Őszintén szólva nekem jobban tetszik a DOS. Ha pause és run alapú a játék, akkor agyfaszt kapok majd attól tartok a BG-től. Mert nem látod, hogy akkor ki milyen sorrendben, és mikor támad, mennyit mehet, stb.
Mert lényegében a DOS is olyan, csak a program körökre osztja neked, hogy érthetőbb legyen.
Konkrétan nekem a DOS olyan RPG-nek tűnik, ahol összeszedték minden RPG fan kívánságát és nagyon sikeresen egybegyúrták. Nincs quest marker, teljes szabadság, nincs hozzád szintezett ellenfél (bár azért a szörny LVL hatása sajnos itt is megvan, mint Witcher III-ban, ami szerintem hiba) és magas nehézségi szinten nem megbocsátó, ha pazarolod a skill pontokat. Ja, és konkrétan az első RPG, ahol van értelme a craftingnak. Eddig máshol pénzgyár volt csak csak színesítő elem. Játékmechanikailag nemvolt haszna. Itt van.