Lehet szabad véleménye, ez pedig egy nyilvános fórum. Joga van leírni hogy neki tetszett vagy sem. Neki nem tetszik, ilyenkor ezt nem kell a szívedre venni. Nekünk tetszik, ennek örülj.
én figyelemmel kiséremmióta csinálják, tényleg lassan haladnak, de minőségi munka lesz az egyszer biztos, és érdekes, hogy tényleg profi szinészek, szinkronszinészek csinálják, ingyen, hobbiból. egykét hang lehet hogy furcsaának tünik, viszont van olyanis ami dúrva, pl itt, a hasonlóság:
én is az elejétől kezdve lestem az oldalt rendszeresen, aztán egyre kevesebb lett a frissítés... na pont ez az, hogy mossman kivételével az összes színész hangja többé-kevésbé hasonlít az eredeti, angol szinkronhangokhoz, és az oldalon lévő hangminták alapján nagyon igényes munkát végeznek
nem emlékszem már rá, de talán sikerült ráerőszakolnom a magyarítást. egyébként nem csak kétszemélyes, de igen, mindenhol ott van melletted a többi játékos is, ami néha vicces, néha pedig baromi irritáló
Tudom, de ez még alpha. Instabil, villódzó textúrájú moddal nincs kedvem bajlódni. A CM 12.2-ben is két helyen lehetetlen volt továbbmenni csalás nélkül, mert lefagyott az AI meg útban volt egy láthatatlan fal. Sőt, a Ep 2-ben a savköpő bogarak nem köpdöstek így ultra könnyű volt leölni őket, az Ep 1-ben a combine zombik nem kaptak elő gránátot.
Tehát egy végső állapotú CM-ben is vannak hibák bőven, milyen lehet egy alpha?
Tegnap befejeztem a HL2-t (már nem is volt sok hátra). Sajnos így se lettem hl rajongó, annyira nem fogott meg. Nekem nagyon monoton - és ezt (_számomra_) semmi sem ellensúlyozza. Kb minden pályát végig ugyanazzal a technikával kell végigtolni. Azért már az ep1 és ep2-t is megpróbálom végigtolni, állítólag jóval rövidebbek (bár ezt se mondanám kifejezetten hosszúnak, de nekem elég volt). A sztorit továbbra se tartom olyan 'beszabehu'-nak :(
ha jobban belegondolok, nekem játékok között talán nincs is 'etalon'. Sok játék tetszik (és nem cod1-től 7-ig, elég sokfajta), de olyan amire ezt a szép jelzőt aggasztanám olyan nincs _ha_ az egyjátékos módot nézzük (és most azt nézzük). Nem azt mondom hogy a hl2 rossz, mert nem rossz játék de számomra semmi olyat nem mutatott amitől úgy odalennék és tűkön ülve várnám a hl3-at. btw 2004-es játékhoz képest (asszem 2004) viszont tényleg jó .
Az első rész sztori és újdonságok kapcsán is jobb volt. A második rész a fizikájával emelkedett ki az addigi felhozatalból.
Mindkét fő újítását aztán MINDENKI lenyúlta, utánozta azóta, esetenként akár jobban is. De pont azért klasszikus mindkét rész, mert azok hatására terjedt el először a bonyolult(abb) sztori az FPSekben, aztán a fizika mindenhol.
Közvetetten már a Half-Life első részében is jelen volt a Combine. A HL1 főellensége, a Nihilanth egy, a Combine által leigázott idegen fajok egyikének utolsó túlélője, aki utolsó esélyként a Xen-re menekült több, különféle Combine által szintén üldözött fajjal egyetemben (Vortigauntok pl.). Egy ideig békességben éldegéltek a Xen-en mígnem jött Gordon, meg a 'Black Mesa incidens' és megzavarta az idillt. Miután elpusztítottuk a nagyfejű Nihilanthot - aki önmaga is képes volt portálokat nyitni -, létrejött egy ún. 'portal storm' amit a Combine ki is használt, átpattantak a mi világunkba és hét óra alatt megadásra kényszerítették a Földet. Ezen események után körülbelül 20 évvel veszi fel a fonalat a HL2. Utoljára szerkesztette: bbdc77, 2014.08.28. 23:31:40
Hogy máshogy készítenél folytatást egy nagyjából lezárt, kerek történetnek? A HL univerzum esetén pedig nem mellélövés volt a sztori további szövése, hanem a játéktörténelem egyik legizgalmasabb sagáját sikerült a Valvenak megalkotnia. Utoljára szerkesztette: bbdc77, 2014.08.29. 00:03:19
Nem értek egyet, pont a folytonossági bökkenő miatt. Ha nem Freeman lenne a főszereplő, meg nem lennének vortigauntok, nem sok emlékeztetne az első részre. Picit a hazard suitot is nehéz megmagyarázni 20 évvel később. Persze, tudom, sztázisban volt...
Őszintén egyébként a HL+OF+BS, és a HL2+Ep1+Ep2 két tök külön sorozatnak tűnik. Nem mondom, mindkettő jó, de szinte nincs egymáshoz semmi közük.
Ahogy rémlik egyébként, volt valami kiszivárgott HL2 béta, ami miatt átírták a sztori jó részét.
Viszont G-Man mindkét játékban aktívan jelen van, ő rakja az első rész végén sztázisba Freemant és ő az aki felébreszti a második elején. A folytonossági bökkenőre hivatkozni így nincs értelme, még ha erőltetett is ez a magyarázat.
A HL2 "beta" 2003-ban szivárgott ki, már jóval ezelőtt történt az, hogy az eredeti koncepciót, sztorit szinte teljesen újragondolták Gabenék. A kiszivárgott forráskód azonban tartalmazta a korai verzió egyes helyszíneit, modelljeit amiket aztán valóban lecseréltek, vagy kukáztak a végleges változatban. A tervezett keleti-parti amerikai, Washington DC-ről mintázott városkát is inkább egy kelet-európaira modellezték át. Ez annyiban befolyásolta a történetet, hogy nem kaptunk egy teljes, befejezett sztorit, hanem még mindig a harmadik részt várjuk. Utoljára szerkesztette: bbdc77, 2014.08.29. 09:35:13
Az részlet kérdés. Főleg hogy a HL1 grafikája miatt szinte lehetetlenség kivenni a szereplők pontos korát. Az is lehet hogy Barney a Black Mesa-ban pályakezdő volt (20-25 éves).
Mivan? A CM egy mod, ami természetesen eredeti játékra települ föl. Örülök hogy az internet éjsötét bugyraiból megintcsak sikerült valami ótvarkókány változatot levadászni De lásd mekkora szívem van: CM-en belül van olyan hogy Konfigurator.EXE. Elvileg ebben is lehet nyelvet állítani. Ha mégsem, akkor én itt hagyom is a dolgot.
Itt vannak a többi szinkronhangok. Barney meg talán Eli (Dr.Kleinernek sokkal jobban állna) hangjával nem vagyok kibékülve, a többi nagyon jó. Továbbá a fordítás sántít néhol, gondolok itt a 'gunship = légitank' (!?) vagy a "szupresszor" kifejezésekre.
angol: We'll have to get in that building to open the gate. Even then, the suppression device will suppress anyone coming through unless we shut it down. ·f·i·: Be kell jutnunk abba az épületbe, hogy kinyissuk a kaput. De az elnyomóberendezés miatt akkor sem tud átjönni senki, míg ki nem kapcsoljuk. Lambda: Be kell jutnunk abba az épületbe, hogy kinyissuk a kaput. Csakhogy a szupresszor fasírtot csinálna belőlünk, hacsak ki nem kapcsoljuk.
Aha, az "elnyomóberendezés" ismerősebb már. Lehet hogy a szájmozgás vagy a szöveghossz miatt változtattak. Viszont így akkor nem 100% a ti szövegeitek. Nem baj, így is érthető.
Sajnos annak idején sehogy sem ugrott be a Földet megszálló idegen lényeknél hadrendbe állított, nagy, rovarszerű, biomechanikus, nehézpáncélzatú, nagy tűzerejű, levegőből támadó harci járműveknek az a frappáns neve, amit egyébként már minden magyar játékos ismer és használ, ezért lett légitank.