na újraindítottam a gépet hátha...hát bizony meg-megakad egy-egy tanklövésnél. 2.4 P4, 2 giga ram, 9600 xt 256mb...igaz AA kivételével fullon van minden 1024-ben. Ez van
A játék is szaggat? Mert engem nem érdekel hány másodpercet kell várnom, a duplakattintás és az elsõ ágyúdörrenés között. Az a lényeg, hogy megfelelõen menjen a mai átlag gépeken. Egyébként szinte teljes egészében az elsõ rész motorját használja, csak új pályákat készítettek hozzá, meg 1-2 új egységet. Mivel az elsõ rész szépen ment a közepes gépeken is, ennek is mennie kell.
asztalon duplakatt az ikonon, innentõl 2perc 22mp míg megkapom az irányítást a játékban (intro átugrása, pálya indítása, kattintás, minden) hátha neked ez megvan 31 mp alatt akkor grat
tuti nem stimmel mert a Battlefield 2-t pikk-pakk betölti ez meg mikor mondja hogy kattintson a folytatáshoz 22-öt tudok kattintani :)
Kiadtak egy új videót az E3-ra a Codename: Panzers Phase Two-rõl, melynek elsõ része 2004-ben nagy siker volt. A folytatás most Szicíliára, Jugoszláviára és Afrikára koncentrál, figyelembe véve az adott helyi jellegzetességeket. A napszakok változása is sokkal fontosabb lesz, egyes éjjeli felderítéseknél és csapásmérõ akcióknál különösen. A jármûvek kapnak kikapcsolgató elsõ és hátsó lámpákat is, így könnyen navigálnak, de nem hívják fel magukra az ellenfél figyelmét idejekorán. Többszáz szétrombolható tereptárgy kerül a játékba, valamint több mint húsz új egység. A grafikus megjelenítéshez a Gepard 3D fejlesztett verzióját használják fel, így a játékosok már a kedvük szerint mozgathatják, forgathatják, nagyíthatják a kamerát. Bemutatva a változásokat új képeket is közreadtak. 2005.05.16.
Hát,ráértem 1 kicsit (),ezért itt a Gamespot elõzetese a Phase Two-ról! Codename: Panzers, Phase Two a hónap végén esedékes(idõközben eltolták következõ hónap végére),és ez alkalommal nem kell félni,hogy elveszik a versengés közepette. Az elsõ játék a sorozatban, a találó címû Codename: Panzers, Phase One, tavaly szeptemberben jelent meg(nálunk mondjuk júliusban) a nagy izgalmat keltõ hatalmas stratégiai kiadások,mint Rome: Total War és Warhammer 40,000: Dawn of War melett. Mégis, a játéknak sikerült,hogy ráfigyeljenek a tökéletes játékmenete, elpuszthítható környezet, és dögös stratégiai újításaival. Sikerült rátennünk a kezeinket egy közel kész verziójú Phase Two-ra, és eddig elmondhatjuk,hogy megtart mindent amiért szerettük a Phase One, de új tartalmat ad, e melett néhány újdonságot.
Észak-Afrika tökéletes tank csatára, de gyilkosság ha egy szegény gyalogos vagy a nyílt tûzben.. Amikor elsõnek indítjuk Phase Two-t, az elsõ észrevehetõ újdonsága a játéknak,a lehetõség,hogy játszunk mint partizán vagy gerilla harcos, továbbá a hagyományos Szövetséges és Tengely oldal. A partizán oldal 1 bónusz oldal, és az elsõ két kampány teljesítésével érhetjük el. Phase Two elmozdítja a fókuszt a háborúról Phase One-tól, mivel a kavicsos homokkal borított Észak-Afrikában indul, a buja növényzetû Európa helyett. Van egy olasz és egy jugoszláv hadjárat is. Nyilvánvalóan ez azt jelenti,hogy új nemzetek fedezhetõek fel a játékban,névszerint az olaszok. Vannak új irányítható hõsök is, új rendelkezésre álló egységek, és egy teljesen új felfedezhetõ történet. A többi valós idelyû stratégiai játékkal ellentétben, nagy hangsúly van a történeten is a Phase Two-ban, mivel rengeteg átvezetõ és naplõ bejegyzés van,hogy összerakja a változó küldetéseket.
Nem meglepõen, a játékmenet a Phase Two-ban nem sokat változott, ami várható volt, mivel ez egy közvetlen folytatása az elõdjének. Egyszerûen nicns sok idõ piszmogni; már ha lett volna rá szükség. A játékmenet mechanikája a Phase Two-ban tökéletes maradt, és teszik ahogy több háborús játékot összekevertek a valós idelyû stratégiával. Példaképp, ez az a játék ami nagy figyelmet szentel a taktikára, a valóságos fegyver és jármû modellezés melett. Hagyományos gyalogos nem tud elpusztítani egy tankot fegyverével (mint más játékokban). Ebben a játékban, szükségünk van olyan fegyverre ami áttöri magát a tank páncélján, mint egy másik tank vagy a páncélököl. Ez nagy hangsúlyt szentel arra,hogy legyen egy kiegyensúlyozott osztagunk,ami elbánik minden féle ellenséggel. Szóval amíg hagyot,hogy a tank-ölõ egységek a tankra koncentrálnak, összetudod vonni a gyalogosaidat egy épületben,hogy védelmet nyújtsanak,vagy hogy bónuszt szerezzenek más gyalogos megsemmisítésével.
Az új kavicsos helyszín és a néhány újítás melett, Phase Two eléggé úgy néz ki,mint a Phase One. Ami azt jelenti,hogy még mindig átkozottúl jól néz ki, még akkor is ha már kezd öregedni az új generációs stratégiai játékok melett. Apró részletek, mint ahogy a tank mozog a felfügggesztésén. Mindezek melett, a 3d motort (Gepard) használja még mindig a játék a valós idelyû átvezetõknél, és lenyûgözõ,hogy milyen jól néz ki a grafika közelrõl. Az Észak-Afrikai pályák szokatlanul nagyok,de mivel fõleg csak sivatagok,ezért van néhány épület amit a gyalogosok elfoglalhatnak.
A kényelmes oktató rész gyorsan megtanít a játék kezelésére és bemutatja a Phase Two újdonságait. Alapvetõen, minden egységnek van egy korlátozott látó távolsága. Azon kívûl van a "fog of war". Azonban, gyakran meghaljuk a közeledõ egységeket,mielõtt meglátnánk õket, és a játék kitesz egy ikont,hogy az embereink milyen hangot hallanak (például motor hang) és hogy melyik irányból jön. Az éjszakai csaták bevezetésével, már van fényszóró ikon is,és láthatjuk a közeledõ egységeket már távolról is (ha be van kapcsolva a fényszórójuk). Ez ellenünk is jó, mivel bekapcsolhajtuk a fényszórónkat,hogy jobban lássunk a sötétben, de ekkor válallnuk kell a rizikót,hogy az ellenség messzirõl felfedezhet.
Újításként az egyjátékos kampány melett, a játék tartalmaz skirmish(csete-paté) és csapat skirmish módot,mint az elõzõ részben. A többjátékos rész is tartalmaz skirmish és csapat skirmish módot maximum 8 játékos számára. Ezen a ponton, Phase Two is nagyot alakít, és úgy látszik folytatni fogja az erõs játékmenetet amit az elsõ rész hozott. Remélhetõleg több játékosnak lesz lehetõsége kipróbálni a közeledõ nyári szélcsendben.
Írta:Jason Ocampo, GameSpot
vid alapján a COH is egyedi lesz.
Az is jó lesz. De a Soldierst már ismerem és az egyedisége miatt isten.
A tavalyi év egyik legjobb stratégiai játéka idén folytatódik és nagy örömünkre a Stormregion csapata hajlandó volt válaszolni a Phase Two-val kapcsolatos kérdéseinkre. Gyerünk fiúk, gyerünk lányok, ez a cucc nagyon meleg, tessék elolvasni mindenki!
HC.Gamer: A Phase One a tavalyi év egyik legjobb valós idejû stratégiai játéka volt. Meglepett titeket ez a hatalmas siker, vagy számítottatok rá? Ebbõl kifolyólag hogyan értékelnéd a 2004-es évet a csapat szempontjából?
Szerémy Tamás: Az elõzetes visszajelzések alapján lehetett sejteni, hogy a Panzers fogadtatása sokkal jobb lesz, mint a piacon lévõ hasonló kategóriájú játékoknak. Pozitív kritikákat kaptunk szinte minden elõzetesben, az offline és az online sajtó is dicsérte a Phase One-t. Nagyon örültünk a sikernek, de igazán nagy meglepetést nem okozott. A Stormregion rendkívül sikeres évet zárt 2004-ben, befejeztük a Phase One-t és az év végére szinte teljesen elkészült a Phase Two. Ugrásszerûen bõvült a cég dolgozónak a száma, jelen pillanatban két játékot, 40 ember fejleszt párhuzamosan.
HCG: Hogyan jellemeznéd a Phase Two-t? Az újdonságok tekintetében teljes értékû folytatása lesz az elsõ Panzers-nek, vagy inkább csak kiegészítõje?
SZT:A Phase Two teljesen önállóan játszható kiegészítõ, a futtatásához nem szükséges az eredeti program. Három önálló hadjáratot játszhatunk végig (amerikai-angol, német-olasz, jugoszláv), ezekben összesen 20 küldetés található. 20 új harci eszközzel bõvül a hadseregünk, két különbözõ afrikai vonat kapott helyet, bekerül egy több, mint 50 különálló (és lerombolható) elembõl álló sivatagi erõd, egy csodálatos olasz hadihajó, 40 különbözõ repülõgép, egy hatalmas vasúti löveg. És akkor még nem beszéltem a játékot színesítõ apró elemekrõl. A sivatagban más egyenruhát hordanak a katonák, mint a mediterrán vidékeken, az oázisok környékén tevekaravánok bóklásznak, idõnként feltámad a szél, hordja a homokot, mely a látótávolságot csökkenti, keselyûk köröznek méltóságteljesen az égen...
HCG: A sztori fiktív, vagy valós eseményen alapul? Lesznek a programban fõszereplõk, fõhõsök? Tudnál említeni konkrétumokat?
SZT:A játék elõkészítési szakaszában komoly kutatómunkát végeztünk, hogy a Phase Two-ban lévõ küldetések magját valós, történelmileg hiteles események alkossák. Persze a játszhatóság érdekében kompromisszumokat kellett kötnünk, de minden küldetés köthetõ egy ismertebb hadmûvelethez. Ott lehetünk a szicíliai partraszállásnál (Operation Husky), a Monte Cassino-i áttörésnél, részt vehetünk a Kasserine hágónál lezajlott csatában, vagy az El Alamein-i ütközetben. Az elõzõ részben megismert és megszeretett hõsök visszatérnek, de új szereplõk is színre lépnek. Az olasz DeAngelis testvérpárról van szó, az õ kalandjaik állnak a történet középpontjában.
HCG: Tudni lehet, hogy két hollywoodi forgatókönyvíró is segíti a munkátokat. Be tudnád mutatni õket és el tudnád mondani, hogy eddig milyen ötletekkel álltak elõ, illetve, hogy miben gondolkodnak másként, mint mondjuk a játékfejlesztõk és, hogy ez milyen elõnyöket és hátrányokat jelent?
SZT:A forgatókönyvet David Freeman és csapata készítette, õk a Magyarországon is vetített Buffy - The Vampire Slayer TV sorozat néhány epizódjának forgatókönyveit készítették el. A USA-ban számos televíziós sorozaton dolgoztak és nemrégiben Davidnek még egy könyve is megjelent, mely kifejezetten a számítógépes játékokban felbukkanó érzelmekrõl szól. Õt kértük fel arra, hogy a már megírt sztorit és párbeszédeket alakítsa át úgy, hogy az amerikai játékosok is elfogadják és megszeressék. Az együttmûködés nem volt egyszerû, egészen más mentalitásban dolgoznak, mint mi és ez az együttmûködés elején okozott bizonyos fennakadást.
HCG: Ezúttal milyen kampányokat játszhatunk végig és kiket vezethetünk gyõzelemre?
SZT:A Phase Two-ban három különálló hadjárat lesz. A német-olasz hadjárat a tengelyhatalmak kezdeti észak-afrikai sikereirõl szól. Az angol-amerikai kampány szintén Észak-Afrikában kezdõdik, de a hadmûveletek késõbb áttevõdnek az olasz csizmára, ahol le kell gyõznünk mind az olasz, mind a német hadsereget. A harmadik hadjárat a jugoszláv partizánok hegyvidéki gerillaharcát mutatja be a német megszállókkal szemben. Természetesen az oroszok sem maradhattak ki a játékból, az utolsó két küldetésben feltûnik a dicsõséges Vörös Hadsereg és segítõ kezet nyújt Tito partizánjainak.
HCG: Milyen küldetésekre számíthatunk és milyen arányban lesznek ezek nappaliak, vagy éjjeliek?
SZT:A Phase Two-ban vegyesen lesznek nappali és éjszakai küldetések, de a változó napszakok miatt sok pályán folyamatosan változnak a fényviszonyok. Minden pályán elõre leprogramozott idõjárás is lesz, homok és szélviharral, kavargó köddel, felhõszakadással és hajnali párafoltokkal.
A küldetések kiválasztásánál igyekeztünk a változatosságot szem elõtt tartani. Egyformán lesznek védekezõ és támadó küldetések, erõdelfoglalás, menekülés a túlerõ elõl, partraszállás, diverzánsakciók az ellenséges vonalak mögött, vasúti utánpótlás vonalak megszerzése, az ellenfél bekerítése, fogolyszöktetés vagy ellenséges reptér elfoglalása...
A három hadjárat összesen 20, akcióra kihegyezett küldetés tartalmaz.
HCG: Milyen új unitok lesznek a játékban és így körülbelül mennyi lesz irányítható összesen a Phase Two-ban?
SZT:A kiegészítõhöz több, mint 20 irányítható földi egység készült el. Ezek egy része ellenfélként tûnik fel, de a multiplayer részben ki is próbálhatjuk õket. A földi egységek mellett készült még kétféle afrikai vonat, egy hatalmas olasz csatahajó, egy német vasúti ágyú, 40 különbözõ repülõgép, egy tevekaraván és néhány keselyû.
HCG: Milyen tulajdonságaik lesznek az egységeinknek? Például megadhatjuk parancsba, hogy különbözõ sebességgel menjenek, netán álcázzák magukat stb?
SZT:Az egyik új tulajdonság a felkapcsolható fényszóró lesz a jármûveken. Ennek nemcsak esztétikai, hanem gyakorlati haszna, illetve hátránya is van. Bekapcsolt fényszóróval a jármûvek messzebbre látnak, viszont az ellenség sokkal könnyebben észreveszi õket. Hiába vannak a "fog-of-war" takarásában, a fényszókat ennek ellenére észreveszik.
HCG: A harcok mennyire lesznek realisztikusak? Tudnál példákat mondani?
SZT:A játszhatóság érdekében ezen a területen is kompromisszumokat kellett kötnünk. A valóságban egy Tigris több száz méterrõl képes volt kilõni a legtöbb szövetséges harckocsit, a játékban viszont ezen változtatnunk kellett. A Panzersben a fõ hangsúlyt a játszhatóságra és a játékélményre helyeztük, ezért ezen a téren nem ragaszkodtunk a történelmi hitelességhez.
HCG: A programban nemcsak megsemmisíteni lehet az ellenfél egységeit (pl.: tankjait), hanem akár el is foglalhatjuk azokat. Mennyivel lesz ezt nehezebb véghez vinni és hogyan lehet kivitelezni egy ilyen akciót?
SZT:Az ellenség harcjármûveinek elfoglalása mindig is közkedvelt stratégia volt, igyekeztünk ezt a részt a Phase Two-ban tovább erõsíteni. A molotov koktélok és a gyalogos lángszórós egységek mellett megjelennek a lángszórós harckocsik is, ezek segítségével pillanatok alatt "kisüthetjük" még a legkeményebb harckocsi legénységét is.
HCG: Mit tudsz elmondani a játék grafikájáról? Miben lesz más az elsõ részhez képest?
SZT:A grafikusok remek munkát végeztek a Phase Two-ben, észrevehetõen szebb lett a játék. A sivatagi pályák elkészítése hónapokat vett igénybe, a pályakészítõk több hetet töltöttek egy pálya megfestésével, illetve a tereptárgyak kihelyezésével. A sivatagi és mediterrán környezet kialakítása is nagyon sok idõt és energiát vett igénybe, az épületeknél nem tudtuk felhasználni az európai házakat, minden épületet egyenként kellett megtervezni és feltextúrázni. Az eredmény azonban pazar lett, elképesztõen hangulatos pályákkal találkozhatunk menet közben.
HCG: A szinkronhangok jelen tudásanyagunk szerink egy los angeles-i stúdióban lesznek rögzítve neves színészek által. El lehet már árulni, illetve lehet tudni, hogy kik segédkeznek ebben?
SZT:Ezt a részt teljes egészében a német kiadó szervezi, így nem is tudunk nyilatkozni ez ügyben. A tárgyalások folynak, de konkrétumokat még mi sem tudunk. Az biztos, hogy a "neves színészekkel" nem olyan egyszerû tárgyalni.
HCG: Magyar szinkron lesz?
SZT:Jelen pillanatban nincs eldöntve ez a kérdés, van rá esély, de rajtunk kívülálló okok még meghiúsíthatják a magyar nyelvû verziót.
HCG: Mutasd be kérlek a mission editort!
SZT:A Codename Panzers editora rendkívül felhasználóbarát, nagyon könnyû elsajátítani a kezelését. A játékhoz adott editor megegyezik azzal a szerkesztõvel, amivel mi is dolgozunk. Ebben elkészíthetjük a teljes domborzatot (hegyek, völgyek, folyók), megfesthetjük a terepet, beállíthatjuk az idõjárást és leprogramozhatjuk a gép reakcióit. Jelen pillanatban dolgozunk azon, hogy az átvezetõ animációkat készítõ cutscene-editor is bekerüljön a csomagba.
HCG: A többjátékos mód terén számíthatunk újdonságokra?
SZT:A Phase Two-ban kiemelt figyelmet szenteltünk a többjátékos résznek. 18 különleges multipálya várja a játékosokat, köztük olyanok ahol az egyjátékos küldetésekhez hasonlóan konkrét feladatokat kell teljesítenünk (konvojok szétlövése, a gép által irányított szövetséges hadmûveletek támogatása...). A visszajelzések alapján a Domination típusú pályák voltak a legnépszerûbbek, így ezek kidolgozására és tesztelésére különösen odafigyeltünk.
HCG: Szándékoztok kiadni egy demót a megjelenés elõtt? Ha igen, mikor?
SZT:Természetesen lesz játszható demó, terveink szerint még a végleges megjelenés elõtt. Pontos dátumot egyelõre még nem tudunk mondani, ebben az ügyben is folynak az egyeztetések.
HCG: Mikor fog megjelenni a program?
SZT:A CDV két hónappal ezelõtt bejelentette, hogy a Phase Two június elején fog megjelenni az USA-ban. Ez azt jelenti, hogy az európai megjelenés sem várható korábban.
HCG: A Phase Three-rõl már el szabad árulni valamit?
SZT:Talán nem árulunk el túl nagy meglepetést azzal, hogy ha azt mondjuk, hogy ezen a téren is folynak a tárgyalások a kiadóval. A Phase Two fejlesztése során felmerült ötletek egy részét "jegeltük" és megpróbáljuk beépíteni a Phase Three-be. Nagyjából körvonalazódtak a helyszínek, de a konkrét munkák csak a Phase Two megjelenése után kezdõdnek el.
HCG: Végezetül, szeretnél még valamit mondani az olvasóinknak?
SZT:Aki szerette a Phase One-t, az egészen biztosan nem fog csalódni ebben az önállóan játszható kiegészítõben sem. Kevés olyan "addon" jelenik meg mostanában, ahol ennyi újdonságot zsúfoltak volna bele a fejlesztõk. Kicsit nehezebb lett, mint az alapjáték, de ez egyáltalán nem vált a játék hátrányára, a legnehezebb szinten még a hardcore játékosoknak is kihívást jelent néhány trükkös pálya. Elképesztõ mennyiségû, saját motorral készült animáció került a játékba, érdemes ezeket is megnézni, sokat segítenek az atmoszféra kialakításában.
Forrás: HC.Gamer
Kiadtak egy új videót az E3-ra a Codename: Panzers Phase Two-rõl, melynek elsõ része 2004-ben nagy siker volt. A folytatás most Szicíliára, Jugoszláviára és Afrikára koncentrál, figyelembe véve az adott helyi jellegzetességeket. A napszakok változása is sokkal fontosabb lesz, egyes éjjeli felderítéseknél és csapásmérõ akcióknál különösen. A jármûvek kapnak kikapcsolgató elsõ és hátsó lámpákat is, így könnyen navigálnak, de nem hívják fel magukra az ellenfél figyelmét idejekorán. Többszáz szétrombolható tereptárgy kerül a játékba, valamint több mint húsz új egység. A grafikus megjelenítéshez a Gepard 3D fejlesztett verzióját használják fel, így a játékosok már a kedvük szerint mozgathatják, forgathatják, nagyíthatják a kamerát. Bemutatva a változásokat új képeket is közreadtak.