Hi all nézzétek meg az oldalamat :) http://www.idsoftware.uw.hu Most csináltam ! nem gagyi! ha tetszik írjátok le persze oda :) Mirc en általába fent szoktam lenni és ha van Quake3 szerveretek akkor én szivesen kíron na enyi bye-ez
Jeah... Lehet hogy tudok majd játszani a doom-al ezekhez a képekhez hasonló grafika mellett: Power Strip-ben a kártyám 325 Mhz-s DDR-jét fel vihetem több mint 400 Mhz-re(bár annál már szemetel a képernyõ), az 500 Mhz-s Core speed-et fel tuningolhatom 630 Mhz-re! Csak az a baj hogy akkor 30-40 percenként szüneteket kell tartanom, nehogy elfüstöljön a kártyám.
A painkiller fizikáért elmehetne a végleges doom 3-hoz. Az állítások szerint kib*szott jó lesz. Lehet a beta2 verzióban szar volt, de mint mondtam nem játsszottam vele. "...a Doom gyönyörû, de egyszerû szörnyeinél." Megint csak a képeket tudom neked ajánlani. Ezek neked egyszerûek? Hát a painkillerbe sem voltak valami összetettek. Adott egy ember, a fejét leszedik és tesznek oda egy koponyát, a kezébe egy shoutgun és mehetsz kinyírni. Amúgy a painkiller hangulata elsõosztályú, szal nem akarom szidni.
Igaz, lehet hogy szebbek, de a mozgás-fizika-fogyatékos külsõ teszi a Painkilleres szörnyeket összhatásban jobbá a Doom gyönyörû, de egyszerû szörnyeinél.
Na akkor egy idézés tõled a doom 3-hopz kapcsolatosan: "Ha már a doom 3-hoz van hasonlítva elmondom hogy a beta 2 verziós doom qrva gyenge, annál a Painkilleres szörnyek SOKKAL szebbek(De a gépigénye Empire State Building teteje...) Szerintem azért csúszik mindig a megjelenése mert tudják hogy mindenki nagy sikerre számít amúgy meg a Far Cry-hoz is elmarad ;)"
Nézd meg a képeket, és akkor írd, hogy a painkilleres szörnyek szebbek
még anno az alfas verziója az aláírásban lévõ gépen kb közepes grafjon játszható volt, igaz akkor 256 MB ram volt, de amint betöltötte az egész helységet meg mindent, egybõl jól ment..
Na még ilyet se hallottam, hogy ram feszültséget emelve valakinek gyorsabb lesz a gépe :DD
A képek alapján egy gagyi játék lesz. Hiába a szuper fények, árnyékok játéka, ha az összhatás nem lesz jó. Ezt inkább csak egy demonak kell felfogni a játék motorjához, amit majd késõbb eladnak.
Remélem nekem mûxeni fog - Geforce 2 MX400 32MB-os , és hozzá 256 ram
Ehhh ez tetszik! A legkönnyebb fokozat neve: Can I play, daddy? A PC Gamer tesztelte a játékot és 94%-ot adott-Az elég szép, bár kevésbé várt játékok is kaptak már többet-nekik "Can I Play Daddy" fokozatban 24 órát vett igénybe hogy végigvigyék... Ez nem igazság, õk 3 héttel a megjelenés elõtt játszhattak vele! Én is akarok!
Te idéztél tõlem a street racing syndicate-nél, most én idézek tõled: "embereket szívesebben ölök mint ilyen dögöket." "nem nagyon csipázom a menj és ölj játékokat."---Vettem észre!
inkább a fejlesztésre fordítanák vagy ellopatnák az ATI refkártyáit, hogy kiokoskodjanak valamit... nekem 5900XTm van és elégedett vagyok vele sok benne a tuninpotenciál a TVout csodás, nekem ennyi kell, de mint cég lanyhul... az elõz széria sem és úgy tûnik ez sem lesz az övé... majd meglátjuk...
Az Atis játékok inkább a kártya tudását használják ki, az nVidiások pedig a kátrya mellett a memóriába kapaszkodnak erõsen, a domm3 beta2-nél még 9200-al+512 RAM is inkább a memóriámat tépte meg (20-25fps), aztán Biosban Ram áramellátást felvettem 3.05 voltra, és hoppá: 50 fps... Szerintem 1024X768-ban High textúrák mellett 9600 PRO szintû kártyával szépen fog muzsikálni, ha van mellette 1GB RAM.
Szép játékok lennének kisebb gépigénnyel, ha Atira optimalizálnának mindent, gondoljunk csak a HL2-re, ami szintén jól néz ki, és (mint annak a kevés Ati-s játéknak ami van) sokkal-sokkal alacsonyabb a gépigénye mint ennek. De az a baj hogy még mindig túl sok a lóvé az nVidiánál és pénzelik a fejlesztõket.
NEO: Nem beszélsz hülyeséget, az Nvidia logó sok játék elején beugrik. Hogy ez valójáben jelent-e némi sebesség többletet az vitatható: mindenesetre okos húzás az Nvidia-tõl.
Az alfa elfutott gyengébb gépeken (igaz az alfa verzió butított textúrájú volt), Carmack pedig egész pontosan azt nyilatkozta hogy legalább T&L-es kártya kell a játékhoz (igaz, rosszul írtam: nem tavaly, hanem még a project kezdetén, egy olyan kérdésre, amiben azt firtatták elindul-e a játék TNT kártyákon.)
Az általad idézett szöveg Todd Hollenshead (CEO) - nak tulajdonított nyilatkozat, aki az ID csapat tagja. Nagyon rejtélyes az Ultra Quality beállításhoz ajánlott 500Mb-os videokártya - itt poént sejtek.
OpenGL 2 vagy DirectX8.1? Vertex és Pixel Shader egységek támogatása kapcsán már rengeteg helyen olvastam hogy a Doom3 "mezei" OpenGL alatt fut, ami ugyebár nem lehet, hiszen a sima OpenGL szabvány nem támogatja a shadereket. Na persze a vak is azt mondta: majd meglátjuk :)
Én szeretnék egyetérteni Nexus6-al: az alfa verzió ismeretében bizakodó vagyok. Elégedett szeretnék lenni az évenként bõvített gépemmel, legalább egy kis idõre :)))
Én már a Thief 3-ban is majd összeszartam magam, mikor a szellemhajón kellett valami papírt felkutatni, és hallom a zombi morgását, de nem tudom, hogy honnan jön. Brrrrrrr.... Kirázott a hideg.
A manapság megjelenõ összes fasza játék mind nvidia kártyákra vannak optimizálva, persze az ati is elviszi õket, de nem olyan szinten. Ennél a játéknál a 9200-asom meg fog halni, mert szerintem a játék dobozának nagy részét is egy nvidia logo fogja elfoglalni. Az egyetlen játék, amirõl tudom, hogy az ati támogatottságát élvezi az a Half Life 2, a nagy konkurens.
(most biztos hülyeséget beszélek)
nv10?
Ez kafa, gyak geforce2-õt jelent!
1.1-es shader?
Az meg dx8.1, ha jól emlékszem!
A prockó teljesitményt, meg a memcsi mennyiséget leszámitva egy 5 éves technológiai szinvonalú gámét láthatunk, erre utalnak, hogy az ilyen "apróságok", mint PCI Express nem igazán impúvolják a teljesitményt! Hát úgy sem az idén terveztem új videokártya vásárlását. Köszi Carmak!!!
sztem ezen nem kell csodálkozni, úgy írták az engine, hogy egy év múlva is mutasson valamit az akkor hardvereken. A Wolfeinsteinnel voltam így. Egy Gef3Ti200-al láttam elõször végigjátszottam, de 6 hónappal késõbb a Ti4800-al megint végignyomtam, mert a dinamic light meg midnen extra nagyot dobott a játékon. A gef3ti vel közepes-jó graffal, a 4800-al minden fullban nyomtam. Szóval mai haladó-jó gépen 5900/9800 széria fog közepesen-szépen menni (persze szép lezs nem kell félni), de ha 1 év múlva ha esetleg jobb hardverünk lesz akkor mutat még újat az engine...
Yeah, I was lucky enough to receive my copy today, so I'll share it with you guys. 1. 6800 is a tad faster than X800 cards. Both run it in full glory 2. The game has four render paths: NV10, NV20, R200, and ARB2. All paths look awesome, even down to a g4mx, but the ARB2 path is the"full package," and is used for the R300+ and Geforce FX+ cards. It does all it's fancy shit in one pass. 3. PCI Express enhances NOTHING. 4. The difference between a 128mb and 256mb card is that the former uses compressed textures whereas the latter only compresses diffuse and specualr maps. In another words, no big deal. However, a 500mb card is needed to run the game in Ultra Quality mode. 5. 512MB is the ideal system total memory. 384 is required, 1GB is nice, but the difference is negligible. 6. Nothing special is included for a 64-bit OS. 7. A 1.5 Ghz processor is the least recommended, but a 2Ghz and above will help since... 8...The sound engine is entirely CPU dependant. Therefore a crappy soundcard works flawlessly. Not to worry, the enfine only uses a "small percentage of cycles, much less than if the engine relied on a soundcard. 9. The only reccommendation regarding faster framerates is to disable to "advanced special effects option." In other words, upgrade if you have problems. 10. They tie it up by providing three levels of "Doom lovin' PC's
Low-End: 1.5GhzP4 or equivalent 512MB Ram Geforce4 Ti 4800 or Radeon 9500
Mid-Range: 2.4GhzP4 or equivalent 1GB RAM Geforce5950 or Radeon 9800 Pro/XT
High_End: Aka Hardware that doesn't exist, but best guess anyway 3.4GhzP4 or AMD equivalent 2GB RAM GeForce 6800 Ultra or Radeon X800 XT PE.
A gépkövetelményt nem az ujjamból szoptam ki, más fórumon írták. A másik dolog meg az, hogy a világ legszegg FPS játéka, miért ne a legjobb gépeken menne csak legszebben? És lássuk be, a nyugati embert nem nagyon vágja földhöz egy új gép vásárlása.
És Carmack nem mondott olyat, hogy Gef. 1-en elmenne a játék... Legutóbb azt mondta, hogy Vertex és Pixel Shader 1.1-et támogató videókártyával el fog indulni, de nemárt ha 128Mb-s vagy ennél is több. A processzorra azt mondta, hogy 2,5Ghz már elég lesz...
ha valóban a Geforce4Mx is a támogatott kártyák között van akkor szerintem nem kell 10-12 Fps-tõl tartanod ATI Radeon 9200-vel
2GB mem. szerintem egy kicsit túlzás manapság még High-End -nek is, annyira szerintem nem jó, a Far Cry is volt ilyesmi, bár én alapból nem vagyok egy nagy FPS rajongó ;)
Az ajánlott memória tuti 1 giga lesz szerintem, amit a Far Cry példája alá is támaszt. Amúgy meg szerintem egy 2.4-es procin is teljesen jól fog futni, talán a videokariból kell majd még egy jobb fajta (ajánlott 9800 pro?).
Nem vagy észnél!!!! Már megbocsáss! Azért gondolj már bele ez már túlzás nem?!!
remélem nem kell aug 15ig várni hogy a "boltokba" kerüljön
King: a legminimálisabb gépigény videókártya esetében a mezei GeForce1 lesz (tavaly legalábbis ezt nyilatkozta Carmack - Õ ugyanis a Doom3 project megalkotásakor a T&L egység bûvöletében élt), és kellõ butítással még akár 1Ghz-es gépen is elszalad, azaz sántikál (memóriára vonatkozó minimumot nem tudok mondani). Kérdés továbbá mennyire lesz optimalizálva a játék (Carmack és csapata ebben nagy varázsló lehet) - azaz a CPU-k és GPU-k számára könnyebben emészthetõ lesz-e, további pluszt adva a sebességnek.
Dikki: minden idõk legbonyolultabb, legöszetettebb játékmotorja a Doom3 engine. Grafikusok számára rémálom: minden egyes modellt elõre le kell renderelni (megalkotni) egy "szuperpoligon" modellben - azaz ahol a modellt felépítõ poligonok száma akár több millió is lehet (!), majd az így megalkotott modellt le kell "butítani" a pár száz v. ezres poligonszintre - jelen gépeink ugyanis csak ilyen modelleket képesek kellõ gyorsasággal mozgatni. Ami viszont elõnye ennek a modellezésnak, az nem más, minthogy a Doom3 modelljei nagyon élethûen hatnak.
Neo: szeretni fogod a Doom3-at, mert Carmack elmondása szerint ízig-vérig akció lesz, bár mint hozzátette - elég rövid.
Teljesen igaza van. Aki jatszott az alfaval (vagy a betaval, ami kb ugyanaz, kicsit polirozva), az tudja, h. nagyon zabalja a memoriat a progi. Ez a 3 fps leginkabb annak koszonheto, h az 1. szornyekkel valo talalkozasnal es lovesnel keszult a kep, mikor swappolt a vinyo (toltotte be az infot). Utana mar memoriabol megy (ha van eleg) es barmilyen kozel jon a pali, barkit barhogyan lossz meg, nem esik le ilyen drasztikusan az fps.
Hat nemigazan. Ha mar kesz a progi, meg nehany palyat berakni (amit ugyis ugyanazokbol az elemekbol raknak ossze) nem olyan nagy munka, viszont jelentosen megnoveli a jatek hosszat, ezaltal az erteket.
Elsem hiszem! mintha valami régi nagy legenda válna valóra.
az id már jórégota nem a játékkészítésbõl, hanem az engine liszenszelésébõl él figyeljétek meg, ez jó nagy csalódás lesz mindenkinek, viszont biztos vagyok benne hogy egy bitang jó motort csináltak, azaz 1 év mulva tucatjával jönnek majd az ezt használó minõségi játékok - és 2005 õszére már mindenkinek megfizethetõ lesz egy 9800XT szinvonalú videókártya
"Carmack kifejtette, hogy õ szimpatizál a mostanában kialakuló trenddel, ami szerint rövidebb játékok készülnek" Rovidebb jatekidoert kevesebb penzt ad ki az ember. Ha ugyanannyiert probaljak meg rasozni, inkabb lewarezolja.
9800 az ajánlott, neked 9600xt-van. Hát... 9200-mal 10-15 fps lesz a gépemen, a fater meg nem vesz jobb vedókareszt:(
Kíváncsi vagyok hogy mit lehet belõle kihúzni egy 9600xt-vel, de ha a tesztgépen 3 effpéess akkor nem nagyon bizakodok. Az utolsó 3 kép elég gagyi, az még az alfából van, vagy low grafikás? Azt tudom, hogy a beta 2 verzió 9200-al legszarabb grafikai beállítások mellett 25 fps volt, de amikor rálõttem egyet vmelyik szörnyre, akkor visszaugrott 2-3 fps-re, és a beta 2-be a fizika is gyenge volt: egy üveget nem lehetett belõni, na és semmit meg nem lehetett mozdítani. De ha annyira fasza fizikát említenek mindig, remélem igazuk lesz! Észak-Amerikában 5-én? Na ilyenkor is szívesen élnék az USA-ban!
:DDD Tényleg 3 fps!
EZ az!!!!!!!! Végre egy jó hentelõs horror játék. Remélem azért kihagyták a piros kulcsot a piros ajtóhoz rendszert, mert ott cseszték el az 1-2-t is (10 éve). Hát ez istenfasza lesz. Igaz már láttam belõle képet, de leesett az állam a láncfûrészes csávótól. Be fogok szarni(szó szerint) ha szembejön egy ilyen velem. Igaz nekem csak az ajánlott gépigénynek megfelelõ gépem van, a kártyát kivéve. Ilyen grafikát max 2 év múlva fogok látni a monitoromon:(. De akkor is ez kell nekem!!!!!!!
már egy ideje Doom 3 a játék neve, és nem Doom III... illene javítani.