Azt tudjuk mindannyian, hogy az összes gyártó próbálja kihasználni a kiskapukat. Ha ez a lemez vét a szabályok ellen, (hiszen benne van a WTCC szabályzatába, hogy a plusz súlyt az anyós ülés helyén a pilóta mellett így meg úgy kell elhelyezni) akkor tök mindegy hogy a Honda a Lada vagy a Citroen csinálta. Szóval ha bezárnak egy kiskaput kell keresni egy másikat, de azon dühöngeni, hogy a rohadékok miért zárták be nem igazán érdemes. A Honda is tovább fog lépni azt ennyi.
A Régi rendszer jobb volt. Nem szeretem a TC1-es autókat. Sokkal ember közelibb volt az "utcai" autó amire ha ránéztél kukk ugyan olyan volt mint egy kicsit tunningolt utcai autó. Ezt a vonalat kellett volna meghagyni. Olcsóvá tenni. És nem kéne egyes cégeknek az összes gyártót felvásárolni. Mert ha egy cég képviseli magát a Chevyvel, nem fogja berakni a cége másik autóját (mondjuk az Opelt) hogy győzze le a Chevyt. BTCC ben és azokban a sorozatokban TCR stb ahol annyi márka van azok zömében privát csapatok. (ilyen autót vettünk kategória) Ahol gyártók és Cégek (az előbb említett GM pl) vannak ott soha nem lesz több márka.