Ugye mennyire faxa az eleje? Faxa az egesz jatek nem mondom hogy egy a elso DVD vege fele en ugy meguntam... aztan mar csak azert jaccotamm ert nem volt mas de megint meguntam.
Figyej a jatekban van egy tuti kombo a fohossel csak mar nem igazan emlekszem. Aszem :
O 0 X O
Magyaran 0 amikor mellete vagy igy felbaxa a levegobe majd O hogy ugorjon utana majd X hogy beledof picit es aszem megint O hogy huzza kia kardjat.
Ja. Az úgy néz ki, hogy távoli O, közeli O, közeli X, közeli X. Ez standard de a távoli O sok ellenfél ellen nem jön be, mert lassú. Skill-ekkel többet lehet ügyeskedni.
Az igazán biztonságos módszer a standard evade + counter és az csak közel jó. Körbe kell futni az ellent, és amikor melléd támad, akkor kell belekombózni. Csak a többieket vissza kell fogni, mert 2 csata alatt ellõnek mindent.
Én azt csináltam, hogy hátul álltam a healer karakterrel, a többiek mentek elõre gyakni...mondhatom nagyon élvezetes volt...igaz, inkább csak level upra használtam ezt a felállást, hogy ne szûnjön meg a bónusz egy bekapott maflás után.
Vitatható. Pro és kontra vannak érvek a tanuló AI-ra. Egyébként a gyógyító jól tenné, ha megtanulná tõlem, hogy nem a monsta szájában kell elsütni azt a healing spellt! :)
Az a baj hogy az elejen ez mind szep is jo de aztan...
Baromi jó a zenéje!
nah, elõvettem... tök jó :) jihááá, gyakok, mint állat :D nekem nagyon tetszik, teljesen hangulatos, megint megjött a kedvem a játékhoz :) tuti jó, hogy vannak részek, amikor minden figyelmeztetés nélkül durván bekeményít, és még a mezõn futkozó ellenek is simán levernek. (ööö.. ez azért jó, mert kölcsönöz némi nemlinearitást a dolognak: vissza kell jönni, ha feltáposodtam :)
Meg ha az ellenfél durvító fent van, akkor szarrá gyaknak az alap kiscsókák is !
110 óra, Fayt level 105-ön, több, mint 20 milla FOL (amit amúgy egy vásárlással + szintézissel el is tudok költeni). Azér kell a rakás szintézis matéria, mert kombók elején még nem csapok mindíg 99999-et. És ugyan a jelen party másodpercek alatt darálja be a final boss-t, még mindíg akad pár unexplored rész.
Ócska OS X explorer elb*ssza a válasz gombot. :(
jézus 14. szint, 4000 fol, s jó ha 150-et csapok :) na mind1, van hova fejlõdni, meg egy ideig nem kell játékot vennem :D
BTW annyira nem nagy szám, mer' normal-on játszok. De még mindíg nem találok szintézis anyagot. Más nem játszott vele mélyebben? FAQ-t nem szeretnék megnézni.
Énszerintem alapból nem 1xû matériákat szerezni, de biztos van valami expert matéria szerzõs dolog (én nem találtam, igaz szükségem sem volt rá).
ami egész egyszerûen idegbajt okoz nekem: MIÉRT NEM LEHET MENTENI AKÁRHOL???!!! ez egy idióta konzolos/japán rpg betegség? ettõl hosszabb és nehezebb? akkora dungeonben vagyok, hogy egy óra alatt jártam be 15%-át, és sehol egy mentési pont, mindig vissza kell loholnom a bejárathoz, de az ellenségek meg újratermelõdnek ugyebár... ezt nagyon-nagyon rühellem... sajnos nincs idõm naponta 4-5 órát játszani
jogos...
Valóban néha idegesítõ, hogy nem elég sûrûek a mentõpontok, dehát ez expert gamereknek vanik...
Nekem nemvót'/nincs gondom a sûrûséggel. Én inkább az nem bírom, hogy ha véletlenül kipurcanok, akkor odaveszik fél, háromnegyed óra tápolás. Pedig ezt pár JRPG-ben tök praktikusan megoldották. Pl. a Breath of Fire-ben ha kinyiffanok, akkor a legutolsó város save-pontjára rak vissza és a tápolás megmarad.
BTW mos' má' nem (nagyon) nyiffanok ki (level 151, attack 9999). ;)
Én a BoF-ban sem használtam, útálok meghalni, így ha mégis sikerülne, kezdem újra mentésbõl, velem ne tegyen szívességet a program (arról nem beszélve a japó proggyknál nem lehet tudni mit számolnak a háttérben, aztán még valami hátránnyal jár a halál utáni tápolásos folytatás).
Egy ellenfél maradt, akinek létezésérõl tudok és a 150-es party-val alig tudok belecsapni. Még a celesta-t is másodpercek alatt gyûröm be, de Luther-Fayt páros azé' má' túlzás.
Még olyan item-jeim is vannak, hogy 30 sec invincibility, meg whole party 90% recovery stb. Úgyhogy úgy döntöttem, hogy a 99,9%-os teljesítés is hõstett és az nekem elég. ;)
végre letudtam kirlsa training facilitiest... már nagyon idegesített miután a 3. emeleten megkaptam a culprite key-t, 2 órán (!!!) keresztül kerestem, hogy hol is kell felhasználni... igaz közben 100%-ra bejártam a pályát :) meg úgy feltápolódtam, hogy még gyógyítani sem volt idõm a boss-harc alatt, shelby már ki is feküdt :) jó játék
Ja. Egyszer (kétszer/háromszor ;) kell csak magad elé kerülni fejlõdésben ahhoz, hogy gond nélkül meglegyen a fõ story. Most egy darabig gond nélkül csapsz majd szét mindenkit, aki az utadba áll. ;)
a taktikai beállításoknál mit jelent a "don't use coup de grace"? nem bírok rájönni
Én sem tudom. De nekem nem kellett. Attack with all might, balanced és a concentrate on healing nekem bõven elég volt. Csak attack esetében le kell tiltani a költséges symbology-kat, mer' le MP KO-zzák magukat a hülyék.
kimentettem ameena-t duggus forest-bõl. háát, nem volt semmi, elvett vagy három órát az életembõl. nem sikerült 100%-ra bejárni, van egy elzárt terület, sajna
kezdem érteni az alcímet: till the end of time... én ezzel sohasem végzek másfél órát olvasgattam a királynõi vár könyvtárában, elõször a könyveket, aztán még a dictionary-ben a magyarázatokat is. durva ez a játék, veszettül ki van dolgozva! most meg vissza kell csettegnem a bequerel-bányába sárkányokat kifüstölni. de asszem még gyúrok elõtte egy kicsit :)
Velem elõfordult olyan, hogy "na végre egyedül vagyok egész délután, haladjunk egy kicsit" felindulással elkezdtem olvasgatni. Eszercsak arra ébredtem, hogy az ajtócsengõ szól és megjött párom - azaz nyomhatom a póver gombot.
ehh tök gyenguszok ezek a sárkányok :) azt hittem (úgy emlékeztem, mert korábban betévedtem hozzájuk, csak akkor kiporoltak :) sokkal erõsebbek lesznek egy gond van csak: má' megint egy kikúrt hosszú labirintus, a mentés katasztrofálisan ritka, úgyhogy nemtom mire lesz ez meg
Ez télleg' gáz az egész játékban. Nem lehet szinte azonnal kiszálni, és csomószor volt, hogy azon gondokoztam, hogy most visszamenjek, vagy má' mingyá' lesz valami, ahol abbahagyhatom - persze még fél óráig kellett császkálni a savepoint-ig. Én pedig soha sem kapcsolom ki mentés nélkül.
én már kétszer megtettem, csak a bequerel bányánál :( és meguntam, inkább kivárom a megfelelõ alkalmat :) addig beyond good&evil-ezek, ami teljesen barátságos ebbõl a szempontból. meg mindenféle szempontból: döbbenetes jó játék :)
Mos mit szenvedtek, pikkpakk végig lehetett tolni (meló mellett, hajnalonként) ?!
bugot produkált a game!
bementem a bequerel bányába, és egy idióta, nagyon távoli és nagyon lapos szemszögbõl mutatta a pályát, a karakterem csak pixel nagyságúnak látszott. ja, és az összes helyiséget mutatta! lehetett jobbra-balra forgatni (fel-le döntetni nem) és láttam mászkerláni az elleneket. nahát! btw ki kellett kapcsolnom és újraindítani, hogy elmúljon
na, megszereztem a rezet a titkos fegyverhez. úgy levertem albel nox-ot és csatlósait, hogy szinte sajnáltam õket :))) szerencsére volt rajtam egy tripla xp-áldás, úgyhogy nagyon jól jöttem ki a dologból, elégedett voltam magammal :) sephi, ha itt vagy: mi is nem tetszik ebben a játékban? mert szerintem nagyon jó!!! :)
sztem a harcrendszer kaotikus és szar ugy ahogy van más baj nincsen vele de mivel a harc a legfontosabb ebben a játékban igy nálam nagyon nemjött be!!!Final Fantasy 12 real time harcai 1000x jobbak lesznek!!!!
kaotikus??? szerintem teljesen kristálytisztán fel van építve, csak tudni kell kezelni. az ff xii is ezt fejlesztette tovább az nem tudom feltûnt-e...bár szerintem is jobb lesz az ff, de ez is hatalmasan jó játék.
Engem csak az zavart, hogy a capacity pontok egy idõ után nem nõttek tovább. Legalább 25/50 szinteként azér' adhatott volna egy-egy pluszt. Bár így is sokszázezret csapó über-kombóim voltak, de azér' tudtam volna még többet is.
Ja mer már uncsi volt. A gammák végén néha abbahagyom, mert nem akarom látni a végét, az olyan végleges. Így mindig úgy érzem, hogy én még játszom vele...
én inkább úgy oldom meg ezt a problémát, hogy jóóóó sokáig elhúzom a dolgot: kényelmesen elnézegetek, 5x végigjárok mindent, tápolok, és akkor tényleg nagyon sokáig tart :)
Nem a "sokáig"-ban van a lényeg. A filmek/könyvek végét sem szeretem, mert az végleges, vége van és kész, a varázslat bezárt. Felesleges tápolással, idõhúzással csak ellaposodik a varázslat, nem szabadít meg a veszteségtõl, amit a vég jelent... (mer szentimentális vok)
Nekem nem. Mikor anno vége lett némelyik kedvenc játékomnak, amikor azzal feküdtem és azzal keltem hetekig, utána tiszta depis lettem és legszívesebben sírtam vón (gépfüggõ kiskecseg effekt), mint a fûrdös k., de kinõttem szerencsére a korból, viszont attól még veszteségként érem meg olykor egy-egy jó sztori végét (fõleg, hogy általában jól elkúrják mindet)...
ááá...akkor nem csak én vagyok így ezzel? ^^ de fura kettõsség ez, mert az aabyssx által idézett Hagakure mondat is bennem él; ha nem fejezem be, akkor nem teljes, viszont minden befejezéssel valami intenzív élmény megszakad.
Régen nagyon sokat rajzoltam (kis iskolás koromban még versenyekre is jártam). De a jó rajzaimat soha sem fejeztem be. Bármit rajzoltam (embert, tájat, lovat, fogkrémet stb.) soha sem volt a képben az egész. Szándékos technikám, volt ez arra, hogy ha a többit a nézõ hozzáképzeli úgy, ahogy neki tetszik, akkor közelebb lesz hozzá a kép. Mindenkinek máshogy, de mindenkinek úgy, ahogy neki tetszik. Sok év eltelte után véletlenül megnéztem párat (ami maradt). Mindegyikrõl lesüt a kiváncsiság, félkészség, befejezetlenség. Olyan hatást keltenek, mintha foszlana a papír széle, és minél tovább bámulom, csak fogy és fogy és fogy... Tartalmaz az összes egy bizonyos elégedetlenséget. Mintha bûntudatom lenne, hogy nem egész...
Ja. Amúgy megint összefutottam Lutherrel a második fázisában a végén, de most sem nyírtam ki (ellenben õ engem igen). Talán már sosem fogom látni a végét (nem is izgat az a baj).
végre volt egy kis idõm, lendítettem a sztorin, feltápoltam az emberkéimet :) nekem nagyon bejön ez a játék :) most ott tartok, hogy megvédtem a vendeeni-ktõl a szent gömböt, és végre látok cg-átvezetõket (50 óra után)... bár néha az az érzésem, egy kicsit túlzásba viszem a dungeon-ök kivesézését (= tápolás :), mert a boss-okat nagyon (sõt, túl) könnyen kinyírom, 1-2 szabadban futkorászó common enemy jobban megizzaszt most elhatároztam, egy kicsit leállok komolyabban inventálni, ill. szintetizálni (ahogy elnéztem, ez az utóbbi lehet igazán fontos, mert a cuccokat nyomatják a szerzõdtetett és független feltalálók ezerrel). csak ez tök unalmas, meg véletlenszerû, kiszámíthatatlan, szal nemtom, egy párszor elhatároztam már :)
kaptam kaddan szentélyének 100%-os bejárásáért egy 1/1-es nyúl-modellt :) kell valakinek a játékban (mondjuk egy szerzõdtethetõ feltalálónak) ilyesmi? az a baj vele, hogy a birtoklása 50%-os mozgáscsökkenéssel jár (ellentétben a többivel, amik +5%-ot adtak), és harc közben úgy mozgok, mint egy lassított lajhár, tehát túl sokáig nincs kedvem magammal hurcolni. ha egyéb értelme nincs, eladom :)