valaki ha tud légyszi mondjon egy jo pesti tuningmühelyt ahol megbizható a társaság és foglalkoznak direktszürõ beszereléssel. a magnum tuning-nál a forgách utcában voltunk ma de a weboldal után nem erre számitottunk :D ilyen szemét putri helyet még nem láttam :D
Na most állt össze végre, eddig szereltük...
Végül sikerült belepasszítani rendesen, és szépen egyeneletesen ülteti. Szopatós ez a Weitec cucc, meg maga a Civic futómû se egy egyszerû szerkezet, szal elég sok ponton meg tudja szopatni magát az ember. Alsó hangon 8 óra a 4 rugó cseréje... elöl szinte teljesen szét kell burítani hozzá a futómûvet.
Amúgy nem koppanhat, ha a rugóutat nem a gátló határolja be még.. márpedig Civicben 40mm-es ültetés még jó. 50-tõl kell pont a rugóút miatt gátlót is cserélni. Szal egy ésszerû határig jó a gyári is. Az persze tény, hogy ha alapból jobban feszített a gátló, akkor az élettartama csökken, de ilyen mértéknél még nem számottevõen.
Egyébként eszem faszom megáll, de mind a 4 gátlóm gyári.. 155 ezer km-nél. Azt hittem ilyen nincs, és tuti volt már cserélve pl elõzõ tulajnál, de nem. Gyári számozású Honda gátlók vannak benne :D (és semmi bajuk)
Egyébként nem 1.6-os :) VTIk még drágák voltak eléggé mikor ezt vettem, az ESI meg nem egy tartós motor 150-200e km környékén már, szal maradtam a D15B2-nél. Ráadásul ez messze szebb állapotban volt, mint a többi, és ez ugye döntõ. A maga kis jelenlegi 100-105LE-jével szépen repíti ez is a 935 kilót... 100-ra meg megvan a 9.5 szal jo ez nekem.
A következõ projekt majd felni fényezés lesz (most találtam is egy szinterezõt a közelben), meg elülsõ fényszórókat akarom projektorosra cserélni, mert ezekben már a foncsor se az igazi.
nem rossz, fõnleg mert fekete!!! 1.6-os gondolom...
azért írtam h csillapítót cserélj mert nekem volt egy 106osom amiben csak rugó volt cserélve és olyanokat koppant az autó tõle hogy 1-2re kinyírta a gátlókat, aztán a gázos Kayabát is szal mindent ami nem volt sportgátló... most a napokban mászkáltam egy hasonlóképp leültetett A3al és azzal is ugyanez a szitu... szóval ezért mertem ezt következtetni :)
Btw, még nem jó a beépítés, szal szét kell burítani mégegyszer... még az is lehet, hogy kikerül belõle ez, mert van némi kompatibilitási gond. Holott direkt az enyémhez való típusspecifikus weitec...
Csak -50mm-tõl kell Civicen cserélni, addig jó hozzá.
Egyelõre akadt egykét beépítési probléma, de talán ma már kiderül mennyire kemény... valszeg nagyon :) De ez a lényege részben...
ropogósra sültem de megérte. Igaz egy nap alatt ennyi törött autót még nem láttam (szerencsére nem mind honda)
visszafele sopronba a 3 órás útból 6 óra lett :/ elõször az M0-son történt karambol miatt idõztük 45 percet a dugóban, aztán egyik haver 6gen-jét is megcsukták hátulról :( szerencsére nemvészes.
Az estét pedig az M1-es gyõri kivezetõ szakaszánál megesett tömegkarambol koronázta meg...
ehh. krézi egy nap volt
hát igen teljesen igazad van... inkább azt beszéljük meg h mikor lesz a következõ???
Még eskü jól is jött volna ki mert havernak Alfája van nekem meg Honda, és elverõdtünk volna ha tudunk róla elöbb...
JAh lemerül a táv vagy az akksi aztán cumi... Bnõm A3-asában is ki vannak szedve a zárak és csak egy sima takaró van rajta de szerencsére a csomagtartót ki lehet nyitni kulccsal és be lehet mászni.
Halika. Kb egy fél órája láttam egy jó kis hondát. Eddig soha nem láttam itt ezt az autót, de nekem nagyon tetszett. Csináltam róla képet is telóval, igaz csak kettõt mert a gyerkõcök pont akkor jöttek ki a suliból és tömeg volt. Ha valahogy sikerül lekonvertálnom a képeket (olyan 1.5mb) berakom õket ide. Sajna nem vagyok vip. Szinben egyezik ezzel... Na halika. :)
Nekem ugyan nem VTEC Hondám van sima SoHC néha jó kihúzatni 6-7ezerig de állandóan nem hajtom. általába 3000alatt eljárok vele oszt kész. Néha viszont jól esik megtaposni :) Multkor majdnem megszívtam mert 190-nél kihullott a bal elsõ sárvédõ mûanyag a kerékjáratból és mogottem jött haverom motorral. Éppen sikerült elkerülni a balesetet.... Beszartam mert csak annyit hallok mintha eresztene a kerék egy durranás meg valami fekete elszáll. Hirtelen azt hittem durdefekt. Kiszállok nézem megvan az összes gumi az oldalsó index viszont lóg meg kicsapta a mûanyag meg hiányzott a mûanyag. Egy kocsi majdnem át is ment rajta. De szerencsére nem lett semmi baj sikerült visszarakni és jobb lett mint volt....
ya jolvan most megnéztem mire válaszoltál:DDDD...hát én nem vágnám gallyra szeretett automat...
mér ne:D beleszerettem a CIVICbe most mit tegyek?:D
Azért nincs minden Honda széthajtva.Pont tegnap ment elõttem egy 5 ajtós 6 gen Civic 1.5 Vtec.Öreg tata vezette és az összes kanyarban szinte megállt úgy lelassított.Szerintem még sosem pörgött az a Civic 5000 fölé hacsak a fia vagy az unokája meg nem kaparintotta...
Azért akarok 2.0s vtec mocit hozzá mert annak a furata/lökete megeggyezik ezzel és a blokkhoz akár eggyáltalán nem is kell nyúlni, így papírozni sem kéne, (igaz körülötte szinte minden csere lesz) de eggyúttal akkor fiatalabb is lesz a moci és kész a 147paci és még akkor semmi okosság nincs rajta. 160 lóra így is fel lehet húzni erölködés nélkül Na meg ha nyugisan mászkálok vele akkor a fogyasztása is jobb lesz a vtecnek köszönhetõen.
Na mindegy mindenek elött egy garnitúra kell, holnap meyek is a Kabai útra...
Én is Civic-et nézegettem, meg még volt más jelölt is (E36 td) de nem igazán találtam olyat ami megfelelt volna minden téren, vagy legalább majdnem minden téren.
Fényezgetve van rendesen, még nem mértem körbe de nem lepõdnék meg egy két 1000 körüli értéken. Kell majd rá költenem de csak is a kasztnira a többi része patent eléggé. (Belseje szinte új pedig majd 200van benne) Motorikusan teljesen jó, nem füstöl, bár tényleg mehetne jobban, viszont tudok most elég jó árban egy 2.0-s vtec mocit egy accordból... :) Egyedül a hátsódobot kell rendberakni mert az már inkább szivacs, de az egész rendszert fogom cserélni szerintem. Na meg a kerekeket kell marhagyorsan cserélni mert téligumi van rajta, és nem akarom elfüstölni õket viszont a felni meg csak 15ös.
Ilyetn akartam én is :) De még mindig nézegetem õket, egy jó fekete példányra várva. Csak már annyira nem izgat, mert helykínálatban nem több mint a Civic, nem is megy jobban, de legalább drágább szervizelni, meg fenntartani :) Viszont szép, autóformájú autó, tetszik nagyon.
Ma Honda tulaj lettem! :) (autó, és motor is mostmár)
Király :))) Legalább utánanéztem pár elfelejtett dolognak :)
félreértettük egymást!
én a #614 kommentet cáfoltam miszerint van az 5gen 1.5-ös coupeból VTEC verzió. Egyértelmûen nincs. Azt viszont egy szóval nem említettem h 1.6 sem lenne.
Szerintem meg egyértelmû, és csak a motorkódok helyén van kérdõjel. De a kedvedért itt van egy másik forrás. De ha ez sem elég, menj fel a hasnyálautóra és ott is van coupe ESi.
Jó igaz, kihagytam az 1.5 VEI-t. SoHC VTEC-E, 90LE. Ahogy Belzebub irja, csak annyiban különbözik az 1.5 LSI-tõl, hogy 2500-as fordulat alatt zárva tartja az egyik szívószelep sort. De ez volt 3d/4d kasznikban is, viszont pont hogy Coupeban nem. Coupeban csak LSI és ESI volt.
Szerintem meg az 1.5-ös VEi csak 3 ajtós kasztniban volt és annyiban különbözik a többi VTEC rendszertõl, hogy itt a szelepvezérlést az egyik szívószelep lezárására használják föl, hogy a szegénykeverékes üzemmódban jobban elkeveredjen az elegy alacsony fordulaton. Más 1.5-ös VTEC motor akkoriban csak a JDM autókban volt.