Szasztok! Segítséget kérek, mert elakadtam a "Hidden Allies" szakasznál. Van 3 kékszínû energia sugárnyaláb,amik felfutnak egy ventilátorszerûséghez. A negyedik megvan hibásodva,ezért csak félig fut fel és az is gyengén pislákol. Én már (szerintem) kipróbáltam mindent, de nem tudok tovább lépni és már tele van a hócipõm. Mi a megoldás, mert kezdek szétcsúszni a több órás helyben toporgástól. Egyébként eddig bejött a játék... Az se gond, ha csak jõvöre külditek meg a választ, én türelmes vagyok! Addig is BUÉK mindenkinek!!!
megy a prey esténként, akinek van kedve csatlakozzon...
nem akartok multiprey-ezni??? senki se játszik vele :( 1 szerverre tudok bemenni, akkor jönnek még játékosok, de sajnos tul nagy ott a ping... a többi szervernél kiirja hogy valami fájlok nincsenek meg... hmm kááár pedig jo ez a game...
nos most lassabban irok, igy nem irok más betüket... amugy rájöttem a hibára...
OFF: Bazz, te normálisan írsz.Látom rendre tanított téged az sg fórum.
valaki tud segiteni, hogy miért nem tudok 1 szerverre se belépni a multyprey-ben ?? azt irja ki, hogy valamilyen fájlok hiányoznak, vagy nemtudom, amugy 1.3-as patch fentvan...
amugy a duke is kb igy nézett ki ekkortájt, csak az quake2 motoros wolt...
Köszi a linkeket. :) Asszem ha a Preyt sikerült volna kiadniuk a 90-es években akkor még a HL-nál is sikeresebb lehetett volna.Rengeteg újdonságot fel tudott volna mutatni anno. De azért így 2006-2007-ben is volt pár dolog ami újként hatott.
Én is várom a 2. részt. :)Pozitívan csalódtam a Preyben. Egyébként te tényleg vártál rá 10 évet? :D Bár arra kíváncsi lennék, hogy hogyan nézhetett ki az elsõ fejlesztés alatt a játék a 90-es években.
"Egy dodekaéder-szerû valami forog körbe, azonban teljesen golyóálló üvegei vannak. Váltsunk át szellem módba, és az íjjal lõjünk bele minden egyes ilyen üvegdarabba. Ha ez megvan (az üvegek átlátszósága eltûnik), akkor valamelyik kézifegyverünkkel lõjünk bele ezekbe. Ha ez is kész, sajna még mindig nem jutottunk elõrébb, viszont ekkor egy váratlan dolog történik: A mi kis madarunk szellemi létét is feláldozva kitessékeli a Keepert a kis burkából. Jöhet a végsõ összecsapás. Egy új, meglehetõsen barátságtalan helyre kerülünk. A platform szélein kis tartályok vannak, oldalukon egy gombbal. Ha ezeket megnyomjuk, egy lebegõ aknát lõnek fel. A nagy dög sajnálatos módon átlõhetetlen pajzzsal van körbevéve, ám ha a közelében belelövünk egy ilyen aknába, pajzsa rövid idõre megszûnik, s meg tudjuk sebezni. Érdemes elõször az összes tartályt kinyitni, így könnyebb dolgunk lesz a szörnyike megölésénél. Természetesen bármikor újabb aknákat lõhetünk ki, így nem számít sokat, hogy eltaláltuk-e vele a szörnyet vagy nem. Hogy minél ritkábban tudjon bennünket eltalálni, folyamatosan legyünk mozgásban. A megható végkifejlet után a stáblistánál ne nyomjuk ki a gamet, mert csattanóként, a végsõ jelenetben a lezártnak hitt történet újból megnyílik. Így születik majd a kis Prey 2… :)"
A játék legvégén hogy kell kinyirni a gömben ülõ csajszit?? Uralkodót???? Csak forog a ömb de nem tudom meglõni. A falakon vannak szikrázó jelek melyeknek a párjai a gömbön is. Talán ezzel kell valami t kezdeni??
sebaj, ettõl még végig fogom vinni.
Bocs, oda kellett volna írjam, hogy néhány rész spoileres.
Ó most megmondtad, hogy meg kell ölni Jent. Én még nem vittem végig, mert elakadtam egy helyen, és azóta másokkal kezdtem játszani. Most olyan játék ismétlõ, és újrakezdõ-befejezõ idõszakom van. A Prey is sorra fog kerülni.
Nagyon sok elõítélettel fogtam neki a játéknak a régebbi Doom 3 motoron futó produkciók szerintem gyatrasága miatt.Itt van például a sötét Doom 3, monoton, nem kötött le, mintha sztoryja se lenne, nekem szinte semmi nem maradt meg ebbõl a játékból, csak az innen-onnan elõszökõ démonok képe és az hogy a Marson voltunk.Ennyi!A Quake 4 is hasonló kategória, itt mintha idegen lények raboltak volna el embereket, végülis ha tényleg ez volt akkor hasonlít a Preyhez, de ez még mindig nagyon kevés a boldogsághoz (amit a Q4 nyújt). A Preybe annyi pluszt sikerült beletömöríteni, hogy igazi élvezet volt a játék a másik kettõhöz képest.Érdekelt a történet, tudtam és éreztem is hogy van célom, rendesen lekötött.A néha monoton és undormánnyal teli folyósok sokaságát elfeledtette és háttérbe szorította ez a dolog. Ez a 2 játékélmény (D3, Q4) szó szerint megutáltatta velem a D3 enginet is, pedig nem lett volna amiért, igazán szép dolgokra képes.De most már másképp látom. A történet fõszereplõi egy indián, Domasi, aki nem hisz az õsei hagyományaiban, nem érdekli õt; Jen a barátnõje aki miatt folyik végig a harc; Domasi nagyapja, a mesterünk, aki megtanít pár dolgot nekünk. Egy bárban kezdõdik minden, elõször egy kisebb bunyó résztvevõi lehetünk, majd jönnek az idegenek és egy portálon keresztül az egész bárt beszippantják.És innen kezdõdik a kaland, Jen kijuttatása a cél, és végül a Föld és más civilizációk megmentése.Akit érdekel tovább az játszodjon...
Negatívumok: -túl sok volt a szörnyekbõl -a monotonság itt is megjelent néha, szerintem sok volt a töltelékpálya (helyszín) -lehetett volna rövidebb is, egy idõ tán fárasztó már ez a fajta játékmenet (ebben még mindig hasonlít a D3, Q4-re) -szavatosság hiánya, ugyan nem vagyok egy játék-újrajátszó tipus, de ha arra kerülne sor szerintem a Prey elég hátul lenne a várakozó játékok sorában (egyszer viszont jó és megéri végigvinni)
Pozitívumok: -story, ugyan kiszámítható, de izgalmas -portálok -gyönyörû grafika -a gravitációval való "játszadozás" -néha akadt egy kis gondolkodnivaló is egyik helyrõl a másikra jutáskor -horrorisztikus részek (kislányok szellemei - 2x) -tök hangulatos rádióadások a földrõl, nagy felüdölést jelentett egy-egy ilyen rész, szívesen hallgattam -érzéseket is képes kiváltani a játék, rossz volt nézni az éppen feldolgozásban lévõ embereket, és Jent is sajnáltam mikor kellett vele végezzek -szellem formába is bújhattunk (óriási szerepe van a játékban) -halhatatlanság -1.5 GB, nagyon kevés helyet foglal a winyon, nagyon jól tömörítették, az biztos -régebbi gépen is képes jól és szépen futni egy pár effekt megszabadulásával
Értékelés:[COLOR=red]85%[/COLOR]
Még bõven a jó játékok kategóriájában van.Ajánlom azoknak is akik csakugyan nem bírták a D3-at, Q4-et, ez a játék mérföldkövekkel jobb, élvezhetõbb. ;) :cool:
most láttátok hogy kitették az id játékait? ^^ egygondom van hogy a returnto castle wolfomat nem tom serial alapján beaktiválni:( ..na de off off , sry:)
olyan helyen vagyok, ahol 4 ilyen masinaindító állvány van. a 4 burokból 3 megy, egy nem, semmi ellenség, semmi teendõ, semmi másodlagos (szellem menetel)frunkció nincs. alul egy pajzsfélén jöttem át, felettem pedig egy forgó venti megy, áthaladni rajta lehetetlen. a 4 burkot szellem menetbe ki lehet kapcsolni, de nincs megoldás. vagy van?????????
melyik mentés kellene neked nekem van egy a végérõl elrakva ha érdekel de ha itt visszakeresel akkor van valahol egy végigjátszás is belinkelve nem olyan nehéz ez a játék csak szét kell nézni a fõldõn miegymás!
Sziasztok szeretném kérni a segítségetek felraktam a játékot és ha elindítom akkor elõjön a játék elején a kép Prey felirat és ennyi még a feladatkezelõ se jön elõ lefagy esetleg ha tudja valaki a választ megköszönöm
mentést honan lehet lezsedni? googlen kerestem mér egyszer végigvittem csak elvesztek a mentések
Most már besétálhatsz egy boltba is... nem vészes az ára.
Nekem lyan problémám lnne hogy amikor el akarom indítani a játékot bejön a fekete képernyõ és után kiirja hogy hibát észlelt ezér leáll ! Valakinek van valami ötlete ? A Reloaded verzió van meg .
õõõõõõ ha jól emlékszem amikor bqemész az ajtón abba a termebe akkor ha lõttél néhányat beléjük akkor menj szembe azzal az ajtóval ahol bejöttél a falhoz és ha a fal felé nézel onnan balra kéne kinyílnia de csak gugolva tudsz kimenni
Én már rengeteget lõttem õket és közben rohangáltam körbe, hátha megnyílik az az ajtó, de eddig semmi nem történt. Még azt sem mondhatom, hogy figyelmetlen voltam, mert eddig már nettó több órányit lövöldöztem a szellemgyerkõcöket. Lövöm még õket egy kicsit, aztán letörlöm a Preyt.
lõd a szellemeket és akkor egy ajtó résnyire kinyillik majd de nem sima ajtó hanem olyan ami felfelé nyílik
Elakadtam annál a résznél, ahol két szellemgyerek jelenik meg és sz@rrá lõnek. Visszaolvastam vagy 50 beírást, de nem volt errõl szó. A végigjátszásban annyi van, hogy menjek ki a résnyire nyitva levõ ajtón. Na ilyet én nem találtam, pedig már napok óta pöcsölök vele.
Szerintem a legújabb patch-el már lehet állítani widescreen felbontásokat.
A menüben a beállításoknál. Mit kell ehhez parázni, csak végignézed a beállításokat. Asszem multi core cpu a neve. De vigyázz, mert bugos lehet (mint pl nálam is), és 1 perc alatt az ötödére esik olyankor az fps. Persze ha nem jön elõ ez a bug, akkor nicsn gond.
Ja, jó kérdés. A Quake 4 kihasználja, legalábbis be lehet kapcsolni. Feltételezem, hogy a Prey vagy alapból kihasználja, vagy valami ini file-ban be lehet kapcsolni (nincs ilyen beállítás a játékban).