Hasonlít? Ezt hívják úgy hogy koppintás. A játékot meg minek már most szapulni, csak jó dolgokat lehet eddig tudni.
kamu vagy nem (egyébként tényleg Elit alakulatéra hasonlít),akkor is jó!!!
háááát, ai-t már elég sokszor igértek. a járgányok nem lesz ujdonsag. grafika nem egetrengeto, igy ranezesre semmi ujdonsagot nem hozhat, max az uo banalis nagy bukasat hozhatja helyre, de semmi mast.
A folyó havi PC Gamerben napvilágot látott néhány kezdeti információ a Call of Duty 2-rõl. A PCG-s fiúk ott jártak a fejlesztõ Infinity Ward bithegesztõ-mûhelyében és megfenyegették a szerencsétlen fejlesztõket, hogy egészen addig nem engedik õket haza, míg nem dobnak valami csontot a fél világ elé. És irgumburgum, meg minden. Így történhetett aztán, hogy az IW-s arcok bepánikoltak, majd kénytelen-kelletlen megnyíltak a PC Gameres terroristáknak és szép hosszú sorokban ontották a tunkolnivaló információt a Call of Duty 2 várható fícsöreirõl, valamint várható játékélmény szintjérõl. A végére olyannyira összemelegedtek a srácok a fejlesztõkkel, hogy khm... na na, talán annyira mégsem. Micsoda perverz gondolat, hmm.. Szóval elég az hozzá, hogy a végére a PCG-s arcoknak még az is megadatott, hogy lejátszhattak egy teljes küldetést a félkész CoD2-bõl.
A teljes hírt értelmetlen lenne lefordítani, a cikk persze négy oldalas, és a szöveg 75%-a köret és az "adjuk el az újságot" marketingkategóriába sorolandó. A tartalmi lényeget viszont mindenképp érdemes pár sorban leírni, számos érdekes újítás vár majd bennünket a játékban, mely, -ha az Úr is a mi oldalunkon áll- még idén télen a boltok polcaira kerül.
Amit várhatunk a CoD2-tõl:
-Szkriptek mellõzése (elõre tárolt jelenetek lesznek, de nem erre épül a játék)
-A CoD2 nem lesz annyira lineáris
-Okosabb MI (a társaid pl. nem csak mennek veled és lõnek, hanem annak megfelelõen reagálnak, hogy milyen formában támadsz. (fedezõtûz, stb.))
-Nagyobb kiterjedésû nyílt harcmezõk
-Támadási formánként eltérõ ellenséges reagálás
-3 kampány: Brit (Afrika (El-Alamein, Tobruk) és a Normandiai partraszállás), Szovjet (Moszkva és Sztálingrád), amerikai (Nyugat-Európa)
-Egy lehetséges német kampány ötlete (IW szeretné, kiadó nem engedi - egyelõre)
-Térképeken használt technológiák: normal-mapping, specular-mapping, bump-spec, valós idejû fény és árnyékolás
-Élõ környezet (hajlongó pálmafák, lengedezõ telefonkábelek, porfelhõ az utcán, stb.)
-Új mesterlövész mód (mikor belenézel a célkeresztbe, hallod a szívdobbanásokat és lehetõséged van visszatartani néhány másodpercre a levegõt, ami a célzásra van jótékony hatással)
-Történelmi pontosságú küldetések - John Hillen (Military Advisor) révén
-Füstgránát használata, mely a pozíciójelzés és a takarás védelmi eszköze is lehet.
-Idõjárási viszontagságok (hangulateffektek, mint hó az oroszoknál, esõ Normandiában, stb..)
-Várhatóan -FPS játékoknál elõször- 100 vagy több szinkronhang (köztük néhány Hollywood talent is)
-Új hardverek, úgymint 15 új fegyver és új jármûvek (köztük a halálos német Gewehr mesterlövészpuska, a Pamzerkampfwagen II, Jeepek, brit Crusader tank és a T-34-es szovjet állat)
Megemlítendõ még, hogy az IW csapata a Medal of Honor Allied Assault nyomán újraéleszti a Normandiai partraszállást a Call of Duty 2-ben, melyet Thaine Lyman (Activision Executive Producer) célzott titokzatossággal így kommentált: "...érdekes lesz". Zárszóként hozzátette:
A fiaink régebb óta fejlesztenek II. világháborús játékokat, mint ameddig maga a háború tartott(!). Higgyetek nekem, ezek értik a dolgukat.
-A játék megjelenési dátuma jelen pillanatban 2005 Q4, tehát idén karira elvileg már a kezeink között tudhatjuk a stuffot.
(A CoD Infobase által nyilvánosságra hozott PC Gamer szkennek közzététele szigorúan tilos és törvénybe ütközõ, így ezt -hivatalos fansite mivoltunkból kifolyólag- mellõznünk kell a hírbõl. Egyes források szerint az érintett képeket be lehet szerezni néhány további magyar rajongói oldalon keresztül, érdemes például az elõzõ hírben közzétett klánlapra, vagy predator által publikált cyberarena.hu/callofduty2 linkre fókuszálni.)
Mért ne dolgozzák fel újra,ha jobban megtudják csinálni?!Pl.:MOHAA,megcsinálják ugyebár jobb grafikával meg jobb játék menettel,nem egyedól mented meg a világot!VAgyis szerintem jobb h újra feldolgozzák!
Hát igen, enyhén hasonlit a Band of Brothers (Az elit alakulat) boritójára. Szoval szvsz ez kamu.
Háttö.. ezeket a témákat már mind feldolgozták vagy a mohaa ban vagy a kiegészitõikben vagy pl stalingrad ot is még1x belerakni? hmm nah mind1 meglátjuk..
Hmm... a CoD fórumban idézett hír szerint Q4 2005 a megjelenés...
multi?! én azt hallottam olyan lesz mint az UO,vagyis jármûvek,nagy mapok,100+-os serverek!Jól hangzik! Azért a grrafika nem rossz,bár ez még semmi,hisz 2006-ig fejlszesztik,ez biztos!!
() A mostanság piacon látott megoldásokhoz képest mi mindenkinél jobban felhízlaljuk, feltápoljuk és számos "lehetetlen" extrával kívánjuk felhõkarcolók feletti szintre emelni a Call of Duty folytatását. Rövidre fogva valahogy így jellemezhetjük az Infinity Ward törekvéseit, legalábbis a PCGAMER legújabb számából elcsípett apró morzsák erre engednek következtetni. Képek erre... A játék egyik legfontosabb tényezõjét, a scriptelt események sokaságát nyugdíjazzák, sokkal nyitottabbá teszik a küldetéseket. A sokak által kritizált scriptelések számos esetben megmutatták már, hogy kevés ráfordítással életképes végeredményt produkálnak, ellenben a technikailag kifent - de még kifforratlan - megoldásokkal szemben. Ennek ellenére vége szakad a lineáris hentelésnek, elõkaphatjuk a kreativitásunkat és kedvünk szerinti sorrendben szakajthatjuk széjjel az utunkba akadó tigriseket, pontosabban teljesíthetjük a küldetés szempontjából kritikus feladatokat.
A scripthalom helyett AI gondoskodik majd a megfelelõ környezethez illõ magatartásról (pl. a csatamezõn átszökkenõ kisnyuszi ne kapjon elõ AK-t és legyen belõle hirtelen csetnik-nyúl). Amennyiben úgy döntünk, hogy van nálunk elegendõ vállról indítható rakéta, akkor fész2fész megrohanhatjuk az ellent, de a szníki - elõzõ életükben aktívan ninjászkodók - meg is bicskázhatják hátulról a mit sem sejtõ katonákat.
Érdekes újítás, hogy kedvünkre ugrálhatunk a kampányok missziói között, idõrendben. Tehát némi dog's bullocks után máris komrád zsenerálként taposhatjuk el az agresszorokat. Nem kell befejeznünk az adott kampányt, áh, megvan ám a varázsa annak, ha keverjük az amerikaiak kelet-európai hadmûveletét, a brit (Észak-Afrika és Normandia) és az orosz kampánnyal (feltehetõleg lesz még német huncutkodás is, egyelõre azonban erõs boxmeccsek zajlanak az Infinity Ward fejese és a dizájnerek között).
Sajnos a képeken egyelõre nem látható minõségi ugrás, de a Call of Duty 2 teljesen új, ropogós 3D motorral kecsegtet. A grafikusok mindenféle mappolást bevetettek a játék cicomázásának érdekében. Lesz Normal (Alyx), specular (tõzsdei), Bump-spec, és mégsok más mapping. Valós idejû fények, árnyékok és papagájok gondoskodnak az összhatásról.
1943 Tunézia
A Sivatagi Patkányok Észak-Afrika sivatagi városkáiban harcolnak Rommel erõivel szemben. Feladatunk, hogy három elég halálosnak tûnõ 88mm-es tankelhárító löveget az égbe repítsünk. Toujane utcáin lopakodunk társainkkal és néhány brit tankkal egyetemben. Két bajtársunknagyban meséli milyen jó dolga van egyik barátjuknak, hisz mehet haza, igaz a lábai nélkül. A beszélgetést fülsiketitõ robbanás rázza meg, a konvoj hirtelen megáll, mindenki a földre veti magát, illetve a tankok mögé húzódik.
Itt kapcsolódunk be a játékba, három lehetséges feladat közül választhatunk. Elsõként máris a németek ölébe rohanhatunk, hogy a jelenleg is borzalmas tûzharcot kicsit tovább cifrázzuk. Az MG42-esek állandó ugatása és a fejünk fölött sivító töltetek azonban nem tûnnek barátságosnak.
A számítógép által irányított csapattársak ezúttal sokkal aktívabban hentelnek. Ha fedezed õket, elõrenyomulnak, maguk képesek leszedni az ellent és ami a legfontosabb: hangos kiáltásokkal tudatják hol és merre lapulnak (- Német orvlövész a budiban!) a mesterlövészek és egyéb nemkivánatos személyek. Tárcsere közben gyönyörködhetünk a tájban, a hullámzó pálmafákban, láthatjuk, amint a szél hullámokat kelt a kocsiponyván, kilengenek a telefonvezetékek és volumetrikus por száguld az utcák között.
Ahogy említettük, Toujane-t többféleképp megtisztíthatjuk. A szníkiskedõ, elterelõ utat választva fõként közelharcokba keveredünk és egy új mesterlövész módban, szívdobbanásainkat hallva, a szkóppal pásztázva a tájat párbajozhatunk a konkurens lövészekkel. Lélegzetünk visszatartásával pár másodperc erejéig javíthatunk a célzáson (ha jól tudom pont fordítva kéne lennie), ám iparkodnunk kell, mert a fritzek egyre közelebb nyomulnak és pástétomot csinálnak belõlünk.
Lesznek történelem hû ütközetek dögivel. Moszkva védelme, sztálingrádi csata, ezúttal idõjárással megfejelve, iszkiri a német tankok elõl Líbiában, stb.
Csapattársainkat idõvel kitüntetik, meghalnak, elfásulnak, elfogadják õket a többiek és barátságokat kötnek. Száz különféle - ismert színészek által elõadott - dialógus ezer történetet mesél. Lesz alkalmunk T34-es orosz és a brit Crusader tankban, illetve a német Panzerkampfwagen II-ben ücsörögni. Összesen 15 új fegyver vár ránk, köztük a Gewehr mesterlövész puskával. S végezetül a jányok valami egészen egyedivel próbálkoznak D-Day kapcsán.
-CoD II will be based on a "propreitary graphics engine. -The single player missions: American & Russian campaign place in Europe, -British campaign taking place in both North Africa and Normandy. -A possible German campaign! -There will be more than 100 individually voiced roles, by Hollywood talent. -There will be several new vehicles along with 15 new weapon
A Deathfellows UO CTF serveren Bekapcsoltuk a Punkbuster-t. Így a másolt játékok mellé kapott cd kulcsok, automaikus Global Guid ban miatt hasznalhatatlanok lesznek. Ezen az oldalon van egy leírás hogyan tudsz cd-kulcsot cserelni.
http://dc.sote.hu/uoserver/
Kérek mindenkit, hogy a hasznos információt jutassa el játékos társaihoz.
multiba remÉlem lesz azért olyan is h mondjuk 20 v. 20!Nem pedig 2v2 ember +botok...az LoL!!!
Jól láttok, valóban a játék II. epizódjáról van szó. A tavaly év közepi bejelentés óta semmilyen információt nem tudhattunk meg róla, no de megtört a jég. Az elõzõ hónap közepén napvilágot láttak olyan híresztelések, hogy a PC GAMER Áprilisi számában találhatunk róla egy remek bemutatót. Ezt nagyon beharangozták, de ezek után már csak arra az összegre lennék kíváncsi, amit a PC GAMER fizetett az IW-nek... Ápropó IW. Mindenki nagyon meglepõdött hogy a játék elsõ hivatalos kiegészítõ lemezét nem az IW (Infinity Ward, hanem a Gray Matter Studios (Wolfeinstein) fejlesztette. Már akkor is sejteni lehetett hogy az kiadó (Atvi) egy újabb, az UO-nál sokkal nagyobb projectre tartogatja õket. Ez beigazolódott, hiszen újra bizonyíthat az IW.
Az információk az egyjátékos hadjárat fõbb témáiról szóltak: Ismét ,,csak" a Szövetségesek oldalán tudunk harcba szállni. Elsõként mindjárt az US Army színeiben, méghozzá a Afrikában, Olaszországban, az Ardennekben és a ,,jó" öreg OMAHA Beachen. Ez a 4 témakör nagyjából 8 pályát fog felölelni. Ezek mellé még kapunk kettõ Csendes-óceánit is, ami azért nagy vállalkozás, mert ugye kellenek új fegyverek, új nemzetek, és merõben más új pályák. Én ezt biztos egy kiegészítõre hagytam volna .
Angoloknál is inkább Afrikában fogunk ténykedni, hiszen részt vehetünk Rommel offenzivájának megállításában, azaz El-Alamein-nél és Tobruk városában is fegyvert ragadhatunk. Természetesen a SAS-os kommandósos, jól beosonósos és mindenkit Rambóként jól szétlövõs szabotázsakciók sem maradhattak ki.
A végére pedig orosz elvtársainkkal feltarthatjuk a német hadsereget Kursknál, Sztálingrádnál, újdonságként Moszkvánál, és a legvégén pedig térdre kényszeríthetjük Berlint is.
Egyszerre ez nagyon soknak tûnik, hogy egy helyszínen csak 2 pálya játszódik, de ez lehet óriási pozitívum, hiszen a játék motorja - úgyse találjátok ki. Nem, nem Kvék 3-as motor...., sõt nem is HAVOK. Á-Á, nem is Source. Doom 3 endzsin meg nem jó a külsõ tereknél. Akkor lehet S.T.A.L.K.E.R.Nem-nem. Más nem maradt mint - az új Unreal motor.
Aki túl gyorsan megunja az SP-t, annak a multit tudnám ajánlani, hiszen minden UO-s újítást megkapunk. A tankokat, a tüzérséget, stb... Ezeket persze mind-mind továbbfejlesztett verzióban.
Az ilyen király motornak persze óriási gépigénye van. Sebaj ( ????) ugyanis a játék csak 2006 karácsonya környékén várható. Ha a San-Andreas FAN-ok kibírták, mi is kibírjuk....
Addig is reménykedjünk hogy a magyar PC GAMER elõfizetõk (?) rendelkeznek szkennerrel...