"Az Irrational Games egy hónappal eltolta a remeknek ígérkezõ, Xbox 360-as és PC-s FPS-ük, a BioShock megjelenési dátumát. Az új idõpont augusztus 21-e - ekkor vethetjük bele magunkat a furcsa organizmusok által megtámadott titkos vízalatti bázis történetébe, melybe hõsünk egy szerencsétlen baleset végett kerül bele. Feladatunk természetesen a túlélés lesz, melyet genetikailag módosult szörnyek, és egy utópisztikus környezeten élõsködõ, túlburjánzott növényhalom igyekszik megnehezíteni - csodaszép grafikai megjelenítés mellett."
Will there be more diversity among the splicers? The screenshots so far have focused on a select few. Will they be more varied in their appearance?
We have 9 base models in the game with not only multiple skin variations but tons of mix and match attachments like hats, glasses and other cool stuff. On top of that, all of our splicers can have any power. To sum up, 9 models with all these different accessories to make them unique that can have any power equals a vast amount of unique and memorable enemy encounters.
"Online része annyi lesz a játéknak, hogy új tartalmat lehet majd letölteni." ezalatt azt értik hogy kiegészitéseket lehet majd leszedni amivel tolhatjuk még... vagy hogy megváltozik a történet igy ujabb végigjátszásra ad okot?
" Demót nem terveznek..." hát meg anyjukat... én demo alapján döntöttem volna el hogy letöltöm-e a full-t (már ha egyáltalán elmegy a gépemen XDD)
A 2KGames kiadó és az Irrational Games elmondták, hogy nem lesz multiplayer, mert az izgalmas történetben egyetlen fõhõs lép be a tengeralatti bázisra és ezt a szálat akarják eladni. A multi megsemmisítette volna a sztorit. Online része annyi lesz a játéknak, hogy új tartalmat lehet majd letölteni. Demót nem terveznek, mert inkább a fejlesztésre összpontosítanak. Az X360 és a PC verzió tartalma megegyzik, továbbá nincs tervbe véve gyûjtõi változat sem.
Hardwired
PC-s verzió, azért a jelentõs különbség a minõségben (elég csak megnézni a falon lévõ textúrákat)
BioShock dátum [2007. január 05. @ 09:43 - Chesario]
A 2K Games végre megerõsítette a pletykákat, ami a BioShock játékot érintették.
Az óceán fenekére épített, elfeledett városban játszódó BioShock fél év múlva várhatóan végre megjelenik. Az Unreal Engine 3-mal hajtott FPS 2007 júniusában érkezik majd meg PC-re és Xbox 360-ra egyaránt.
"UE3-as lesz ezt nem is tudtam!?" Elöször arról volt szó UE2-es, aztán arról, hogy UE2 motor átdolgozva, késöbb UE2.5-rõl is hallottam, de most már UE3, viszont ezt is picit átdolgozták ...
A gépigényrõl passz, de gondolom PixelShader 3.0-ás erõs kártya nem árt az X360-on prezentált GFX eléréséhez. Legalább.
Guruban azt írták május/június HA nem halasztják. Nem sikerült kiderítenem honnan vették ezt a dátumot, azt meg én remélem nem késik ... Gametrailers-es Trailert láttátok már? Elég hangulatos.
When neither of those weapons slowed the big daddy down, it was time to run. In fact, it was time to teleport. The main character teleported around a nearby corner, and the big daddy lost track of him. ....
To illustrate this point, the main character used a special hacking skill to reprogram the sentry drones. Once the drones were reprogrammed, they followed the main character and attacked any threatening creatures in the vicinity.
Yes, yes, yes !!!!
Véleményt e kevés info alapján nemtudok sokat mondani.
Egyenlõre csak annyit hogy szép és nagyonvárom! Kérem kapcsolja ki..
Igaz, de elég erõs vas kell majd hozzá, és nem vagyok benne biztos, hogy ilyen fain shader effektek lesznek a PC verzióban is. Na nem mint ha a GFX lenne ami miatt várom ezt a játékot ;)
amit beadott magának egy DNS kivonat lehetett, szóval nem valószínû, h hallucinált.
egész 1xrûen 2 "vadállat" volt a teremben.
'Bioshock' Exclusively On Xbox 360 and PC
Contrary to earlier possible PS3 predictions, 2K Games today announced that Irrational Games' FPS BioShock will be released exclusively on Xbox 360 and PC.
Most vagy tényleg jöttek a bogarak, vagy a fazon hallucinálta a bogarakat és azt is, hogy a Big Daddy leesik, utóbbi esetben lehet, hogy aki mögötte állt az nem is másik Big Daddy volt?
bár nem ingame de durva..engem amugy csak az zavar ezekkel a nagyon hátteres ellenfelekkel hogy lehetne belõlük több variáció, de tartok tõle hogy a 'little sister' az mind uaz lesz, nem pusztán random kisgyerek(fiu/lány) még a kampós nõ az mind uaz a kampós nõ..szóval kicsit ellentmondásos hogy hû mien részletes háttéktörténet aztán találunk belõlük nyolcvan egyformát a városban. bár kitudja lehet csak a trailerekbõl nem jön le a változatosság.
Azt hiszem a "kérdés" magában foglalja a választ, elég csak elõhozni az olyan klaszzikus címeket, mint az Ico, a Shenmue és a killer7, amely trió nem csak az átlagkonzoljátékok keretén és a sztereotípiákon nyúlnak túl, hanem magán a videójáték fogalmán is.
Természetesen a hatalmas felvevõpiac és a nagy megtérülési lehetõség pont az ilyen egyedi fejlesztéseket nem serkenti hiszen a mass marketet a sorozatok és a tucatjátékok tartják el, azonban lényegesen nagyobb az esély manapság ezen a platformon olyan a sémákba nem illeszkedõ játékot találni, mint, nos, a kissé vergõdõ (de korántsem a halálán lévõ, mint azt egyesek gondolni akarják) PC-s piacon, hiszen a biztos profit mellé be lehet vállalni nullszaldós vagy veszteséges projectet is - lásd ICO, ami ugye belsõs sony divízió terméke, vagy killer7 amelyrõl már a tervezéskor tudta (bevallottan) a Capcom, hogy hatalmas bukta lesz anyagilag, vagy a Shenmue, nos, ami 450 milliós költségvetésével azért mindenképp borzalmasan rizikós vállalkozás volt - nem is jött be, ennek ellenére mégis - SZERINTEM - minden idõk talán legnagyobb mûve.
De mint tudjuk, a teljes egyediségre nincs igény, ezért is jutott oda a Looking Glass oda, ahova, az SS-el, Thief-el és a Deus Ex-el karöltve.
Tehát , a te szavaiddal élve : Nagy megtérülés , nagy piactól - consolos piac - nem kell félnünk ? Azaz mass marketozott játékban is lehetnek olyan dolgok amelyek naggyá teszik ?
Az SS szerû játékok haláláért nem a konzolok, hanem a PC warez a felelõs, minimál felvevõpiac, kis megtérülési lehetõség - az már más téma, hogy manapság pont emiatt dívanak a konzolos fejlesztések. Deus Ex 2 pedig alapból szar volt sajnos, Thief3-ról nem is beszélve.
Már ne haragudj , de én nem szánalmas konzolos ellenes kirohanást irtam hanem tényszerû dolgokat . Mióta konzolos vásárlószférát is megcéloztak a játékfejlesztõk azóta nemigazán vannak system shock kaliberû játékok. Obliviontól is egy picit többet vártam . Mondom ezt úgy , hogy kb. XT kora óta (80 as évek) játszom. Láttam már jóóó koncepicókat tönkretéve konzolos marketing pozicionálás miatt (lásd DEUS EX 2) , persze az , hogy XBOX-ra fejlesztik elsõdlegesen nem jelenti azt hogy rosz lesz , csakhát ugyebár máris ott van a kompromisszum kérdése . Mennyire lesz ez MASS market vagy HC gamer pozicionálásu ?
Azért az jelenthet valamit hogy az elõzetes nem PC-rõl, hanem konzolról futott. Nem beszélve arról, hogy legutóbbi interjúban pont arról volt szó, hogy ad1. elõrébb tart a 360-as fejlesztes ad2. teljesen egyedileg szabott irányitási metódust találtak ki amivel nem az egeret akarják kiváltani, hanem rendesen konzolosra szabni.
Tény hogy vannak a konzol átiratoknak rájuk jellemzõ bugyutaságok, kezelési malõrök, de ez ha jól sejtem nem átirat, hanem párhuzamos fejlesztés. Meg hát mégis csak az Irrational fejleszti... :)
Konzol-ellenes szánalmas hozzáállást köszönjük, nem kérünk ide. Térjünk vissza a témához - még idén lesz legalább egy ilyen drabális (publikus ) bemutató, ez ugyanis négy hónappal ezelõtti volt: E3-on mutatták be zárt ajtók mögött.
pl. hogy mig a kalandok indexelese jobb lett mint a morrowindben addig pl. a spelleket mire elerted a menukben leoszultel (pl. hianyzik a jobb gomb ... ) en is csak modokkal ertem el a kivant allapotot . De a consolos feeling megmaradt (apuci kisfia is tudjon vele lenyeket apritani ...)