hmmm ha asszem rosszul értelmeztétek amit irok mert a játék az nem sucks az utóbbi évek legjobb stratégiai játáka lesz,meg sztem a legjobb jatek is ebben az évben szoval mind1.Azé kedvesek vagytok hogy igy leszoltok, de nem egymást szidni jöttünk ide Amugy aki játszott a bétával annak jobban megy a demo?
1. nem téged szidtalak hanem a windowsodat nézd csak meg :) 2. csak én tehát nem többes szám 3. akkor félreértettelek bocsi...pacsi
Bétában be lehetett állítani az egységlimitet, 250 500 750 és 1000/player 8 játékos estén maximum 8000 egység. Fejlettségi szint beállítás meg szerintem nem lesz, csak a sima campaignban, ahogy haladsz elõre a törénettel kapod az új egységeket
ja és akinek szaggat, van low fidelity is, meg lassítás mikor lelassul(3.8 bétában néha ehhez folyamodtam, hogy ne szaggasson annyira a.l ellen) 5.2-es bétában mivel csak multi volt, ott már nem volt se desync nagyon, se disconnect, csak símán széjjelvertek,mert nem terjeszkedtem eléggé, hiába vittem középre a metal spotokhoz engineert, meg 5-10 harci egységet, egyszerûen elsöpörtek , viszont a wall-t(falat) nagyon kell használni védekezõ taktika esetén, mert egyszerûen kikerülik a védelmet, és be a bázis hátuljába. Ami viszont nem tetzsett a bétában, meg a gameben, higy hiába építettem radar jammert, és az omni senzor nem érte el , ugyanúgy lõtte a tüzérsége azokat az épületeket, amiket a radar jammer felhúzása elõtt építettem.Mivel a tüzérség nem lõ pontosan ha nem látja a célt(csak a radaron látja), így a radar jammert is megszórták
Ezzel a low fidelityvel kapcsolatban akartam irni enis: szoval egyszeruen nevetseges hogy lowon a terep 3 db homályos pacabol all. Ha mindent lowra veszek ugy nez ki mintha kb 99-es jatek lenne. Medium fidelityn meg ranezesre kb 15fps. Ja es ez a campaign elso palyajan ahol meg az AI se nagyon lassithat (foleg az elejen. Gepem: Athlon 3000+, GF6800, 1 giga ram.
Osszesegen: NEM nez ki ugy a jatek hogy ilyen indokolatlanul lassu legyen.
Légyszi rakjatok fel saját készítésû képeket a játékból.
Ilyenkor szoktam azt írni, hogy: Rakjak be neked képet '99-es játékból? Mert van egy kis különbség a kettõ közt. Játszottam én is minden lown és kifejezetten kellemes volt. Egyébként meg nem kéne elfelejteni, hogy ez egy stratégia, a grafikának kéne az utolsó szempontnak lennie...
Csak annyit a fanyalgóknak, hogy ez egy igazi,kõkemény stratégia, nem pedig egy C&C féle egysterû kis játék (ami persze a maga mûfajában elsõosztályú!).
Grafikához meg annyit, hogy kipróbáltam minimumon,így tényleg naaagyon gáz, de 1680*1050-ben, mindent fullra húzva, már szerintem hozza a szintet a mai igényekhez.Peresze ilyenkor már vas is kell alá, de ez idén csak egyre rosszabb lesz(mint minden évben:-))!
Összeségében én elégedett vagyok vele, biztosan hetekig el leszek majd vele.
Najó, Empire Earth. 2001-es játék, tessék megnézni: EE
Ez ugye 2007-es. A te videókártyád, gf6800, bizony-bizony 2004-ben, vagyis 3 éve jelent meg. 2001-3=1998. 98-ban milyen videókártyák is voltak? nvidia TNT. Nem a voodoo3, nem a tnt2 - bizony a sima TNT, amikor még voodoo2 volt a divat! És bizony TNT-n vagy voodoo2-n _nem_ futott el az Empire Earth! Esetleg minimumgrafikán.
Tessék, itt az összehasonlítás- pedig azt mindenki elismeri, hogy ma gyorsabb tempóval haladunk, mint már lassan 10 éve.
Tegnap probáltam ki legelöször a DEMOt nagyon tetszet csak egyszerûen mindig elfogy az energiám.... Épitek egy ERõmûvet valami sárga szarra csinálok pár egységet azt csáó... Valaki segitsen hogyan lehet sokk engergiám??
Kezdés taktika kezdõknek: 1metal excator(mindíg a commanderhez legközelebbihez,kihagysz 1 helyet a metal exactor mellett[a metal storeganak kell majd a hely] és egyvonalban vele építesz 2 kis erõmûvet(20-at termelnek)) majd úgy hogy csatlakozzon mind a 2 erõmúvel, illetve a metal excatorral építesz szárazföldi térképen 1 land factoryt, ha teljesen tengeri jellegû a térkép, akkor elõszõr air factoryt. ezután legközelebbi metal spotokat beépíted, és utána építesz erõmûvet ugyanezen a sémán, majd a következõ gyárat húzod fel eközben az elsõnek kiépített gyárban építesz legalább annyi scoutot, amennyi ellenséged van(kell a radar már korán), és elküldöd felderíteni majd építesz 5-10 engineert(attól függõen mennyire nagy a map, ha kicsi kevesebbet, ha nagy akkor többet), majd építesz 4 light botot, 2 légvédelmet, 4 heavy botot, 2 artilleryt, ezzel valamenyi védelmed van a korai rushok ellen. Az elsõ két engineerrel építesz metal exactorokat a távolabbi helyekre, 1-el érdemes falat építeni. mikor már van már 8 metal exactorod, akkor kezdheted upgadelni az exactorokat egyenlõre csak egyesével, az engineerek, vagy a commander besegíthet(assist) A 2,ik vagy a 3,ik gyárnak érdemes air factoryt építeni, hogy legyen valami védelmed(nem pótolhatja a statikus légvédelmet, de kell) A gyárakat csak egyesével fejleszted fel, mert ha assistol-nak a fejlesztésben, akkor nagyon felugorhat a nyersanyagigény(pesrzse gyorsabban is készül el) [alapból kb. -8 metal/s]
nézzél gamereplay.org-ban visszajátszásokat, ott vannak nagyon jó custom mappek is(betához, nem tudom münködik e a demóval)
Nekem tetszik a game csak nincs már annyi idõm, hogy fullprofi legyek benne mint annó TA ban.:)
GAMEPLAY HINTS, TIPS, AND OTHER INFORMATION
Initial Deployment
There is no one strategy that will always be effective in Supreme Commander--there are simply too many strategic variables. However, if you need some guidance in how to effectively begin a multiplayer or skirmish game, these steps will help get you started. Many of these tips can also help you throughout the single player campaign. With your ACU, build one Mass Extractor, two Power Generators and a Land Factory. Take advantage of the adjacency bonus when placing your factory. Continue to queue up ACU's construction waypoints. Queue up the following buildings in this order: one Mass Extractor, two Power Generators, one Mass Extractor, two Power Generators and one Land Factory. As your first Land Factory is being built, queue up one Scout and one Engineer. Do this three times until you have three engineers. Move your Scouts to areas that require intel, such as chokepoints and other strategic positions. Turn on the Intel button so you know exactly where radar coverage is provided. Have your first Engineer out of the Land Factory build one Mass Extractor, two Power Generators and another Land Factory. Continue to move Scouts into position and have order your Engineers to fan out to nearby Mass Deposits. Have your Engineers construct Mass Extractors on all nearby Mass Deposits. Change your Land Factory's queue to five Light Assault Bots and one Engineer; place this build order on repeat. Set the waypoints for your factories to cover potential areas of assault. Build an Air Factory. Queue up one Interceptor on repeat and create a patrol path for the Air Factory. From this point on, you're on your own. Good luck!
PERFORMANCE TIPS .......... ..... Dual Core and Performance Supreme Commander Demo will utilize your dual and quad core processor natively and automatically. Running a dual or quad core processor is one of the best ways to improve performance in Supreme Commander Demo.
Egész jó ez a demo, határozottan visszahozza a régi TA hangulatát, kivéve egy dolgot. Miért lehet átmenni a roncsokon? Mintha ott sem lenne. Néha még egymáson is keresztülmennek, remélem bug és gyorsan javítják. A másik ami még nem tetszett: a kráterek miért csak sima textura áthúzás? Kicsit reméltem ha annyira "újradefiniálja a piacot" meg egyéb hype akkor ezt belerakják. Sebaj, bizonyára nagyon lassú lenne, így sem valami gyors. Kozmetikai dolgokat leszámítva még mindig remek progi, igaz az elmúlt 10 évben nem nagyon változott a játékmenet. Persze ami jó azt ne barmoljuk szét, de a TA ennyire korát megelõzõ lett volna?
lelkesítõ hájtek muvi után c64 kinézetû gém...
Szerintem nagyon szép a grafikája... pont tükrözi a TA világát, nagyon nem is lehet más kinézetû ez a játék.
Ebben a játékban ami zavar az a gépigény, ezt már nem hiszem hogy patchel orvosolni fogják... esetleg videókari driverekben optimalizálnak kicsit, de ez sem ma lesz.
Hát ugye van itt egy csunya grafika. Roppantul unalmas háttér - egy idõ után jojóznak a szemeim mert referenciapontokat is nehéz találni. Az 1. Brycos hátterei még mindig a szememben vannak - itt a térképmódban használtam a gémet.
Aztán van itt ez az egész kerettörténet - az eredeti TA nak pont ez volt az ereje - egy 1000 éves háború amirõl senki semmit nem tudott - igy a hiányzó részeket hozzáteszi az ember a fejében. Ne most itt megint be kellett tenni embereket - meg egy gagyi történetet - könyörgöm - egy 25 éves nagycsöcsü nõ drótokkal a fejében : ELITE COMMANDER? - talán ez ütött meg a legjobban
A gépigény - no comment
Én azt gondolom a füstje volt nagyobb mint a lángja. Csakis az elõzõ részbõl marad életben a SC mert mindenki várja és mindenki fityizi a farkincáját mint egy kiskutya aki tudja, hogy pedigre palt fog kapni, de még nem tudja hogy whiskast. Majd legörbül a szája az embereknek, ha nem fog menni 1.5 év után sem és megismerik az összes egységet és kimerül ezek ujdonsága.
Meglátjuk mikor jön EXP. a COH hoz és meglátjuk mit tesz le a C&C - a baj hogy 2007 ben már ilyet nem lehet letenni.
Hát nekem sem tetszett a demo... De másodszorra mikor elindítottam már sokkal jobban bejött... A nyersanyagmenedzsment lett hangulatos sztem, és a pajzsokkal is jól el lehet szórakozni... Meg úgy az egész játéknak van egy hangulata... Ezt úgy mondom hogy én is áldom a Company Of Heroest... A grafika tényleg nem egy nagy szám (bár ez elég vegyes, mert azért az egységek jól ki lettek dolgozva, de néhány egység animációja elég gyenge(néhányé viszont kellemesebb)). De a kamerakezelés is lehetne jóval szabadabb (bár ez valószínûleg a gépigény miatt lett ilyen (ami szerintem indokolatlanul magas, hiszen annyira nem is szép, és nem is okos hogy ilyen nagy legyen a gépigénye... Ezektõl függetlenül továbbra is meg fogom venni a fullt, mert úgy látom a hibái ellenére mégis jó game...
Hát pedig a grafika nagyon is jó, tiszta TA világát hozza el.... abban egyetértek hogy optimalizálatlan, na de majd az idõ talán megoldja.
Viszont a régit TA-t sem a történetéért szerettem, hanem a nagybetûs STRATÉGIA miatt, ebben van az ütõereje. Lehet rendes védelmet építeni ha akarsz... de lehet rush módot is felvenni. Ami nagyon tetszik az hogy az egységeknek meg lehet adni az útvonalat, úgy ahogy akarod, na ezt nagyon szeretem benne. :) Szerintem aki szerette a TA-t az ezt is szeretni fogja. És a stratégiában nem a grafikát nézzük....
egyetértek többszöri inditásra - már elviselhetõbbá válik
a pajzs über dolog.D a gond nem a koncepcióval van hanem a megvalósitással,mert tök jó 5 letek tömlege van benne, nu de lássuk be a StrategyFirst havi 3 játékot ad ki, brilliánsabbnál brilliánsabb megoldásokkal - és rutyma grafikával, nemtudom, hogy mindenképpen szeretni kell e az ilyet.
én a részemrõl fontosnak tartom a kerettörténetet, hisz az adja meg a játék alaphangulatát, hogy csöppen bele az ember, TA : elhagyatott istenhátamögötti vegytiszta stratégia. Tudjuk, hogy hatalmas áldozatok kellenek és tottális gyõzelem, ami sosem jön el mert eddig sem.
SC : csak elõõkerült egy nõ - csak van benne okoskodás, tudjuk, hogy percekig tartó seamless animationnal megmozgatott fejek gagyiskodnak majd összevissza a küldetés elõtt, és be kell nyalnunk mindenkinél hogy kapjunk egy tankot, és 15 percenként óbéget egy ostoba fej - nekem a SUPREME COMMANDERNEK hogy csinájammá meg a küldetést, mer meghalnak a civilek, de hát én teszek a civilekre én csak szét akarok lövetni mindenkit, és ha lenne benne opció a Dunába lõném a csajt is meg a másikat...
ennyit a keretrõl - ha nem lenne fontos a tálalás - mindenki inkább sakkozna.
nah sikerült sok engergiat csinálnom csak többet kellett foglalkoznom a gaméval... Tetszik a game fellinges.. Amikor csinálok 1 egységet akkor kiirja hány perc kell neki hogy megépitse nem lehet azt az idõd csökenteni valahogy?
Igen, legalábbis majdnem... A numerikus billentyûn található + - gombokkal növelheted-csökkentheted a játék sebességét...
rövidebb épités : több épitõt állits rá, vagy a többi épitõ egységet állitsd reá a fõ épitõre és segitenek neki.
teljes verzsön mikor is lesz? :o
Ha jól tudom az egységek építését nem lehet gyorsítani (kivéve persze az Experimental egységeket, mert azokat szinte kötelezõ több egységgel barkácsolni), csak az épületeknél lehet felturbózni az eseményeket.
te is bakaphatod meg az összes fasz itt az sg-n. Bazmeg, írtam valamit a JÁTÉKRÓL és erre nekem esik mind. Elmehettek a picsába. Ja, és a játék akkor is egy rakás szar. Sajnos azok az idõk jönnek amikor normális szoftverfejlesztõk hiányában helyzetbe kerülnek a "futtotak még" csapatok, pont ugy mint az amiga haláltusája idején.
Felraktam énis: -Minimum grafon jáccok 400-500 egységnél már akad,3ghz-s gépem van ,mondjuk a videokari elég gyenge.A minimum graf nem zavar mert ha már nagy a bázisod ugyis csak a térkép módban lehet normálisan irányítani.Viszonylag nagy gépigénye van,nagy háborúk esetén szaggat(-) -Az AI. nekem gyengének tûnt még hardon is,lassan fejlõdik,keveset támad,de ami pozitív,hogy használ experimental egységeket és atomvédelmet is épít.Mondjuk csak kettõt jáccottam még skirmishben(0) -Jó kis története van.(+) -A Commander fejlesztései túl drágák(0) -az elsõ pályán elég bugos volt,mert mindig kimentek a pályából az egységeim,ahogy legyártódtak.Pedig utasítottam a gyárat,hogy hova küldje a kész egységeket(-) -Hajógyár elég lassan gyárt alapból(0) -Az éppen nemdolgozó építõsöket és más egységeket mutatja a jobb oldalon lévõ interfész(+) -Irányítást megkönnyítõ térkép mód(+)
Néhány szerintem hasznos tanács,amiket kitaláltam: -Ha kevés az energia vagy a mass érdemes egy építõst patrolra állítani egy erdõ vagy roncsmezõ közelében,így magától felszipkázza a dolgokat. -Érdemes Mass Fabricatort csinálni már az elején,hogy ne vesszen kárba az energia,ha kevés az energia kikapcsolni. -Intreceptorokat patrolra állítani az ellennség bázisa és a tiéd közé,így a támadó repülõket leszedik,de vigyázni kell ne túl közel az ellenfél bázisához,nehogy leszedjék,illetve ha földi légvédelmi egységekkel támad akkor biztonságba helyezni. -Érdemes mindig supportra állítani épitõsöket a kommanderhez illetve egymáshoz,így a supportoló egységek mindik követik mondjuk a kommandert és segitenek minden épitkezésben és javítják is ha megsérül(legalábbis a régi totalban így volt). -Ai.-t könnyen le lehet gyõzni ha támadsz már az elején.De nem támadod meg a kommandert,csak körülveszed a bázisát,és kinyirod a termelõit.Amikor már elég egységed van ,hogy kinyírd a kommandert akkor támadni. -Most csak ennyi jut eszembe hirtelen.
Lenne pár kérdésem is: -Vannak ugye tereptárgyak amik nyersanyagot érnek:roncsok,fák...Hogy lehet megnézni mennyit érnek?Nem írja ki ha ráviszem az egeret.Azért lényeges mert ha nagy roncsot szedek fel ha nincs elég tároló akkor kárba vesz. -Mire jó ha összekötöm a Mass Fabricatort meg mondjuk az energiatermelõt,vagy az az összekötés csak dísz?
lenne egy kérdésem: van egy P4 2.4Ghz GeForce 6600 1Gb Ram-os gépem. ezzel hogy futna? :\ gondolom a demo erõsebbben szaggat mint a teljes fog nem? FSX-nél pl. ezt tapasztaltam.
Hát gondolom az elején még elfutna csak mikor elég sok egység kerül a képernyõre könnyen játszahatatlan lehet majd. Az hogy a demo gépigényesebb mint a full verzió nem törvényszerû. Sõt!
Nah közben jácottam még1-et és rájöttem,hogyha össze van kötve 2 dolog ,pl mass fabricator és energiatermelõ akkor nem fogyaszt annyit a fabricator.Hasonlóan a gyárnál. Még annyit ,hogy érdemes megnézni a gyorsgombokat,pl gyártásnál a shift+egér bal gomb-nál +5 öt ad hozzá a gyártáshoz...
"az elsõ pályán elég bugos volt,mert mindig kimentek a pályából az egységeim,ahogy legyártódtak.Pedig utasítottam a gyárat,hogy hova küldje a kész egységeket(-)"
Igen ilyen nekem is volt. 2 land factorym volt az egyik oda rakta az egysegeket ahova mondtam neki, a masik meg mindig kivitte a terkep szelere ahol az ellenseges bombazok rendszeresen leszedeggettek oket ha nem figyeltem.
Ahogy én észre vettem ez akkor van, ha 2 factory kapcsolva van és mindkettõnek megadsz gyülekezési helyet. Akkor a második gyár egybõl az ellenségre küldi az elkészült egységet nem tudom miért. De ha csak a kettõbõl egy gyárnak adsz meg gyülekezõ pontot, akkor mindkét gyárbóé oda mennek az egységek.
Elvileg egy második gyár értelme csak annyi lenne, hogy secondary factoryként gyorsítja a fõ gyár termelését. Tehát ha az elsõ mellé leraksz még egy ugyanolyan factoryt, attól még csak az elsõben érdemes termelni.
simán space-t nyomva kell tartani és közbe egérrel lehet állítani a szöget akár vízszintesre is, de csak addig marad úgy ameddig a space nyomva van ez a gondom:( a bétába lehetet valahogy máshogyan is csak arra már nem emlékszem) De 1ébként F12 és ott levan írva sokminden.
És akik szerint szar lett a játék azok töröljék le és menyen játszani azzal az agy butító wowal... és ne itt fikázzanak, tény hogy vannak hibák a játékba pl én ezekkel az apró egységekkel nem tudok megbarátkozni, de még így is az utóbbi idõk 1ik legjobb játéka, a Prey óta 1átalán nem játszottam semmilyen játékkal, szóval végre tudok valamivel:)
"Mire jó ha összekötöm a Mass Fabricatort meg mondjuk az energiatermelõt,vagy az az összekötés csak dísz?"
ha megnézed a leirását az energiatermelõnek - benne van, hogy a z üzemeltetési költséget csökkenti kicsivel - nagy erõmüveket is ráköthetsz - kb. kevesebbe kerülnek az egységek energiaügyileg.
For a thousand years, three opposing forces have waged war for what they believe is true. There can be no room for compromise: Their way is the only way. Dubbed The Infinite War, this devastating conflict has taken its toll on a once peaceful galaxy and has only served to deepen the hatred between the factions.
After centuries of struggle, the battle for supremacy has at last reached a turning point. Under your strategic command and leadership, only one faction will reign supreme. Will you be victorious and elevate your race to domination? Or will you lead them into the hell of defeat and ultimate extinction?
Delivering one of the most advanced and innovative features of any RTS game, Supreme Commander establishes a breathtaking new standard for sheer scope and scale of gameplay. Massive battles unfold across maps of unparalleled size and scope and thousands of units fight to the bitter end.
Scale: Witness tiny assault bots get crushed underfoot by towering mega units, or watch as smaller attack bombers try in desperation to bring down a gigantic experimental unit.
Scope: Concentrate on individual ground battles or zoom all the way out in a single, seamless motion that reveals the full theatre of war. Plan and unleash multiple strategic attacks from this strategic vantage point.
Dominate your enemies by coordinating strategic ground, naval and air attacks. Initiate a crippling air strike with your attack bombers and support them with a ground assault of heavy and light artillery that demolish the opposing faction's main base. Exterminate your foes once and for all by sinking their aircraft carriers with a surprise submarine attack
nahát nahát - a fórum egyszemélyes bajnoka. az ilyen hozzászólásokkal ne röhögtess köszi. mondjuk akkor te nemszólsz - aki meg akar az igen ? jó?
én látok de egyrészt nem publikus, másrészt keress magadnak , harmadrészt meg ugyis mindenki megoldja majd magától, vagy igy vagy ugy..., ha nem ma akkor holnap, c'est la vie... :)