Ha valaki vágja, hogy hány órakor dobják ki a karaktergenerálót, akkor legyen olyan jó és közölje! :) Mert kb. jobban várom, mint a karácsonyt...
Van már valami magyar nyelvû oldal, hogy milyen karakterek lesznek meg leirás, hogy mirõl fog szólni a történet. Tök jó lenne ha lenne ilyen, mert úgy még jobban bele tudnám élni magamat a történetbe, hogy már a megjelenés elött vágom, hogy mi van!:)
ez vicces volt Nincs igazán gonosz és jó választás a játékban. Pl A király megkér, hogy mentsd meg a lányát a sárkánytól sok pénzért. A parasztok az mondják, hogy a király kizákmályolja õket a lánya meg egy szemét dög és ne mentsük meg. riporter: Meg lehet menteni a királyányt, átvenni a jutalmat aztán megölni a királylány és emlemnni a parasztokhoz, hogy meghalt a királyány ?:P Válasz: ööö látom egy tapasztalt szerepjátékos vagy :P
Vál feletti nézetbõl analog stickel. Használható skillekbõl meg 4et ki lehet rakni x,y,b,a gombokra stb. Volt fent videó konzolos verzióról. Persze, hogy egérrel meg billel ezt egyszerûbb, de konzolon se lehetetlen, fõleg, hogy emiatt késett fél évet a game.
kicsit egyébként visszatérve pár kommenttel régebbre (csak mert most olvasok a világról, meg a történelmérõl)
én is inkább az vagyok, aki mire kijön a játék sokmindent elolvas, nem pedig az, aki mindenre a játékban szeret rácsodálkozni ennél a játéknál szerintem (meg az rpg-k jó részénél) nagyon jó megismerni elõre a világot, mert a karakter, akit irányítasz eleve ott él, eleve ismeri így jobban bele tudom élni magam a történetbe, ha tudom, hogy mi történt a story lényegét meg úgysem lövik le
Volt egy lengyel lapba is review egy hónapja, ahol hátrányként ilyeneket soroltak fel, hogy old school meg hogy néhány harc nehéz :DD Ilyen szerencsétlenek tolják már vele mi meg csak a nyálunkat csurgathatjuk még 1 hónapig :p
(HW Insider) ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!! A Holland Röfögõs játékrivjú állatkacsapat óta régen volt már ennyire hangulatos játékbemutató. Kevésbé a Dragon Age, inkább a két fickó adja a hangulatot. Lám, lehet igazán jó körítéssel is játékot bemutatni! MÁSZTSZÍ!!!!!!!!!
azé ez se semmi, rohamosan szakad lefelé az ingerküszöb a HW-nél. Milliószor viccesebb átlagembör kommentátorok vannak youtubon mint ez a kettõ.
ha egy topikban valakik valamit hypeolnak akkor te menetrendszerûen megjelensz és nekiállsz fikázni:D
ez addig nézett ki jól amíg olyan volt mint a mass effect csak más modellekkel most egy szarakodós agyonlassított kamurpgnek elmegy zzz
Me-tõl függetlenül nekem kb az tetszett volna ha 1x lesérül a party akkor a 3 csapattag térdreállva körülveszi a varázslót az meg a legjobb tudása szerint nem zöld gennyet lövöldöz hanem vmit enchantol. Az ellen meg nem birka módjára szaladgál hanem betolnak ballisztát
Á ,nem vagyok elfogult nekem is nagyon bejött a ME háromszor toltam végig és mielött kijön a folytatás mégegyszer a dlc -ék miatt.
Csak az összehasonlitás nem állja meg a helyét szerintem egész más stilusban kell ezzel játszani mint a ME.
mellesleg az a preferált skill tree elrendezés ötletesnek tünik , ha valamiért akkor azért ki fogom próbálni. Remélem nem feltétlen kell az idézett szolgákat nélkülözni .
Ok, de engedd meg hogy kérdõre vonjalak, szerinted a fedezékrendszer miért nem tartogat taktikai lehetõségeket? A meglepetés, orvtámadás nem az? Elfogult vagy, és a rossz irányba. Orvtámadás után az elsõ dolgod LENNE visszahúzódni , nem pedig 2liter hp potiont benyalni , amit a 20perces videóban nyakra fõre nyomattak. Amúgy szerintem igazad van.
hát nekem jobban tetszet volna a 20perces vidi hogyha ilyen lángkard idézést csinált volna , mert ha ezek a kis szintü varázslatok ennyire nem menõk már kis szinten sem, akkor az olyan mintha nem is állnának másból csak egy ikonból meg egy kis részkecske effektbõl. Engem nem érdekel hogy leüti a varázslót a fószer, ME -ben a végén is bármi leüt ha közel ér és még be is szarsz :D .
A #462-es hozzászólásban van egy videólink, 20 perces, nézzétek végig. Abban konkrétan elpatkol egy mágus karakter néhány ütéstõl, mert a játékos kb. néhány pillanat erejéig nem figyel oda. És nem valami überdémon veri le, hanem valami jöttment bohóc. Rengeteg spell/skill van, amit lehet és kell is alkalmazni a túlélésért, egymásra építkezve, taktikusan. Aki látta a harcos videókat, az tudja ezt.
néztem , egyetlen emlitésre méltó dolgot mondtak, hogy van olyan hogy valami ragacsot nyomatsz ki a padlóra és csettintésre meggyullad . Ok ez okos dolognak tünik (eddig!!, azt nem mondták hogy bele is ragadnának, hehe ). Remélem késõbbi pályákon nem n+1 edjére kell ugyanolyan enemykrõl lepüfölni a csikot mint a fallout3ban mert az borzasztó lenne. NWN1-ben úgyemlékszem cska idézett timmétem volt, mindenesetre vicces volt lángot idézni a csontvázharcos pengéjére azon bevallom meglepõdtem hogy figyeltek rá. Mindenesetre az NWN hangulatát nem érzem, a ME design ügyileg viszont top1.
Te most viccelsz ? az ME akciorpg nulla taktikával / a fedezék rendszer nem az / ez egész más lesz ,nézél gameplay videokat és meglátod hogy ezerszer jobban lehet majd ebben csatát tervezni / friendly fire alap egy komolyabb rpg-nél a NWN-ben is attol lesz érdekes az egész csata /
a két játék között kb. akkora a különbség, mint a COD és az ARMA között FPS-ek terén. az ME színtiszta akció, mondhatni arcade-rpg. ez meg igen erõs szabályrendszeren alapul. igaz, a BioWare dolgozta ki, de nem hinném, hogy csalódnunk kell majd benne
ME egy nagy kamu ebbõl a szempontból. bármit válaszolsz ugyanaz a szitu kimenetele(nagyon kevés kivételtõl eltekintve) cserébe über grafikája van és megvan benne az interaktív mozi érzés:P
DA ennek pont az ellenkezõje lesz. bár a grafika szép de az átvezetõkben meg a bezoomolt dumálós részeken látszik hogy BG nézetre lett tervezve a játék és ezt a zoomolósdit csak késõbb rakták bele.
cserébe az elsõ órában döbb játékot befolyásoló döntés lezs mint a ME-ben összesen... kis túlzással:D
Mindenesetre remélem, hogy lesz olyan hangulatos, és "döntéshozós" mint a ME vagy a Witcher. Mert akkor nálam szintén a polcon lesza helye. ja és válfölötti kamerát kérek.
Kész mámor lesz ez a játék! :D Bár tény, hogy mostanában 10 percet játszok egy héten belül, ezt nagyon várom én is! BioWare fantasy csak jó lehet :) (De van egy apró kis bajom: Nem tudom, hogy fogok 20 gigát találni a gépemen ennek! :D Mert hát annyit ír a gépigény...)
ah jöjjön már :p Gyönyörûek ezek a harc közbeni animációk is.
énmár semmiféle AI -val kapcsolatos etetést nem vagyok hajlandó készpénzként kezelni, most is kb azt mondják hogy megnyeri helyetted a játékot , nemá. Netán azért elõny mert az enemy meg hülye?
Ez az elõbb idézett review-ból van, tehát tapasztalat, nem ígéret (már ha lehet hinni neki)
"You can also use the very helpful system that is built into the game that will allow you to set general rules and guidelines for characters in your party to follow even when you're not controlling them. They can be INCREDIBLY in-depth for the master tacticians or very simple for players who want to allow the game to pick the best options. Everything is easily handled via a check box system that only takes a few minutes to learn and can provide you with an incredible advantage in some of the more vicious battles in the game. This gives players an excellent amount of control over the members in their party, even when they're not playing them."
Én azért feltételekkel, bár alapjába véve nincs semmi amibe beleköthetnénk...egyetlen dologba talán még is: a csapattagok pátyolgatása, de ezt már bõven ki veséztem.
Ah, csak azért, mert vannak, akik még reménykednek, hogy a Mass Effect 2 kijön idén :) Nagyjából három játékra lesz idõm (mármint rendesen, aprólékosan játszani, felfedezve a mélységét, ahogy szeretek, és ahogy a legtöbb játékban mélység híján nem is lehet :) ) tavaszig, és ebbõl kettõ BioWare. Hmm.
aki szereti az rpg-ket az tudja, aki meg nem szereti, az majd fogja :) (vagy túl optimista vagyok?) bár ez már elég keményen taktika és akció játék is, ha egy elf íjászt indítassz, akkor még FPS is lehet :) mindenki válogassa ki amit szeret
amúgy nagyon úgy tûnik hogy a többség nem vágja hogy ez lesz az év játéka. 450 hsz? wtf? úgy látszik a Mansonos videók nem gyõztek meg túl sok embert:D
Még egy példa, ami nagyon picit spoileres, de nem veszélyes szerintem:
"The content for Dragon Age is incredibly vast, the game is said to have over 80 hours of gameplay, but with the number of choices and different paths that those choices lead you it can grow exponentially. During the brief demo we were able to observe several players playing the same game, and the most unique thing about Dragon Age is you couldn't tell they were playing the same game, the various decisions and choices a player makes actually impacts how events unfold and will give each player a unique experience. A specific example would be a mother begging you to help her son who's possessed by a demon. The apparent options for the game we were playing were:
A. Kill the boy B. Sacrifice the mother in a ritual that would allow us to fight the demon and save the boy C. Leave
After sacrificing the mother and saving the boy one of the game developers told us that there was, indeed, another option that would have saved both the mother and the son! Our actions specifically lead to the death of a character in the game, and depending upon how we go there certain choices are made available to us. This level of choice is unlike anything in any game to date."
Engem az érdekel h meg lehet-e változtatni egyes karaktereket. Mint pl Viktoria sötételfet a Baldour's Gate-ben. (Oh, az a ribanc hányszor elárult, de aztán megszelidült :)
"In Dragon Age you're able to gather a party, play each member of the party during combat situations, and use their skills. Each character that will react in a different way to the environment around them, and will assist you in battle or give you their opinions when you're faced with a choice. Characters are unique in Dragon Age in the fact that they each have their own moral compass. Choosing to abandon a helpless child might earn you points with some of the members of your party, but severely diminish other members' feelings towards you as a leader. During the gameplay and demo it became apparent that if you made a decision that was so out of the norm for the moral compass of one of your party members they might even attempt to KILL YOU."