btw továbbra is vevő lennék egy racingfor.me meghívóra.
még 3 nap a versenyig, de már csinálja a műsort :D
Ismét egy autóra fogyatkozik a Zengő Motorsport, a magyar csapat Argentínában csak Nagy Dani Hondáját állítja csatasorba, miután Ficza Feri nemrég sikeres vakbélműtéten esett át.
“Szerencsére rutinműtét volt, de nagyon fájt a beavatkozás. Még most is fáj, de a doktor úrnak volt egy kérése, hogy próbálja lemenni a kórház elé sétálni kicsit. Minden egyes lépés egy nagyon nagy küzdelem, de még jobban fáj, hogy nem lehet Argentínában. Nagyon szurkolók Daninak és az egész csapatnak” – mondta Ficza Feri.
“Feri elmondta, hogy már többször is fájt a hasa, de ez a legutóbbi kirívó volt, és nem akart tovább várni, elment orvoshoz. Jól is tette, mert egyből bennfogták, és nagyon izgulunk érte, reméljük, minél hamarabb felépüljön. A dolog másik fele, hogy ez egy komoly logisztikai átszervezést igényelt, hiszen ha nincs második autó, akkor nem kell bővített csapatot utaztatni” – tette hozzá Zengő Zoli. A csapatvezető még ebben a helyzetben, és a logisztikai felfordulás közepette is megőrizte humorát.
“Vagy beülök én, ez a másik opció. Megmutatom, Michalecz Róbertnek és Nagy Dánielnek, hogy hogyan kell csapatni. Meg valami López gyerek is lesz. A ruhámat viszem, sisakom van, úgyhogy csapatok egy halálközelit. A csapatom bízik bennem, a legtutibb beállítások megvannak, de egyébként sem kellenek versenymérnökök, mert azt gondolom, én vagyok az egyik legjobb versenyző” – viccelődött Zengő Zoli.
na épp ideje volt már hogy végre folytatódjon a bajnokság,francnak annyi pihenő...
Csodák nincsenek, így semmiképp nem arra kell készülni, hogy váratlanul bedobják a mély vízbe a német elitszéria magyarországi futamán, arra viszont nagyobb összegben merünk fogadni, hogy Norbit láthatják majd a helyszíni nézők DTM-es Mercedes volánja mögött.
Tassi 3. lett a Szocsiban rendezett TCR forduló 2. futamán. Ügyesen ment, sajnos egyet hibázott és meg tudta előzni egy ember de utána már megőrizte a pozícióját Morbidellivel szemben 5-6 körön át
Olyan elviselhetetlen unalmas volt ez a két futam, mint a meleg. Szerencsére volt előtte 3 elképesztő izgalmas előzés és csata daráló MotoGP, így az 1 hétre eltelített annyira finom volt.
szép volt a vége, jó látni a Portugálok örömét, és örülök hogy Huff nem erőltette és nem ütötte ki Norbi-t :DDD
ferinek kiesett a kereke a rajtrácsra menet... wtf.
de jó, hogy pont ilyenkor érkezik meg a vihar, el is ment a tv... sebaj, úgyse tudnak előzni.
valamikor féltáv körül volt egy olyan mondata, hogy "most kell nagyon figyelni, na meg persze az elején és a végén"... :DD
az mindenkinek hozzá lett csapva a portugál csókának is.. csak VF volt sík hülye az egészhez, hogy mi miért történik a pályán...én is ezt csináltam volna a portugál helyében végig nyomás alatt tartani Nagyot, hogy a gumijai fogyjanak el és a végén 2 körrel a vége előtt bepróbálkozzak előzéssel..hogy aztán a végén lassú defekt vagy egyből defekt volt az oka a hibának nem tudom, de ez a hülye VF még akkor is találgatta a felfüggesztést mikor mutatták a defektes kereket...arról sem volt semmi fogalma mitől nőtt a táv 2 körrel..hihetetlen, hogy valaki 30 éves riporteri múlttal még mindig így közvetít pénzért...az meg egy igazi szakértői beszólás volt tőle, hogy a portugál versenyzők előnyben vannak a helyismerettel! ja tudják jól melyik háznál lehet venni finom portói vöröset :) mert a pálya egyformán új volt mindenkinek...még szerencse, hogy angol nyelvre lehet váltani eurosporton...Nagy helyett "Nádzsi" :) Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2016.06.26. 13:55:09
a 11 körös verseny 12. körében feladta az autó.. köszi FIA, a szokásos szarkeveréssel ismét megszívattak minket.. (a sok SC miatt hozzácsaptak még két kört a versenytávhoz)
Zengő Motorsport: "Ferenc Ficza a 14.helyen fejezte be a második szabadedzést, Dani Nagy autójának a motorját a MUGEN Euro mérnökei vizsgálják, mivel valamilyen rendellenességet tapasztaltak."
a másikban csak egy téve,kanapé,meg egy ps lesz hogy Dani tudjon mit csinálni amíg Feri kint kóricál a pályán Viccet félretéve szorítok Zengőéknek jó lenne mostmár látni mindkét srácot a pályán,pontokat gyűjtögetni! Utoljára szerkesztette: bakkerman, 2016.06.24. 21:43:28
16:00 – Nyitó verseny [13k] (Eurosport 1, élő) 17:00 – Fő verseny [14k] (Eurosport 1, élő)
Tim Gabi eltudott indulni a Most-i versenyen az Octavia Cupában. 4. lett az időmérőn, 3. a Race1-en, és 1. a Race2-n. Ennek ellenére a bajnokság második helyezettje Pekar hozott rajta 3 pontot a hétvégén, de még így is 22 ponttal ő vezeti a bajnokságot. Következő verseny Slovakiaring Augusztus végén. Utoljára szerkesztette: atiwrc, 2016.06.21. 08:35:53
V8SC P2 edzésén, Hidden Valley-on az 1-23 helyezett között a különbség 0,6678mp!! 26 autó áll rajthoz. Szombat R12. 08:45 - 09:45 /42 kör Vasárnap R13. 06:00 - 07:40 /70 kör stream
zengő hogy hajtotta már ferit, felröhögtem :DDD ééés megelőzte müllert másodjára is. szerk: bennanit is. Utoljára szerkesztette: RatBaG, 2016.06.12. 13:29:11
Lopez meg majd 2 hétvégével a vége előtt már bajnok lesz,addig még úgyis jön egy pár áthajtásos még a Hondáknak,még 1-1 büntetés,a lényeg hogy a citromoknak meg a marokkói kiskirálynak minden jó legyen... Utoljára szerkesztette: bakkerman, 2016.06.12. 12:27:26
vártam én is, hogy a wtcc vagy lanti kipostolja facebookon, de sehol semmi. egyedül a honda tette ki, meg touringcartimes-on is kint van, tarkányi kapott fél percet.
és tényleg nem ugrottak ki a MAC3-ba? vagy van már büntetésről hír?
btw nem gyanús, hogy ennyire jól mentek a ladák? nem lepődnék meg, ha a hazai pálya miatt kicsit belenyúltak volna itt-ott, aztán majd utólag megbuknak vele, repülnek a pontok...
Miért támogatná? A skoda az a lizingcégek sztárja ahol céges autókat adnak lízingben nagyrészt alap felszereltséggel fehér színben. Attól hogy Octavia kupában valaki jó eredményt ér el a magyarországi Skodának nem lesz több bevétele. Így is viszik a céges igáslovakat és azért mert támogat egy kupás versenyzőt, nem fog több cég jelentkezni. Azoknak az ár/érték arány a lényeg. Leszarják hogy valami nevesincs háziversenyben villog az octavia. 1.4 td kombi nem azért van.
Sajnos rossz hírek. Nem tudunk biztatót mondani, így csak közöljük a nyilatkozatunk.
Hivatalos nyilatkozat. / Official statement.
Tim Gábor és menedzsere év eleje óta próbált megfelelő támogatói hátteret találni, hogy teljes idényt fusson a Skoda Octavia Cup bajnokságban. Sajnos, a harmadik verseny előtt (Autodrom Most) már jól látható, hogy nem jártak sikerrel. Sokáig reménykedtek abban, hogy akár a Skoda hazai forgalmazója, vagy bármely márkaképviselet meglátja a lehetőséget a magyar pilóta támogatásában. Ez nem valósult meg.
Gábor számára nincs meg az anyagi háttér, és egyetlen biztos tőkéje a tehetsége. Bízott abban, hogy teljesítménye felhívja valamely tőkeerős cég figyelmét, de be kell látni, hogy hazánkban ez sokszor nem elég.
Az Apex Racing lehetőséget adott Gábor számára, hogy versenyezzen, a pilóta és a menedzsment sokat köszönhet a csapatnak, hisz idén és az elmúlt szezonokban sok közös sikert értek el. Ezt Gábor csak a győzelmeivel tudta meghálálni.
Tim Gábor így feladni kényszerül a bajnoki szereplést, hiába vezeti a Skoda Octavia Cup-ot 25 pontos előnnyel, és hiába nyert meg az eddigi 4 futamból hármat.
ezzel meg Norbi jár szarul... Pont a hungaroringet hagyják meg, ahol jó peches volt.
Azt tudjuk mindannyian, hogy az összes gyártó próbálja kihasználni a kiskapukat. Ha ez a lemez vét a szabályok ellen, (hiszen benne van a WTCC szabályzatába, hogy a plusz súlyt az anyós ülés helyén a pilóta mellett így meg úgy kell elhelyezni) akkor tök mindegy hogy a Honda a Lada vagy a Citroen csinálta. Szóval ha bezárnak egy kiskaput kell keresni egy másikat, de azon dühöngeni, hogy a rohadékok miért zárták be nem igazán érdemes. A Honda is tovább fog lépni azt ennyi.
A Régi rendszer jobb volt. Nem szeretem a TC1-es autókat. Sokkal ember közelibb volt az "utcai" autó amire ha ránéztél kukk ugyan olyan volt mint egy kicsit tunningolt utcai autó. Ezt a vonalat kellett volna meghagyni. Olcsóvá tenni. És nem kéne egyes cégeknek az összes gyártót felvásárolni. Mert ha egy cég képviseli magát a Chevyvel, nem fogja berakni a cége másik autóját (mondjuk az Opelt) hogy győzze le a Chevyt. BTCC ben és azokban a sorozatokban TCR stb ahol annyi márka van azok zömében privát csapatok. (ilyen autót vettünk kategória) Ahol gyártók és Cégek (az előbb említett GM pl) vannak ott soha nem lesz több márka.
majd kivonulnak a picsába a japánok és akkor az FIA meg a WTCC gurui tanácskozhatnak hogy miért van már megint csak 1-2 gyártó a sorozatban. Most is hány autó van a mezőnyben? 17-18 max. Régebben Priaulxék idejében stabil 23-24 autó volt a mezőnyben ami jobb csatákat is jelentett