Érthetõ hogy nem akarnak szart csinálni...Egyébként ez a +2 év fejlesztést nem nevezném negatívumnak , hogy elõröl kezdhetik ez igaz de ha ennyivel tovább csinálják ennyivel igényesebb munkát tarthatunk a kezünkben.. Mert a mostani el kapkodott mmoknál hát mindegyikre mondani lehet ,hogy korán adták ki és még minimum 1-2 év kellet volna nekik...
Ezt én is így gondolom, de amikor már azt pedzegetik, hogy lassan jön a zárt béta akkor arra gondol az ember, hogy a játék már olyan állapotban van ami csak pár hónappal van a kiadás elõtt. Most, hogy ráhúznak még 2 évet bele sem merek gondolni, hogy milyen állapotban lehetett akkor.
Összekeverted! A bányásztelep Peraguson volt! Telos Külön bolygó ahol asszem ilyen állatokat meg növényeket akartak újra elszaporitani mert kihalltak háború miatt..
Telos egyébként a Kotor II ben volt, igazából csak egy hold volt aszteroidamezõvel ami felrobbant. Bányásztelep volt ott, és a nagy lövöldözésben berobbant a kõzet amit bányásztak, ami rendkívül robbanékony volt.
Taris a Kotor I-ben volt, amit Malak a Sith flottával lebombáztatott.
tarist nem robbantoták fel mint a filmbe az egyik bolygót. "Csak" lebombázták, éés elég sokan meghaltak. Ugye a filmbe a halálcsillag pusztitotta el a bolyógt. És az új fegyver, technologia volt. És addig van még pár év.
Akkor nemlehet hogy elirták a játékésziték a bolygó nevét? Taris helyett nem Telost akartak mondani...?
300 évvel a KOTOR után, 4000 évvel a filmek elõtt.
SG-n egy EA hírben volt:"A Star Wars: The Old Republic viszont tovább csúszik, a frissen kitûzött 2011. áprilisi dátumot sem tudják tartani. Jelenlegi besorolása: majd valamikor. "
nekem új hír volt...
Péntek, tehát frissítés. 1db webcomic. 16-00-kor lesz elérhetõ, már ha valakit érdekel.
Bejelentették hogy az elkövetkezõ hetekben hasonló nagyszabású infókra számíthatunk.
Én csak azt nem értem hogy honnan szedték ezeket a rohadt idétlen saber hilteket(a fénykard markolata), olyan vastag mindegyik mint egy sodrófa :D
ooops! Közben rátaláltam az igazságra! :) Mythic zakó >>> beolvaszt Bioware, EA games meg mondja mindkettõnek hogy s merre! Nem vok túl naprakész! :)
Üdv! 2011 tavasz? Ejjj...csak kibírom valahogy addig?! :D Látom ill. olvasom azért aggodalmak is elõfordulnak bõven. Nha igen! Emlékszem 2008-ban mennyire vártuk/vártam a warhammer-t. Install után egybõl hónapokig tartó kattanás, mindenféle karakterrel tele szemeteltük a szervereket(kerestük a megfelelõt ugye:)), de lassan elmaradoztak az emberkék, fogytak a szerok és a többi és többi. A sok kis "vérpistike" keze és agya nem állt rá az erõsen csapat alapú játszadozásra. Hála Istennek mára a maradék 4-5 szerveren már egész jó kis közösség van. Visszatértünk! Ez ilyen és most jó! :) Persze csak a Star Wars kiadásának napjáig! Aggodalmak ide vagy oda azért a Bioware név igencsak jól cseng. Régebben olvastam valahol, hogy WHO-s Mythic is részt vesz a fejlesztésben. Ez igaz?
Ha péntek akkor ügye frissítés. 6. Timeline videó.Sith Empire
"Kínában meg eldõlt egy zsák rizs."
Én csak abban bízok, hogy a történet orientált kicsit bonyolultabb játékmenet megszûri a játékosokat és a vérpistikék maradnak vagy rövid idõn belül visszatérnek az egyszerûsített „free epic” mmo-k mellé.
" lásd milyen egy MMO" mmo és mmo között óriási különbségek tudnak lenni így az elvárások ,igények is mások. lásd pl preCU SWG <--> WoW között különbséget vagyis sandbox vs themepark.
Miért lenne single egy játék, csak mert történetorientált? Azt a történet x ezer emberel együtt kell véghezvinned. Senki sem kötelez arra, hogy haladj a történetben. Ahogy arra sem, hogy egyedül haladj. Valószínûnek tartom, hogy egyedül nem is haladhatsz benne. Már a Star Trek-ben sem lehet a többi játékos segítsége nélkül haladni a játékban. Kiállhatsz a homokba és hónapokon keresztül lövöldözheted az állatokat, vagy dumálhatsz a kantinban a többkiekkel, ha neked az a jó.
Ajánlom, próbálj ki egy ingyenes MMO-t, AD&D-t, Guild Wars-t, vagy hasonlót, hogy lásd milyen egy MMO. Ahhoz képzelj hozzá egy komolyabb történeti szálat és kb ezt kapod.
Lesznek rendes endgame contentek, raid, pvp, ráadásul 8 különbözõ kaszt 8 szinte teljesen különbözõ történettel. Szóval ez a majdnem singe szerintem túlzás.
Akkor tulajdonképpen havidíjat kell fizetni egy majdnem single játékért? Bár még nem derült ki hogy havidíjas lesz e de szerintem tuti.
Folyamtosan jön a folytatás, ahogy SWG-ben is (5 nagy kieg-rõl tudok), WoW-ban is (ott is már kb 6 DVD méretû kiegészítõ van), ill. a legtöbb történettel rendelkezõ MMO-ban. A történet általában úgy készítik, hogy hónapokba telljen a végére érni. A lényeg, hogy ne eszetlen grindelés, bizniszelés legyen a játék célja, hanem egy innovatívabb dolog.
Egy példa (a játéktól független): tegyük fel, hogy hõsünk csatlakozni szeretne a lázadókhoz. Ehhez el kell jutnia a fõhadiszállásukra ami másik rendszerben van. Egy offline játékban ez pár óra alatt megoldódhat, elmész valahova, lopsz egy hajót, és odarepülsz.
Egy MMO-ban (ahogy SWG-ben is) ki kell tanulnod a repülés mesterségét, különbözõ kalandokon keresztül hajóhoz jutsz (meg kell dolgozni az áráért => questek tömkelege), hiperhajtómûvet kell szerezned, meg kell tudnod hol van a fõhadiszállás, el kell jutni oda némi ellenállással megküzdve, stb. Csak ez általában napokat vesz igénybe. Ezután még csak ott vagy, ahhoz, hogy csatlakozhass meg kel felelned, és itt jön a többi nehézség.
Gondolj bele, hogy pl a KOTOR-nak volt ~40 óra játékideje, szorozd meg mondjuk 10-el, annak a tartalmát vagdosd fel tízed akkora darabokra, tegyél hozzá más játékosoktól függõ részeket, és máris ott vagyunk 6-7 hónapos játékidõnél - ami ha Bioware-es színvonalú - élettel teli - questekkel van tele, már jóságos.
Legalábbis remélem, illetve Bioware-tõl ezt elvárom, csupán meg kell tartaniuk egyrészt az ígéretüket, másrészt a jó szokásaikat. Ámen:)
Az SWG PreCU elõtti idõszaka a mai napig a legbonyolultabb, legkomplexebb MMO-ja (lenne, ha még lenne), és tegyük hozzá, hogy abban az idõszakban volt a legnagyobb "népsûrûség" ~2millió játékossal. Tehát a kérdés, hogy 5millió idiótának évesnek készítsünk játékot, vagy 2-3millió értelmesnek. Elõbbi hozza a pénzt, de elkergeti az új játékosokat, utóbbi valamivel kevesebb pénzt hoz eleinte, viszont vonzza a játékosokat, színvolnalassá teszi a játékot.
A marketing része tehát bizonyos szinten nem számít, az számít, hogy a fejlesztõk kevés munkával akarnak sok pénzt keresni. Ez is normális, de már más téma.
Egyébként Bioware-t ismerve, közel sem lesz olyan egyszerû a játék, mint a WoW, kezdve ott, hogy a questek változatosságára, történetre fektetik a legnagyobb hangsúlyt, az összes NPC szinkronhangot kap, stb. A dev blog alapján inkább egy coop cucc lesz ez, mint a megszokott grindelõs, gyüjtõgetõs szociális marhaság. Persze majd meglátjuk.
Minden világnak vannak rajongói de csak Fanokra építeni nem lehet. Dungeon&Dragons legnépszerûbb fantasy világ hatalmas rajongó táborral rendelkezik és mindössze kb 50K tolták D&D online-t,mióta ingyenessé (mikro tranzakciós)tették így lett csak nagyobb létszámú a populáció. A WHO-t meg pont a warhammer rajongók hagyták ott elsõnek kb 2-3 hónap után. A StarWars is nagy rajongó táborral rendelkezik de ez csak akkor ér valamit ha a game is jó lesz.
A Star Trek online fejlesztési története eleve sokkal húzosabb mint az SW:Tor-é, azon túl pedig meg is lett mondva hogy ezt nem szánják hardcore MMO-nak, a céljuk az hogy a sok ST fant megpróbálják a gép elé kötni. Nyilván a Bioware-nél a vérbeli játékosok tömegére számítanak, akik többnyire a WoW-ot tekintik ideálisnak. Nyilván jobb minõségû játék lesz a Star Treknél, és ezt nem is bánja a Cryptic.
Kipróbáltam a Star Trek-et -akármilyen távol áll tõlem a világa-, nincs mitõl félnünk:) Kényelmetlen és rideg lett, unalmas ismétlõdõ quest-ekkel. Két pozitívuma van, egyik bizonyos téren a grafika (az ûr környezet szép nagyon, a földi/belsõ terek elmennek), másik hogy bár távol áll az SWG PreCU összetettségétõl, de messze bonyolultabb mint egy WoW vagy Lineage, vagy akár a jelenlegi SWG.
Tehát akárhogy gyúrnak a Cryptic-nél, egy Bioware-el nem tudnak versenyezni:)
Sok ember van így ezzel.Sokan úgy gondolják a BH sem illik sith oldalra de ez legyen a legkevesebb amit eltolnak.
Nekem az nem tetszik Old republicban hogy a Troopernak sith oldalon kéne lennie és nem a köztársaság pártján...(pl:KOTOR1 is Sith Trooperok vannak) meg nekem személy szerint jobban tetszik páncélja is..ez csak egy személyen vélemény! Akkor énis sith párti lennék de igy köztársasági maradok mert ott van Trooper...
KOTOR 2-vel az volt a bajom hogy rohadt könnyû volt magas nehézségen is, és persze rövid is volt.
nem ugat le senki, ha az tetszik, hát az tetszik Nekem a KOTOR1 minden szinten jobban bejött, történet, helyszínek, sidequestek, companionok, minden szinten, talán a ruhák jobbak voltak a kotor2ben, de azon kívül minden kotor1.
Off:hajnali vagy délután 4-ig alszol XD On:Én nem bánom a 2011-et,sõt nagyon is örülök neki és ugyanakkor nagyon imádkozom hogy idén semiképpen ne jöjjön ki. Legalább akkor az ember azt mondhatja hogy 99.9% hogy profi munka lesz... KOTOR I-II is pro munka volt tölük,annyira jó lett hogy még ma is játszik vele az ember...én már vagy az I-et 5 vittem ki a II-öt meg 3szor...
a másik lehetséges meg a most nyár, és régen nyilatkoztak valami olyasmit (sajnos forrást nem találok), hogy az old republicos könyv környékén jön ki, ami pedig idén nyár. úgyhogy még a nyár is bõven benne van a pakliban