Nah szóval! Ford Fiesta, 2003-as (2004-ben lett forgalomba állítva), 1,4 -es benzines (Duratec), 23000km !!! van benne, elektromos pedálok, manuális klíma, ABS, elöl légzsákok, 5 ajtós, kazettás rádiós :(, sportszûrõ, központi zár, riasztó, igazi városi kis bestia. Autópályán 140-150-el is simán bírja. Nagyon karbantartott, és szervizelt... Fogyasztását majd tesztelem. Öööö egyebet nemtok mondani. Jah és a színe, ilyen mittomén világos szürkés kékes valami. :) Üléshuzat csak Balázsnak: :))), fekete és ilyen sötét szürkés izés. Jányom nevén van a kis Oszi, de én nyúzom inkább.
Kocsikról jut eszembe. Már majdnem elkezdtem megint a forma-1et nézni, hogy végre megint lesz verseny erre tessék. Merci ki lesz tiltva, mert megcsinálták ugyanazt, amit a suminak elnéztek 20x. Vicc az az egész sportág még mindig, a pankrációban van így leosztva elõre a lap, mint a forma-1ben. Most megint nem nézem vagy 2 évig. :-(
még szerencse hogy figyelmes vagy, semmi büntetést nem kaptak, viszont 3 napig a bulvár média csak velük foglalkozott így dõl a szponzoroknak a lóvé :)
Persze,hogy nem kaptak, de suminál nem volt ez a fújolás, meg az ecclestone se nyilatkozott, hogy ki kéne zárni õket, meg így csalók úgy fúj. Kicsit félre húz a mérce, de nagyon.
nem ment neked az agyadra az MS ellenesség? 5 évvel ezelötti történet, megbüntették õket átírták a szabályokat azt pont az ügy lezárva, nem lett volna itt most semmi gond ha az egész tetves futamon van csak 1 db normális elõzés.....
Nézd, én nem nagyon szerettem sose a forma-1et, már gyerekkoromban is az elsõ mondat amit ki bírtam mondani, hogy "jön niki laura a totojával". Igaz ebbõl látszik, hogy mennyire nem értettem hozzá, mert Niki Lauda sose ment Toyotával. Szóval minden futamot láttam, minden statisztikát vágtam fejbõl, elõttem voltak az összes futam elõzései, aztán jött a sumi korszak. A kilökdösõsdi, jött a csapattársak összedolgozása a korábbi öldöklõ küzdelmek helyett, az egyhangúság, az unalom, a bunda.
Régebben, amikor a Williamseket még meg se bírták szorítani akkor is izgalmas volt minden futam, mert Piquet meg Mansell ölre mentek a gyõzelemért és a világbajnoki címért. Vagy ugyanez McLarenben Senna és Prost. Aztán jött az a kis senki, aki már a második világbanoki címét is csalással szerete. Ugye abban az évben a Benettont kizárták. Na most legalábbis érdekes, hogy szabálytalan az autó, de sumi világbajnok. Ezen még túlléptem. Pár évig gyengén muzsikált a srác, hiába no, szabályos autóval nem olyan penge. Aztán jött a kilökdösõsdi. Na itt kellett volna végleg eltiltani. De sajna ez nem történt meg, akkor már éreztem, hogy zavar van az erõben. Következõ évben a lökdösõsdi megint! Na mostmár végleges eltiltást neki!!!! De nem, csak elvették a pontjait, és következõ évben megint ott feszített a rajtrácson. Utána meg vicc volt az egész. Ha lemaradt a Ferrari a pontversenyben új szabályok. Ha nagyon ment neki, akkor jó az úgy. 4 újabb világbajnoki cím suminak. Persze errõl a korszakról csak töredék információim vannak, mert felfordult a gyomrom az egésztõl.
Szóval igen valószínûleg agyamra ment a sumi utálat, de kedvenc hétvégi programomat sikerült a pankrációval egy komolysági szintre hoznia, ezt nem tudom megbocsátani.
érdekes módon mikor senna-ék lökdösték egymást akkor nem volt gond? az F1-et az ölte meg hogy elkezdték a motoroka tlefelé butítani, és helyette annyi szárnyat tervezni mint ág a karácsonyfán, naná hogy nincs 1 db elõzés mert olyan szelet kavarnak nincs értelme közel menni egymáshoz, a pontrendszert MS miatt lebutították eredmény senki nem kockáztat 2 pontért, szal lehet szidni MS-t meg a Ferrari-t de a jelenlegi helyzet leginkább a szabály alkotók hibája, 98-99 mikor Mika volt a mercivel na ott csaták voltak nem is kicsik aztán elkezdtek a szabályokkal vacakolni.....
Sennáék egyszer lökdösték egymást, ki is estek mindketten, majd Sennát visszatolták a pályára, ami szabálytalan volt ezért kizárták a futamról, és Prost lett a világbajnok. Szóval közel sem ugyanaz a szitu volt. Ott egy kamikaze akció sima öngyilkosság lett volna Senna részérõl, mert Prost volt pontelõnyben.
Lényegében egyrõl beszélünk. Szerintem is az ölte meg a forma-1et, hogy nem 3 évente módosítanak valami szabályt, hanem egy évben 3x sokat. Én ezt egyértelmûen sumi számlájára írom, mert mindig úgy változott a szabály, hogy neki/a ferrarinak kedvezzen, és ez minimum gyanús.
Az tuti, hogy a Schumacher korszak elõtt a Forma-1 százszor izgalmasabb volt mint most, de nem csak Schumacherben kell keresni az okát. Az autók annak idején sokkal gagyibbak voltak, emlékszem ahogy Sennáék szó szerint farolva mentek a kanyarban. Ma már úgy megy mintha sínen menne, ami elsõsorban annak köszönhetõ hogy nem tudnak elmenni arra a bizonyos határra. Ugyanis ami Sennáék óta nem változott, az a versenypálya. Egyszerûen olyan, mintha gokartpályán versenyeznének. Megoldás: az olyan versenypályákat, mint a Hungaroring gokartpályának kell nyilvánítani, és a versenyautók teljesítményéhez illeszkedõ pályákat kell építeni, hosszabb egyenesekkel, hosszabb ívû kanyarokkal, hogy ismét el lehessen juttatni az autót arra a bizonyos határra, hogy _veszélyes_ legyen.
A másik gond pont az ezzel kapcsolatos hozzáállás. Pontosan Senna felelõs amiatt, hogy a versenyzõk jóval nagyobb biztonságban vannak a pályán, mint maguk a nézõk. Sportellenes szabályokat hoztak létre, hogy a biztonság kedvéért megöljék a versenyt. Például mi az, hogy el kell engedni valakit, mi az hogy kék zászló??? A verseny attól verseny, hogy elsõnek kell beérni a célba, ez a lényeg, a többi másodlagos. Aki elsõnek beért, az volt a legjobb, kész. Ha kilök valakit, akkor kockáztat hogy õ is kiesik. Ha õt kilökik, akkor annak oka volt. Aki elsõnek ért be az volt a legjobb, ez a lényeg!! Aki csalt, és nem derült ki, az a legügyesebb!
A Forma-1 döglõdik, a vak is látja, de csapdában vannak. Ha nincs fejlesztés, ha az utcai autók gyorsabbak lesznek a versenyautóknál, akkor a gyáraknak nem fogja megérni. Ha van fejlesztés, nincs verseny a mai pályákon és a mai felfogással.
Egy szónak is száz a vége, onnan kezdõdik majd megint a verseny, ha meghal valaki. Mert ez a verseny mindig is attól volt izgalmas, hogy _veszélyes_ volt!
Ja és mégvalami. Ma a versenyzõk már sztárok és üzletemberek, mintsem sportemberek. A verseny már nem tudja kihozni köztük a különbséget, az elõzõek miatt. Massa sereghajtó volt, ma esélyes. Ma mindenki esélyes. Én is az lennék, ha beleülnék az autóba, én is tudnák olyan idõket menni mint akárki, hisz a dolgok már legkevésbé a versenyzõkön múlnak. Ma már csak ujságírói belemagyarázás, ha valakit jobbanak emelnek ki.
Ha majd újra _kiélezett_ verseny lesz, akkor megint a _legjobb_ sportemberek lesznek. Ugyanúgy az orrukban fognak turkálni interjú alatt, mint Senna, ugyanúgy parasztgyerekek lesznek mint Senna.
valóban, elõször a létszámot kellene megszondázni. Ha nem vagyunk legalább hatan-heten, talán tolni kéne egy alkalmasabb idõpontba. [msének és nekem jó]
Nekem 19. elõtt nem jó. Államvizsgázok. :( Utána meg júni 29-tõl 1 hétig nem frankó, megyünk nyaralni. Azon kívül OKAY. Szimpla esti sörözést is be lehetne iktatni egyik hvg-n, az nem tart egész nap.
Sys is diplomamunkát hegeszt, és le van maradva. Legutóbb ezt mondta nekem.
Jó volt a tegnapi F1. Csumi mindenkinek! Még élek! :)
Látod, ha van két hosszabb egyenes a pályán, mindjárt érdekesebb... :-)
Egyébként teljesen nevetséges volt maga a verseny. Azon már meg sem lepõdik a halandó, hogy egy versenyen piros lámpát lehet kapni a Forma-1-ben. De az, hogy mikor a Safety Car benn van, akkor a lekörözöttek elõzhetnek?!?! Hát könyörgöm, nem azért van benn a Safety Car hogy ne tegyék??
Újabb, csaknem száz dolgozójától válik meg a Gyõri Kekszgyár. Európa egyik leghíresebb édesipari üzemében holnaptól végleg megszûnik a kekszgyártás. A francia Danone tulajdonában lévõ üzemben negyven dolgozó maradhat, õk a jövõben már csak cukorkát készítenek.
Ezek az utolsó Albert és Pilóta-kekszek, továbbá vaníliás karikák, amelyek a gyõri üzem gyártósorain készülnek. Szombaton a délutános mûszak távozásával Gyõrben megszûnik a patinás, kontinens szerte jól ismert termékek elõállítása. Közel száz dolgozó kénytelen új munkát keresni, ami azért sem könnyû, mivel a többség törzsgárda, szinte kivétel nélkül évtizedeken át dolgoztak ezen a helyen.
A szakszervezetek és az üzemi tanács november óta tárgyalt az üzem vezetõivel. A kekszgyártást és a munkahelyeket nem sikerült megmenteni, csak az a 40 ember marad, aki a Negro-gyártósoron dolgozik majd, de azt nem tudni, meddig. A csoportos leépítés miatt kitelepült a helyszínre a munkaügyi központ, amely a többségében 50 év körüli dolgozóknak próbál most segíteni az állásszerzésben.
Kóka János nem segít
Gyõr polgármestere és képviselõi hiába kérték a gazdasági minisztert, hogy segítsen a gyár megmentésében, a tárca nem tárgyalt a francia tulajdonossal. A munkaügyi minisztérium államtitkára is csak annyit mondott: támogatni fogják az elbocsátott dolgozók átképzését.
http://www.hirtv.hu/gazdasag/?article_hid=158445
U.i.:A danone ellen a bojkott már egyszer bejött!!!!!! Ezt sem hagyhatjuk!!!Ezen termékek is a magyar kúltúra részei,és nem veheti el tõlünk holmi jött-ment francia cég!!!!!! Küldjétek tovább mindenkinek akinek tudjátok,ÉS NE VEGYETEK SEMMIT,AMI dANONE!!!!!"
Ugatják a holdat. Tök felesleges. Ha egy cég érdekei ezt kívánják, akkor ez lesz és kész. Pedig én sem veszek Danone cuccot. Sokkal inkább detkit. A pilóta, az albert és a vaníliás karika gyerekkorom kedvencei voltak, de valószínûleg nem bizonyult elég nyereségesnek a kiélezett kekszpiaci versenynek köszönhetõen. Ilyen egyszerû. Nem utolsó sorban pedig, ma már sokkal finomabb kekszeket lehet kapni, mint a fent nevezettek.
A varrónõ egy nap a folyó mellett üldögélt és varrogatott, s hirtelen a gyûszûje beleesett a folyóba.
Sírni kezdett, mire megjelent az Úr és megkérdezte: "Miért sírsz?"
A varrónõ elmondta, hogy a gyûszûje beleesett a vízbe, pedig szüksége lenne rá a megélhetéshez.
Az Úr lebukott a víz alá, majd megjelent egy aranygyûszûvel. "Ez a te gyûszûd?", kérdezte. A varrónõ azt válaszolta: "Nem."
Az Úr ismét lebukott és felhozott egy ezüstbõl készült gyûszût.
"Ez a te gyûszûd?", kérdezte újra. A varrónõ ismét azt válaszolta: "Nem."
Aztán újra lebukott és felhozott egy fagyûszût. "Ez te gyûszûd?", kérdezte az Úr.
A varrónõ azt válaszolta, "Igen." Az Úr nagyon megörült a varrónõ õszinteségének és odaadta neki mindhárom gyûszût és a varrónõ nagyon boldogan tért haza.
Nem sokkal késõbb a varrónõ a férjével sétálgatott a folyóparton, mire az hirtelen megbotlott és beleesett a vízbe.
A nõ ismét sírni kezdett, az Úr újra megjelent és megkérdezte: "Miért sírsz?"
"Ó, Atyám, a férjem beleesett a vízbe!"
Az Úr lement a víz alá és felhozta Mel Gibsont. "Õ a férjed?", kérdezte.
"Igen", mondta a varrónõ.
Az Úr dühös lett. "Hazudtál! Ez nem igaz!"
A varrónõ ezt válaszolta: "Ó, kérlek bocsáss meg nekem, Uram! Ez egy félreértés. Tudod, ha nemet mondtam volna Mel Gibsonra, te felhoztad volna Tom Cruise-t ... Aztán ha õrá is nemet mondtam volna, felhoztad volna végül a férjemet. Aztán mikor igent mondtam volna rá végül, nekem adtad volna mindhármukat.
Uram, én egy szegény asszony vagyok, nem tudok három férjrõl gondoskodni, mindössze ezért mondtam igent Mel Gibsonra."
A történet tanulsága: ha egy nõ hazudik, annak mindig jó és tisztességes oka van és mások javára szolgál. :)
(és mindent ki tudnak magyarázni...).
Akkor kellett volna visítozni, mikor eladták a Danone-nak. El kell fogadni, hogy az már nem a mi kekszünk, így közünk sincs ahhoz hogy mi lesz velük.
Amúgy csátok, olyan barna vagyok hogy a hajam szõke lett... :-) Horgászparti július 7-én?? Kinek jó/nem jó? Zol, nincs kifogás!!!!! ;-)
Az ötlet remek, bár tolni kellene egy kissé, mert 7-én nekem nem jó, Zol pedig most megy valamikor nyaralni - ha jól emlékszem. Neked mikor is lesz az Abádszalók projekt, Gergõ? Persze, ha türelmetlen vagy, a pecabotokat azért odaadom és mentek Évivel! ;-)))))
Én elhúztam Horvátba nyaralni 29-tõl. Majd júli 6-án jövök haza Mo-ra. Egyeztetünk és megbeszéljük a dolgokat. 4 embert tudok fuvarozni. Az a biztos, ha hozok horvátból halat. Legyen mit ráaggatni a horogra, majd néznek csak az öreg pecások hogy tengeri sügér hogy kerül a Tiszába. :)