Semmit nem kéne fellapozni, ez egy DOS 3 amit elneveztek BG 3-nak. Annyi köze van hozzá kb, mint a Witcher 3-nak a Skyrimhez. Utoljára szerkesztette: Ainz, 2020.02.27. 15:46:00
1. A FR világának mi köze a fej formákhoz? Ott máshogy néz ki egy ember...? 2. A többi nem ember fajnál is kérlek fejtsd már ki, hogy ez miért is nem FR világa...? Hogy kéne kinéznie pl. egy orknak vagy más lénynek..? 3. Játszottam már FR-es RPG-vel, ergo eléggé pislogtam értelmetlen kommenteden.
Mik ezek a ronda fejek? 90%-nak köze nincs a Forgotten Realmshoz.. Jézus...
Őszintén szólva nekem jobban tetszik a DOS. Ha pause és run alapú a játék, akkor agyfaszt kapok majd attól tartok a BG-től. Mert nem látod, hogy akkor ki milyen sorrendben, és mikor támad, mennyit mehet, stb.
Mert lényegében a DOS is olyan, csak a program körökre osztja neked, hogy érthetőbb legyen.
Konkrétan nekem a DOS olyan RPG-nek tűnik, ahol összeszedték minden RPG fan kívánságát és nagyon sikeresen egybegyúrták. Nincs quest marker, teljes szabadság, nincs hozzád szintezett ellenfél (bár azért a szörny LVL hatása sajnos itt is megvan, mint Witcher III-ban, ami szerintem hiba) és magas nehézségi szinten nem megbocsátó, ha pazarolod a skill pontokat. Ja, és konkrétan az első RPG, ahol van értelme a craftingnak. Eddig máshol pénzgyár volt csak csak színesítő elem. Játékmechanikailag nemvolt haszna. Itt van.
Ez is körökre osztott lesz úgy tűnik. :/ DOS-ban is vontatott és unalmas volt. Remélem azért építenek be realtime+pause opciót is, mint az eredeti BG-kbe. És akkor mindenki megtalálja a neki valót.
Fú, akkor ez lehet DOS féle nézet, amit végre le lehet hozni ennyire? A DOS első részét tolom. Decembering az sem tudtam mi az. Azóta örülök, hogy a 3. részt a Larian csinálja. Már csak az első kettőt kéne kitolni...
Akarom,akarom anyaaaaaa
Egy pici szivárgás már volt, de a java még csak most jön. ITT a teljes galéria.
Hát, nem sokat tudtunk meg, de Vincke "when it's done" kijelentéséből arra következtetek, hogy 19Q4 tuti nem. Jövőre sanszos, bár a jövő év elég sűrű lesz az új konzolokkal, CP2070-el meg mindennel.
2025-ig tuti nem, a GOG pl coming soonnal varja. 19Q4 vagy 2020, tippre.
Miért ne? Lehet, hogy 2 év volt a pre-production és csak most kezdik el a fejlesztést. Az is lehet, hogy még nem akarnak bemutatni semmit. Fogalmunk sincs egyelőre.
Ha csak most kezdték volna akkor nagy kuss lenne nem bejelentés. Brian Fargo már tavaly októberben elkotyogta, hogy valaki már készítik. Szóval már dolgoznak rajta egy ideje.
Olyat meg nem csinálunk, hogy elsőre megmutatunk mindent. Mindennek meg van az ideje de biztosan nem kell 2025-ig várni. Utoljára szerkesztette: CrashBoostZoom, 2019.06.08. 18:19:19
Az elso DOS-al jatszottam eleget es azert azon elegge erzodott imho h Kickstarter project-kent kezdte, engem a sztori is hidegen hagyott (elcsepelt, sokszor latott vmi) es a harcok is eleg gyorsan repetativva valtak. Ideig el voltam vele de pont elotte toltam ujra a BG1et es azzal szemben gyorsan elverzett. A kettobol csak stream-et neztem (igaz legalabb sokat) es amit lattam az alapjan kelloen tovabbgondolt, erdekes lett. A sztorit direkt igyekeztem nem teljesen kovetni/erteni igy arrol sok infom nincs, de maga a gameplay ezerszer jobbnak tunt az elsohoz kepest.
ha van egy kis eszük, akkor lehet majd választani a klasszikus BG rendszer és a sok DOS-rajongó által elvárt körökre osztott között
visszatérő karakterek témában... a Wizards ahogy az íróktól (pl. R.A. Salvatore) úgy a játék készítőitől is minden bizonnyal elvárja, hogy igazodjon Faerun "hivatalos" idejéhez.. a BG történései 1368 -ban voltak.. az 5. kiadás meg már 1491 környékén jár.. szóval eltelt vagy 120 év...
szóval ki aki esetleg feltűnhet ? - bárki, aki hosszabb életű faj tagja : Elf, Törpe, Gnóm simán.. a Félszerzet az elvileg 150 évig él, a Fél-Elf tán 180-ig is.. találkozhatunk velük is, de minden bizonnyal öregek már.. - Emberek közül a varázslók általában megoldják, hogy tovább éljenek, nagyon magas szintű Monk és Druid is elvileg kortalanná válhat, Pap / Paladin isteni kiválasztottként élhet sokáig.. - Elvileg Minsc-et és Boo-t valami varázslat feltámasztotta, és a Neverwinter MMO-ban is szerepelnek, sokak kedvencei is voltak, nagy eséllyel feltűnnek itt is..
Más kérdés, hogy ennyi idő elteltével egyik régi Companion sem alacsony szintű, hogy csatlakozzon a csapatba, de NPC-ként biztos lesz pár ismerős..
és a régi "főszereplő" ? regényben a BG főhőse "Abdel Adrian" névre hallgatott, s nem lett istenség, halandóként élt tovább (már amennyire egy 136 éves embert halandónak lehet tekinteni)... FR Wiki szerint 1479-ben (egy másik helyen 1482-t ír) megtámadta egy másik Bhaalspawn.. ők ketten voltak elvileg az utolsók, nem tudni, hogy ki nyerte a Hegylakós játékot, de átalakult és vérengzést rendezett Baldur Kapujában, míg végül kalandozók lenyomták..
szóval vele valszeg már nem találkozunk, bár a pusztítás nyomai még lehet láthatóak lesznek
ebből adódóan Imoen még jó kérdés, elvileg ő is Bhaalspawn volt, szóval vagy előbb meg kellett, hogy haljon, vagy valami úton-módon megszűnt annak lenni (lehet a játékban is volt rá lehetőség, már annyira nem emlékszem rá :\ )
btw halálával Bhaal "újra egyesült" lelke kiszabadult és visszaszerezve Cyric-től a gyilkosság domain-t elfoglalta régi helyét a faeruni istenek pantheonjában
En (meg szinte mindenki, a jatekosoktol kezdve a szakirokig) nagyon ajanlom, mind a ket reszt.
Es ez az az alap, amire szerintem egy Baldur's Gate uj resznel lehet epitkezni. Mert nem a DOS 1-2 talalta fel a spanyol viaszt, hiszen minden rendszer amit ott felhasznaltak, az jelen van mar a dnd ota, ezt hasznalta valamilyen formaban az osszes korabbi TSR/SSI jatek, ok csak meg tovabb vittek es latvanyosabba tettek a BG/IWD/NWN/stb. altal mar elkezdett folyamatot. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.06.07. 10:32:25
Turn based harc, eroforras alapu skillekkel es varazslatokkal, interkativ es hasznalhato kornyezettel, kombinalhato varazslatokkal (pl egyik karaktered nyom egy "eso" aoe varazslatot (vagy hozzavag egy vizes hordot :D) az ellenfelek fele, majd a masik az immaron vizes foldbe belenyom egy "villam" jellegut, es kesz is az elektrosokk), es sok gondolkodassal, mert a friendly firetol kezdve a varosorokig csalogatott ellenfelekig van itt minden. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.06.07. 09:57:27
Nem rossz, de azért túlhypeolt szerintem a DOS. Főleg a harcrendszere lett gyenge, a többi része rendben van kb, a 2 állitólag jobb, de arra már be se ruháztam az 1 miatt (egyszer talán ráveszem magam azért). Az 1-hez viszont van magyarítás is egyébként.
A jelenlegi, 2019-ben aktiv studiok kozul - akik ebben a stilusban (is) utaznak - csak is a Larianban bizok egyedul, hogy olyan hatasu lesz szamomra a BG3, mint anno az 1-2. A tobbi stuido vagy elkurvult, vagy kiegett, vagy felvasaroltak es bologatojanosok lettek, vagy olyan projekteket csinaltak mostansag, hogy meh... A DOS 1-2 viszont az utobbi evek messze legjobb szerepjateka volt - szamomra -, igy en amikor meglattam par napja a lenti promo kepet es a html kodba agyazott BG utalast, nagyon megorultem.
De, hogy aztan mi lesz, csak a jo eg tudja. Mindenesetre a remeny hal meg utoljara. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.06.07. 08:17:38
De az ugye meg van, hogy most kezdték a fejlesztés. Szóval 2025 -be visszatérünk.
Álmodni valamit egy dolog. Elnézve mivé vált a Bio. Nem ülünk fel semminek. Majd a gameplay már értékelhető lesz. Ez csak egy látványosnak alig nevezhető intro video. Ami nem gond. Sokat láttunk már.
Én annyira nem aggódom, hogy a régit folyatatják. Ez már valami más lesz. Mondjuk a Larian jó stúdió, kíváncsi leszek mit hoznak össze. A trailerbe tetszik az a koponykéz, aminek csápjai vannak. :)
Vagy csak megálmodták még anno.. Hát egyre kiváncsibb leszek.Bár ezt a nagy címet szerintem nem fogják elcseszni!!
2005 végén volt a pc guruba,hogy eredetileg már 2002 óta fejlesztés alatt állt.
Annyira régen volt hogy nem is igazán emlékszem már rá.Azt tudom hogy rongyosra pörgettem a(ha jól emlékszem) 3 CD-s BG2 lemezeket! Hát nem most volt:).. De várom és kell az új rész
Meglátjuk, ha több infó lesz róla meg gameplay. Hiába imádom nagyon az 1-2t, az le van jól zárva. Annyira nem kapott el a hype... De várjuk az infókat persze :)
Szerintem ez fogják alapul venni. Utoljára szerkesztette: CrashBoostZoom, 2019.05.31. 08:22:46
Lesznek nyilván hivatkozások, visszatérő karakterek stb. De ugye a bhaalspawnt nem nagyon lehet már a Throne of Bhaal történései után visszahozni főszereplőként, szóval karakter import nem lesz szerintem.
Tudom.. épp azért nem gondolom, hogy nagyon távol fogunk kerülni tőle.. Én azt sem zárom ki, hogy folytatják azt a sztorit, még ha le is lett zárva, akkor is simán nyithatnak egy új fejezetet.
Baldur's Gate egy város a Forgotten Realms világában. Kizárt, hogy ne ott játszódjon. Inkább csak az előző rész (egyébként is teljesen lezárt, kerek) történetéhez nem lesz sok köze. Nyilván új történetet nyitnak, miután a Bhaalspawn történetszála végetért.
Ha nem Forgotten Realms etc, akkor inkább ne is csinálják meg.. De nem hiszem, hogy annyira ostobák legyenek, hogy elrontsák. Utoljára szerkesztette: Ainz, 2019.05.30. 22:43:09
Ma bejelentették, hogy eltolták a kiadást novemberre. :( Az ok, hogy még mindig csiszolni akarnak rajta. Az elõrendelõknek készítenek még majd extra valamit is (gondolom tartalmat).
A baldursgate.com váratlanul egy rejtélyes tízerkép jelent meg, OMG mit jelenthet ez?! A GameBanshee annyit már kiderített, hogy a képet a Beamdog nevû cég tette fel, amelyet egy egykori BioWare dizájner Trent Oster alapított. A cég az utóbbi idõben különbözõ portolásokat csinált, úgyhogy lehetséges hogy ezúttal is valami portra kell csak számítani, még ne spannoljuk fel túlságosan magunkat. :)
A Baldur's Gate harmadik része nagy valószínûséggel nem a BioWare égisze alatt fog elkészülni. Ezért a Dragon Age: Origins-t szánják annak.
Ezt Greg Zeschuk, a BioWare és a EA vezetõségébe tartozó szakember mondta egy interjúban, amiben elárulta; nagyon sajnálják, hogy nem õk készíthetik a legendás Baldur's Gate harmadik részét, éppen ezért a Dragon Age: Origins-t tekintik annak szellemi örökösének.
A cikk a hirdetés után folytatódik
Mivel az elhúzódó jogi acsarkodás eredményeképp az összes Dungeons & Dragons jog, beleértve a Baldur's Gate kiadásának a jogát is az Interplay-tõl az Atarihoz vándorolt, ezért ekkora „távolságból" képtelenség lenne az eredeti Baldur's Gate III-mat fejleszteni. Arra a kérdésre, hogy ha lehetõséget kapnának a fejlesztésre, élnének-e vele, a válasz egy „talán" volt. Zeschuk elmondása szerint kicsit fusztráló, hogy azokat a karaktereket és azt a történetet, amit hosszú évek alatt gondosan megalkottunk, most elvették tõlünk. Bár amit õk el akartak mesélni a történetben, azt a Baldur's Gate II : Throne of Bhaal-al megtették. Õk itt befejezettnek érzik munkájukat, és nagyon nem is bánkódnak miatta.
Add át ezt az Atarinak!
Hogy miért is történik ez: tavaly decemberben Phil Harrison az Infogrames elnöke annak az eszményének adott hangot, hogy az Atari tervezi a Baldur's Gate, Dungeons & Dragons és a Neverwinter Nights játékok (korábban mind BioWare címek) feltámasztását, de nem a következõ 12 hónapban. Hát ezért.
Készül a Baldur's Gate harmadik része? Platform: PC, PS3, X360 Típus: Pletyka
A Black Isle Studios anno elszerette volna készíteni RPG-jének harmadik fejezetét, de a csapat feloszlásával a projektnek is lõttek - talán most újra van remény...
A megmaradt srácok által alapított Obsidian Entertainment nem kisebb nevek folytatásait hozta tetõ alá, mint a Neverwinter Nights vagy a Star Wars: Knights of the Old Republic, a mostani pletykák szerint pedig a Baldur's Gate harmadik részét is õk készítik el. A kiadó Atari nem kívánta kommentálni a híreket, azt viszont megerõsítette, hogy a cím jogait még mindig õk birtokolják - remélhetõleg valóban kezdenek velük valamit, rájuk férne.