igen, de akor az nem érthetö h miért D3 motor kellett?:D viszont sztem pont azért van kitalálva az a "gecinagytexturás" cucc h jol menjen, mert ugy tudom egy textura az egész map, tehát ha betölti akkor a kakao kizárolag a modelleknek kell meg a fizikai motornak...
(Shacknews) Az Activision asztalra tette jelentését a 2007-es üzleti évrõl. Listázza benne a Splash Damage fejlesztõcsapat Enemy Territory: Quake Wars címû multiplayer játékát 2008-as második negyedévi pénzügyi idõszakra. Az Shacknews elemzõ Szõrmadarai ebbõl arra következtetnek - ismerve az Activision biznisz naptárját -, hogy ezévi megjelenésre számíthatunk, még pedig július - szeptember magasságában. A Szent Megváltó Topimaci Röffentõ Malacka papjai már összegyûltek egy hosszas imára, hogy az elõrejelzés valóra váljon. A John Carmack megatexture technológiáját használó Quake Wars hatalmas robbanásnak ígérkezik, az extrém profi dizájnnak köszönhetõen. Thx, Replay!
Info: Hardwired
nnna mi a ...szom van má ezze a szarral lesz belõle valami vagy mi van ?
és néha beragadhatna váltó is ,meg a hütöviz is felforhatna ,aztán ugye ott van a lengéscsillapitó ,ami ien terepen ekkora zuzás mellett hamar tönkremehet és még sok más
én azt hittem ez egyértelmû lásd crysis video ahol a kilõtt keréktõl megpördül a dzsipp
Asszem feldobom a ötletládába, hogy mi lenne akkor ha megpróbálnák realiszikusan modellezni, hogyan is változik meg egy kilõtt kerekû jármû mozgása ...
de nem robban fel csak egyszerüen megszûnik mobilnak lenni azt hittem hogy legalább változik a leszorító erõ vagy nõ a holtjátéka a kormánynak stb. ... vagy az egy más játék
Nos, az EULA szerint semmit nem adhatok ki (Bár szvsz még ezért is picsán lehetnék rugva ...) , de volt régebben vagy itt vagy a BF topikban zippelve egy rakás screenshot ... azon látható hogyan van megoldva ...
Ha el van bújva az enemy, akkor nem látod meg, csak ha valaki spottolja vagy elég közel megy hozzá, tehát lehet rejtõzködni ...
És Schrank ... igen, ki lehet lõni a kerekét mindennek, de nem tart sokáig megjavítani ...
AT pedig igen hatásos :)
re Dummy: kösz az infót, igen, nehéz a realisztikáról beszélni, de szerintem érthetõ a kérdés meg az utalás. (realisztika: lásd lejebb)
re KL: is-is. A játszhatóság - hangulat - realisztika* egyensúlya az ami jó élményt ad. *= és itt számos dologra lehet gondolni amit te is mondtál például. Vagy ha más nem, legalább legyen megmagyarázva mi miért van. Mondjuk például mondják azt hogy a taktikai sisak hudján látható a célobjektum vagy ezért van miniradar, de a bf-ben sem szimpatikus hogy kiírogatja a neveket.:)
Ez most elég kemény kérdés ... jelenleg a Specops által lerakható radar hatósugatában lévõ enemyt jelzi, de a többit asszem nem a radar ...
A játékban pedig jelenleg egy piros háromszög van az enemy feje felett, de úgy vettem észre nem mindig láccik, tehát valami feltétele van ... pl: volt már rá példa hog megláttam az enemy-t, de nem volt ott a jelzés ...
Meg olyan is hogy onnan vettem észre ... asszem qrva közel kell lennie hozzá valakinek hogy megjelensen ... nemtom pontosan ...
De a hivatalos fórumon is megy errõl a vita, hogy kell vagy nem ...
Realisztikus????? Ufósjátéknál milyen realisztikára gondoltok????
@Schrank, megnézem a jármûveket neked ... elég jól lehet velük menni, szóval nem papír BF tankok vannak ... ami a legszebb, hogy az AT-k ha sikerül 1 lövésbõl leszedik a repülõ cuccokat :)
Ami engem érdekel(t) az az, hogy a bf-hez hasonlóan kijelzi az ellenfelet is? A korábban linkelt béta screenshotokon volt valami hasonló és ez nekem nem összeegyeztethetõ a realisztikus témázással...
új bf , két éves b+ amúgy a rombolhatóságokról írogathatnál részletesen úgy a terepkörnyezetben mint a jármûvekben esett károk következménye és látványa stb
Anno mikor W:ET-ztem, és meglett az új gépem amin futott már a BF1942 is rendesen, nekem meg az nem jött be annyira ... a Vietnam volt ami kicsit megfogott, csak sajnos azért volt rengeteg óriási hibája is a W:ET-nek, ami miatt gyorsan megutáltam ... volt egy olyan populációs robbanás mint BF2 esetén ... meg ott az állandó arti volt olyan mint itt a bunny meg a kopterlámák ... szóval adott egy olyan lökést hogy keressek mást ...
Jelenleg szvsz a Fireteam-eken lehetne picsit javítani + a harcon, hogy ne legyen olyan qrva qvékes mert utálom :) De taktika és ötletszinten ehhez képest sehol sincs az új BF ... ráadásul pont olyan game, hogy ha nincs minimális csapatjáték akkor egy qrva esélytelen quake meccsé degradálja az egészet, mert hiába van A csapatnak 2434527895424253 killje, B-nek meg 2, ha B csinálja meg a mission-öket, akkor Õ nyer ...
Ha mindenki Medik akkor is bukta van ... kell Engi, kell specops, kell szoldzsör ... mindenkire szükség van a pálya teljesitésére ... és érdemes csinálni a missionöket, mert kapod értük az XP-ket ...
Szóval nem lesz ez olyan szar :)
És ne felejtsétek el ... W:ET-t is a mai napig játsszák ... egy ilyen ufósos játéknak meg jelenleg nem nagyon van multiban ellenfele ... (Nállam a BF2142 jelentette a BF halálát ...)
hát nem tom ,nemhiszem hogy sokan átállnának BF-rõl erre ,max 1hónap funolás lesz mint a 2142.
Thx az infót , ezt tényleg nem tudtam , ettõl függetlenül , ha jó a játékmenet és vannak taktikai lehetõségek , és a realizmustól sem rugaszkodnak el túlságosan akkor nekem tetszeni fog.
Aki ismeri az eredeti Wolfeinstein: Enemy Territory-t az tuggya ...
Ez nem lõjéfoglajjá tipusú játék, hanem misszió alapú ... kaszttól és oldaltól függõen különbözõ feladatokat kell teljesiteni, hogy a csapat nyerjen ... W:ET-ben pl volt egy pálya ahol amcsik egy tankkal indultak ... feladat: eljutni a pálya másik végén lévõ erõdbe és ott felrobbantani egy pár tartályt ... ehhez át kellet jutni egy hidon, kapukon, stb ... a németeknek pedig meg kellett akadályozni ... hidat robbantani, stb ... ha felrtobbant, amcsinak újjá kellett épiteni, stb ... Minden ilyen feladatért XP járt, ami egy bizonyos szint után + elõnyökhöz juttat ... pl: engiként gyorsabb repair, új fegyver, stb ...
Na ET:QW-ben pl ilyen feladat lehet egy lerobbant jármû javitása, felhúzni egy tornyot, stb ...
Viszont minden x pálya lejárta után (A pályák kampányokba vannak rendezve ... általában egy ilyen kampány lejárta után van reset ...) ez az XP mennyiség lenullázódik ... ez az xp reset ...
Szóval a játékmenet hasonló lesz mint a sima W:ET-ben, ezzel gondolom semmiféle infót nem szivárogtatok ki :)
@schrank: Ez a játék nem a BF2 ellen vagy helyett készül ... teljesen más ... ha ez a game most nem Quake alapú lenne hanem jelenkori modern warfare ... akkor nem tudom mi lenne :)
Viszont a harc az nekem nagyon kvék :( Az annyira nem teccik ...
nem mindegy neked ,hogy arabul kiabálják ,hogy kumbula kumbula , vagy szörnyül ,hogy grrrhhhh krrffff , lényeg ,hogy 2 lábuk van meg van fejük a headshoot-hoz
XP alatt elég :) Hivatalos fórum szerint nem csak az én gépem kevés Vista alatt ... hanem mindenkié :)
De XP alatt tényleg szépen fut, ráadásul csak gyorsabb lesz :)
Mindenesetre lehetne rólla szépeket és csúnyákat is mondani, de nem akarom elkiabálni, fõleg addig nem mig kicsit többet nem nyomom ... meg nemtom miket szabad miket nem, csak átfutottam az EULA-t :) Gyanitom kussolni kellene :)
A lényeg: nem kell temetni ... az új BF-et a mostani béta keresztbe lenyeli , szóval a full nem kérdés, hogy lemossa a pályáról ... bár a statpadderek maradhatnak majd a BF-nél (hálistennek ...) mert itt bizony megmaradt az XP reset