Én egyetlen witcher-t sem tudtam végigjátszani mert annyira unalmas volt,inkább hasonlít a diablo-ra mint a dragon age-re.
Hát ezen a hasonlaton tényleg mosolygok, mert pontosan ugyanezt érzem...
... a DAO kapcsán. Annyi a difi, hogy nem nyomom laposra a bal ujjamat, mert körökre osztva van, de kb. ugyanaz a lényeg.
Igyad megfelelő pillanatban a potit és kb. pozicionáld jó helyre az embereket. Ennyi. Egy ponton túl kihívás már benne semmi.
Nekem felgyűlt majdnem 30 poti úgy, hogy én nem gyártottam és vettem egyet sem, mert találtam sorra őket. A legutolsó csatában Shale első püféle után hagytam, hogy mindenki menjen a maga feje után. Győztem. Úgy, hogy tactics nincs beállítva kb. semmi.
Egy 10 szobából álló épületben kb. 6 mob csata van...
A mágus torony 1:1-es újrahasznosítása volt az első Blight csata tornyának...
Van kb. Hurlock, meg két másik lény.A túlvilágba annak szellemváltozata jött. Hát ez aztán a fene nagy változatosság...
Mi, ha ez nem diablos...? Ahol ott is a szörnyek színe és neve változott egy idő után?
Az azonos osztályba tartozó lények sem néznek ki egyformán.
Igen, ez nem fair összehasonlítás, mert a W2 is későbbi, mint a DAO, nemhogy a W3, de talán ezért nem kéne ilyen dumát tolni, mert nem tudom, hogy sírni vagy röhögni kéne ezen.
Az más kérdés, hogy a W2 sem volt nehéz pár kiadás utáni patch után. Csak videóban és leírásban láttam, hogy olyan nehéz volt kiadáskor, hogy MED szinten nem jutottak túl sokan az bevezető fejezet szörnyein, mert még potikkal is nehéz volt. 2015-ben nekem már ne nem volt nehéz legnehezebb szinten sem. Csak a szellemcsata főellenfelénél kellett levenni, csak mediumon tudtam leverni.
A W3 sem volt nehéz, bár egy HC MOD után feltéve már igen, de ott mindenki úgy skálázta, ahogy akarta. Sajnos több nagy W3 balance MOD-ot sem fejezetek a. A W3 esetén az egyik modder véleménye az volt, mintha két banda készítette volna a játékot. Összerakták a csodás kódot, voice acting és történetet...
...aztán az egész harc és loot rendszer céltalan és balanszolatlan. Ez mondjuk nem akkora hiba, mert olyan RPG-t én nem láttam, ahol értelme lett volna a fentieknek a leghalványabb módon is. Kivétel a FO:NV, de ott is csak a skilleknek. A craft rendszerre ott sem volt nagyon szükség.