ok :) a HS frc, meg a roham frc-je amik fontosak a 2HS frc-je esetleg vmi perverz hülye de nem túl sokat sebzõ kombóhoz lehet hasznos :)
én billentyûrõl nyomom :D ja képzeld van online patch! ha japán verziód van akkor tud játszani online! gg xx #r online fórum
Csõváz! Kicsit lemaradtam... de oly nagyon nemtombol a topik ahogy elnézem :)
Hmmm... nekem azóta is fennvan a gamme :D de aligha haladok a kombókkal... már billentyûn eléggé feladtam a dolgot, majdha rászánom magam és beruházgatok egykét cucliba akkor meglátjuk mire lesz a vén Masa képes! inkább csak szórakozásképp tombolok kicsit trainingben :)
Robo-val énis röpítettem sokat, énnekem összesen kb 2ccer sikerült megcsinálnom, hogy 5HS FRC 5HS FRC j.P jK jD jD + Rockets... de izomállat damage az eredmény :D (videókban sokat látni ezt...)
A 2HS-t valami retek nehéz FRCzni nekem, ha 100 szor gyakorolom akkor is kb 3x megy harcközben, s utána megint nem :S, lehet egy kisebb löketû billentyûzet meghozná a csodát :)
Amúgy elég nehéz kihasználni ezt az FRC-t, csak ha hülye a gép, vagy valamit benéz az ellenfél :D
Amugy nézem ma mihelyzet... ittis újdonság, meg norematch is kapott pár accent core videót ... lassan jön is az idei Tougeki SBO! Addig is javallom: "Ruu vs. Shonen" (youtubén is) híííí naon durvaa állat, én nemtudtam megállni... végignéztem mind a hét részét :D
Most leginkáb I-no -zok, meg Dizzy is kezd rohattul megtetszeni, ja ehhez javallok még egy videót accent corehoz: Makoto vs ööö nememlékszem kiellen :) youtubén volt ezis... aki brutálisan aggresszív Dizzy-t akar szemlélni annak javasolt :)
Nah, ennyit mára... nyomjad keményen, eccer ebben az életben majd megütközünk :P
az egyik barátommal szoktam játszani néha.. :D robo-ky-jal jól megy :D
könnyû karakterek ellen meg tom csinálni 5S 2S HS frc futás HS frc futás ugrás K S jumpcancel S D kombót kekekeek
de rég voltam már itt... hi massato :D
mostmár nem nagyon játszok a guilty gearrel, ha mondjuk véletlenül kapnák egy x-boxot vagy playstationt akkor játszanék :D
jah és még vmi, hogy erre be is kell regisztrálni?
És ha megveszem kapok hozzá egy serialt, amivel tudok csinálni egy accot?
5990.- az 576 kByte boltjaiban kapható, máshol nem láttam.
Meg tudnátok mondani hogy kb. mennyibe kerül ez a játék a boltokban?
Hmmm, verekedõs játékok... ha ismersz PC-re (ezen kivül) jókat világosíts fel lécci :D... Ha az effajta játékok tetszenek akkor ez tutti befog jönni (sztem még PS2-s ek közt is a legjobb ilyen game).
Az XX a korábbi és a jobbik sztem (Relaod-verzióró van szó?)(Mellesleg hol lehet ilyenket csak úgy találni, mert ez nekem még nem sikerült...)
Az Isuka meg akkor javallott sztem inkább, ha többen nyomultok, és nem csak egymás ellen akartok játszani (az irányításban van egy bizonyos fordulás gomb (ha átugranál az ellenfélen meg tudj fordulni... ugyanis 4játékos nyomhatja egyszerre a dolgot!) no emiatt kevésbés szeretett verzió... mert mint említettem az XX korábbi és ott nem volt ugyebár ilyen gombocska... és az ilyesmihez utál a játékosok 90%a hozzászokni) Amúgy tele van unatkozás elleni dolgokkal ami az XX ben nincs... Robo Ky-t lehet össze vissza erõsítgetni... új fõellenfél... +1 új kari ... saját színeket lehet a kariknak csinálni (minden színt lehet módosítani) ... a gombok konfigja is jobb lett nomeg a sztori mód is változott gondolom, mert az is van ám mindkettõnél és minden karinak más és más és még karin belül is többfajta kijutási lehetõség van...
Leírás van a fórumban elõõbb ha megtetszik és nemtod mivan...
Komolyan érdekelne honnan tudsz ilyeneket csakugy szerezni (meg ps2-s verziok is lehet érdekelnének, ha tudsz helyeket... mongyuk privi-ben)
Amíg elnem felejtem amiért jöttem: Offolok megin egykis Accent Core videóks cuccal: www.combovideos.com -on combo cuccok www.norematch.com -on meg már meccsek is vannak akit érdekel, meg már szinte mindenhol...
A boltokban a Guilty Gearból PC-hez két verziót is látok. Az egyik a Guilty Gear XX, a másik a Guilty Gear Isuka (vagy mi).
Mi a kettõ között a különbség? Melyiket érdemesebb megvenni?
Ezeknek a játékoknak van sztori módja is? Ha igen, akkor ez minden karakternél más és más?
Szeretem a verekedõs játékokat, de errõl semmit nem tudok. Világosítsatok fel, légyszives!
Amugy ha kell további info, asszem itt elértek... fordítgatást meg felejtem, ha ennyire tombol a topic, én tudok angolul :P, mongyuk ha majd kell annyit megteszek hogy bemásolom ide... ahogy freelander is mondta a topic... Na csõ!
No, nemtom olvasgat-e erre még valaki, de ha érdeklõdtök az új rész, az Accent Core iránt, akkor örömmel tudatom, hogy új mostmár normális videókat lehet a játékból megnézegteni a youtube-n: http://www.youtube.com/results?search_query=accent+core&search=Search További joo játszogatást...
Azért csak nem... De ami igaz, az igaz, nekem sincs túl sok idõm mostanában játszogatni... elöntött a sz@r az egyetemen minket ismételten :D Na majd ha félév elején ismét pihi lesz, akkor majd lezúzom megint az arkádot... addig meg marad a pöcsösködés a házikkal a gépen... Ja, így a FAQ folytatás is várat picit magára... de az is lehet, hogy berágok, és szépen beveszem a SzaromLe tablettát, aztán ihaj-csuhaj megint... :D
Slayer guidenak konkrétan mindenki örülne :) úgyhogy hajrá... de ha már ott tartasz, azt se spórold ki, hogy mit is sikerült a sok szépbõl billentyûre mesterelned :)
kezd meghalni a topic :( majd lehet írok kis slayer guide-ot (csak az alapok :) )
Autosave-et rakd be az opciókban, de!!! csak akkor ment, ha látod hogy kiírja hogy "saving done" vagy hasonló, mégpedig miután quit-ot nyomtál... ha esc-el lépsz ki akkor b@szhatod, amit addig elértél és nem quitoltál rendesen! szóval óvatosan az esc-el... én miután gold Justice-t kinyírtam missziókban és eljátszottam az esces poént jegyeztem meg a dolgot rendesen :D ...szóval: 1 misszió gyõz -> 1 quit... repeat :)
Videós problémádat nem értem igazán, de megszabadulhatsz tõlük sztem, ha a config.exe-ben kiveszed a videókat és akkor csak bejön a load...+fõmenü és az elnyomhatatlan reklámok megkímélnek... nomeg az intro is... Továbbra is... csak keményen!!!!
Ja és köszi a segitséget! még olvasom a forumot de kezdem megérteni:) és azt vki nemtudja hogy miért van az hogy a videó amikor tölt az elején lecsukja kisablakba után indul csak el ameddig a videó tart mindig ledobálja:D:D:D
Hello lehet hogy 1 kicsit idióta kérdés de a küldetésben vagy miben lehet menteni? még nem játszotam vele csak ha elkezdem akkor tudjam:D:D:D
Konkrétan P Punch K Kick S Slash HS High Slash azaz vágás magas vágás, de ez mondjuk Bridgetnél vagy Maynél furán hangzik hisz hoyg vágnak yoyoval avyg egy bazi nagy horgonnyal?:D
Kezdõ harcosoknak ajánlott Sol és Ky, könnyen kezelhetõk, kombóik se nagyon nehezek és jó "mindenesek"... mondjuk egyik sem könnyû kezdésnek billentyûzeten :( nameg kombónehézségrõl meg inkább nem is szólok semmit... de sztem azzal nyomulj aki legjobban tetszik elsõre, már ha van ilyen, mert nekem mind kedvencem :), és ne is keménység alapján ítélj, amúgy sincs sok különbség a karik ereje közt ha jól ismered a tied...
Azt javallom rögtön rakd be full nehézségre, végtelen training idõre, autosave-t is javallom az opciók alatt... aztán próbálj meg túlélni a gép brutalitása ellen :) csak így lehet fejlõdni ha max erõsség ellen szaladsz... emlékszem amikor megláttam miket mûvel annakidején maxin a gép össze@#?%tam magam de ha nyugodtan csak úgy ritmusosan támadgatsz hamar lehull a lényeg elõtt a lepel... lényeg a nyugalom... kezdetben püföltem a gépet míg nem tudtam miért is sebez az ellen mikor el sem talál igazán, meg hogy mindig õ a gyorsabb stb... de ha megérted hogy mind a játék nehézség része és hogy tudni kell minden kari-move jellegzetességét a gyõzelemhez akkor tán nem megy sz@rrá a billenytûzeted idõ elõtt :DDDDD Mondjuk neked sztem ha billentyûzeten nyomod lesznek bajaid magukkal a move-kivitelezésekkel is, ha a magam bénázására gondolok kezdetben (meg még most is) szóval elsõ, hogy meg tudod-e karid specjeit megcsinálgatni... régebben irogattunk kontrollerekrõl egész jó áron (1ropi asszem), lehet kezdéshez nem árt fontolgatni (míg nem szoksz hozzá a bill-hez) egynek a beszerzését, de errõl majd freelander-t faggasd :)
Remélem amit fordítgattam nemrég az segít a kezdéshez is, már nem nagyon emlékszem, hogy a legalapabb cuccokról mennyit írtam... lehet megéri tényleg visszaolvasnod, ha az angollal hadilábon állsz, máshol mint itt nem nagyon találsz megyarul a játékról :) Csak hogy tudd, ezelõtt én is mortallal játszottam legutóbb, mondhtatni siralmasan... de ez ahhoz úgysem nagyon hasonlítható... majd belejössz ha tetszik a game nehézsége és nem hagyod rögtön a f@szba :D
japán a konfig vagy angol? Ha angol, akkor a square triangle circle cross helyére rakjál be négy gombot, meg az l1 l2 r1 r2 gombokat is állítsd be vmire hogy kényelmesen elérd Ha elindítod a játékot az optionsben van egy key config, ott a fent beállított square triangle stb. helyére (ha ezek megvannak) állíthatod be a P-t (ütés) K-t (rúgás) S és HS-t (karaktertõl függõ támadások), D-t (dust, felrepíti az ellenfelet), ezek felelnek meg a mortal kombatban az alacsony ütés, magas ütés stb.-knek. Ha játszol vmit, megnyomod a pause-t bejön egy menü, ott a move list-ben vannak leírva az épp játszott karakter mozgásai. Kezd elölrõl olvasni a fórumot, Massato lefordította a kézikönyvet
Hello és esetleg azt le tudnád irni hogy pl a s vagy a hs mi mit jelent? mert config-ba kerestem a megfelelõjét de nemtom hogy mi mi:( angolul meg nemigen tok :( Elõre is köszi!
Egy gombbal meg tudod állítania játékot, nem emlékszem alapból melyik az és tot választható. Védekezni úgy hoyg nyomod a hátrafelét(és a lefelét) vagy vagy, egyik sem véd midnen támadást és van amilyiket aze gyik védi a másik nem.
Szabi DEMON és a Combo List vagy mi hol találhato? meg azt szeretném még kérdezni hogy védekezni hogy lehet? sztem kicsit idióta kérdés volt de nemtom hogy hogy kell:)
Erõsebb embert nehét modnani Dizzynél mivel Dizzy nem ember. :D Próbálgasd Chipp-et vagy Millia-t de nekem már az elején jól ment Potemkinnel és Sollal is. Bár a jól ment ez scak az én itthoni gép elleni szitnemet jelenti, sztem bárki elverne innen a fórumozók közül aki nem ma kezdte. Amúgy van Combo List vagy mi a játékban azokat próbálgasd training módban. A kék az sima spec a zöld az overdrive ehhez szükséges tension amit alul mutat a kép trainignben állítható maxra a piros az pedig instant kill amit ha meg tdusz cisnálni akkro azonnal kinyírod az ellent, errõl olvasgathatsz korábbi hozzászólásokban. azt is javaslom hogy ne Arcade módban ahnem Survivalban játsz eleinte mert köcsög I-no-t kurva nehéz legyõzni és elveheti a kedved az egésztõl. Ha combo azaz egyszerûbb támadások és gyors specek megfelelõ sorozata akkro abban nem nagyon tudok segíteni. Massato a nagy combo(video) mester biztos kisegít. :)
pontosan a játéknak ez a neve GUILTY GEAR X2 #RELOAD legalábbis ezt irta ki ikonnévnek kombó alatt vmi ugynevezett relytett ütés vagy vmi ilyesmit értek nagyon nem tudom elmagyarázni mert a legutolsó ilyen játék amivel játszotam az a mortal kombat:D a karaktert igazán nem választotam még mert csak most probálgatom õket de eddig akivel voltam legtöbször az dizzy volt elõre is köszi a segitséget! [ha tudtok erõsebb embereket is akkor várom a javasalatokat:)]
a norematch.com-ot már rég belinkelted, onnan már nagyon sok meccset leszedtem :)
hát, nem tom hogy a játék alapjaival mennyire vagy tisztában, vagy hogy egyáltalán mit értesz "kombó" alatt. kicsit részletesebben írj :)
Hejhó! Mondj egy karit, mi mondunk kombókat... ez a sorrend :P Csak nem olyan egyszerûek ezek, ha leirogatjuk neked... legjobb választás kombóvideókat nézegetni, hogy hogy is kéne idõzítgetni... Youtube-n írd be a karit, biztos dob ki párat, vagy majd írok címeket ha gondolod, de ehhez is kell hogy kivel akarod csinálgatni õket, meg hogy Reload-ban-e egyáltalán? :) Vagy a 275, 278 üzi linkjét nézd meg... vagy amiket mostanában megadtam...
Hello én még csak most kezdtem el vele játszani de azt szeretném megkérdezni hogy vki nemtud kombókat? nézegetem a forumot de konkrét leirást nem találtam:) És bocs ha már vki irta de nem olvastam Elõre is köszi a segitséget!
Combovideos(login)->Videos->Combo Vodeos Hall Of Fame->Guilty Gear->Dr. Koo Collection :D De van az oldalon más Slayer vid is.
dr. koo? azok hol vannak?
Jaja, tutkó oldal. :D Javallom ezt is: http://combovideos.com/ szép kis videók vannak Slayer-el is (Dr.Koo széria):)
jó kis oldal, köszi ^^
Ja a link Anjihoz vezet, de ott a többi kari is...
Hmmm, ha még olvasgat erre valaki, egy kis tutorialt nyomatok az FRC terén, addig énse advaced-olok :) Csak-úgy amire rájöttem eddig... Elõször is ha nem tettétek és érdekel mégis a dolog: http://csx.jp/~mugi_531/html/anji.html oldalt böngésszétek (illetve inkább letöltésvezérlõvel jobb katt, minden letöltése, és az avik kiválasztása és letöltése... minden karira megvan XX de f@sza #Reloadhoz is) Nos azért javallom, mert nemcsak a kombókezdéseket mutogatja, de az adott move-ok FRC pontjait is!, azaz ha bepausélod, lelassítod láthatod hogy mi az utolsó move animáció amikor pont be kell ütni a 3gombot. Azért is jó, mert néhány FRC igen szigorú (1 frame-nyi idõeltolódást sem enged!!!) és itt jól látszik mit mikor kellene FRC-zn ha (úgy mint én) nem látjátok hol is villan az animációban a dolog :( (pl.: Anji OD-je ilyen szigorúbb fajta) Ha ez megvan akkor nézzétek erõssen meglátjátok-e azt az adott animációt harc közben is :) mert néha alig-alig lehet kivenni õket :( Ha ez is OK akkor már csak pont akkor kell beütni mikor az adott animáció játszódik (nos ez a baj, ugyanis nem akkor kell reagálni rá, ha meglátod, hanem úgy hogy épp akkor nyomódjon be amikor az anim játszódik!!! nehéz nagyon, de a kedvenc karival azért rutinból is lehet nyomatni gyakorlással) Ezt az is nehezíti hogy harc közben nehéz megállni nagyon, hogy ne nyomd ezerrel a gombokat, hanem pont idõre, grrr nehéééz. Ezért lassan azt kell mondjam, nem csodálom, hogy jobbkezeseknek is olyan kontrollerek vannak amiknél bal kéz a jopystick... sokkal nagyobb ügyesség kell a támadógombok kezeléséhez mint a joystickhoz (!) ezt régebben nem gondoltam volna... Nos úgyhogy az a kék villanás édeskevés a trainingben sztem, ilyen 1 frame pontos FRC-kre, de néha azért elegendõ iylen pl Robo-KY 5HS-e, ami azért nagyjából nekem megyeket mostmár (5-6 frame pontos lehet ez sztem) :) Ilyen könnyebbek még: Testament, Anji cuccai is (kiv. néhányat...) stb. A többség azért kivitelezhetõ. További gond az ha gyorsan kell az FRC-t a támadógomb után nyomni (ha 1gombhoz rendeled a 3 támadást), ugyanis ha nem vagy gyors és rajtahagyod a mancsod (mondjuk a P-n) akkor 3 helyett csak két gombot vesz be a gép... ilyenek Pl:Anji 6K, Robo-Ky 5HS, Johnny:623S és 623S+S FRC-i is stb (Jonhnny ugrását gyakorlatilag nekem csak úgy sikerült beütni, hogy a 4támadáshoz rendelt gombot nyomtam, és ugye kiesett az egyik amit rajtahagytam a gombon, lassúságomból kifolyólag, így 3-at vett be végül :)) De ki mondta hogy eccerû játék? Egyébként az, csak ugye a fanatikus japán árkádos játékosoknak kellett valami kihívás :), úgyhogy a profi játékhoz nehezítettek kicsit... Mi lesz itt Accent Core terén... De FRC nélkül is nagyon tuti a game, vagy nem? Szóval ezek a dolgok ilyen árkád bolondoknak való, mint amilyen lettem én is mostanában. Valamint a már említett "Negative Edge" hatással is lehet emelni a színvonalt... Az mondjuk még hozzá tartozik, hogy kontrolleren azért jóval könnyebb ezeket pontosan bevinni mint billentyûn, billt nem arra tervezték, hogy püföld mint majmot... Komolyan mondom, ha ebbõl a játékból mester lesz valaki, nem kell sok, hogy valóságban is harcmûvész mester lehessen, amilyen pontosság, önuralom stb. kell itt-ott :D Remélem valamit segített a dolog...Csaó!
Jaja.
Még vissza felkelési idõhöz: Robo-Ky meg tudja ezt az idõt magának hosszabbítani a P+K egyszerre nyomásával földre kerülése után... poén mi? meg hasznos is, ha már éppen jön a felkelésre váró ellenkombó...
Ja, míg Robo-Ky-jal mókáztam, én meg úgy dobtam el Slayert levegõben, hogy már felém tartott a felugrós OD-jével, érdekes volt...
RC(piros): bármilyen támadás közben/röviddel utána, amivel eltalálod az ellenfelet (kivéve lövedékek), meg kell nyomni három támadást egyszerre, vagy a key configban van a PKS, azt rárakod egy gombra, és azt a gombot használod a három gomb helyett. Visszarak alaphelyzetbe, 50 % mana.
FRC(kék): bizonyos támadásoknak van FRC-je, ilyenkor bizonyos rövid idõ alatt (training módban kék villanás) kell az animáció egy bizonyos pontján az RCnél leírtakat csinálni, nem kell hozzá eltalálni az ellenfelet, csak 25 % mana, harc közben %/#@$£ nehéz megcsinálni, fõleg mivel ha elrontod a szigorú idõzítést általában egy 50 manás RC-t kapsz. Sok lövedéknek van FRC-je
Tulajdonképpen hogy kell RC-zni? Ok hogy van egy bizonyos pillanat amikor a támadás alatt kell cisnálni amit a trainingben egy kék villanás jelez ezt láttam is, de ilyenko mit kéne nyomni? És az FRC az mi?
Még egy tipp: sztem érdemes trainingben 100% tensiont berakni és úgy gyakorolgatni minden támadás RC lehetõségeit folyamatosan, (én speciel 1 és 3 gombos módszert is gyakorolgatom RC-re, mert specialokra 3gombos jobb, de a többire 1-es kényelmesebb) szóval FOLYAMATOSAN MINDENT RC-zni, nagyon poén néha, meg qrva jó érzés 200 sebzés fölöttieket lazán lepörgetni persze 3-4 RC kell legalább egyenlõre...ehe... Testamenttel a Grave Digger spect RC-zgettem folyton és végül kimenetem fent a képrõl... :D 250 sebzésnél már nem láttam a képen semmit Testament-bõl... Mindegy, eddig nem igen RC-ztem, inkább a jó öreg OD-kra lõttem a tensiont, de az nem mindig járható és nem mindig ezzel lehet többet sebezni (sõt!, de ezt gondoldom nem kell mondanom azok után a kombó videók után), utána remélem majd az FRC-k is menni fognak bill.-en. Az Advanced részbe vágom magam lassan... jump install, imp. dust, stb. :) Jó mulatozást!
"Intermediate"
"Attack Effects" - ütések hatásai
"Counter Hits" (CH)
Ha éppen akkor ütöd meg amikor épp támadna õ is, vagy Guard méter villog (ekkor bármikor) akkor counter hitet viszel be (P,K,D-nél nem!). Annyi a hatása hogy sokkal tobvább nem tudsz Tech-elni ("recovery"), minél erõsebb a támadás annál több ez az eltolódás. Plusz sebzés nincs.
"Stagger"
"Mini Dizzied" u.a. mint a dizzy kicsiben (rövidebb ideig), de támadástól függ és nem a "stun"-tól (ld. elõbb). Mint Dizzy-nél nyomkodd a támadógombokat ill irányokat gyorsan, hogy felgyorsítsd a kijózanodást. Néhány move mindig, néhány CH találatkor staggerel...
"Clashes" avagy "Opposing Hit" - Összecsapás
Két támadás találkozik, villámlás, egyikõtök sem sebzõdik, ekkor azonnal bármibe lehet cancelelni, szóval ha tudod hogy clash jön (gyakori Potemkin j.D-ja ellen stb. szóval lehet tudni kb.) akkor készülj a támadásra vagy az ellenfél gyors támadására (!) ... Általánosan az aktív fázisban találkozó támadások esetén jön létre clash, ha azok u.azon helyen találkoznak sebzõ részeikkel. Gyakorolgatni lehet, mire hogy lehet és mivel válaszolgatni úgy, hogy Clash legyen a vége, ha sikerül jöhet a +kombó (vagy a +sebzõdés ha az ellen is figyelmes volt), persze mondanom sem kell hogy véletlenül is elõjöhet, szóval nem árt figyelni is nemcsak megrögzötten a kombókat sütögetni...
"Intermediate"
"Charts" - táblázatok
-Guard... (ld. elõbb)
-Guts... (ld. elõbb)
-Defense... (ld. elõbb)
-Weight... (ld. elõbb)
-Hit stun... (ld. elõbb)
-Rising from Ground:
Attól függõen hogy pofával vagy háttal kerültél a földre, más a felekelési idõ:
Ugrás után kell egy kis idõ mielõtt a játék ténylegesen levegõbeninek nyilvánít (és tudsz pl levegõs támadást ellõni, ill. ekkor már FD-vel kell föld-levegõ támadások ellen védeni)
(Frame-ben)
Anji 3 Axl 4 Baiken 3 Bridget 3 Chipp 3 Dizzy 3 Eddie 3 Faust 4 I-No 3 Jam 3 Johnny 4 Ky 3 May 3 Millia 3 Potemkin 6 Slayer 5 Sol 3 Testament 4 Venom 4 Zappa 3
Ezek a táblázatok XX-esek, de sztem ezek nem változtak meg, mindenesetre csak a teljesség kedvéért másoltam ide, számolgatni aligha fogod... ja, Robo-Ky-nak asszem elég sok a felkelési ideje (fõleg túlmelegedve...) END
nekem is elég sokat tölt pedig viszonylag erõs gépem van... haver sokkal gyengébb gépén 1 mp alatt jön a harc, nem tom mitõl van ez:D
slayernél 2p 2s sel rakom vissza az ellenfelet az aircombohoz ha alacsonyan repül.. dust loop nem megy, valahol olvastam hogy sarok mellett úgy is lehet kezdeni h 2d xx 236k RC és akkor innen dust vagy mi
Itt egy kis javallat: 2P... ...qrva jó, gyakorlatilag minden karinál ez (is) a nyitja a majdnem földre hulló ellenfelek visszaröpítéshez... Pl.: Anji-nál: 2P, 5P... mûxik, idõvel lehet csak baj, próbálkozni kell hol jó és hol már késõ ez is, ha igen, na akkor már tényleg csak OTG jöhet. Csaó!
Ja elfelejtettem, hogy nekem is sokáig tölt az X2 #Reload, harc elõtt vagy 30s-ig (!!!) meg se moccan a fekete képernyõ, szóval ha neked is ez van akkor csak légy türelemmel, bár kicsit bosszantó... Kicsit May-eztem Slayer ellen, 10perc alatt 3szor lett dizzied a vén róka... ütõs a kiscsaj...
X2 #Reload az nem? na mindegy, sztem valami vidkártya cucc lehet, hacsak nem direct-x hiányzik? azért azt érdemes megnézni... Ja próbálgattam Milliát mostanában, hát zúzós hogy mindenhonnan fel tudja vinni az égbe az ellent... Freelander! te meg tudod csinálni Sol Dust loop-jait? mert nekem a második felugrástól nem megy, futva ugrok ahogy kell, de eccerûen nem jön össze... ??? brühü-hühü FAQ Folyt. köv. nemsokára, további jó zúzást!
Szeptemberben jött ki. Torrenten és warezon is megtalálható (tudom: ejnye-ejnye ).
Nálam történt ilyen néha (fõként ha sok szutyi fut a háttérben). Én fekete képnél alttabolok aztán jó lesz, de én sem vágom mi okozza.
Én is tapasztaltam már iylet amikro elvittem barátomnaka játékot ott is ez votl. De enm tudtk mgoldani, nekem epdig simán ment.
Üdv! Ma feltettem a játékot, de nem akar mûködni. Menü bejön, karakterválasztás megy, de mikor elindulna a harc, helyette, csak egy fekete képernyõ van, se kép, se hang. Esetleg valakinek van ötelete, mi lehet a baj?
AZTA.. ma gép ellen csináltam olyat, h nyomott egy sárga burstot, én felugrottam backdash cancellel (slayerrel) és airthrow-val ledobtam a földre :))))
:D Nyomjátok helyettem is... jövõ héten tán eldõl mennyire leszek a jövõben leterhelve... remélem nem nagyon, mer má lassan túl sok lesz a jóból! A joypadot meg tessék izzasztani, gariba illik az ilyet visszavinni! :D
hehe szép munka :kira bár valószínûleg ezt nem fogom számolgatni :) a haverommal játszom mostanában elég sokat, kezdünk fejlõdni.. :) amikor milliával meg chippel volt, tényleg akkor elég hamar bekábult.. a joypadot hagyom a francba :D vettem egy jó usb-s bill-t :)
"Intermediate"
"Stuns" - Sokkok
"Bear stun" - hordozott sokk
Ha rövid idõn belül sokszor sebzõdsz, a karaktered sokkba esik ("dizzied" lesz). Ez alatt az idõ alatt semmit sem tehetsz csak annyit hogy a joystick rángatásával, és a gombok õrült nyomkodásával felgyorsíthatod a "dizzy" elmúlását, amit a madarak mutatnak, ha elfogynak akkor visszatér irányításod alá a karid. Ha kombó közben leszel dizzied (miközben rád kombóznak) akkor a kombó végéig nem múlik el (csak ha amúgy is lejárna az ideje ill. a nyomkodással kirázta magát belõle az illetõ...), egyébként ha kombón kívül találod el az ellent miközben dizzied akkor rögtön magához tér, szóval óvatosan az összevissza ütésekkel, inkább jöhet egy brutál kombó, Dust, OD (pl Justice ill. Dizzy-é uuuuhhh) IK stb...
Minden move hozzá tesz valamit ahhoz, hogy az ellen dizzied lesz; ezt úgy értsd hogy ezek egymás után összeadódnak ahogy ütöd az ellent és ha elér egy összeget akkor dizzied lesz az ellen (persze kivonások is vannak...). Az hogy mennyi ez az összeg, amit ha bekap az adott kari akkor dizzied lesz, karifüggõ:
Szóval ezt aztán levonod Sol Bear Resistance-jébõl és megkapod mennyi Stun-t bír még ki míg dizzy nem lesz.
A levonások:
- 2.4 per sec (normal állapotban vagy) - 4.8 per sec (ellenfél IK módban van) - 6.0 per sec (talajon fekszel, padlóztál)
Ezekbõl az is kitûnik hogyha átváltasz IK-ba és úgy próbálsz dizzy állapotra várni jóval nehezebb dolgod lesz, mint egyébként normál harcban.
"Hit Stun" - Ütési sokk
Minden támadásnak van egy Level értéke. Ettõl függ, hogy mennyi az a sokk érték idõben (frame-ben) amit ha eltalálod az ellenfelet várnia kell míg csinálhat bármit is (attól függõen hogyan talált, védett vagy sem, stb):
Move Level_____________L1_______L2______L3______L4______L5 Találati típus (amikor beérkezik a move, ebben az állapotban van az ellenfél): Standing Hit___________10 F_____12 F____14 F____17 F____19 F Crouching Hit__________10 F_____13 F____15 F____18 F____20 F Air Hit________________10 F_____12 F____14 F____16 F____18 F Standard Guard_________9 F______11 F____13 F____16 F____18 F Faultless Defense______11 F_____13 F____16 F____19 F____21 F Instant Block__________7 F______8 F_____10 F____12 F____14 F Air Standard Guard_____10 F_____12 F____14 F____17 F____23 F Air Faultless Defense__12 F_____15 F____18 F____24 F____27 F Air Instant Block______4 F______6 F_____8 F_____10 F____12 F Ground Counter Hit_____+0 F_____+2 F____+4 F____+8 F____+12 F Air Counter Hit________+6 F_____+9 F____+16 F___+18 F___+?? F
Alul a +érték arra vonatkozik, hogy: PL.: Levegõben, LVL3 talál -> 14F stun, ha u.ez Counterként talál levegõben akkor +16F-mel többet lesz stunban az ellen... (az hogy ez mennyire pontos arra, amikor különféle hatások is vannak counternél nem tudom... pl ha magasban voltam akkor mi van, mert ha counter hit van, akkor nincs ukemi ("recovery") szóval talajt érek elõbb utóbb, de az hogy mennyi frame-ben ???...) Na mindegy ezek XX értékek és nehéz õket lemérni is, szóval inkább tájékoztatóak mintsem vad számításokhoz valóak, a lényeg hogy mennyis a LV-ja a movejaidnak (táblázatokból) és tudd hogy melyiknél lehetsz nyugodtabb, mert Static Difference (+) értékû, és ha talál akkor is sokáig hit sokkban marad az ellen, és lehet kezdeni a kombót stb...
Csak pontosításként, múltkor írtam hogy P,K,D esetén, ha a guard villog, nincs Counter hit találatkor, viszont ha ezek épp akkor találnak amikor az ellen épp támadni kezdene, akkor attól még ezeknél is VAN, és P,K általában gyorsak, szóval nem kell ezek counter lehetõségeit sem efelejteni attól hogy guardvillogásnál nem jelentkeznek... fõleg ha speckóik is vannak (pl Anjinál 6K) END
:D
jah, most sikerült I-noval is, bár sokszor kellett próbálkozni...
Huh, végre kinyírtam I-not arcadeban (eddig mindig csak 1 menet sikerült, mindig I-noval mentem ellene). Csak most próbáltam igazán Milliával , rájöttem, hogy így könyebb...a kombózás is, eddig 20 volt a legtöbb.
JAJA, ilyen van, de a #Reload-os FAQ-kban nem nagyon találkoztam vele csak Slash-esekben ??? nemtom miért ??? (de fordításom folyamán lehet fogok) vagy csak Salash-ben vezették volna be? bár azt azért nem hiszem; mindenesetre furcsa... ha találkoztál olyan #Reload-ossal amiben megvan megadnád a linkjét? Gamefaqs-on még nem találkoztam vele eddig... Mellesleg Jam OD-je (gömbös) nagyobb mint 1 proratinges !!! de tényleg ritka nagyon ami nagyobb mint 1 ... Meg olyan is van ami nemcsak kombókezdõként, de bárhol a kombóban bevetve az utána lévõk sebzését csökkenti (forced prorating)
a sebzésnél még van a prorating, az az ha olyan mozgásokkal kezdesz egy kombót aminek van prorateje (ez mindig kisebb mint 1) akkor a kombó összes további találatának sebzését ezzel meg kell szorozni. ezért bizonyos mozgásokkal nem érdemes kombózni
"Intermediate"
"Damage Scaling" - sebzés meghatározás
"A sebzés meghatározása":
Összetett ez is. 3 fõszereplõje van: Defense (kari függõ), Guts, illetve Guard méter. Mindhárom egyszerre lép fel és határozza meg a tényleges sebzést. Lényegében a következõ táblázatokban szereplõ értékek összeszorzódnak (és végül a move-sebzés szorzói lesznek), így kiadva az adott move, adott kari ellen, adott körülmények közti sebzését.
"Guard Gauge" - "Védelem méter":
A guard a következõ módon befolyásol: Alaphelyzetben félig van tele. -128 ill +128 a két véglet. Ha a nulla fölött vagy akkor az adott move 100% sebez rajtad, alatta viszont kevesebbet, 0-nál van pedig a normál sebzése (ezek az értékek vannak táblázatoknál move sebzésre megadva (mellesleg minden normál értéken van ezeknél az értékeknél: tele élet, guard= 0, illetve ált. Sol-on számolták ki (neki 1-es a defense..))) Ha védsz emelkedik a guardod (IB igen; FD nem emeli). Ha már majdnem tele van akkor elkezd villogni. Ezen a ponton minden találat "counter hit" lesz (sebzése guardnak megfelelõen nõ)(Nem minden találat, kivételek: P,K,D (minden állapotban: levegõben, guggolva)). Ha nem védsz akkor elkezd csökkennni a guardod mígnem 0 lesz. Ha viszont eltalálnak akkor, csökken a guardod (ez okozza azt, hogy egy kombó végén egy OD csak mondjuk 10-et sebez, attól függõen, hogy mennyire csökkent közben a guardja az ellennek). Ha teljesen kiürül, akkor gyakorlatilag minden hit 1 sebzésûvé válik (kiv. OD-k).
(A köztes G.m. értékeknél köztes Sebzés értékek vannak) (Kombóban persze amikor éppen talál az adott move, az akkori G.méter számít ezért sebeznek a végen gyakorlatolag 1-et)
"Guts" - "kitartás"
Attól függõen hogy mennyi életed maradt (az adott karival), máshogy sebzõdsz. Hogy mennyi életnél hányadrészét azt a karid Guts értéke határozza meg.
Slayer 100 as OD-jével eltalálja Anji-t amikor G.méter:-32, és 18% élete maradt már csak (kb. 76HP). (Guts: 5,Defense: 1.06)
A sebzõdése: 100*0.6(Guts)*1.06(Defense)*0.5(GG OD)= 31.8 sebzés, azaz lazán zsebre teszi a 76 életével Slayer 100-as OD jét! END
Jaja, én is fordított kezes vagyok, ráadásul X-kéztechnikával :D ... azt olvastam néha beragadoznak a gombok ezen a masinán, ez igaz(???)...
azér nem okésak a kombók mert nagyon szokatlan + eddig bal kézzel kezeltem az akciógombokat és jobbal az irányokat de ezen fordítva van ^^
Ja, bocs kitöröltem az elejét, az analóg bekapcsolásáról (key konfigban) írtam a második mondatot...
Nocsak... Bár azóta rájöttem, hogy a PC-sben az csak annyi hogyha bekapcsolod (analog) akkor a konfigban beírt másodlagos iránybillentyûket is engedi egyszerre az alap W S A D mellé... De akkor miért nem okésak a kombók? Ha rugós, akkor jó... mert múltkor azért szidtuk nagyban az ilyeneket, mert nem rángatta vissza gyorsan, nem? Gombméret OK? Gomb-reakciók (reakcióideje, ereje)? Stick méret kellõ? Zajszint? (azért a gamét lehet hallani mellé)? :D Jó mulatozást a teszteléshez! :)
1200 ft-ot biztos megért ^^
aha. hát elég fura a billhez képest :) kicsit zajos mer elég erõs rugók rántják vissz aközépre és ezt lehet hallani. a kombóimat nem tom megcsinálni rajta. meg a háromgombos frc is nehéz
Akkor? Megjött?
hehe holnap már meglesz a joypad :) bár lehet h egy nagy szar lesz ~~
szarakodik a cég, amitõl megrendeltem neten :/
Huuuh, hosszú volt ez a hét, de úgy látom nem csak nekem.
Amúgy múltkor is csak azért poénkodtam, mert bár f@sza lenne, nem sok idõm van ill. lesz elõreláthatólag a közeljövõben. De ha mégis, akkor OK! Ja, hogy állsz azzal az irányítósdival?
A FAQ folyt. köv. a jövõ héten.
van itt olyan pesti ember akinek lenne kedve reloaddal játszani? az írja ide a fórumba :)