oda érkezik a kezdõ pontra .. késõbb (ha egyáltalán töltök még idõt ezzel a gémmel) mi lesz azt nemtom .. talán lehet választani hogy a saját területek közül hova szállítsanak .. és nincs szállítási idõ
Sziasztok! Tud valaki jó teszt kitöltést az elején ha automatic weapon-os szeretnék lenni? Mert igy elég nehéz ha nem igazán tudok angolul és mindig valami gagyi skill jön ki!! Miért nem lehet választani?? Nem értem!! Ja és a legelsö pályán tök fegyvertelen vagyok!! Ott ti hogy löttétek le a katonákat?
tessék lehet szörnyûlködni ..
nem lehet a kamerát a vízszinteshez közelebb állítani :( így nehéz megállapítani a magassági pontokat
meg amit Ceb írt .. az elsõ pályán ami elvileg neutrális terület helyi lakó megkér zavarjam el a maraudereket .. jó megbeszélem 5k-rt eltakarodnak DE ott maradnak a katonák (ki tudja mennyien mert eddig nagynehezen lelõttem 7-8 de 4 még mindig de lehet több is van) itt is ugyanaz a baromság mint ja2-ben hogy a fegyverek eltûnnek .. sniper-t kilövöm odafutok hogy majd jól rendet teszek a fegyverével erre van nála egy kispisztoly :(
Én is így emlékszem, de a gránátos dolog elég érdekes. A Silent Storm-ban viszont írta a %-ot ha emlékezetem nem csal.
Hát most elszomorítottatok, de azért majd megnézem saját szememmel is.
Hát õszintén szólva halottam én hogy gagyi ,de hogy ennyire. Elszórakoztam a karakter generálással aztán az elsõ pályán azt mondtam, hogy na jó ebbõl elég volt.
Nem látni hova lõnek az embereim, nem tudni hogy mennyi esélye a találatnak. az ellenség olyan távolról dob le gránáttal ahová biztosan nem tudna egyik emberem se ellõni pontosan.
mint a demo .. bár azzal kb félórát küzdöttem a karaktergenerálás tökugyanaz mint a ja2 .. viszont asszem elkúrvultam a sok fps-l mert nagyon nehéz már az elsõ pálya is .. 2 emberrel vagyok még csak mp5-l a felfogadott 5m-re nem tud pontossan lõni térdelésbõl :( a karakteremen meg a négy fõ skillt maxra raktam (85) a kezdésnél így hiányzik a medic mert azt meg 0-ra :((
amúgy mintha azt olvastam volna hogy kettõ jagged alliance 3 jelenik meg egy 3d-s meg egy hagyományos? a hired guns melyk? vagy ez a hivatalos folytatása?
Ha valaki ráakad valami linkre, ossza meg velünk :D
u csak nem fasiszta a családi neved? mert volt egy bugyi nevû ismerõsöm, sokat csúfolták miatta. hát nem irigylem a gyerekkorod, biztos utáltak sokan a neved miatt, hát bizony átkozott egy név ez(((
szvsz a legjobb mod a ja2-höz. experten hülyére szivat az AI Drassenben. Több hullámban támadnak úgy 150-en, mi meg visszavonulunk miután kilötték a minket segítõ 20-30 milicistát. :-)
x-com (UFO Alien Invasion 2008) Quake 2 motor sg.hu-n van 390 mega
jut eszembe: volt egy hasonló rendszerû játék csak WWII korszekban játszódott. a Soldiers Of War és az utódja a Squad Leader. néha még elõveszem õket. Aki még nem próbálta ki, ha nincs idege kivárni a játék megjelenését szedje elõ õket)))
annak ráaádsul már rég kikellet volna jönnie elvileg de sekép se hang, heh :S
Én nem tudom, hogy mi van, de nagyon kussolnak az oroszok :\
Hihetetlen mennyiségû információ: -
A legtöbb német magazin kb 65-70%-ra értékelte a játékot mert annyira tele van bugokkal és rossz megoldásokkal, nem véletlenül jött ki azóta már az 1.5-ös oroszverziós peccs, hogy ezeket javítsa.
Itt a lista amibõl lehet szemezgetni, hogy mi az ami nem jó a JA2-höz képest:
- it´s basically a JA2 clone with modern (and quite decent looking) 3D graphics. but game mechanics are flawed and less sophisticated than JA2.
- the UI and handling is very complicated and impractical.
- the difficulty is frustratingly high. enemys can shoot your mercs down easily whilst your mercs seem to hit squat. enemys have massive to-hit advantages at almost any range to an often unfair degree.
- the AI throws grenades over enormous distances too precise and always hits the target spot on. meaning: if the enemy readys a grenade --> quickload. your mercs on the other hand can never throw as far as even the weakest enemy and often fail to throw as intended.
- there seems to be not much difference to the demo in the final release version.
- the game crashes frequently and has numerous serious bugs
- the engine wasn´t developed to be any moddable. so modders will eventually have a hard time. which is good for 1.13 project.
- inventory management has been improved quite a lot. you have universal sector inventory now.
- the AI seems to be even worse and less clever than in original JA2 (if that is even possible)
- AI soldiers tend to retreat into the "black zone" of the map edges, where you cannot see or aim at them, but they can see and aim at you. quite a severe bug.
- the bad game balance and high difficulty means a lot of quicksave/quickloading and lots of frustrating moments.
- mercs no longer need sleep and can arrive in any designatd sector instantly. same goes for online ordered supplies.
- no more tactical retreats possible when enemys are in sector. it´s stand or die now.
- there is no more day/night cycle
- no more ambidextrous shooting
- neither enemys or mercs can climb over fences but you can climb through windows.
- no more special skills for the mercs. base values is all that defines them now.
- no more militia training. instead, you can hire other mercenarys to defend your conquered sectors.
- long loading times
seems to be a classical "wait till it gets patched and/or modded to become playable" title.
update: yup, the user reviews so far paint the picture of a grossly unstable and bugged piece of software with some srious design flaws. an unstable beta version at best. needs serious patching and attention from modders to make it playable and enjoyable. maybe afp could make a "badass mod" for it?
some reviewers even compare it to Brigade E5 in terms of bad gameplay and bugs. oh my....
update: it seems, as if there´s already a patch 1.5 out for the russian version which fixes a lot of bugs.
Hát igen, ez alapján kijött, és terjesztik is. Kár hogy még mindig nem angolul.
Ships from Thursday, 3 April.
Az orosz verziónál egy fokkal jobb hír, hogy úgy tûnik németül is kijött. http://www.amazon.de/Hired-Guns-Jagged-Edge-DVD-ROM/dp/B00101XFT6/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=gateway&qid=1202554839&sr=8-1
Igen, kicsit ráültek a dologra. Kezdem azt hinni, hogy megvárják a karácsonyi dömpinget. Eléggé bosszant a dolog. Nincs mit tenni várunk...
Lassan kezdek felhagyni minden reménnyel...
No igen. A Stalkert sikerült hangulatosra megcsinálni, de ez leginkább a látványnak volt köszönhetõ, nem az egyedi játékmenetnek. A látványhoz a technikai háttér viszont adott volt, tekintve a licenszelt motort. Óriási elõnye a Stalkernek (és az Oblivionnak), hogy agyon lehet õket modolni szinte nulla tudással is, amit az oroszok a JAZZben letiltottak. A pak fájlok jelszóvédettek.
"Oroszok csinálják (csinálják egyáltalán?), tõlük sokat várni nem lehet"
Azért az oroszokat leszólni botorság... IL-2 sturmovikot is õk csinálták. Meg pl Stalkert is. Szóval engem nem érdekel mikor jön ki csak jöjjön:)
Van a fórumon oroszul tudó tag, aki vállalná a fordítást? Vagy bárki? Vagy feleslegesen töröm magam?
Nem a demo volt. Erre utal egyrészt az, hogy a Gamespoton valaki írt róla egy szösszenetet, és abban is említette, hogy kár hogy csak oroszul jelent meg. Már ha jól értettem. Valamint a Google is kidobja. JAZZ HIRED GUNS [DVD][RUS], 4.33G, és télleg oroszul beszél, a demo meg angol volt nagyrészt. Intro is van, ami emlékeim szerint a demoban nem volt. Szerintem ez a teljes. Kár hogy egy mukkot nem értek belõle.
Szerintem az csak a demó volt. Pár napja néztem utána és sehol sem említették, hogy megjelent volna bármilyen verzióval is.
tud valaki walami konkrétumot? mert se 576-n se cdgalaxison nincs a hired guns még elõrendelésben sem :|
Van csak csendben örülünk
Meg semmi hir?
Remélem kiadják!
Na akkor holnap a nagy nap? Rálesek én arra.
A Hired Guns csak a bemelegítés lesz a JA3-hoz :)
Akkor február 22.-tõl szabira megyek. Kiccsaládnak már most szólók, hogy ne keressenek. :) Mondjuk én is kíváncsi leszek a megjelenésre, már mondtak annyi mindent. Na mindegy, reménykedjünk.