helyi csövest kell megölni az megy egyedül is tény :D
Naná hogy jó ötlet lenne, de az eidos taktikája a hitmannel sajnos nem a fejlesztés, hanem egy két kis ujdonság, uj pályák, és igy is megvan neki a biztos jövedelem, mert a kategoriájában ez a játék a legjobb.
Nekem spec. nem hiányzik a multimóka a Hitman sorozatból.
Hát ha már multi nem lesz, legalább vmi jármûhasználat lehetne.. Azt is tudnám élvezni, ha kocsival kéne árúbeszerzésre (nem kolbászra gondolok, hanem fegyverekre) menni vagy célponthoz..közben egy kis kocsikázás, rendõrkerülés (egy kis hajsza)..mittomén..fene, meg kéne tanulnom programozni és csinálni egy olyan játékot amit szeretnék :D Félreértés ne legyen, nem kritizálok, az eddigi hitmaneket is nagyon szerettem, remélem ez is jó lesz..:) Csakhát az ember reménykedik igy megjelenés elõtt..
Anno.. pár éve igértek egy "testõr" játékot persze semmi se lett belõle :( Bár mit ne mondjak elég unalmas játék lehetne, ácsorogsz órákig és semi aztán 5 perc lövöldözés és vége akár igy akár ugy (bár az én perverz fantáziámnak tetszene az ha járör utvonalakat és hasonlokat lehetne tervezni) ond az A Multiban nem látok tul nagy ráciot egymást segitésében még talán de az egyik oldal gyilkos másik rendör, ör (pálya válogtja) elég gázos szerintem egybõl ki lehet szurni hogy melyik karaktert irányitja ember melyiket gép persze idõvel bitos meg lehet tanulni ugy mozogni a pályán mintha a gép vinné a karit minden esetre sok buktatoja van az autokázásra pld nem tok mit mondani... szvsz nem erre kéne koncentráli a fejlesztöknek autozásra ott van pld a GTA Ec megjegyzeném hogy 5letem nekem is lenne de hát sajnos nem személyre szóló játékokat csinalnak :(
szvsz isten ments hogy gta clonet cisnáljanak belõle
Ha multi kell akkor Splinter Cell CT, ha vezetés akkor San Andreas. A Hitman sorozat a történetrõl és a karakterekrõl szól.
És mégis milyen lenne multiban, mert ha valaki végigjátszotta az eddigi három részt annak ilyesmi eszébe sem jut. Ez nem az a játék, éppen ezért emelkedik ki a többi közül, mert nem hajaz semmilyen másik játékra.
Na ez az. Egy olyan játékot ami teljesen a single playerre van kitalálva/megvalósítva, hülyeség, és értelmetlen lenne multira is megcsinálni. Persze, persze, elképzelhetõ, minden elképzelhetõ, de azér' már túlzás lenne.. szvsz ---
nsztem minden témában lehet jót csinálni, csak érteni kell hozzá. Nem egy arena termet kell elképzelni ahol 10 kopasz hitman egymás nyakát próbálja a fojtóhurokkal elkapni..hanem pl van 1 küldetés, aminek egyszerre nekimegy 3 játékos..természetes, hogy egy pályának sok megoldása is van. Az nyer, aki elõször csinálja meg a küldetést. Persze amelyik hitman lebukik, akkor arra ugranak rá a rendõrök, és ezzel a másik kettõnek azalatt még több lesz az esélye..ellenben ha a közelben bukik le a másik, akkor õ is veszélybe kerülhet. Vagy lehetne kombinálni: ha egy tárgyat is fel kell szedni, akkor azt el lehet venni attól aki elõször felszedte..a játékegyensúly a lényeg. Egyébként nincs mirõl vitatkozni, nem mi döntjük el hogy lesz e, hanem õk, és nem lesz.
Valamint a Gamestaron is elérhetõ a múltkori "az álcázás mûvészete" videócska: KATT (érdemes 4:3-ra állítani a képarányt ennek a videócskának a lejátszásánál...)
Bármennyire is igyekszem, valahogyan már egyáltalán nem izgatnak ezek a dolgok. Ahogy mindíg elterelõdik a kiadás idõpontja, hogy nem frissítik az oldalt (magyarul leszarnak mindenkit) egyre jobban elveszítem az érdeklõdésem a játék iránt. Hiszen már a Contracts elõtt ki akarták adni a játékot, csak az Eidos baszogatta az Io-t és ezért készült Contracts és nem hiszem el, hogy egy éves halsztással nem tudtak még mindent bepótolni. Eredetileg a megjelenés napján meg akartam venni a játékot, de ha õk így akkor én is így (warez). kthx
Nem egészen értem a hisztizés tárgyát. Nekem a hivatalos oldal véglegesnek, befejezettnek tûnik, s nemrég lett teljesen átdolgozva. Mit frissítsenek még rajta? Amúgy meg már ki lett itt tárgyalva, hogy elméletileg demó még ehónapban, a teljes pedig májusban jön. Az, hogy egy játék mikor jelenik meg, sokmindentõl függhet. Pl. elképzelhetõ, hogy az Eidos nem akarta az új Tomb Raider játékkal egyidõben piacra dobni, hanem annak ellenére, hogy nem éppen egy kategória a két játék, egy hónapnyi különbséggel jelentetik meg õket.
Hát azért lehetne frissíteni az oldalt. pl.: 13 helyszín lesz, az oldalon 5 van feltüntetve, a 4. trailer nincs még. Az pedig, hogy a Tomb Raiderhez mérik a BM megjelenését, hát eléggé nem tiszta, ennek nincs igazából semmi értelme. És ahogy mondtam, a játék már így is egy éves késéssel érkezik.
Honnan veszed, hogy 13 helyszín lesz? :O A Tomb Raider - BM dolgot csak egy lehetõségként említettem.
Mindegy. Elég a nyafogásomból. Aki játszotta a demót srác csinált néhány tesztet a vérnyomokkal és az AI-val kapcsolatban. Végigcipelt egy hullát azon a szobán ahol a villanyt kell lekapcsolni és észrevették. Legalább már ezt is tudjuk biztosan. Egy másik résznél, ahol az egyik õr beszélget az ablak mellett a titkárnõvel, odacipelt egy hullát az ablak elé és amikor az õr észrevette a vérnyomot az ablak alatt, akkor elkezdett kirohanni, de közben észrevette 47-et és mondta, hogy nem kellene itt lennie, szóval nem kezdett el rögtön lõni, mint egy õrült, na és mindezek után folytatta útját a vérnyomok felé. Azért a Contractshoz képest elég jól hangzik :)
13 helyszín a kiképzõpályával együtt. 1. Amit a demóban láttunk, a lestrapált vidámpark. 2. Párizsi Operaház Ezek után nem sorrendben: 3. Mardi Gras 4. Gõzhajó, a kapitány, meg a széf 5. Rehabilitációs központ a két maffiafõnökkel 6. Külváros, San Diego 7. Esküvõ, Mississippi 8. Las Vegas, Shamal Kaszinó 9. Pokol és Menny (Heaven and Hell party), ahol az ördögmaszkos fazonok vannak 10. Chile. Eddig ennyirõl tudok, de az egyik Hitmanforum interjúban és különféle újságcikkekben 13-at említenek.
Hát majd meglátjuk, én az eddigiek alapján bizakodó vagyok.
izé anno nem arrol volt szó hogy msot már nem full lineárisak lesznek a küldik hanem szabadon lehet pénzért elvállani feladatokat? vagy valami ilyesmi? :/
Valami ilyesmirõl volt szó, de még nem tudjuk, hogy milyen lett a végeredmény, vagy ti tudjátok? :)
Mellesleg, ezt a non-lineáris küldetés elvállalást csak úgy tartom elképzelhetõnek, hogy egy adott helyszínen esetleg több meló is kínálkozik vagy valami ilyesmi...hisz különben mennyi helyszínt kellene már elkészíteni, ahhoz, hogy ténylegesen szabadon választható legyen hová utazunk és ott mit csinálunk...no és, hogy kapcsolódnának egymáshoz az egyes küldetések - sehogy! Minél nagyobb non-linearitás, annál kevésbé lehet erõs a sztorivonal...
Szerintem ezt meg lehetne oldani egy mission választó képernyõvel, mondjuk ebben az esetben egy mobiltelefont látnánk, és mellette egy papírra felírva néhány telefonszám amit ha felhívunk választhatnánk hogy elvállaljuk e a küldetést. De ez csak az én fantáziám szüleménye nem pedig tény.
Nem a küldetés kiválasztással van a probléma, hanem azzal, hogy jóval több helyszínre lenne szükség ahhoz, hogy valóban egy teljes értékû - nem pár órás - játékkal legyen dolgunk - amiben tetszõlegesen válogathatunk a küldetések közt, mint egy olyan játék esetében, ahol lineárisan egymás után következnek a pályák, küldetések. Mondjuk pl. míg egy lineáris játék esetén elég 10 nagy, összetett küldetés, addig, egy olyan játékhoz, amiben tetszõlegesen válogathatunk kéne 20...egyértelmû, hogy ez mennyivel növelné meg a fejlesztési idõt - míg egy ilyen játék elkészülne, majdnem két másik lineáris játékot össze lehetne dobni... A másik probléma pedig, hogy hogyan lesz egész, kerek a sztori, ha mi válogathatunk a küldetések közt, már a játék elejétõl, közben - szóval nem csak a végén, ahogy néhány játékban megoldott. Nos egy olyan játékhoz meg, ahol a sztorinak is kereknek kellene lennie, de mégis a játék elejétõl fogva non-lineáris - játékos által irányítható - lenne a történetvezetés, és többé-kevésbé szabadon választhatóak lennének a küldetések, meg mindjárt mondjuk 40 pályára-küldetésre lenne szükség (amibõl egy-egy végigjátszás során kb. 10-et "használnánk" el - így összesen négyféle fõ történetvezetés lenne...)
Nos vajon mennyi idõbe telne egy ilyen játék összeheggesztése, egy sima lineáris megszokott játékhoz képest?
No hát ez nekem nem sokat mond, mert számomra az NFS meghalt az NFS:PU-val bezárólag...(húúú, hanyadszorra pötyögöm már be ezt a mondatot...:D)
Amúgy megnéztétek a belinkelt demó-végigjátszás videót? A végén megjelenik egy újságoldal. Lehet, hogy a küldetések végén a sajtóból fogunk értesülni úgymond a saját pálya értékelésünkrõl? Tehát nem a silent assassin-ra kell hajtani, hanem minél kisebb NOTORIETY-re, azaz az újságok (és a hatóságok) minél jobban a sötétben tapogatózzanak egy-egy eset kapcsán. Ha ez így lenne, az elég újszerû és érdekes megoldás lenne. ...de nem tudom, hogy errõl van-e szó, csak tipp.
a lényeg h a fõszál marad, de van sok mellékszál, és lényegében mindent meg kell csinálnod, csak te választod a sorrendet néhol...mégis szabadságérzetet ad. Szerintem biztos h minél inkább a silent assasin a jó megoldás, és ez igy is fog maradni..sõt akkor az ujságok még annyit se tudnak:)
Aha...hát igen...mint oly sokszor, most is elég lett volna csak kicsit jobban körülnézni a hivatalos oldalon:
N O T O R I E T Y S Y S T E M
As with any hitman, retaining your anonymity is incredibly important - it becomes impossible to work if you are recognisable. Players will now be given the opportunity to 'clean up' after any botched hits. For instance, CCTV tapes can be removed from the scene, further evidence such as bodies, can be hidden in objects such as freezers, crates, garbage bins and laundry trolleys to prevent guards raising the alarm. The player should also consider the best way to get rid of any witnesses… Should the player not take all necessary precautions to protect their identity, then they will find their Notoriety increasing. Newspaper articles reporting on the assassination will reveal more and more information about their identity as Hitman and produce a clearer photo fit image, to the point where guards and other NPC's will begin to react to them.
Úgy értettem, hogy lehet, hogy a "SILENT ASSASSIN" minõsítés-rendszert váltja fel a minél kisebb NOTORIETY szint. Érted? Az értékelés rendszerrõl beszélek.
Ezt valahol már magyarul is olvastam. Kb. olyasmi hogy minél kisebb felfordulást csinálunk a helyszínen annál kevésbé fognak felismerni a következõn, mert keveset fogunk szerepelni az újságban. De ha mondjuk lemészároljuk a bagázs felét akkor a szemtanúk miatt benne leszünk a médiában
Date de sortie : 26 mai 2006 Ez igaz?
Mondjátok hogy nem kell még egy hónapot várni:-(
Körülbelül igen...így sebtében fordítva:
ISMERTSÉG (vagy HÍRHEDTSÉG) RENSZER
Mint bérgyilkosnak, a személyazonosságod leleplezõdésének elkerülése módfelett fontos - lehetelenné válik a munka, ha leleplezõdsz. A játékosnak lehetõsége lesz "takarítani" maga után, amennyiben valami félresikerülne...pl: a biztonsági kamerák szalagjai eltûntethetõk, vagy egyéb bizonyítékok - mint pl. a testek -, elrejthetõk különbözõ alkalmatosságokba, mint pl. fagyasztóládák, faládák, szeméttároló ládák és szennyes tárolók - elkerülvén ezáltal az õrök riasztásait. Ezenfelül gondot kell fordítani az esetleges szemtanúktól való megszabadulásra is... Amennyiben a játékos nem tesz meg minden óvintézkedést a személyazonossága leleplezõdésének elkerülése érdekében, akkor az ISMERTSÉGI szintje nõni fog. Az újságcikkek egyre több használható információt fognak tartalmazni az orgyilkosságokban betöltött szerepünkrõl, kilétünkrõl, és a leközölt fotó egyre inkább hasonlítani fog ránk - ennek következtében az õrök és a civilek is egyre könnyebben felismerhetnek. (...és amint a korábbi képekbõl kiderült: jó esetben csak mutagatni fognak ránk, rossz esetben pedig ránk is támadnak...)
nekem egy valami nem tetszett a fiatalabb Hitman játékokban és egy valami tetszett nagyon az 1. részben: a golyónyomok ottmaradtak az áldozat testén. Ez miért nem került be a többi epizódba ? Sztem sokkal nagyobb feeling, élethûbb stb. valamint az 1. részben ha a holtestbe belelõttünk mégegyet/párat ugy rángatózott mint a filmekben, tudjátok. ellenben a többi epizódban csak "megcsúszik" a földön.
Tudtok valami arról hogy ezeket visszahozzák e a BM-ben ? Sztem nagyon jó lenne.
Hali találtam képeket , nem tom van e új , minden esetre nekem volt új :) itt
Mikor jön ki a játék? Vagy estleg valakinek már megvan?
Oké Látom! Elolvastam még k-urva hónap
Pedig április elején kellene kijönnie! azaz mostanában
Majd meglátjuk mikor jön ki, addig is ha nagyon nem bírsz magaddal, nézegesd a képeket, a hivatalos oldalt, a végigjátszás- és trailer videókat! Van már dögivel anyag.
Mindannyian így vagyunk vele, de nincs más, várni kell. Hanem demó még lehet e hónapban, bár sok újdonsággal nemigen fog szolgálni, hisz már két végigjátszás videót is láthattunk róla. (amennyiben a PC-s demó is ugyanaz lesz, mint a konzolos)
Assassin! A második s is dupla, tanuljátok már meg - mindenki egy s-sel írja bazz...
Valóban nem jár guillotine azért, ha elrontasz egy angol szót, de ha nem magyar lennél, akkor sem járna...illetve nemzeti hovatartozástól függetlenül érdemes arra törekedni, hogy a helyesírásod minél jobb legyen, nem? S nem csak az anyanyelved szavainak helyes leírása, hanem bármely idegen nyelv szavainak helyes leírása is fontos szvsz.