azért ennek más okai is lehetnek... esetleg pont az, hogy felértékelõdtek a hirdetõfelületei és a régi feleknek ez már sok lehetett, persze ez csak feltételezés, de szerintem egy világbajnoki esélyest nem kell félteni...
mi magyarok jellemzõen saját magunknak reklámozzuk saját magunkat, legalábbis a mostani tévés kampányból ez jön le nekem, a csapból is ez folyik... persze nem akarok politizálni, nem idevaló, de egy magyar csapatnak, nemzeti színekben, magyar versenyzõkkel egy világbajnokságon sokkal több értelme lenne, legalábbis nekem ez a véleményem...
Az élsport itt le van szarva... nagyon nagy tisztelet és elimserés azoknak akik ebbõl a mocsárból kitudnak emelkedni a tehetségükkel, nem kis munka kell hozzá.
ne felejtsd el, hogy Talmáért is már csak akkor kezdtek el versengeni a szponzorok, amikor már versenyeket nyert... Szávayval ugyanez volt a helyzet... Sajnos a magyar befektetõk mentalitása ilyen, vagyis amíg nem érsz fel a csúcsra és nem látja 40-50 millió ember a tv-ben, hogy igenis jó vagy addig senki vagy a szemükben, más kérdés, hogy addigra már akadnak nyugati szponzorok is, meg sok egyéb más lehetõség... ráadásul, ha véletlenül mégis szponzorálná egy MOL, akkor biztos lehetsz benne, hogy egy héten belül ez közfelháborodást váltana ki a hazai sajtóban, hogy a nagy gazdasági válságban magyar cégek ilyesmire szórják el a pénzt... látom magam elõtt a címoldalakat... sajnos ez egy ilyen ország, ilyen hozzáállással...
hmm értem.Pedig Mo.-n is vannak szponzorok,például ott van Talámcsi...elég sok minden szponzorálja többek között a MOL RT. is és õk tel vannak pénzel.....és sztem lehetne egy WTCC-st is támogatni,de nagyon remélem hogy majd egyszer egy magyar is ott lehet a WTCC-ben
így van, colak horvát, (ha jól tudom), és ahogy laffite írta, Norbi ezt jól megfogalmazta, talán a markakupa.hu oldalon van fenn az interjú
sajnos itt nem igazán az eredmények és a gyorsaság a legfontosabbak... ha valaki teszemazt földönkívüli és másodpercekkel agyonvág mindenkit bármilyen autóban, akkor talán-talán, de egyébként a legtöbbet az számít, hogy milyen országból jön az illetõ, mekkora felvevõpiaca van az adott országban az érintett szponzoroknak, mennyi pénzt tud hozni a csapatnak és a többi és a többi...
Michelisznek voltak errõl nagyszerû meglátásai egy korábbi interjújában, valahol a régebbi hozzászólások közt ott a link...
de gondolom nem magyar....mert a neve se magyar.Amúgy meg elég sok tehetség van szerintem a magyarok közötti s...ott van Wéber...igaz csinál egy két hülyeséget de sztem sokszor tud felmutatni dolgokat :) Mondjuk nemtudom hogy hányadik lett Colak a Seat Eurocup-ban......
Nem mellesleg Jaap van Lagen-nel aláírt a gyár 3 évre.
Szóval öröm bodottá Lagen egy egész jó pilóta, látok benne jövõt. És elég bizakodóan nyilatkozik, örül h 3 évre aláírhatott egy gyári csapattal, van bennük jövõ még ha sokat is kell tanulni és fejlõdni a csapatnak...
Sziasztok.Iámodm a WTCC-t.....am. magyar WTCC-sünk miért nincs?Miclheliszt nem veszik be?Pedig szerintem ha bevennék képes lenne rá hogy helytáljon :)
új szabályok lesznek V8ban is :(
Most láttam csak a lada.ru-n a hírekben hogy a Priora (2170) nem lesz ott a WTCC elsõ futamain. Három továbbfejlesztett 21106-ossal fognak indulni az év elején. A Priorák csak az európai futamoktól lesznek bevetve. (4. futam, Franciaország, május)
Gondolom a háttérbe valami olyasmi lehet az ok, hogy a tengerentúlon felesleges reklámozni az autókat (mivel oda nem nagyon szállítanak) így ráérnek európába elkezdeni a Priorát "népszerûsíteni"...
Kár, pedig már alig vártam hogy hogy fog kinézni...
Az N.Technology hivatalosan nem erõsítette meg, de nem is cáfolta a távozást. Ha távoznak a két autójukat akkor is megveszi a Campos Racing nevü spanyol csapat, Porteiroval a volán mögött. Ebben az esetben persze kérdés, hogy a JAS támogatja-e õket, úgy mint az N.Technology-t..
Ez sajnálatos, az alfáknak és a hondáknak drukkoltam (WTCC,BTCC,STCC) de úgy tûnik lassan egyik sem lesz. :(
hja, ahogy azt gordon 24 is említi, a honda nem indít gyári csapatot, ennélfogva privát indulóra sincs túl sok esély, max valamelyik privát team idény közben ihletet kap 1-1 futamra, de ebben sem hiszek különösebben, hiszen a nemzeti bajnokságokban sincs túl sok honda... sajnos úgy tûnik, 1 újabb márkát kell eltemetnünk...
Asszem nem látjuk a Hondát! Thompson Btcc megy 2009 be. És ha jol tudom az Ntechnolgik kivonult! Igy szerintem nem lesz Honda!
Hát nem tudom, Ha letakarjuk a hûtõrács aljától az elejét és szembõl nézzük akkor tényleg nem rossz, a lámpái is jó "tekintetet" kölcsönöznek az autónak, de a lökhárító alján még dolgozhattak volna pár munkaórát :)
Brutál jól néz ki. Azt nem tudja valaki, hogy Hondával ki vagy kik indulnak, illetve, hogy melyik hondával? Mert a BTCCben pl van Civic azt hiszem, de szerintem az accord jobb.
a motogp talán kicsit más, az egy sokkal kisebb piacra épül, talán a válságot sem érzik meg annyira, remélhetõleg...
az autós szakágak viszont elég hülyén fognak kinézni, ha egyes kategóriákban alig lézengenek majd gyári csapatok... wtcc-ben is sokat jelentene a spórolás, az utaztatási költségek és fejlesztési pénzek csökkentése, és nem ártana marketing oldalról is némi vérfrissítés, akár több "kiöregedett" sztárversenyzõt is megnyerni a sorozatnak, a dtm is így maradt életben annak idején amikor kivonult a merci mellõl az alfa... egy biztos, ez így állóvíz és jövõre egy érdektelenné váló, egyhangú idény meg is pecsételhetné a sorozat jövõjét, az meg nagyon nem lenne jó...
A racing undergorund-ra hogy tudok regisztrálni? Mert kér egy invitation code-ot, olyat gondolom kérnem kell egy olyantól, aki már tag ott. valaki esetleg privátban tudna adni egy ilyen kódot?
Én úgy tudom WTCC rendszerû 2 futamos lebonyolítás lesz, tehát se tankolás, se kerékcsere. Korábban legalább még ez volt a helyzet.
Ami a WTCC-t illeti, még annyira sztem nem is gáz a helyzet, pláne a többi sorozat gondjait látva. Honda sztem sem lesz, bár még az F1-bõl való kilépésük változtathat valamit a dolgon. Theissen bejeletette, hogy a BMW indul gyárilag, ez biztos, azt nem tudni marad-e a régi felállás és az eddigi 5 autó. Ugyanis jövõre indulnak az ALMS-ben is, ami befolyásolhatja az itteni támogatottságot. SEAT, Chevrolet és elvileg a Lada is gyárilag lesz jelen jövõre. Ez sztem azért nem olyan rossz így elsõ ránézésre.
Jaja!! 2009-tõl megszüntetik az egy versenyt is! Ujra 2 futam lesz. Azt hogy lesze-e box nem tudom utánna kéne járni az uj szabályoknak!
Komolyan mondom, kedz egy sokkal jobb sorozat lenni mint a wtcc.
Wtcc ben egyenlõre elég szar a helyzet. Honda nem lesz Thompson sem. A BMW sem 100% hogy indul gyári csapatként.. Szóval elég necces a helyzet.. Remélem megoldódik.
Hatalmas lesz jövõre az STCC. Új versenylebonyolítási rendszer mellett jön a Saab és most a Volkswagen is. A pályáik is nagyon ütõsek. Jövõre mindenképpen nagyon figyelmet szentelek ennek a sorozatnak.
szeretjük a v8akat, de az egy kicsit azért más, mint ahogy a dtm is más, és sorolhatnánk...
a jó versenyek nem lóerõfüggõek, sokkal inkább az egyenlõ erõviszonyok, a jó pályák és a picivel többet engedõ szabályok befolyásolják a versenyek színvonalát, és sajnos a wtcc a fentiekben erõsen hátrafele halad...
nagyon jó video errõl bizonyítékként egy 95-ös felvétel egy mezei rover márkakupáról, érdemes figyelni a gumik méretét és az autók borulékonyságát a mai gépekhez képest, hát no comment...
most néztem V8 Supercars Symmons Plains 2. futamot, mekkora csapatmunka volt az utolsó pár kötben a team vodafone-nál Lowndes és Whincup :D
Lowndes megelõzte Winterbottom-ot a bajnokesélyest, mikor Whincup szorult helyzetbe került az élen, aztán az utolsó körben bedarálta a második helyezett Todd Kelly-t is :) ezzel valószínûleg a bajnoskág is eldõlt, közel 300 pont az elõnye Whincup-nak Winterbottom-al szemben.. :)
amúgy végig igazi túraautózás, meg ami ehhez tartozik 3x olyan erõs autókkal mint a wtcc
ha valaki nem ismerné, Symmons egy 53-55 sec hosszú pálya :D a legrázósabb részen three wide-okat mennek 260 körüli tempóval :D
ez is nagyon igaz, mármint az 5-5 gyári autó, amiket említesz, 3-3 tényleg bõven elég lenne, csak akkor meg jelentõsen megcsappanna a gyáriak mezõnye, legalábbis egyelõre...
én a megoldást abban látnám, hogy a legjobb privát csapatok is kapjanak gyári támogatást (mint ahogy ez az N-Technology esetében is évekig mûködött), és így összesen 1 féle pontszámítási rendszer ill. bajnokság lenne, ahol minimum a top 15 kapna pontot, ahogy a MotoGP-ben is.
átláthatóbb, élvezhetõbb lenne, és a középmezõnynek is lenne miért versenyezni... csak persze vannak nálunk okosabb emberek, akiknek elvileg azon kellene dolgozni, hogy a gyárak és csapatok számára vonzóbbá tegyék ezt a sportágat, de sajnos pont kezdik eltökíteni az egészet a f-1hez hasonlóan...
viszont ez a szabály tényleg nem korrekt, hogy ha 8. vagy, akkor 1. helyrõl indulsz, ha 9. vagy, akkor 9. helyrõl... fõleg városi pályákon igazságtalan, ahol sok esetben egy kisnyugdíjas öreg Zsiguliját se tudnák megelõzni, mert egyszerûen nincs rá hely...
Ezért is írtam az egyik hsz.-emben, hogy nem ez a WTCC legnagyobb gondja jelenleg. Lassan az évad fele utcai pálya lesz, de 2010-ben már 5 db biztosan lesz. Ez engem is aggaszt. Mindenképpen limitálni kellene a gyártók által indítható autókat, én 3-at engednék csak 1 csapatban. Egy gyártó sem olyan hülye, hogy belép a sorozatba úgy, hogy a BMW és a SEAT 5 autóval masírozik a pályákon. Teljesen esélytelenek bármilyen komoly eredmény elérésére, és ezt meg is lehet érteni.
És hát a privát értékeléssel is jó lenne kezdeni valamit, mert évrõl-évre gy re apad a banda, jóformán van a Proteam meg a többiek. Az a baj, hogy legjobb tudomásom szerint a szervezet nem finanszírozza az utazást, és saját költségen utazgatni elég megterhelõ egy kisebb csapatnak.
Ez meg a másik része.Pontosan így van. A Svéd bajnokság jó példa erre, ott idén még utoljára tankolás, jövõre ugyanolyan 2 futamos rendszerrel mennek, mint a WTCC tankolás nélkül. Ott ügye túlnyomórészt privátok vannak, 2 autó esetén az ha csak egyszer állnak ki, az új 8 abroncsot jelent. Az évad 10 versenybõl áll, tehát minimum 80 db abroncs ára megspórolható. Azért egy privát alakulatnak ez jelenõs költségcsökkentés.
Meg az is igaz, hogy ebbe a 2 x 50 km-be felesleges is lenne betenni. Remélem ezen azért majd változtatnak, mert nekem 20-25 perc ezekbõl a futamokból kevés. Néha pont akkor kezd beindulni a végén a buli, mikor már leintik a versenyt.
ez az új szabályrendszer ugyanúgy lehetõséget ad majd a kiskapukra és a taktikázásra... egy gyors és széles pályán pl simán lemarad majd valaki 2 másodperccel az edzésen, hogy a 60 kilóval könnyebb autóval másnap körbeautózza a mezõnyt...
a sorsolásos rendszer btcc-ben bevált, de ott mennyi utcai pálya van és itt mennyi...? szóval a sorsolás jelen körülmények között komolytalan lenne, mint ahogy bármit is találnak ki, minden hendikep-rendszer komolytalan utcai pályákon, eleve az utcai pályák a rákfenéje az egésznek és nem a rajthendikep vagy a súlyok.
a pontozás is komolytalan, mert nyugodtan kaphatna mindenki pontot, akkor a privátoknak is megérné befutni a célba (a privát értékelést valljuk be, senki nem tartja számon) és a gyáriaknál sem fordulna elõ, hogy az elsõ kicsúszás után valakit kisorolnak, mondván úgysem szerez már pontot, és kár összetörnie a gépet...
olvasgatom itt a hozzászólásokat, hát nem is tudom... a tankolás ilyen versenytáv mellett eleve értelmetlen lenne, + csak olyan extra költségekkel járna, amit a független csapatok nem biztos, hogy szeretnének, és a kerékcsere is csak mégjobban szétrázná a mezõnyt.
én azt mondom, ha valami egyszer (többször) már bevállt, akkor kár állandóan új dolgokat kitalálni, azokhoz a szabályokhoz és versenypályákhoz kellene visszatérni, amik már beválltak és bizonyítottak.
Ha itthon leszek megkukantom:D
Pauban , nem lesz egyszerû:D Mi is mentünk idén ott kemény volt:D
Tegnap szegény Moda és a másik srác alig tudta követni az eseményeket:D Volt küzdelem pedig oschersleben-ben nem igen lehet elõzni:D
Üdv Urak! bár nemtudom menniyre illik ide igaz WTCC de a szimulátorok világában...akinek este nincs programja az megtekintheti nov. 29, szombat azaz ma este 19:50 - 22:00között HRC WTCC '87 Pau versenyt az(SSTV3-on) - SimSportTv Kommentátor: Molnár Dávid, Bernhardt Gábor
"Eleve ott van az a tény, hogy valakik a kevesebb benzin miatt elõznek, valamint benne van a boxkiállásban a hiba lehetõsége a csapat részérõl." Ennek a végével értek csak egyet. Amiatt tényleg nem kéne. De ha belegondolsz, a versenytáv adott. Minden autónak egyforma. Szóval ha valaki azért elõz mert kevesebbet tankol, akkor vagy kell neki mégegyszer vagy eleve elõtte lesz lassab a több benzintõl. Vagy van a 3. lehetõség h X cspat jobb autót fejlesztett és ugyanannyi teljesítmény mellett kevesebbet fogyaszt az autója.
Bár én ezt elfigadom h itt így találták ki mert való igaz amit mondtál h emiatt h nincs tankolás, sokkal szorosabb a mezõny.
Hát majd kiderül jövõre mennyire lesz izgalmas :)
Így már világos a dolog. Érthetõ a felvetésed, de én úgy vagyok vele, hogy szerintem a tankolás is ugyanolyan beavatkozás a normál/reális eredménybe, mint a túraautózásban a súlybüntetés vagy a fordított rajtsorrend. Eleve ott van az a tény, hogy valakik a kevesebb benzin miatt elõznek, valamint benne van a boxkiállásban a hiba lehetõsége a csapat részérõl. Nem mellékesen pedig nagyon-nagy hézagokat teremt, azért a WTCC-ben ha nem is látunk hatalmas csatákat, de nagyon kicsik a különbségek a versenyzõk között a befutónál. Szóval én alapvetõleg a tankolás ellen vagyok, a túraautózásban is ma már a legtöbb helyen kihagyják.
Összességében valakinek tetszenek ezek a dolgok, valakinek pedig nem, ez mindenhol így van. Sajnos a sorozatnak rengeteg más egyéb problémája is van, amelyet inkább kezelés alá kellene venni a jobb versenyek érdekében.
Én úgy gondoltam h eleve a helycserélõs dolog elmaradhatna. Szóval ahogy befutnak az elsõn úgy indulnak a második futamon. Így mindenki hajt a jobb helyezésért az elsõn is. Azt meg h legyen elõzés legyen ne úgy oldják meg h az 1. emberkét hátraküldjük a 8. helyre és így elvileg a jobb autóval megelõzi a gyengébb autósokat. Ez elég nonszensz szerintem :) Legyen igazságosabb súlyrendszer h csak a súlyokkal lehetõ leg egyformább idõket lehessen futni különbözõ erõsségû autókkal is.
Mondjuk Én nem rég óta nézek Túraautót, nekem eleve a 2 verseny egy hétvégén kiállás/tankolás-kerékcsere nélkül is fura még, szoknom kell. Általában a technikai sportokban ez is egy + izgalmas rész szokott lenni ami ezen sorozatnál eleve kimarad.
Mintha olyasmi lenne,hogy ha a leggyorsabbhoz képest 0.3s-re vagy,akkor ugyan azt kapod,ha meg lassabb vagy nála több mint 0.3secel,akkor minden egyes tizedért levesznek tõled 10kilót,max 60-at.A két leggyorsabb autó idejét átlagolják,és ahhoz mérik ate idõdet,vagy valami ilyemsi.
HOW IT WILL WORK
The new system will be based on a lap time calculation process.
The best lap times of the two fastest cars of each model in qualifying, and the best two lap times of the two fastest cars of each model in both races will be averaged.
The calculation will be based on a three event rolling average, except it will be applied for the first time after the first two events.
For example, the results of Events 2, 3 and 4 will determine the Compensation Weight for Event 5.
When after this calculation, a model's average is within a 0.3s threshold in relation to the fastest model, no action will be taken.
If a model is slower than the fastest model by more than 0.3s, 10 kg will be deducted for every complete 0.1s more than the 0.3s threshold, up to a maximum of 60 kg. If subsequently the model gets within 0.3s, it will lose the weight deduction on the same basis of 10kg per 0.1 sec.
The system does not attempt to achieve exact equality; it seeks to get slower cars up to a competitive position (+0.3s). Therefore success will depend on the best car/driver/team combination and not the compensation system.
Aki esetleg penge angolból, és érti is mit akarnak kihozni ebbõl, az kérem ossza meg a nagyérdemûvel. :)
Igen ott jól el lett találva ez az egész, a futamok közben is variálnak a súlyokkal. De ez az új rendszer, amit ebben a pillanatban olvastam a WTCC-vel kapcsolatban..... A lényege röviden, hogy nem Handicap rendszer lenne, hanem ún. kompenziós súlyrendszer. A Touringcartimes-on olvastam, kissé fáradt vagyok a megfejtéséhez, de így elsõre iszonyatosan túlbonyolítottnak tûnik az egész. Lehet majd a gyakorlatban jól fog mûködni, de így leírva nem is igazán tudtam értelmezni a dolgot.
igen a btcc-s az nem rossz rendszer, valamint ha jól tudom/figyeltem, akkor a futamok után a súlyokat is rakják/veszik az autókban
Jah igen, az is lehet, hogy nem jól értelmezted. :) Nem az történik, hogy kisorsolásra kerül ki honnan indul, mert az tényleg gázos lenne. Ha a gyõztes versenyzõ a 3-ast húzta, akkor csak az elsõ 3 cserél helyet, és a többi versenyzõ marad a helyén.
A BTCC-ben is ki volt ez találva nem véletlenül. :) Idén is, tavaly is láttam olyat, hogy valaki szándákosan leadta a pozícióját a negyedik helyrõl, hogy a következõ versenyen elõl legyen. Fõleg utcai pályán aki hátul van, azért könyörög, hogy elõzze már meg a másik, hadd legyen 8-ik, aztán a pole-ból indulva simán nyer. :) Ezt nem tudnád megcsinálni sorsolásos rendszerben, mert lehet hogy maradsz a 8.helyen a második futamon is a nagy taktikázás közepette. Azért beszélünk autósportról, mert mindenkinek kötelessége hajtani, mint a meszes, ez nem lassulási verseny. Szerintem a rossz végérõl fogtad meg ezt a kérdéskört.
Ez a húzogatós módszer nekem annyira nem jön be. Azért mégiscsak autósportról beszélünk, akkor egy autón és a pilótáján múljon honnan indul, ne pedig egy sorsoláson. Ennyi erõvel kihúzhatnák a végeredményt is :) :S
A súlyosztás az teljesen korrekt erõkiegyenlítési eljárás. legalábbis szerintem elég lenne annak a pontosítása és kész, más nem kell.
Tény, hogy tavaly óta elég lapos lett a sorozat ahhoz képest, amit régen mutatott, ill. amit még az ETCC idején lehetett látni. Jövõre, valamint 2010-ben azonban elég sok változtatás lesz, én bizakodom, hogy jó irányban mozdítják el ezt az egészet.
Egyrészt engedélyezett lesz a Bio-üzemanyag, ami a Volvonak nagyon jól jön, mivel eddig azért nem kaptak pontot soha, mert tiltva volt. Nyilván így értelmetlen lett volna állandóan indítani autókat.
A másik, hogy megváltoztatják a rajtfelállásos procedúrát, hasonlóan a BTCC-hez nem fixen cserélnek majd helyet, hanem valamilyen módszerrel eldöntik ezt. A BTCC-ben ez úgy történt, hogy a második futam gyõztese a TV nyilvánossága elõtt húzott egy kártyát (1-8-ig volt), és annyi ember cserélt helyet a rajtrácson amennyi a kártyán látható szám volt. Ez azért volt jó szerintem, mert teljesen lutri volt, nem lehetett taktikázni.
hát igen... most kicsit úgy fest a helyzet, hogy talán jobban járna mind a bajnokság, mind a nézõk, ha egyáltalán nem lennének "gyári csapatok" és mindösszesen egy bajnokság zajlana, mint ahogyan mondjuk a NASCAR-ban is, ahol szintén nem sok gyártó van, de mégis színes a mezõny... ha egy gyárnak fontos a saját versenyzõit viszontlátni a dobogón, akkor úgyis tesznek majd értük... nekem az a véleményem, hogy végre egyéniségeket kellene versenyeztetni egymással és nem féltucatnyi aszfaltkatovával felálló nagycsapatokat, ez így hamar be fog szürkülni sajnos...
Némileg összefügg ezzel a hírrel egy másaik is, miszerint Thompson jövõre már nem lesz a WTCC-ben. Erre a mostani helyzet alapján 90% az esély, elvileg a BTCC-ben folytatja. Egyébként maximálisan megérteném ha így tenne, kicsit vicces, hogy a JAS, mint a Honda hivatalos partnere nem képes gyári támogatást kicsikarni a csapat számára.
ja, és olvastam, hogy jövõre valszeg kiszáll az N-Technology, hacsak addig nem kapnak valahonnan gyári támogatással rendelkezõ autókat... kár lenne értük!
...és az aktuális világbajnok elég jól versenyez jégen de komolyra fordítva, a városi pályák is lehetnek (lehetnének) jók, de azzal senki nincs kisegítve, hogy lezárnak néhány egysávos egyirányú utcát és nosza versenyezzetek... sajnos a szövetség elsõsorban marketing-lehetõségeket lát a városi pályákban, ezért erõltetik, holott sokkal kézenfekvõbb lenne csökkenteni és maximalizálni a költségeket, ami által több autógyár is tudna csapatot indítani... a jelenlegi gazdasági helyzetben égetõ szükségük van a reklámra, így aztán jönnének, de ha túl sokba kerül, akkor nem fognak kockáztatni, sajnos...
Úgy tûnik igen de várjuk ki a végét. Jövõre a teljes szenonban lesz Lada az már tény.
AZért egy Moszkvai városi pálya hallatán nem kell rosszra gondolni. Össze se hasonlítható pl. a Makaói pályával. Moszkvába kis túlzással a sima utcák szélesebbek egy épített pályánál :)
Lehet én értelmeztem rosszul, de ahogy olvastam a LADA jövõre teljesen gyári csapattal vesz részt a bajnokságban a Priorával. Remélem így van, nagyon-nagy dolog lenne. Orosz verseny is szóba került, azt oda se kellett volna írni, hogy ismét egy hulladék utcai pályáról van szó. Komolyan nem normálisak, erre mondjuk már korábban rájöttem..:)
nem volt 1xü elõzni...hasonló Macau pályához, csak 1 elõzési pont volt.. a kommentátorunk élvezte ahogy az ellenfelem mindenkit elenged csak engem nem :D
6futam , 6 gyõztes...most Norisring jön..vajon ki lesz a 7. gyõztes? :D