Mi a helyzet? Nem izgul senki? Még két óra és kezdõdik!!!!
Lenne talan egy linked ezekhez az alfa categoriakhoz? Ugy nez ki hogy a VW Polo nagyon erdekes. Vittuk ezt a topicot a MNASZ gyorsasagira. nezd meg. Szinten, tudod hogy mennyibe kerulne egy ilyen betet futam pl. a STCC az alfa kupaban? Kosz,
Iden van! Alfa 147v6-osokkaé mennek. Btcc elött is van ugyan ilyen Alfa kupa. Van Stcc (Swedish Touring Car) Ez sem lehet nagy pénz és ráadásul csomó ember került onnan nagy kategóriába. Pl:Mattias Ekstrom (DTM),
B-type, viszem ezt a Topic ot a MNASZ Gyorsasagira. Vannak hireim..
NA ERROL VAN SZO! Pont ezt keresem, de sajnos innen nagyon nehez talani valamit, met az interneten is. Hol tudnam ezeket megnezni, ossze hasonlinati? A betet futamok szerintem is nagyon jok, hasonlitanak pl. a Formula BMW ra. Barmi info nagyon jo lenne mind kettorol, a VW Polo, es a Seat Leon cup is. Gondolom a WTCC elott is szokott lenni betet futam...? Elore is koszonom. johet valasz Privat ba is.
Én sztem márkakupa kellene, de olyan amire figyelnek, vagy betétfutama valamelyik nagyobb sorozatnak. ADAC VW polo Cup, Seat Leon SCup... vagy különállõként sorozatként az Olasz GT-Ngt. Én betétfutamra szavaznék, mert ott azért figyelik a nagy sorozat csapatai is, és ismeretséget is könnyebb kialakítani szvsz.
Sziasztok, Mar nem voltam itt regota... (amiota ki voltam rugva..haha) Szoval keresek informaciot, es remelem hogy tudnatok adni valami tanacsot. En azt szeretnem tudni, hogy van-e valami kozep europai championship ami a WTCC alatt van, tehat kevesebb versenyzes, olcsobb autok, kevesebb orszagok, stb, de ami azert egy megbecsult verseny. Tehat, mi van a WTCC es a Markakupa kozott? Van valami verseny ott, ami csak a kozep europaban van, ami kozel van Magyarhoz? Pl Italy, Austria, Czech, Germany, stb. (?) A kozel-jovore gondolok....
Igen, teljesen igazad van, és az Alfák is nyerhettek volna, ha nem ugranak egymásnak jópárszor az idényben, és most is ettõl félek, mert Tarquini nem igazán csapatjátékos, és Rydell meg Thompson is szeret nyerni, bár õk kevésbé forrófejûek. Gené és a fiatal német már sokkal inkább csapatjátékos. Igazából még nagyon a szezon elején vagyunk, a franciának is lehet még egy-két rossz hétvégéje, szal még nem hiszem, hogy kialakult csapaton belül, hogy ki lesz a bajnokaspiráns, de addig is remélhetõleg vigyáznak majd egymásra!
:)) Akkor gyakorlatilag uaz a helyzet mint az elmúlt 2évben..csak most Seat-ok vannak az Alfa-k helyett :) A két Német pilóta és Prialux nyomták egymást, talán a Seat-nál nagyobb összefogást próbáhatnak,..ez eredményezhet végsõ gyõzelmet, de emberbõl vannak ezek a pilóták is, szal annyira nem mondom hogy Bímer vagy Seat lesz a végén elõl. ..bár én a Bmw-re tippelek.
Tény, hogy erõsebbek és gyorsabbak a BMW-k, de nagyon is sokat számíthat, hogy a 2 német és az angol is bajnok akar lenni, miközben versenyrõl versenyre lesz 5-6 SEAT elõttük (ha máshol nem a 2. futamban hendikepben), egyszóval én a SEAT-ra tippelnék mind egyéniben, mind csapatban, annak ellenére, hogy még gyengébb az autójuk mint a németeké.
Azért a bímerek pakolni fognak még idén szvsz. A Seat odafigyel most nagyon, és nagy sanszuk van a végsõ gyõzelemre is, de Brands Hatch egy speciális pálya, és elég szûk is..de legfõképpen esett az esõ, és ez az rwd-nek nem annyira kedvez szvsz.
az tény, hogy ezzel a hibázással csak izgalmasabb lett a bajnokság, és a végén talán pont az dönti el a vb címet, hogy a SEAT-ok összedolgoznak, a BMW-k meg rivalizálnak még egymás között is, de ez csak egy megérzés...
Az Andygyerek meg kidobott egy gyõzelmet az ablakon... Ez nagyon sokat számíthat a végelszámolásnál, mert bizony itt simán nyert volna ha csak egy kicsivel óvatosabb, de hazai pályán túlságosan látványos diadalt akart aratni és nem volt szerencséje. A SEAT csapat most nagyon okosan ment és bár mérkõztek egymással, de azért vigyáztak is egymásra és az elsõ rajtból látszódott, hogy azért igencsak össze is tudnak dolgozni ha kell, profi munka volt, tetszett az egész hétvégéjük!
Azért hibátlan élmény lehetett pl. Terting-nek aki nem annyira ismeri a pályát, versenyhelyzetben méterezni az elõtte haladót, vagy csak simán mikor verik rá a szélvédõre a vízet/koszt..esetekben sarat, és vhol elõtte van egy autó amit támadni akar :)) vagy Rydell akinek nem müködött az ablaktörlõje...mert mikor romoljon el ha nem most..:)
Valszeg komolyabb vizatfolyasok voltak, mint amit a TV=ben latni lehett, gondolom olvatosabbak voltak:)
Jó kis csapatás volt, igazából nem jött be a tippem..azt hittem a 2. futam jobb lesz mint az elsõ..mint általában, de most ha visszagondolok az elsõ jött be jobban. jó gyõezelmek voltak
Komoly futam volt!!! Van egy 1,2,3 és egy 2,3dik helye a Seatnak. Nem rossz!!! Yvan Müller vezeti megint a vb-ét kiru....
De durvaaaaa! Lacetti gyõzelem... De ez csak jó a bajnokságnak, mert így már minden csapatnak van gyõzelme, egyedül a Hondának nincs, de ilyen hozzáállással nem is lesz...
Így is van, a SEAT-ok most nem nyomták ki egymást, talán azért mert Tarquini nem volt ott a közelben Nagyon tuti, hogy ennyire szoros a bajnokság Azért azt nem gondoltam volna, hogy Huff ennyire jól fog menni, kár hogy Larini nem tud az élmezõny közelébe kerülni, nem értem neki miért nem megy mostanság... Illetve értem én, hogy Chevrolet Lacetti, de azért azt kétlem, hogy Huff ennyivel jobb nála...
Ez jo verseny volt! Vegre Brands Hatch, eso es miegymas;)))
Lehetett volna kicsit több elõzés, tényleg kicsit sok volt a Seat elõl...a 2. futam nagyobb lesz Huff-nak semmi baja, és a fordított sorrend miatt lesz itt kavar.
Igen!!!!!!!!!!Ez gyönyörû volt!!!! Yvan Mûller!! 3 Seat a Dobogón!!
Gyönyörû futam volt!
A SEAT-ok meg mennyire okosan rajtoltak már el, fullra bezárták a pályát, elõretolták a franciát és kibérelték az egész élmezõnyt, atomprofi volt!
Zanardi!! Hogy jött elõre már...
ja, klasszikus túraautópálya, az öreg BTCC-s rókáknak ezt betéve kell tudni
az elsõ 8-ból 6 SEAT, csak meglesz már a 2 dobogó, nagyon kellene a csapatverseny szempontjából (is)!!! bár lehet a rajtnál még Huff jön el a legjobban...
Kiváncsi vagyok összerakták-e Huff gépét. Na meg persze Rydell-re is, neki itt nagyon kell menni. és mindenkire, Brands-Hatch..meg kellett már próbálni.
Esõ,esõ! Egyre izgibb a dolog:))
Igen igen!!! Remélem két dobogós hely meglesz. De egy gyõzelemnek is örülnék!!!
LAFFITE, csak azt akartam mondani hogy KOSZONOM a tamogatasodat es erdeklodesedet a fiam irant. Mikor van idod ugorj at a MNASZ re.
Laffite, kerlek meny a MNASZ forumra es olvasd a hireket Elliott rol. Kosz, Zs.
én majdnem teljesen biztos vagyok benne, azért is hagyták meg így egyben a társaságot, csak ebbe a gépbe már nem akartak pénzt fektetni újítások és fejlesztések gyanánt, így elvileg idén "kivonultak", na de nem véletlen, hogy nem a privátok közé számít a versenyzõik eredménye :)
EuroRing-re?? Hát sztem nem nagyon, az egy elég szûk pálya, néztem a felvételt is amikor Normi tesztelte ott tavaly az Astra-t, meg a Talmácsi találkozón alaposabban is megnéztem, oda szvsz nem lehet WTCC futamot hozni :( Itthon egyedül a HunRing az ami megfelelne.
Valószínûleg rátapintottál a lényegre, a gyártók elsõsorban reklámozni akarnak és másodsorban versenyezni. Ha nem tudják reklámozni a legpopulárisabb termékeiket, akkor be se jönnek a sportba, ezzel kínlódik a rali is már jóideje. Bár ha belegondolsz, tulajdonképpen a mai SEAT-ok sem kifejezetten idevalóak (lásd rajtok például), mégis ezeket nyomják, mert ez van, ezt kell eladni/reklámozni. Ez egyfelõl rossz, mert hátrányból indulnak, másfelöl jó, mert kénytelenek fejleszteni, hogy minden tekintetben utolérjék a sokkal elõnyösebb konstrukciójú BMW-ket, és ahogy így elnézem egy év alatt rengeteget fejlõdtek, ezt pont úgy lehet lemérni, hogy a németeket és a spanyolokat is a tavalyi alfákhoz mérem, szal nagyon látszik, hogy az olaszok leálltak a fejlesztésekkel, a spanyolok viszont rengeteget fejlõdtek, le a kalappal!
Abszolút osztom a véleményedet, de én nem is remélem, hogy az itteni közönség "német szintre emelkedjen", hiszen nekünk nincsenek autógyáraink, akik befektetnének versenyágazatokba, pályákba, versenypromócióba és így tovább és így tovább. Mert bizony a DTM sem önmagától lett ekkora és ilyen népszerû, hanem a gyárak konkurenciaharcából eredõ pénzmagoktól és marketingre szánt pénzkötegbombáktól, ami nálunk nincs meg az autósportban és enélkül soha nem lesz olyan látványos a fejlõdés, max önálló márkákra épülõ bajnokságok születnek és halnak el idõrõl idõre, szal én nem reménykedem, persze jó lenne ha kialakulna valami nálunk is.
sikerült letöltenem és megnéznem a hétvégi futamot, hát nem volt gyenge:D nagy meccsek voltak..az elsõ futamon a két müller nagyot meccselt :D
muller meg eléggé szenvedett a +65kilójával a lacettik között, ahogy néztem..
Egyre jobb lesz.. Amíg pl. Angoloknál egy postás megrendel és összerak a garázsban egy super7, vagy egy AC replikát, majd 2hétvégente elmegy versenyezeni hobby-ból, addig nálunk, nincs vonzata igazán, a 'túl költség és idõigényes' polcon található. De ez csak így fog megváltozni, hogy szépen egyre jobb és jobb lesz. Már most is jobb mint tavaly, és ez a lényeg :)
A WTCC sem kapja meg azt a figyelmet a gyártók részérõl amit pedig kellene, olyan mintha kiszorultak volna a Coupe-k, vagy súlyvesztett lenne kicsit a sportos középkategóriás autó fogalma. ...lehet hogy egy üzletileg fontosabb autóvásárlói réteget kellene megcélozni, ..pl. egyterûvel kellene versenyt rendezni :))) arra még a gyártók is jobban figyelnének talán.
Igen, ahogy Debilon is írja slick gumik vannak, minden évben csak egy gyártótól, hogy ne alakuljanak ki különbségek a gumik kapcsán a csapatok közt, meg gondolom egyéb anyagi okai is vannak ennek, hogy valamely cég mi alapján lehet kizárólagos szállító és ezzel kizárólagos reklámfelületet is kap ugye a sorozatban.
A Hungaroring sajnos évek/évtizedek óta csak a F-1-rõl szól, és bár voltak próbálkozások, hogy ez ne így legyen, sajnos a magyar közízlés jelenleg elég F-1 központú, vagyis azon kívül szinte semmi. Talmácsinak (is) köszönhetõen egy Moto GP hétvégének már volna realitása, de sportautók, túraautók csak így önállóan, hát nem tudom mennyien lennénk kint és váltanánk jegyet... Talán majd egy pár év múlva lesz ennek is egy akkora kultusza mint a németeknél a DTM-nek, bár ebben igazán még én sem hiszek, max reménykedem...
ezen most rohogok, mert eddig nagyon sok confliktust csinaltam itt ezen a forum on... Elnezest kerek mindenkitol.. Szoval koszonom hogy meg birtok... haha. Remelem egy par heten belul 'levizsgazok'. Kivancsi vagyok; A WTCC'n mien gumikkal versenyeznek az autok? Megvan szabva a gyari tipus? Volt arrol szo hogy ok a Hungaroring en vesenyezzenek a jovoben?
ok most vettem eszre az adja nektek a finger't :) Nem arra gondoltam...komolyan
ez a smile sztem nem az aminek te gondolod, nehogy vki magára vegye... csak gondoltam szólok
Rosbergnek is nagy haja volt, aztán mégis nyert Frank Williamsnek egy vb címet... Zanardi sztem a F-1 nélkül is teljes karriert futott be. Aki látta Ganassi kocsijában versenyezni, az tudja hogy mire gondolok... Ez a WTCC már csak ráadás.