Ja, jön a "git gud" brigád :) Szerintem szedd le a cheat engine-t és told végig a nehéz harcokat azzal. Van unlimited action points, egy kör alatt levered egy karakterrel a teljes brigádot. Ezerszer inkább, mint mérgelődni meg uninstallálni.
Akkor viszont a gond veled van, valami mellé ment a kariknál. Nézd át/gondold át a stratégiákat. Ha jól értettem a középső szinten játszol te is. A spoilerben jelöltek közül csak “V” volt frusztráló (lvl11-en), a többi nem, nekem. Kihívás volt, nehéz, de megoldható. Pedig lassan végzek szerintem
es meg biztos van par es mindegyik atkozottul ugy van megtervezve, hogy semmit sem er a minmaxolt karaktered, vagy tudod/levagod elsore a fight mehanikat vagy kezdodik a save/load. Atkozottul igazad van, 90+ ora utan most konkretan azt ereztem hogy letorlom a picsaba a gepemrol ezt a szart, mert amilyen jol szorakoztam korabban es ereztem ahogy egyre erosodnek a karaktereim es kozben volt idom racsodalkozni a jatek minden pozitivumara akkor ujra meg ujra szembejonnek ezek a fos bossharcok amik megmutatjak hogy csak egy hulladek szivatas az egesz...csak a konkretum kedveert ebben a "jatekban" ahol donto sullyal esik a latba, hogy aki magasabban(elevation) helyezkedik az advantage-el indit minden forduloban amig felulrol tamad, a cut scene lerancigal az arena kozepebe ahol a jatekoson kivul minden mas ellenseges karakter folotte lesz....
Sajnos te meg en a kisebbseget kepviseljuk azzal hogy ha egy jatek frusztral akkor ott felrement valami, a hangos tobbseg azt ordibalja hogy HC-SSF-NAKED- NO HIT any%.... Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2023.08.14. 13:19:03
Single player RPG. A lényeg - mint minden játéknál -, hogy jól érezd magad. Ha frusztrál vagy idegesít, akkor ott a cél félrement.
Én a régi BG-ket az új végigjátszásaim alatt console command-okkal csináltam. Egy rakás trash-harcon úgy rohantam végig vagy átteleportálgattam a karaktert a CTRL+J-vel a térkép másik végére, mert nem volt kedvem végigsétálgatni meg ölni az időt a felesleges időhúzó tartalommal.
"Tekerd lejjebb a nehézséget vagy told rá a cheat engine-t"
Hát én hamarabb törölném le a játékot, mint hogy ilyen blaszfémiára vetemedjek :)
Nem tudom, én csak kapircolom a felszínt, ott még nem tartok. Csak más hasonló körökreosztott játokoknál / megoldásoknál sem csinálom ezt a mentést/visszatölt dolgot, mert teljesen megváltoztatja a játékot, robotizálja, elvesznek a döntések utánni súlyok stb.
A baj az a DnD játékokkal, hogy sokan vérprofik, mármint table-top játékkal óriási tapasztalatot szereztek és szuperül minmaxolnak. Lehet olyan karaktert csinálni és játszani vele, ami végigmegy minden harcon normalon és nulla kihívás lesz benne. Egy átlagos játékos viszont nem minmaxol ilyen szinten, de a Lariannak a mérce a powergamerek, nem az átlag játékosok, ezért lett ilyen a normal, amilyen. Meg a souls játékok is felelősek ezért picit, hogy ilyen kultusza lett a nehéz játékoknak.
Tekerd lejjebb a nehézséget vagy told rá a cheat engine-t. Csak erre a harcra. Nem ér annyit a játék, hogy felcsessze rajta magát az ember. A nap végén a lényeg a szórakozás.
A jatekot nem ez rontja el hanem az elbaszott Larian dev-ek, akiknek az a jatek ha szivatnak es ha valaki meg mereszeli kerdojelezni, akkor maris jon a fekezetlen habzas hogy de de ez d&d szabalyrendszer meg hasznald ki a terep adta lehetoseget(bullshit) Hat kerlek act3ban vagyok lvl 11 karakterekkel es olyan felszerelessel, amirol a legtobb romantikus jatekos nem is almodik( 4 legendary-m van, amibol 3 fegyver, kulon-kulon egy-egy karakternek) es akkor mit talalt ki a Larian hogy szivasson? Mondom: egy terembe berak 5x annyi ellenfelet mint a csapatom letszama, amibol minden karakteremre jut ket caster amelyik aoe blindol+ bone chillezve blokkolja a healt+ teleportal, ezen kivul jon a tobbi toltelek amelyik alakvalto, tehat elobb verd le a farkasformat, hogy utana ott aljon elotted full hp-n emberi formajaban es akkor a boss aki folyamat minden korben adja az extra actiont a bandajanak mikozben 3x korbefutja az egesz termet, mindez normal nehezsegen, hagyjuk mar...... Az a baj hogy az utobbi evekben elszaporodtak a lusta jatekfejlesztok, akik nem kepesek kiegyensulyozott nehezseg mellett jatekelmenyt nyujtani, hanem sokkal konnyebb/egyszerubb ilyen szivatos stilusban programozni, aztan ha teged felidegesit hogy ilyen pofatlan modon neznek hulyenek akkor 1. elmagyarazzak hogy dehat ez a meno, nehez=meno 2.nem erted a szabalyokat, a jatek csal ellened=nem erted a szabalyokat 3. ez nem neked valo/nem a te stilusod/jatszal marioval/barbieval inkabb.. magyaran hulye vagy hozza meg kulonben is mar kifizetted, szoval le vagy sz@rva... ja es a kedvencem de hat ez retegjatek...
Vedd fel az egyik maszkot. Lehetőleg olyanra add, akinek magas a wisdom. Ahogy beértél, vedd is le.
Az én kérdésem, hogy Underdarkban a Selunite Outpost tornyában kell csinálni valamit? Át lehet menni a falon? Amúgy más is úgy játszik, hogy csata kezdődik: Quick save-támadás 80% esély--> kudarc-->reload-->kritikus kudarc-->reload-->kb minimum sebzés-->reload--> elfogadható sebzés, jóvanrohadj meg
A weapon profiency azt jelenti, hogy képzett vagy az adott fegyverből és tudod azt használni. A karakter bónuszodat is hozzá adhatod a támadó dobáshoz és a fegyverhez tartozó képességeket is tudod használni (ezek a képességek a DOS mechanikából jönnek, nem a DnD-ből). Amúgy a karakter lapon kiírja az értékeket, ha ráviszed az egeret az Attack Bonus-ra.
A sebzés bónuszt az adott fegyver határozza meg. Általában erő, de a távolsági és Finesse fegyverek esetében ez az ügyesség (de írja is, hogy a fegyver milyen típusú alul, ha ráviszed az egeret). A monk fegyvereknél is az ügyesség adódik a sebzéshez.
Disadvantage: azt jelenti, hogy két kockával dobsz és amelyik kisebb, azt veszed figyelembe Advantage: ennek a fordítottja, két kocka, nagyobbat veszed figyelembe
Úgy tudom, hogy 5e-ben nem is varázsolhatsz, ha vért van rajtad, amiben nem vagy proficient, korábbi kiadásokban volt egy százalékos spell failure, de ez 5e-ben már nincs. Szóval ha proficient leszel vértben, akkor varázslóra is adhatod. Arra azért figyelj, hogy a kezdeményezés-dobásnál a nehéz vértesek hátrányba vannak, szóval a varázslod később jön majd a sorban sanszosan.
Sebzésbónusz: huh. Hát közelharci fegyvereknél tényleg az erő (kivéve, ha felveszel valamilyen feat-et, ami ezt megváltoztatja, van egy rakás). Igazából mindenhol leírja, hogy miből jön a bónusz. Íjakkal pl ügyességből.
Még egy kis segítséget kérnék, mert úgy látszik sikebóka vagyok.
Szóval van ez a proficiency kérdés, hogy értelmezem, ha olyan fegyver van nálunk amiben nem vagyunk járatasak, akkor két kockával dobunk és a kisebbik lesz az eredmény? Amit pluszban kapunk? És olyat lehet, hogy duplán és a nagyobb számítson? :) Hogy kemény legyek! :)
És mi a helyzet az armorokkal, mert bár írja, hogy ha ráadom a mágusra, hogy képzetlen vagy mi, de nem láttam különösebb negatív hatást vagy legalábbis leírva nem találom.
És egyébként miből jön a támadási (nem a sebzés) bónusz? Mert a harcossal látom jön az erőből, de miből még? Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2023.08.13. 13:01:32
Pedig +2 emberrel nagy easymodnak hangzik. Néha nekem is fáj, mert kevésnek érzem a 4-t vagy az ellen soknak. De eztán mindig megoldom, pedig eddig 2 csata is volt, ami frusztrált.
Én leragadtam a halál lovagos seregnél. De megvan már hogy tudom kinyírni. Be lehet férni a szikla peremére és 2 tud csapni egyszerre meg 2 lőni. Az a mérgező helyen lévő boszit ki lehet nyírni? Utánamentem, de egy ajtó nem nyílik sehogy se.
"Itt lehet egyedul leszek a velemenyemmel de a BG3/D&D 5e kicsit sem intuitiv". Mivel a játék nagyban támaszkodik a DOS mechanikájára ezzel sajnos együtt kell élni. Ez nem színtiszta D&d 5e, a Larianosok kicsit megvariálták a dolgokat. :)
Itt lehet egyedul leszek a velemenyemmel de a BG3/D&D 5e kicsit sem intuitiv. Mondhatnek peldat olyan bossfightra ahol kapkodtam a fejem hogy mi a joisten tortenik, mert hiaba olvastam a boss buffjait, az a tamadas amivel oneshotolt full hp-rol mindenen keresztul na az sehol nem volt megemlitve es csak miutan megborult es megneztem a fegyveret akkor derult ki a kedves dev-ek turpissaga, namost nem tudom en akkor mar tiszta ideg voltam szoval siman elkaromkodtam magam. Raadasul nem is ez a legszemetebb bossfight, szoval ilyenkor meg a savescumming se segit, aztan ha inkabb kimesz guglizni hogy mivan utana mar a jatek ize sem olyan mint elotte... Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2023.08.12. 21:36:02
Mi az, hogy Ability pont 4. szinten? Nekem már mindegyik karakterem 4-es szintü, de még nem oszthattam el új Ability-pontot. A másik meg, milyen pici lyukakhoz? Nagyon úgy érzem, hogy rettentö sok dologról maradtam le, pedig már végeztem a Goblin camp-pel is, illetve a vezérekkel, már nincs sok küldetésem, mielött átmennék a következö térképre. És még csak 4-es szintü vagyok. :( Mondjuk majdhogynem minden nagyobb csata után mehetek vissza a táborba, mert legyakják a varázslataim/potijaim/HP-m, pedig 6 emberem van a csapatban. Valamit nagyon rosszul csinálok szerintem. Pedig anno BG1-2-ben nagyon jól ment a dolog. Utoljára szerkesztette: hawkie22, 2023.08.12. 21:10:00
Azt a Mérgező ködöt nem lehet elfújni sajnos. Kell egy jó észleléses ember és valaki, akinek qrva nagy a Sleight of hand, mert a középen lévő mohaszerű valamit csak 30(!)-as célértékkel lehet leszedni. A pici piros virágok (10-es célértékűek) miatt robban be a köd. Ha ezek elégtek, akkor nem robban újra, de a mérgezés akkor is megy, amíg nem semlegesíted.
Nem tudom nálad miért nem jó a sneak attack. Nálam a hireling bárd/rugó, ha advantage-ben van (rejtőzködik), akkor simán sneak attack-ol.
Valahol olvastam, hogy Astarionnál volt ilyen sneak attack probléma. Ha nála van, meg kell nézni nem-e bugolt be ott valami. Én levennék róla minden cuccot és utána újra felszerelném, esetleg fegyver, páncél (light armor) kombót próbálni rajta.
"A pici lyukakhoz hogy lehet hozzáférni?" Wild shape, shapechange, transformation vagy enlage/reduce kicsi karakterekre: gnóm, dwarf, halfling, bár a nagyon kicsi lyukakba szerintem csak a druida alakváltása jó. Főleg úgy, hogy az enlarge/reduce spell is csak 3. szinttől érhető el.
Meg 1 kérdés A pici lyukakhoz hogy lehet hozzáférni? Mármint a nagyon picikhez, ahol gnómként sem lehet beférni.
Jaj, köszi, na erre nem gondoltam
Lepj meg egy szintet :) 4-8-12-16 es 19. szinten tudsz csak novelni Ability pontot. (harcos class kap meg ket koztes szinten is 1-1 pontot valamikor 6 es 14-nel) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.08.12. 00:05:54
Nekem az lenne a kérdésem, hogy magasból, rejtőzködve miért nem tudom használni az orgyilkos lövést? Azt írja előnyben kell lennem az ellenféllel szemben. Ettől nem tudom hogy tudok nagyobb előnyre szert tenni...
gondoltam kipróbálom, de arra egyelőre nem jöttem rá, h lehet fejlődni, legalábbis az erő, ügyesség stb. pontokra nem tudok rakni. Azt, h lehet? (fejlődök, meg kapok plusz tulajdonságokat, de 3 szinten még semmi pontot nem tudtam rakni)
Nem vagyok a banyánál (gnollokat ütök), de próbáld meg a gust of wind-et: "Summon a strong wind that clears all clouds and pushes creautes back 5m, forcing them Off Balance." Esetleg thunder spelleket vagy valami olyan spellt, ami megváltoztathatja a köd jellegét.
gonosz banyánál, lementem a kandalló mögötti lépcsön, kinyírtam a három vagy négy szolgáját a barlang elején. A kérdésem a következö: ezeket a zöld spórafelhöket hogy tudom eltüntetni? Próbáltam felrobbantani öket, de nem tüntek el, viszont ha beléjük megyek, akkor meg felrobbannak és velük együtt a karaktereim is. :) 4-es szinten vagyok.
88 ev karaktergeneralasra, szinte semmiseg :)
Én úgy láttam, hogy csak a táborban lehet. Esetleg modot nézzél, hátha csináltak már hozzá.
A csapattagokat csak a táborban lehet cserélni? Elég idegesítő sokadszorra a "menj a táborba, küldd el azt, aki nem kell, vedd fel azt, aki kell" dolog. Két kattintással el lehetne intézni, főleg, hogy elég sokszor kell cserélgetni őket.
Ezen besirtam :D
A BG2-ben eleve 7-8 szint környékén kezdesz, pontosan már nem emlékszem.
Lehet, de az már iszonyat durva. Gyakorlatilag nincs is jegyzett hero a lore-ban ekkora szinttel. Elminster, aki a legerősebb mágus ebben a világban pl. 26. szintű magic user (Ez nem 5. edition infó, még az én régi Forgotten Realms boxed setem alapján van az infó, de a nagyságrend ugyanaz)
A 12+-os csapatra a videójátékokban azért volt példa. Az elődben (BG2) is nagyobb volt a max szint és akkor még ott van az NWN1-2, IWD1-2. Ha ezekben meg tudták oldani, akkor a BG3-ban is meg lehetett volna. Ez azonban nem von el semmit a játék élvezetéből szerintem. Nekem bőven jó a lvl12, ha jó a rendszer és itt nagyon jó a rendszer. Valószínűleg az lesz, mint a Solasta esetében. A DLC-k hozzák maguk után az új történetet és a max szint emelését.
A HUD méretét tényleg nem lehet növelni, vagy csak én vagyok vak és nem találom a menüben? A párbeszédek méretét tudom növelni, de pl. a skillek és egyéb dolgok leírása magasabb felbontáson tv-n, 2-3 méterről gyakorlatilag olvashatatlan és elég gáz állandóan oda futkosni.
Egy 12+-os csapat azért már igencsak brutális, nemigen mászkálnak ilyenek minden sarkon Forgotten Realms-ben sem. Ha jól emlékszem, Drizzt-ék csapata volt kb. ilyen szintű - lehet, hogy 15 körül, ők pedig az egész világ talán legikonikusabb hősei, és mindent levágtak, ami az útjukba került (kivéve BG2-ben az én csapatomat, hehe).
Azt ugye vágod, hogy ez egy D&D 5-e játék. A szabályrendszere pici változtatásokkal ugyan, de kötött. Ha már mindenáron hasonlítgatni akarod, akkor ezt inkább más D&D játékokkal tedd, teljesen más szabályrendszerekkel felesleges ezt összevetni. Olyan ez, mintha az almát hasonlítanád a körtéhez, mindkettő gyümölcs, de mégsem ugyan az.
Jó de akkor a csatáknak mi értelme lenne, már az 5-ös szint jön mégcsak az első részben pöcsölök csak. Nem azért nyírbálunk elleneket, hogy aztán csak kötelező azt kész. Ott a disphiles liberation is, ott megoldották a szintet. Az is olyan hosszú játék, hogy hihetetlen 57-esen járok, márcsak a hősök vannak a seregben hogy kihívás legyen benne. Azt láttam 85-ös enemy-t is, tehát sehol nem vagyok még. 125 óra van benne. 250 lesz a vége XDXDXD
Ha jól van balanszolva a játék, akkor nem gond, hogy csak lvl 12 a limit. A Solasta is DLC-kel emelte a limitet. Itt is valami ilyesmi várható. Persze moddal megoldható ez is, de az miért jó?
Amugy Sven nyilatkozott ez ügyben: "Vincke said that he would find it "very hard" to make an adventure that takes players from level 12 to level 20, because in D&D, those levels start awarding players with godlike powers. ...."[Level 12-20] adventures require a different way of doing things, in terms of antagonists you're going to have to deal with, which require a lot of development to do them properly," Vincke said. "Which would make this much more than an expansion in terms of development effort. A lot of D&D adventures are sub-level 12 for precisely that reason. So it sounds like neat, easy expansion material until you start thinking about it and it's not as easy as one would imagine."
Személy szerint nem hinném, hogy lvl12-20 között félisteni szintű erőre tesznek szert a karakterek, arra ott van az Epic szint. Az inkább elképzelhető számomra, hogy a több spell és képesség bonyolította volna a játékot és hosszabbította volna a fejlesztési időt. Persze lehet tévedek. Utoljára szerkesztette: fluency, 2023.08.10. 18:43:11
ja, azt sajnálom én is, azt mondták arra hogy azért, mert utána már túl erős képességek, varázslatok vannak... Mondjuk hátha lesz egy dlc vagy ilyesmi amiben majd lehet tovább nyomulni.
Szinte biztos, hogy benne van. De nem tudom, nekem ez nem tartott sokáig. Ha fejben eldöntötted, hogy mi akarsz lenni, akkor nincs olyan sok agyalási idő vagy választás. Csak a faj/kaszt kombót kell kitalálni. Régi BG-kben ugye dobni kellett a főjellemzők értékeit, ott órákat elvoltam a re-rollal :)
Nem baj :) Ez a vegigjatszas olyan lesz, hogy ha almomban a csapat lelep vagy kikotoz egy fahoz es ott hagy megrohadni, akkor igy jartam. Eldontottem, hogy most kivetelesen nem gondolkodok elore es "jajj, mi lesz akkor, ha elutasitom vagy azt csinalom, hogy...", hanem zsigerbol valaszolok/dontok, aztan lesz ami lesz.
Mivel biztos, hogy nagyon sokszor fogom elovenni a kovetkezo evekben, igy majd raerek gondolkodni a kovetkezo jateknal, itt most elore a kaosz utjan :)
Act3-ban vagyok a fél-drow rangeremmel (Gloom Stalker). Ami, amugy nem lett túl acélos kaszt, de egyelőre nem módosítom vagy rerollolom. A sztori nagyon jó (nagyon nagyon szerteágazó), volt jó pár epic pillanat és boss harc (+ egy achievmentes ending is :D). Rengeteg döntést kell meghozni, ugyhogy tényleg nem nagyon lehet két egyforma végigjátszást csinálni. Elég csak ezekre gondolni (act 2 befejezéséig ne olvasd el szerintem):
- Használod-e az illithid erőket vagy sem? - Bizol-e az Emperorban vagy Orpheust akarod kiszabaditani? - Evolválodsz fél-illithiddé? - Mi lesz a következménye ezeknek? - Kilehet-e szedni a tadpolet egyáltalán vagy valójában ennyi volt? - A ghit Necrotic Queennel jó-e baszakodni vagy sem? :D - És akkor Raphael is “üzletelni” akar (egyik legjobb voice acting), ami megint kérdéses - Meg még sok kérdés… :)
Egyelőre neten se kerestem rá endingekre, mert nem akarom ellőni.
Ha meg akarod tartani azert kenytelen leszel odafigyelni neha, nem ertem, ez olyan tipikus Larian fele marhasag, a DOS2 ben is megvolt, egy ponton hirtelen NAGYON ugyelni kelett mit is valaszolsz, mert hipp hopp "your companion left the party permanently" es halistennek itt is lesz. Nem tudom, en ezt nagyon eroltetettnek erzem (ugyanugy mint a kockadobast a quicksave-quickload elleneben... de ezt mar lefutottuk az early acces idejen), forditok LARIANBOL : a donteseidnek SULYA kell legyen, kell a KIHIVAS a jatekba, forditok SUNRIDERBOL: modernkori balfasz jatekfejlesztok...
Verszivo baratunkat ott hagytam az uton es meg orulhet, hogy nem beleztem ki ott a helyszinen. Aztan megint osszefutottam vele, de akkor mar elkuldtem a taborba, egye ott a fene.
Az pici hianyerzet, hogy egybol van, a zuhanas utan par seccel mar aktiv es nem ugy kell megszerezni, kierdemelni, elfoglalni, "ellopni", barmi/akarmi. Picit furcsa volt, hogy egy kattintas es hopp, a taborban vagyok, majd egy kattintas es vissza az utra, ahol jartam.
Nem szukseges semmilyen elozetes ismeret. Ha ismered a korabbi BG-ket es IWD-t, akkor az ad nemi extra nosztalgikus pillanatot par szituacioban es talalkozasnal, de ennyi, nem tobb.
Ja hát, én is hagytam a fenébe a paladint és egy drow sorcerer lett a végén a karakterem. Csak már gondolkodom a második végigjátszáson és nem látom, hogy tudna a paladinom ezekkel együttműködni. Nem spoilerkedek, de ahonnan indulunk a játék elején, az akkori tudata szerint egy asztali játéknál a LG paladin soha nem lenne egy partiban egy Shar papnővel pl. Kizárt, nincs az a kényszerhelyzet.Vagy egy félvámpírral. De egy githyankival se nagyon. Ezzel kb ki is zártuk a teljes kezdőcsapatot az act 1-ben.
Mennyire kell a 3. részhez ismerni az első kettőt amúgy?
En egy szemetlada, onzo es csak a penzt (es elvezeteket) hajkuraszo seftes bardot inditottam, aki lesz*rja az emberek problemait es siman otthagy barkit a bajaval, ha csak nem eri meg neki (ertsd, penz vagy "egyeb") :D
Puffog is eddig mindenki, kivancsian varom, ki meddig birja majd. A kovetkezo majd egy alaposan mindent korbejaro es megfigyelo, no meg kedvesebb karakter lesz, de most ez egy ilyen sz.rhazi.
Igy viszont a tarsak sem idegesitenek annyira, siman megvonom a vallam es csokolom, oldd meg es/vagy hagyj beken :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.08.09. 13:20:25
Nem nagy wasziszdasz, de hatha erdekes valakinek, hogy meg bo egy hetig twitchen dropkent behuzhato egy lila ruha (Twitch Camp Clothing Set, 4 darabos) aug. 3. 17:00 es aug. 17. 1800 kozott.
2 oraig kell, hogy fusson egy dropot aktivalt stream a hatterben (nezni is lehet persze).
Nekem pont az a bajom velük, hogy mindegyik olyan "eredeti" vagy méginkább Eredethy. Mint amikor 12 éves edgy kissrác először csinál DnD karaktert is nagyon szeretne egyedi lenni. Nem fogok spoilerkedni, de tényleg a 10 companionból úgy 8-nak van valami Sötét Titok a múltjában vagy Nem Az, Aminek Mondja Magát stb. Jó az ilyen csapattárs is érdekességképpen, de ha mindenki különleges, akkor a nap végén senki sem az. Szerintem. Kontrasztosabb lett volna, ha két edgy karakter mellé van három másik, akiknél nincs nagy csavar meg meglepetés, hanem tényleg azok, akiknek mutatják magukat.
Nekem is ez az egy problémám eddig a játékkal. Az eddigi összes "fellelt" companion tag egyike sem kifejezetten szimpatikus. Nekem meg talán pont az a nyegle f@sz vámpír jön be a legjobban. XD. Shadowheart, Wyll, meg Gale untatnak, nekem borzasztóan sablonosak, Lae'zel-t meg már párszor majdnem kinyírtam hogy ne pörögjön már mint valami "agresszív kismalac" pedig az én karakterem se egy angyal hogy finoman fogalmazzak, de ő meg túlpörög mindent...
Karlach még egyenlőre bejön, de nincs nálam annyi ideje hogy nyilatkozzak róla, de remélem a maradék a folytatásban jobb arc lesz ezeknél, mert most Astarion-on kívül csak azért viszem bármelyiket hogy meglegyen a csapat. Még eddig azt gondoltam inkább a történet miatt velük megyek de ha ennyire unalmasak lesznek továbbra is, viszem inkább a hirelings-eket..
Engem meg az orkok nagy háborújával fingattak ki majd 7 órára. Kegyetlen volt az a csata. Már feladtam volna az egészet mikor csodák csodájára az égiek megkegyelmeztek hogy a hős lent maradt, és így ki is tudtam nyírni azt a bazi sok ellent. Viszont pont mikor a végén egy ork maradt fent a kürtnél akkor lecsapta a csávót akit nem kellett volna. Mennyire van hatással ez hogy meghalt?
A hillelés mért csak korlátozottan lehet használni?,ha így marad a végéig az kegyetlen lesz.
Már a bemutatása óta nem szimpatikus a karakter, vámpír vagy sem. Az meg, hogy ő lenne a leghasznosabb companion, az nézőpont, csapatösszeállítás és/vagy szimpátia kérdése. Ha van olyan karaktered, akinek van Sleight of Hand, akkor a csávó simán kihagyható szerintem. Aki kíváncsi a történetére, annak viszont jó szórakozást hozzá.
Elég nagy hiba volt, ha egyébként nincs rogue a csapatban (bár lehet, hogy azt is lehet toborozni, nemtom). Vámpír, vagy sem, az egyik leghasznosabb companion
Én Astariont leszúrtam, mint a xart. Engem ne harapdáljon egy vámpír. :)
Ha paladinként nem vagy elégedett velük, vegyél magad mellé hirelingeket ideiglenesen. Én Lae'zellel és Shadowhearttal elvagyok. Monkként nem zavar annyira a jellemük. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2023.08.08. 15:32:31