Olyan élő karaktereket adott ez a játék amit csak a Witcher sztori adott, de összetettségben történeteken, évtizedeken, elmúló majd születő karakterek. Messze túlmutat a Witcher szérián. Miért is az egyik legjobb 2010 előtt. A Bioware bemutatta miként képzeli el az szerepjáték jövőjét. És ezt végül a moderek akik a skyrim motort felhasználva elkészítettek egy mesét. Vagy a lengyelek építették fel a Witcher szériában. Mindkettő nagyon jó. Sajna a W3 pont olyan gagyi harcrendszer lett. Ami az eladásokhoz kell.
Awakening a DAO kiegje, a DA2 utána jön egymástól eltérő helyszínen. Szóval így is lehet a DA3 meg a befejezés. Utána már csak regény van. A széthasadva.
Javítom a Széthasadva is a DA3 előtt van. DA3 eddig a befejezés elvileg a 4 a Szürke farkas történetét folytatja? Ha jól emlékszem így hívták. Nem várom semmit se várok a ME:A után.
Én egyetlen witcher-t sem tudtam végigjátszani mert annyira unalmas volt,inkább hasonlít a diablo-ra mint a dragon age-re. Csak a diabloban értelmesebb szörnyek vannak. Hiába vannak meg a Witcher játékok,még félig sem jutottam el egyikben sem. A sok eszetlen hent meg idióta monszta és helyszínek miatt meguntam mindig. Még Dragon age 2-t is végig vittem sokszor,hármat nem mert amíg nem full magyar nem érdekel.
Kinek mi, szerintem a Witcher széria jelenleg a legjobb RPG :)
@molni: Pontosítok/fordítom, amit Although írt :D Könyvekkel együtt így néz ki a Dragon Age jelenleg: Dragon Age - Elorozott Trón (könyv) Dragon Age - A Hívás (Könyv) Dragon Age Origins Dragon Age Awakening (az Origins kiegje) Dragon Age 2 Dragon Age - Széthasadva (könyv) Dragon Age - The Masked Empire (könyv, jelenleg nincs még magyarul, de már dolgoznak rajta) Dragon Age - Inquisitor
+1 a Dragon Age - Last Flight (könyv, jelenleg nincs még magyarul, de már dolgoznak rajta, ez viszont jóval az egész előtt játszódik a 4. veszedelemkor)
Agyatlan hent? Legalább sokféle szörny volt benne. A DA:O-ban órák óta ugyanazokat a 0 kihívást jelentő ugyanazon lényeket csapom le. Denerimben a kultnál 6-odjára vagy faszomtudja hanyadik szobában van ugyanaz a mob. "Marha izgalmas". Tegnap konkrétan belealudtam és ezért szakad félbe a quest.
A DA:O nem rossz, de azért W3-hoz semmilyen szinten nem mérném. Az 5 év difi miatt grafikailag nem fair, de a történetvezetés és játékmenet terén semmivel sem jobb, mint a W3. Sőt... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.05.03. 07:43:07
Witcher fő vonzereje szerintem nem a sztori hanem a nők. A minijátékot mint a kockázás meg bunyó szerettem. De az állandó hentet meguntam. Tavaly is próbáltam újra,de az első városban unalomba fulladt. Más sem volt mint állandó harc valami vacakkal.
Más sem volt mint állandó harc valami vacakkal.
Hát ez azért vicces, mert pont az első fejezetben nagyon kevés a harc, a Fehér Akácosban. Én pont a DA:O esetén érzem ezt. A játék fele időhúzás a céltalan és dögunalmas harccal, ahol hard fokozaton erőlködés nélkül leverek mindenkit.
A W3-at második végigjátszásra legnehezebb szinten toltam végig úgy, hogy csak a természetből és dungeonból lootoltam. Úgy egy ideig volt benne nehézség, de a craft rendszerre még úgy sem volt szükség...
De az, hogy állandó harc, az valami megalol. A DAO sokkal inkább az. Elég jó foglalmam van a W3 arányokról, mert egy sorozatot vágtam belőle össze és nem kellett túl gyakori vágásokat betenni.
Én egyetlen witcher-t sem tudtam végigjátszani mert annyira unalmas volt,inkább hasonlít a diablo-ra mint a dragon age-re.
Hát ezen a hasonlaton tényleg mosolygok, mert pontosan ugyanezt érzem... ... a DAO kapcsán. Annyi a difi, hogy nem nyomom laposra a bal ujjamat, mert körökre osztva van, de kb. ugyanaz a lényeg.
Igyad megfelelő pillanatban a potit és kb. pozicionáld jó helyre az embereket. Ennyi. Egy ponton túl kihívás már benne semmi. Nekem felgyűlt majdnem 30 poti úgy, hogy én nem gyártottam és vettem egyet sem, mert találtam sorra őket. A legutolsó csatában Shale első püféle után hagytam, hogy mindenki menjen a maga feje után. Győztem. Úgy, hogy tactics nincs beállítva kb. semmi.
Egy 10 szobából álló épületben kb. 6 mob csata van... A mágus torony 1:1-es újrahasznosítása volt az első Blight csata tornyának... Van kb. Hurlock, meg két másik lény.A túlvilágba annak szellemváltozata jött. Hát ez aztán a fene nagy változatosság...
Mi, ha ez nem diablos...? Ahol ott is a szörnyek színe és neve változott egy idő után?
Az azonos osztályba tartozó lények sem néznek ki egyformán. Igen, ez nem fair összehasonlítás, mert a W2 is későbbi, mint a DAO, nemhogy a W3, de talán ezért nem kéne ilyen dumát tolni, mert nem tudom, hogy sírni vagy röhögni kéne ezen.
Az más kérdés, hogy a W2 sem volt nehéz pár kiadás utáni patch után. Csak videóban és leírásban láttam, hogy olyan nehéz volt kiadáskor, hogy MED szinten nem jutottak túl sokan az bevezető fejezet szörnyein, mert még potikkal is nehéz volt. 2015-ben nekem már ne nem volt nehéz legnehezebb szinten sem. Csak a szellemcsata főellenfelénél kellett levenni, csak mediumon tudtam leverni.
A W3 sem volt nehéz, bár egy HC MOD után feltéve már igen, de ott mindenki úgy skálázta, ahogy akarta. Sajnos több nagy W3 balance MOD-ot sem fejezetek a. A W3 esetén az egyik modder véleménye az volt, mintha két banda készítette volna a játékot. Összerakták a csodás kódot, voice acting és történetet... ...aztán az egész harc és loot rendszer céltalan és balanszolatlan. Ez mondjuk nem akkora hiba, mert olyan RPG-t én nem láttam, ahol értelme lett volna a fentieknek a leghalványabb módon is. Kivétel a FO:NV, de ott is csak a skilleknek. A craft rendszerre ott sem volt nagyon szükség.
Én nagyon szeretem a Dragon Age első részét,második már összecsapott. Az Originsben a csapattársak,a sok apró hülyeség felejthetetlen. Egy végigjátszással kb semmit sem ismersz meg a játékból. Ha végig játszod minden féle felállásban akkor majd rengeteg apró hülyeségre és dologra rá jössz. Tök más a sztori ha csaj vagy pasi karival,nemes vagy közrendű törpe,városi vagy pagony elf,ember,esetleg varázsló. Ha elég alaposan odafigyelsz a karaktered bevezető sztorijában még gyereked is lehet. Akiről persze később a fő sztoriban még gondoskodni is kell. Witcher nekem egyszerűen unalomba fulladt,utáltam hogy 5 métert nem mászkálhatok az erdőben akár,mert valami fos rém rám ugrik. A társaid kb nullák.semmi mondanivalójuk,állnak és bambulnak. Nem tudom Dragon age-ben be szerezted-e már Oghren-t,de az valami eszement nagy pofa. Érdemes sokat mászkálni vele mert a dumája fergeteges,na és vidd magaddal Wynne-t is,hogy miért arra hamar rájössz. Oghren-el érdemes mászkálni,mert bár van neki felesége, de azért a mellék küldiket csinálva bele ütközhetsz valamelyik nőjébe. De csak ha veled van.
Nem találkoztam még Oghren-nel. Wynne a csapat része, de nem használom, mert Morrigan mellett már nincs helye. Esetleg kivághatom Alistair-t, de ő is elég központi társnak tűnik.
Két végigjátszásra nincs időm ilyen hosszú játékoknál. Már ez az egy is más kárára megy...
Én végigjátszottam,nemes törpe szerencsevadásszal,harcossal,lánnyal pasival,közrendű törpével csajjal pasival,városi tünde pasi és nő,ember pasi és nő,pagony elf,mágus is volt több. Törpe jött be a legjobban.Még hozzá a nemes törpe. Utoljára szerkesztette: Plata, 2019.05.03. 11:14:12
Engem is elkapott megint, pedig 10+ végigjátszásom van. Klasszikus darab ez :) Nekem Nemes ember, Pagonyelf, és Elf mágus a 3 kedvenc. De a többi életuttal is végigjátszottam már.
Szerintem érdemes minden életutat végigjátszani,mert rengeteg kérdésre kapsz választ. Ha csak egy karival viszed végig,mondjuk emberrel,rohadt sok dologra nem kapsz választ,városi elfet ha végigjátszod,az is sok kérdésre ad választ.De a többi is ilyen.Törpe meg összetettebb mert a két törpe sztorija összefonódik.Végül is rokonok lesznek.
Mert ugye a nemes törpe testvérének ki az ágyas?Hát a közrendű törpe tesója.
Én rengeteget olvastam a játékban,minden vackot elolvastam mindenkivel beszélgettem. Nekem tetszett az a rengeteg összefüggő apró kis marhaság. No meg az hogy bizonyos esetekben hogyan lehet az embereket manipulálni,mondjuk pasi karival sokkal több ökörséget lehet elkövetni. Mert azzal el lehet csábítani bizonyos személyeket is.
Lehet, hogy érdemes, de honnan lopjak erre cirka 800 órát...? 3 év alatt nem játszok annyit, amikor sokat játszok... Most vagyok talán az első végigjátszás 1/3-nál 35-40 óra játékidővel.
Meg tutira nem élvezném, mert összes unalmas csatát végig kéne tolni. Köszönöm az ajánlást, de inkább nem.
Inkább akkor elkezdem az FO3-at (de előtte megint próbát kéne tenni az 1-2-vel) vagy az Enderalt vagy mást. És közben jönnek új játékok is. Wasteland 3 és PS4-en is vannak, amiket szeretnék egyszer játszani.
Nem rossz a DA, de közel nincs annyira jó, hogy egynél többször nekifussak. Arra még kisebb késztetést érzek, hogy a 2. és 3. eresztését próbáljam. Valahol meg kell húznom a határt. A 2. részt simán utálják sokan, a 3. résznél meg kb. mindenki azt mondta, hogy MMO szerű izé, még több uncsi csatával és agyatlan gyűjtögetéssel. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.05.03. 11:39:21
Nos annyit mondhatok, hogy ha gondod van a sok unalmas csatával akkor a 2 jobban be fog jönni mert ott sokkal hamarabb végük van. De a 3. részt nem ajánlom. Tényleg iszonyat időrabló tudni lenni ha minden fityfenét meg akarsz csinálni, ráadásul sok az üresjárat benne.
Az Origins klasszikus lett, nem véletlen, ahogy az sem, hogy kindenki ezt emlegeti DA-k közül, hogy ilyen kell. A 2, az sajnos sok sebből vérzett. Véleményem szerint a történet nem rossz, a főszereplő Hawke nagyon jó, társak közül Merill és Varric jók. Többi társ közepes vagy annyi se. Szépen bővítette loreban a DA univerzumot. Minden másban hááát... a harcrendszer béna, a játéktér kicsi, darabolt, többszörösen újrahasznosított elemekből áll. Kasztok felépítése rettenetes és korlátozott. Nagyon összecsapott lett egész. A Inquisition jobb minden téren a 2-nél: érdekes történet, több jó karakter, nagy játéktér. Igaz ezek kicsit üresek (főleg egy Witcher 3 után). Vannak tényleg mmo-s jellegű fetch questek... A kasztok valamivel jobbak, de azért nem teljesn az igazi, ráadásul az action bár is korlátozott. Lore nagyon szépen kibővült ismét, ráadásul komoly döntéseket is meg kell majd hozni. Többször érdemes újra játszani, mert összeségében jó lett.
De itt a Lore az ami rohadt erős,érdemes gyűjtögetni a könyv részleteket is,van vagy 900 darab. Nem emlékszem pontosan mennyi,de úgy emlékszem 800 felett van. Utoljára szerkesztette: Plata, 2019.05.03. 12:40:41
Én már csak a számomra érdekesnek ítélteket olvasom el, de azokat sem tudom megjegyezni A másgus toronyban jópofa volt, ahogy felrajzolódott, hogy a démon hogyan szabadult el vérmágusokkal.
Azt sajnáltam, hogy ezt a mágiallenőrző gittegyletet nem töröltem el. Van ilyen opció egyáltalán?
Azt jól értem, hogy Andraste valamiféle Jézus Krisztus szerű lény volt? Érdekes a DAO világában, hogy mintha egyistenhit lenne, a Maker-en kívül nem rémlik, hogy mást emlegettek volna.
Tudom, hogy bármikor. Arról szólt a komment, hogy nem maradt meg a fejemben a tartalmak. Nevek, idők, stb. Az érzés és élmén igen, ahogy a belső ellenzés összehozta ezt az egészet.
A Witcher 3-nál is volt lore, de abból sem emlékszem szinte semmire. A cselekményre és szereplőkre igen. Ez nálam a mérvadó. Gothic I, de főleg a II estén ez igaz. A Skyrimból meg város nevekre emlékszem és arra, hogy fusdorah. Ez a különbség a jó RPG és középszerű között. Attól, mert valami open world, szép és nagy még önmagában nem lesz jó.
Gothic az más tészta,nagyon nagyon szerettem. Ha lenne a gépemben dvd lejátszó fel is raknám. Megvan sima és díszdobozos kiadásban is. Skyrimban meg fuss ló darázs volt a jelszó. Riften-t szerettem meg solitude-ot. Na jó valami fushrodah. De Morrowind jobban meg maradt. Witcherből rémlik valami Triss,meg az első részből valami Abigél.Többiből nem maradt meg semmi. Jah meg Zoltán nevű csóka.Csak mert magyar neve volt.
Azért a Gothic I-II nem a történet mesélés etalonja. :D Nem is azért szeretjük hanem azért mert jó hangulat és az atmoszféra a játékban.
A 2. részben lesz majd lehetőséged kicsit megpiszkálni a Templar-ok csőrét de mivel eléggé nagy szervezet a játékok limitáltsága miatt nem tudod felszámolni őket, bármennyire is szeretnéd.
Nehéz úgy, nem olvastad a történeteket. Oghren, is nagy karakter, Fiona aki "csak" ott van a Dragon Age 3-ban te meg tudod az első könyv egyik hőse ő volt. Korszakokat ível át. Ez most egy történet amit játszol a karakterek majd visszaköszönnek neked, a folytatásokba. Emlékezni fogsz rájuk Morrigan, Leliana, vezéralakok lesznek vagy meghatározó szereplők de már nem te irányítod őket. Ott vannak. És cselekednek legjobb hitük szerint. A Witcher nem mondom nem legendás lett. A karakterek, ugyanúgy ott vannak. :) Nagyszerűek. Szerényebb lépték de ez nagy húzás volt. Mondom a Dragon Age volt az első. Nekünk, nekem ez nem volt egyszerű 2009-ben. Egy délelőttöm ment harmadjára is Denerim ostromára :) Ma meg egyszerű :) Utoljára szerkesztette: Although, 2019.05.03. 19:06:47
Elmondhatatlanul sok opció a Witcher nem rossz de nincs ennyi. Mikor a második részben összefutsz Alistairal de csak akkor ha a csillagok állása, úgy hozta, ha nem király lett vagy nem feláldozta magát. Akkor ott a kis kikötőben szembe jön veled a humora még ugyanaz. :) De már nyomott hagytak rajta az évek. Mikor kérdezed kérdezi a naiv karaktered. De hát nem a qunarik megállítása a lényeg? Akkor rád néz szomorúan, pont úgy válaszol mintha Duncan lenne az első részből. Aki pont ilyen volt a Hívásban :)
bonyolultabb ez mint csak játékok egymás után a regények nélkül nem fogod érteni. A witcher csak másolja nem rosszul amit ők csináltak, hiszen ott is ott vannak a regények csak épp nem épülnek egymásra.
Vannak vidám kifejletek szomorú kifejletek, mint a néma nővér, Duncan, amik mindenképp "rosszul" végződnek. Vannak amik a te döntéseidtől függnek. :) Az már csoda önmagában mindez az EA égisze alatt is befejezödőtt. És lett Blackwall és társai a harmadik részben pedig az a harcrendszer már tök unalmas volt. De ott volt egy nagyszerű kaland Lelianávál még egyszer utoljára :)
Sorry. Mondtad nem fogsz játszani a többivel. Ezért írtam. Kerek egész legyen. A táborban most ebben a részben szoktál beszélgetni a társaiddal ugye?
Hat, durvan lelott par poent - mert megint eksztazisba kerult es ilyenkor nem ismer se istent, se embert -, de azert van meg a jatekban csattano, ne add fel!
Imádom a witcher sztorit egyik legjobb a DAO óta. Sőt. Nagyon jó. De ennyi összefonódó történet ennyi élő karakter, ennyi egyéni sors, Az elejétől a végéig mint ez a mese kevés van. És igen nem lőttem el az összes poént :) Sőt csak megvilágítottam Molninak mivel játszik. Éppen.
Jo, csak feleslegesen strapalod magad (ahogy a tobbiek is), hiszen kijelentette, hogy egy, a lore nem erdekli (ennyit akkor a vilagepitesrol es az univerzumrol), illetve ketto, nem ragadnak meg a fejeben a dolgok, csak foszlanyok. Na most a Dragon Age sorozat egy komplex vilag, megannyi elmeselt es elmeselere varo sztorival, aki ezzel nem foglalkozik, annak tenyleg repetitiv harcokkal tomott egyszeru rpg az egesz...
Ezzel nincs is baj, viszont igy a ket fel elbeszel egymas mellett, amikor az egyik (a tobbseg) a valaha volt egyik legjobb rpgnek mondja a DAO-t, a masik pedig ezt nem latja es nem erti, miert.
En speciel vegigneztem a Bosszuallo filmeket a moziban, de ugy, hogy a koztes filmek kozul jo, ha kettot lattam, igy nekem takaros kis akciofilmek voltak es ennyi. Ismerosok kozott viszont vannak olyanok, akik hetekkel elotte mar remegve vartak a napot a mostani zarofilmre. Nyilvan, mind a kettonknek jo elmeny volt az Endgame, de mast nyujtott nekem es mast neki, ebben biztos vagyok :)
Vedd meg a hívást vagy ami előtte van de már a hívás is elég lesz. Gaider zsenialitása abban volt megjelenítette a csapat alapú harcot, szerepjátékot ahogy leírta a karaktereket, Juliant, aztán a parancsnokot, Fionát, Duncant és Maric királyt. Volt a rész mikor Fiona kérdezi a királyt. Te tényleg nem élvezed? Miért csinálsz úgy mintha szenvedés lenne, hiszen király vagy. Mindent megadnék ha egy percre is olyan szabad lehetnék mint te. Maric története nem a szabadságról szól :) Mondom hasonló nagyon kevés van. Utána olvastam. Az egész nagyon csodálatos történet lett még jobb mint amikor kijött pedig nekem akkor is a várva várt és csalódást nem okozó mese volt.
Lehet így van. Nem akarom elhinni aki egy kicsit is szerepjátékos is mint Molni ne harapna rá ha látná mivel játszik igazából. Sajna még ez is le lett butítva ha jól értem. Ez a rész is lassan 10 éve mikor utoljára játszottam az első résszel. És szeretném ha olyan maradna mint akkor volt. Elég volt a DA3-t végigszenvedni a sztori miatt . Csak Gaider és csapata miatt.
A történet. :) Sokan voltak, voltunk akik azt gondoltuk ilyen lesz majd a jövő. Mint ez a trailer. De nem így történt. Ez a mese a csapat alapú játék utolsó fénykora a vége volt. :)
Egy játék és film semmit nem ér, ha "utána kell olvasni". Magánban kell konzisztensnek és érdekesnek lennie.
Nem azt mondtam, hogy nem érdkel, de a FO NV-ben a karakterkkel elbeszélgetve ismereted meg a világos és nem szövegeket olvasva. Hatalmas difi. Ja, és érhető nyelvezttel. Nem kellett nyakatekert magasztos szöveket olvasni és mivel minden szereplő és hely neve megjegyezhető volt... Az n+1 kiejthetetlen nevű helyet és karaktert fejben tartani nehéz.
Az meg nem értem, hogy az NWN óta miért nem lehet egy note tab-ot tenni a játékba, ahova tetszés szerint lehet bármit jegyzetelni. Könnyebb lenne az élet. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.05.04. 00:07:20
Ez egy másik mese. Jól ment. Mindig. Mikor a Conanban láttam a mesélőket. Mert ez a lényeg mesélnek neked :) Emlékszem a haver aki magyar volt mint én tátott szájjal nézte őket pedig neki is a DAO volt az etalon. Te ezek kurva jók mondta. A witchernek jó sztori írói vannak nagyon jók. De ezek ez a mese évtizedeken át ível :) Leliana, vagy Alstair, vagy a többiek. Kinek ki volt a kedvence. Mondom a Berades csapatnak kurva jó szerepjátékosai voltak én kívülről néztem őket miközben a haver belülről. A csaj azt mondta életében nem látott ilyen élő mesét mint ez amit nem emberek játszanak. :) És hidd el néha láttam a csajt elképesztő volt. Ahogy a többiek is :)
Magam részéről nem tudok segíteni, megcsináltam párat de főleg a fő szálak a választási lehetőségek, ki mellé állj törpék, elfek oldalán. Önmagában külön történet mind. Mire vége lett jön a végső felvonás. Nem gyűjtöttem egzakt módon a fegyvereket a páncélt ami esett szétosztottam. Legyen meg a sztori. Aztán ahogy Daermon mondja majd a másodiknál figyelünk.
Vissza tekerném újra. Amikor másodszor vagy harmadszor hardon vagy very hardon próbáltam eljutni Denerimbe. próbálsz negatív karaktert játszani de ezzel nehéz :) Adja magát a sztori ahogy Gaider megálmodta. De választhatsz.
Nem lesz második. Akkor inkább a többi részére szánom az időt.
Várjunk,mi az hogy most mész az urnás küldihez? Az urna és a mágusok már kellett redcliff-ben. Anélkül nem tudtad volna megmenteni a kis srácot. Ha redcliff-ben végeztél akkor valszeg az urna nélkül elbuktad.
Na, a táborban beszélgetve pont az volt, amit eddig hiányoltam. A tolvaj csak és Morrigan kapcsolódása, ahogy a csajszi elmesélte a múlt legendáit, stb. Ilyesmi volt a FO NV is.
Morrigan kérése elég durva, de úgy tűnik, hogy F. nem az, akinek látszik...
Figyelj a két csajjal több is lehet barátságnál. Sőőt ha ügyes vagy akár.
Akkor mind a kettővel nagyon jóban lehetsz egyszerre. Ha Leliana elmeséli az életét és meg kér egy küldetésre azt csináld meg,egy jó kis íj a jutalom. Morrigan más tészta,annál a harcnál kösd fel az alsót. Nyugodtan öld meg az öreglányt,olyan mint Voldemort,úgyis feltámad. Következő részben pont látni is fogod.
Igen amikor van a verzió amiről gondolod úgy lesz de nem mert van egy másik verzió is :) És ha Daermonak hívnak végig játszod mindet. Neked kellene de benne több kitartás van. Neked elég volt 3 verzió vagy négy is De még ma is élvezed a zenét pedig a játék már rég nem az :)
De amire céloztál az több mint amit elsőre fel lehet fogni az "öreglány feltámad" meg a sztori többi része az Awakeningel az építésszel, a néma nővérrel. Alstairral. A széthasadás. Az az öreglány egy élő történelem egy entitás :) Ezt persze ott a Dragon Age első részében. Nem lehetett látni
Nagyon kevés ilyen mese van mitn ez a TES lehetett volna sőt. Köszönhetően az öregúrnak a Morrowind hozta. Utoljára szerkesztette: Although, 2019.05.04. 22:27:01
Akkor ott simán érthető volt miért nem a Morrowind nyert. Majd a DAO igazolta a korunk legjobba a Bioware volt.
Mekkora már ő meg Silas meg ő. Emlékszem napokig agyaltam rajta mit láttam. Persze most várni kellene a szürke farkas történetét. És ez egy szuper történet lenne ugye? Lenne ha, ugye....
Ne olvasd el a spoilerbe tett részeket szerintem, mert lelövik itt neked a sztorit lassan ebben a lendületben :D
Azért van spoilerben. Neked nem mondok újat. Várod a masked empire-t. Gaidernek van twiter vagy mi. Szoktam nézni mit ír. néha gondolkodom rajta írni kellene neki ne hagyja abba bármit is tett az EA. Csak jelezze írt egy újat. Nem az mint Kel, Fiona, Maric. De hasonló. Kezdj bele élvezni fogod. :) Közben arról álmodsz, kapsz majd egy új mesét mint a DAO volt. A hőseinkkel. Miközben játszol a harmadik résszel és mondom Blackwall, Cassandra, Solas, se rossz de nem olyan mint az első meséd :)
Ellentéte volt a skyrimnek az énközpontúságnak. A karaktered mellett feltűntek félistenek, istenek legendák. A DA3 már ugye ütköző zóna volt de Gaidert még nem tudták kiseperni. Az EA vágy hozzuk a szart amit a skyrim képviselt már megjelent de. Nem teljesen ugye? Érezted menyire porszem vagy az istenek játékában? Mégha volt különleges képességed? Gaidert nem tudták leseperni. Leliana, Morrigan, a szentanya, mind mellett érezheted csak egy gyalog vagy a táblán, ha ügyesen játszol vezér is lehetsz. :) Spoiler mentesen leírva. Az meg tény DA3 után elküldték Gaidert is. Faszom se kíváncsi a többire amit ezek a kisszerű figurák írnak :)
Hát szerintem én annyira nem írtam durva spoilert. A két nővel pasi karakterrel több is lehet barátságnál. Ez is benne van spoilerben. Ha két spoilert akarok egymás mögé rakni valamiért az egész hsz-t spoilerbe teszi.
Nem akarok marhaságot mondani,de azt hiszem ha van mágusodnak mana csapás,nem tudom már hányas szinttől van,szal lehet több mint 12,akkor nem olyan nehéz,úgy rémlik azzal meglehet dögleszteni. Fel kéne rakni megint a játékot,de úgy félek tőle. Csak a törpe szerencsevadászomnak van meg a mentése,ha meg felrakom újra a játékot,ami nem tart sokáig mert originről gyorsan lejön,akkor fix hogy megint lesz vagy 6-7 karim és minden mást elhanyagolok. Vagy csak átkötöm a régi gépemre a monitort és játszom vele. Utoljára szerkesztette: Plata, 2019.05.05. 14:54:43
Sajnos hiába az egyre jobb sztori és párbeszédek, a repetitív és unalmas harc nem szűnik. Kivéve, ha meg éppen idegesítő módban van a játék és fej/írás alapon vesztek, mert két mágus instant lefagyasztja az egész csapatot és semmit sem lehet csinálni. Ez ám a taktikus akció/rpg...
Vigyél magaddal mágust,manacsapás kinyír bármilyen erős mágust.
Manacsapás az a mágusokat szinte egyből kinyírja. Szellem résznél van. Területsebző,a környéken minden varázslótól elszívja a manát és akkora sebzést kapnak be amennyi manát elszív.
Hát, abból semmit nem tanultam meg... A többi kasztnál elég sok felesleges választható dolog van, a varázslónál szokás szerint semmire sem elég a pont.