Maszka sajnos nem értem mire gondolsz , gt5p sem szimulátór , de legalább normálisan lehet vele kanyarodni , amíg a Grid egy Fos . Nem tudom hogyan gondolták ezt fizikai modellezést. A DTM kocsi egyszerûen katasztrófa. Mikor kanyarodik egy ilyen autó farolva minden kanyarba ?
nekem semmi bajom az onlie versenykkel! kevés pontra tuningolom magam, hogy a kezdõpozícióm elsõ legyen vagy második.. a pályákat ismerem évek óta gtzek így nem zavar senki a gyõzelemben. ha valaki nagyon jön annak meg külön örülök.. szal sztem a lényeg, hogy okosan tuningolj és akkor elõröl indulsz.. a többi rajtad múlik..
errõl a témáról szóltam kicsit lentebb, én is gyûlölöm mikor ez van... egyszerûen szánalmas, elötte is gondoltam h lesznek férgek csak azt nem h ilyen nagy számban
Ilyen nagy újdonság az online autókázás?:) még egy magazinba is leirja az emberke h online sok a láma... komolyan mit vártatok? mindig is ilyen volt egy autós játék a neten, amikor idegenek ellen megy a verseny.
rohadék angol elõzõ menetben daytona-n, melléérek, kilök, õ a host. kezdõdik az új verseny, spanyol sráccal 2.-3. helyen váltottuk egymást, nagyon tisztességesen odafigyeltünk egymásra, utolsó körben legyûrjük angol srácot, erre kilép és vége a meccsnek. hogy a jó kurv@ anyját!!
akkor jó mert hondával kezdtem majd vettem egy tuning lotust:D okés:D :P
Ha most kezded a játékot, akkor Integra Type-R-t vegyél. Lesz egy olyan verseny, ahol csak ezzel lehet majd indulni. Így megspórolsz egy vásárlást. Én annó Golf V GTi-vel kezdtem. Szóval nekem vennem kellett! Bebuktam... :-)
Sziazstok. Milyen kezdõ járgáynt tudtok ajánlani ? vagy mire érdemes gyúrni mert ma pörgettem egy kicsit nagyon bejött:D Online részében meg nem törnek a járgányok vagy nem tom vizsont egymásba rohannak az állatok:d én is:P néha Belsõ nézetes fííling überbrutál jó:D
Nekem mindegy. Holnap valamikor? Én 2 körül érek haza, utána akár mehet is.
mondjuk az is fura, hogy Fujin, a célegyenes végében a csávóka késõbb fékez, mint az utolsó harmad végében. Pedig nem fordítva kéne lennie? Ja és a sebessége meg ugyanaz mint nekem! Tehát vannak benne érdekes dolgok. Ja meg visszamentem, hogy a capuccino-s idõmérõt letoljam jobbra. Erre megyek az ideális íven teljesen nyugiban mire egy integra elkap hátulról. Szóval az AI az nulla úgy ahogy van. ja meg ha levágják a kanyart akkor nem kap az ellenfél büntetõt...törne el a keze aki ezt kitalálta
De annál jobb mikor mész mögötte és bevág eléd és FÉKEZ , és ha nekimész akkor te kapsz büntit . Egy kicsit idegesitett
Engem mondjuk a büntetés idegesít fel a legjobban. oké ha levágom a kanyart vagy megtámaszkodok rajtuk akkor büntessen meg. de az hogy fékezek és hátulról belémjön, aztán még én kapok büntit az már vicc. hozzáteszem online-on is rendre ez van.
Hát itt az S7 meg S10nél az szar a játék. Nem azért mert nehéz. Hanem mert csal. Az egy dolog, hogy a többi kocsi nincs lefojtva így egyenesben mindig behoznak, holott kanyarban én vagyok a gyorsabb, így elvileg jobban kéne gyorsulnom. De ez nem zavarna még annyira. Hanem az, hogy fékezek, erre ezerrel nekem jön hátulról az egyik kocsi és kapok 4 másodperc büntetést. Következõ kanyarnál megint ez a helyzet. De ott már 7 másodpercet kapok, lemegyek az ideális ívrõl, hogy ne jöjjön nekem senki, erre rittig rámjön az egyik kocsi és ramming penality. Na itt ki is kapcsoltam. Ne menjünk már vissza a Screamer korszakba gyerekek. Így ne csaljon a gép. Felõlem lehet gyorsabb a gép nem érdekel az a lényeg, hogy a jó íveken vezessünk és akkor faja. Arról meg nem is beszélek, hogy az sem mindegy milyen kocsi indul az élrõl.
Én is benne vagyok, csak egy mindenkinek megfelelõ idõpont kéne. (ha van ilyen:)
ez így is van, viszont azt nem mindenki tudja belõni jól, én Integrával megyek 90%ban, és nem gyaláznak le, sõt... de ezt nem azért írtam h itt nyáladzak :)
Valami online versenyt összedobhatnánk innen, jó lenne sztem! Kinek volna rá ingere?
Ezt mondtam én is , de kedvesen lehurogott a nép , mi az hogy nem támogatja . De én ezt nem tartom támogatásnak hogy münködik vele . Ennyire a a No name kormányok is támogatva vannak .
Tényleg egy jó angolos G25 tulaj írhatna a kiadónak hogy benne lesz a véglegesbe vagy ne is várjuk .
Igen ám csak a driveing force melyik gombjai ,a g25 kormányon található 2 gomb megfelelõi?Aszem végig kell zongoráznom:D Ez mondjuk kurva nagy gáz hogy nem támogatja a g25öst.Az ,hogy minden funkció mûködik még nem egészen az ,hogy támogatja is!Ha menüben lehetne választani akkor oké...
Hi ol^.^ Vki súgja már meg a prolougben g25-höz melyik kormányt válaszam ki, és melyik gombokat kell állítanom ,hogy a kormányon található 2 gomb legyen a kézifék? Elõre is thx.
Köszi! Hazamegyek ki is próbálom! Írtam annak a gyereknek, aki az 1., hogy segítsen már egy kicsit a beállításokban. Kíváncsi vagyok válaszol-e?! Ha igen, rögtön tolom is be ide és lehet dönteni a rekordokat! :-)
Megy ez, grat :) Erre viszont rosszul emlékeztem :"Final Gear: (ez a legfontosabb!!!) 4.320-4.370 között lehet vele játszani" Mehet visszább ennél, kb annyira hogy 6.-ban 301-303km/h legyen a vége.
Na most leírom mer már régóta akarom: Szóval nekem van egy pár külföldi palytásom akikkel sokat jáccok online. Annyi az egész hogy nagyjából egy idõbe csatlakozunk és nagy eséllyel dob ugyanoda. ha nem is rögtön de egyszer meglesz. ha lenyomtuk a versenyt akkor rögtön mindenki x-el okézik mindent és egybõl reconnect és 90% hogy újra összedob a rendszer.. nekem ma volt 2-3 olyan órám amikor egy sráccal akivel nemrég spanolok ezzel a módszerrel jáccottunk.. Lehet mindenki tudja de a katagória legjobbja(600PP) tényleg az NSX. Nekem sikerült összehozi egy set-et ami 589 pont így ugye mindíg az elsõ vagy a második helyrõl indulok és így a suzukát nem szoktam 4-5 sec nél kissebb hátránnyal nyerni. az elején 600 pontal nyomtam úgy is nyertem nagyrészt a set miatt, csak ott végig kell verekedmi magad mindenkin ami nem is nehéz azzal az aútóval. Szavalmegbeszélhetnék egyszer egy idõpontot,mi, sokan és betámadhatnák egy bizonyos versenyt. ha nem is épp mindenki férne be de jó lenne kicsit több magyarral alázni a mezõnyt... csá
jaj bocsánat a figyelmetlenségemért!!! most látom, hogy az egyik legjobbat írtad.. a többit tartom :D
Ezt cáfolnám! A kategória legjobbja Honda Nsx '01. Intermediate 600PP-be most bárkit verek vele. Jó a set ;)
Nekem is ezzel van a bajom, h túl sok az olyan player aki ha nem tud lenyomni akkor megtámaszkodik rajtam vagy szándékosan kilök, szarabb verzió h nekemjön és még kapok egy büntit is, Cliosokat kiváltképp utálom azok csinálják ezt leginkább! :D Visszaélnek azzal h eggyik legjobb autó a kategóriájában...
megyek online. pattognak az autók, 1 körrel késõbb oldalról megjelenik, újjáéled, respawn, faszom se tudja, kilök, még egy körrel késõbb connection failed, jó van b+ 56k modemmel húzzá az utolsó sorba...
következõ: high speed ring, kis tuningolt swift-el leverem az integrákat, feljövök 3. helyre, kb 8.ról -> egyenesbe csak rám húzza a kormányt. nem azt mondom, hogy én se szoktam nekimenni soha senkinek, de azért fenntartom a látszatot, hogy kerülném a putrit... szóval gas...
de azért volt sok jó tapasztalat is, online marad rulez!
köszi mindenkinek, saját szájam íze szerint is belenyúltam, kicsit túlkormányzott, de rajtamarad az íven, leszedtem elsõ helyezett ghost replay-et, célegyenes után 288-at tudom vele tartani, de utána 290-295-ig még elhúz úgy érzem...
600pp online, daytona, time trial, 48. hely, event zárul 2008.05.01.
hp:397, kg: 1667, r3\r2, aero 5\6, mm: -13,-12, spring 7\7, damper 9\8, toe -0.10, +0.10, camber 2.5 1.5, break 6-4, final gear 4.366, 6th 299
Ezek az én beállításaim,így padlógázzal megyek végig,a kanyar pont annyit lassít,hogy ne kelljen elvenni a gázt, most reggel futottam 4 versenyt,amit mind nyertem,igaz csak 1,2,3 ellenfél volt,el is pazaroltam75000-t,mert közben nem vettem új kocsit(2 milcsinél nem lehet több,nekem a második)nekem az egyenes nem számít, ott mindenki gyors, az elsõ kanyarból 278-280 körül jövök ki,de szerintem a cél elõtti kanyar a legfontosabb, mert a hosszú egyenes végén aki 300-zal érkezik, vagy fékez,ami idõ, vagy felkenõdik a falra,a cél elõtti kanyar végén 269-271,Daytona 350Z RS Power: 357 -4 Weight: 1305 90% Tyres: R1/R1 Aerodynamics 5 - 5
Nah, PS3-on már válaszoltam neked, te azért leírom itt is. :) 397 HP, max tömeg,ültetés elöl 8-10, hátul 4-6 spring 5-6 mindenhol, damper 2-3 Toe:+10 elöl-hátul, Camber +2.0-2.5 elöl-hátul, brake mindegy nem fékezünk :D kipörgésgátló: off, abs szintén Final Gear: (ez a legfontosabb!!!) 4.320-4.370 között lehet vele játszani. kb ezekkel a beállításokkal mentem egy 50.461-t, ami most az ötödik helyre elég, reggelre ez lehet változik :) Amikor a mért körödön áthajtasz a rajtvonalon, 286-287 a sebesség, a hosszabbik egyenes végén 291-292, ha ezek nincsenek meg, esély nincs top 10-es idõt menni kb ennyi, remélem segítettem valamennyit.:) Hajrá!
ma azzal kísérleteztem elõbb, hogy leveszem a hp-t, és könnyû autóval nagy leszorítással megyek, de nem jött be!
helyette több lóerõ +3 körül inkább több súllyal és kevesebb leszorítóerõvel, így megvolt a 288 max is!
a hátsó nagy egyenes utáni hosszú kanyar a kulcsfontosságú :)
a kocsit én is leültettem (ride height), spring rate-ben még nem gondoltam ekkorára. max turning angle mehet 45ig, elvileg jobban fordul tõle a kocsi.
abs lehet 0 szerintem de kirpóbálom így is. ja és van egy 6. helyezett magyarunk online daytonán.
persze én se értek hozzá, ezt gyorsan hozzáteszem :) gt4.ballor.hu-n van egy kis tuning leírás magyarul.
a váltó nagyon érdekes, fõleg az 5. és 6. ami itt a lényeges ezen a pályán szerintem. én az 5.et 250-260 körül szoktam hagyni, 6. pedig 310 körül, de így is jónak kell lenni!
Írom részletesen a beáálításokat, hogy mi hol van! Elõször is teljesen amatõr vagyok, úgyhogy ha nagyon rossz a beállítás, akkor nem lehurrogni! :-) Ha valaki tud rajta finomítani pozitív irányba vagy úgy gondolja, hogy valami nem jó, akkor szóljon, hogy mi a hiba és javítsuk ki. Jobb lenne az 1. helyen magyar zászlót látni, mindegy, hogy ki is az!
ejj na ma toltam kicsit S event-ben. Na az már döfi! Írgalmatlanul hangulatos ott már a cucc. Sebesség érzet is frankó, a büntetések is jók. Szóval ZSÍR!
F2007-et most vettem meg, sztem sokkal jobb vezetni mint az eddigi formula autókat.
Köszi! Most én is melóban vagyok, de mikor hazamegyek megnézem és elküldöm a beállítáûsokat! Én is 286 körül megyek az egyenesekben, a kanyarokban meg olyab 274-275 körülig lassulok le!
kontrollerrel, automata váltóval, abs, traction control meg ilyen hülyeségek kikapcsolva, szimuláció alapból professional ugye.
na most, melóba vagyok, részleteket csak holnap tudok mondani :)
egy kis kitérõ erejéig: sokáig úgy tekntettem a nascar versenyekre, melyek többsége ilyen döntött oválpályán van, hogy nem olyan nagy kunszt. hát nem a fenét nem :D nagyon profi ez a gt5.
játékmenettel kapcsolatban, 2.-3. kör lehet igazán éles ugye, mert ekkora gyorsul fel a kocsi igazán, ha hibázol alapból 2 kört buksz be,ha nem hármat halmozott bünti miatt. falnakütközés passz, gondolkoztam, hogy hogy figyelhet a progi: adott falszakasz, adott sebesség, puff, bünti?! passz.
lényeg: kerekek, r2\r3, +3 lóerõ, +5 leszorító, innen a súly kiszámíható. a kocsi magasságát levettem elöl hátul 10 mm-t, gondolkoztam h leszorítóerõ miatt hátul feljebb hagyom. Hm, rugózás 5 körül volt elöl hátul, damper = legnéscsillapító 7-7 körül, nem is nagyon pattogtam. toe in elöl talán +valamennyi, holnapra pontosan megnézem. fékerõt elöl egy kicsit megnöveltem.
váltómóka: úgy érzem ez lesz a kulcs. plafon a célegyenesben, meg a hátsó nagy egyenesben 286 volt, kanyarsebesség nem mehet 270 alá, szakaszos kormányzás, fullgázzal, ezzel javítottam fél másodpercet a vége fele.