Egy kis vélemény.A dokkos rész tetszett, nagyon hangulatos lett ezzel ("szósz") a grafikai motorral.Baromi jól összedobták ezt a hajnalodó dokk és iparnegyedet. De a laborba már beleuntam, így a bugnál abba is hagyom...
az azért jópofa, hogy amikor meg akarok állni akkor még vagy egy métert csúszik az emberem. Próbálj meg így rendesen lõni, de még mozogni is kínszenvedés, úgy kell becélozni minden ajtót, mintha korcsolyapályán mozognál.röhej..
:D má rájöttem :D
Hey all! Segitsen vki pls! Elakadtam ott hogy: ott van a rossz bácsi az irodába golyóálló üveg mögött és egy szurit mutogat meg beszél és mögöttem meg az a kék átlátszó fal van. Itt mit kell csinálni pls mondja má meg vki
halihó, nem tudom izgat-e vkit, de sztímen ezen a 7végén 5+áfa dollár a sin emergence (ehhez jár persze a régi sin is). ha vkit izgat, ennyit feltétlenül megér, mert bár a "sorozat" halott és nem lesz folytatás, a játék elég kellemes szórakozást nyújt (eléggé lehúzták annak idején, na annál jobb). én még 15 dollárért vettem, 6-ért kihagyhatatlan, már a régiért is kifizettem volna ennyit 8).
de bele tudnék verni az agyába aki kiötlötte azt a nagy marha lelõhetetlen szörnyet. Csávókámat basznám be oda de élõ mûsor keretében!
A konzol pliz hogy jön be, mert szétütöm mingyá a gépet. Magyar billentyûn be lehet egyáltalán hívni azzal a hülye hullámjellel??
Az a problémám hogy elakadtam, rögtön az elején. Amikor az a faszi beszél hozzám majd lõnek rám, én végigmegyek egy fapadlós részen, majd továbbmegyek egy alagútban felmászok egy létrán ott a csaj beszél hozzám kapok tõle egy valamit (amivel a billzeten a q-val lehet vele ütni), nem pisztolyt, majd nem nyílik egyik ajtó sem. Nem tudok továbbmenni. Mit kell csinálni?
THX a válaszért!
Te jársz a plafonon:P Biztos beszívott valamit a fickó:D
bazzeg nekem tisztára bebugolódott,lõnek rám,azt nincs is ott az ellenség,meg villódzik a gecibe,le is törlöm mióta szokás a plafonon tartani a bútorokat ?
a kicsomizós verzióban hiányzik pár hangfájl meg több a bug,azért nem tudtam végigmenni az egyik pályán,mert hiányzik vmi
A játék felépítésének és kiadásának módja (titkosított GVF fileok, steames blabla-...-) miatt a kicsomagolós verzió sokkal "igazibb", használhatóbb mint a telepítõs. Az más kérdés hogy hibás a relese, de updatevel megy rendesen.
nem tud vki adni egy rendes torrentes linket ahonnan leszedhetnék egy normális verziót,mert amivel játszottam,az vmi kicsomagolós szar verzió volt,nekem vmi rendes telepítõs kéne(ne mondjátok hogy vegyem meg,úgyse veszem meg :D)
na nembaj,a konzolba átugrottam a changelevel SE1_finale_01 pályához,gondolom jó sok részt átugrottam :)
na müxik,de ezután merre,mert semerre se lehet menni.a víz alatt meg ahol a tengeralattjáró volt,ott van egy nyitott ajtó,de azon ha leúszok megahlok:(
thx!akkor megizélem majd!
Ez egy BUG. A FAQ-ban le van írva, hogy lehet továbbjutni.
na itt akadtam el: a piros nyíl az a ajtó amit ki kell nyitni,a kék meg amivel kinyitom: az lenne a problem hogy ha kiynitom elég gyorsan be is csukódik,nem tudja vki hogy hogyan lehetne kinyitnúgy hogy kinyitva maradjon?
nem tudja vki hogy hogyan lehet tovább jutni,amikor benne vagyok az U4 Laborban és ott a biztonsági központban ahol a biztonsági ajtót leht kinyitni,de ha kinyitom az ajót az utána egybõl becsukódik,és addigra nem tudok leugrani
hi all! én még csak kezdtem bele a játékba,még az elejénél amikor a kikötõben magyaráz a faszika,és utána amikor lelövik a konténert és menekülni keel a föld alatti járatokon és azt nem tudom hogy hogyan lehet kinyírni a ellenséges katonákat,mert alapból nincs sehogyse fegyverem?
Hali, Én is megakadtam egy helyen. A spanyol fickó 2 õrrel az ajtó mögött mögöttem meg erõtér amivel nem lehet mit kezdeni. Elõzõekben irt szituval próbálkoztam de nem jött be. pls valaki segítsen. köszi
itt elakadtam a folyosó végén van egy "Loading" amitöl mindig behal a játék...tehát nem tölti be..vártam már vagy 15 percet és akkor sincs semmi...megnéztem taskmanger-ben és ott is irta hogy nem válaszol :-( vki pls ha tud segitsen vagy küldjön vmi save game-t vhol az ez utáni részen de ne tul messz :D
elöre is htx...
Szerintem is megért volna még egy 2. részt. Na mindegy...
Detto. Alig vartam jojjon a 2.resz. :( Nekem a HL2 sose tetszett tul unalmas monoton. Allando logikai fejtorok ahelyett hogy az ember egy jot szorakozna hentelne. :)
Én a HL-t sem szerettem, csak sima zombihent néhány gondolkodtató feladattal. Ebben viszont voltak viccesebb részek is, nem csak bújkálok a sötét elhagyatott teremben és a lámpám is alig világít aztán jön a sok zombi. A legjobban a sinben a felhõkarcolós rész tetszett. Amúgy a HL-nek sokkal jobb a története, az nem kétséges, de a játékmenetet nem szeretem.
A Sin Episodes FPS sorozatnak befellegzett, ugyanis az elsõ rész kudarca és a sorozatos elvándorlások után az egyik lead designer, Shawn Ketcherside is bevallotta: "nem valószínû", hogy elkészítik az Episode 2-õt.
Talán elõtte kellett volna gondolkodni, hogy ne egy átlagos játékot adjanak ki, éa talán sikeresebb lett volna...
Ezt kérdezem én is, csak nem tettem a végére kérdõjelet.
Az Arena módot is tartalmazó patchot le lehet tölteni valahonnan.
Nah, van-e már valami kósza pletyka a következõ rész megjelenési dátumáról?
The SiN Episodes Software Development Kit is now available in the Tools tab of the Steam client. Among other things, it comes with a level editor, allowing you to create new single player levels and Arena Mode maps. Three source map files are also included, so you can check them out in the editor and see how Ritual did some of the things in the game.
As noted by Michael Russell in our forums, you should run SiN Episodes once after downloading the SDK, in order to allow the game to extract all the files necessary for the SDK to work correctly.
Related, the Ritual Editing Community Wiki has also gone live, offering editing information and tutorials for SiN Episodes, Star Trek Elite Force II and Heavy Metal FAKK2. Anyone can add information to the Wiki, so register your free account now and get editing!
Végig vittem. Hát az 1 jobb volt szerintem '98-ban feling és story szempontjából, de azért ez se rossz, föleg a végén amikor egy páncélozott helikoptert shutgun-nal kellett leszedni :-)
Kérdés: A játék egy pontján megakadtam, egy NPC-nek kellene beszélnie, vagy egy ajtónak kinyilnia, stb., mit lehet tenni?
Válasz: Ez egy ismert hibája a motornak. A teendõ ez:
1.: Mensd ki a játékot (esc -> save game)
2.a: jobb gomb a játék parancsikonján, tulajdonságok és a "Cél" utáni mezõben "....\SinEpisodes.exe" -console legyen.
2.b.: Ha a konzol elõhívása problémás, akkor nyisd meg a "...SE1\cfg\config.cfg"' file-t (pl. szövegszerkesztõvel) és írd át a "'" toggleconsole sorban a macskakörmök közötti aposztrófot nullára (vagyis így nézzen ki utána: "0" toggleconsole)
3.: A konzolba (ezt az Options alatt, a billentyûbeállításoknál, az Advanced gomb alatt lehet bekapcsolni) írd be: map se1_u4lab03
Betölti ujra a pályat az ajtó elé, csak már nincs ott az erõtér a hátad mögött + eltünt a Radek és a két katona. Ha lemész a lépcsön alul "kinyilik" a vasajtó és mehetsz tovább a játékban.
Azzal próbáltam :( Két gépen is,de egyiken sem sikerült.Most meg már ha jól látom nem is él a link ami a FAQ-ban van.
Én hiába írtam át a konzoltba a cuccot ugyanúgy nem jutok tovább annál a résznél ahol az ajtó van.Az alternatív megoldás meg nem kicsomagolható ,mert hibás.valaki tudna egy save-t küldeni?
SiN Episodes: Emergence
Added Arena Mode Added 4 Arena Mode Maps (Highrise Lobby, The Office, Turbine, U4 Processing Station) Exposed some additional statistics from the Personal Challenge System Updated manual with additional troubleshooting information, Arena Mode documentation Minor asset rearrangement required for upcoming SDK release Fixed issue where "Pipes & Crates, Inc." phone message would not play Fixed visual issue with Elexis hologram on some DirectX 7 cards Fixed issue where security bots could not be damaged from certain locations in Highrise Fixed some closed captions Fixed minor issues with U4 Lab 02 Miscellaneous bug fixes
Hát én IGIre ugy emléxem vissza hogy, szét kommandóztam a pályát :D és 10-20szor is nekugrottam egy nehezebb küldetésnek, mer valaki levadászott. Szal nem az a kimondott hentelõs fps, de hentelni kell, csak ésszel. IGI 2õ nemjött be talán mer rókabõr, szal arról nem tudok nyilatkozni.
Rainbow Six, Swat, Ghost Recon és társai csapat FPS-ek. Amiket én írtam azok meg mind egyszemélyes mókák, és mindegyik hentelõs...még az IGI-k is... De /OFF
Sof kommandós, trancsirozós, hentelõs, Nolf egy kivételesen jó sorozat, de az is hent jórészt, a világa , története és megjelenítése miatt több mint az átlag, Igi pedig kommandós, settenkedõs, taktikázós.
nem tudjátok van-e ehhez a gamehez installálós verzio olyan mint a Half-Life 2 Episode One-hoz??? vagy ha nincs hogyan lehet csinálni??
Azért szerencsére akadtak olyan FPS-esek a Wolf3D óta, amiben nem csak menni kellett eszetlenül és hentelni...remélem lesznek még ilyenek... (SOF 1-2, NOLF 1-2, IGI 1-2, stb...ma vannak ilyenek? :O)
Oké más kérdés honnan tudom leszedni? a címe What's the World Come To
Nem tudja valaki hogy a menü zenéjének mi a címe és honnan lehet leszedni?:).A játékból megpróbáltam kioperálni.Elenyészõ sikerrel.
Autós játékba mész körbe mint a birka, ahogy 10 éve , Rtsbe klikkelsz épitesz stb.. ahogy 10 éve, Rpgben feladatokat oldasz meg gyöjtögetsz, fejlesztesz ahogy 10 éve , FPSbe hentelsz ahogy 10 éve :D
És nem mellesleg azért kellemes kikapcsolódást nyújtanak nekünk. ^^
Hát azért az, hogy van némi NPC duma is már, azért nem nyújt számomra RENGETEG játékmenet beli bõvülést a Wold3D-hez képest... :) No mindegy, szerintem ezek nemigazán többek mint technológiai demók...amik ráadásul még busás pénzt is hoznak nekik... :)
Most õszintén! Játékmenet tekintetében mivel nyújt többet egy Doom3 vagy akár ez a játék, mint a 15 évvel ezelõtti Wolf3D? :O
Rengeteg mindenben. A Wolf3D-ben pontosan nulla diskurzus volt, nem szólt hozzánk egyetlen NPC sem, csak menni kellett, gyüjtögetni a kulcsokat és kinyitni az ajtókat, no meg persze lelõni mindenkit, akit látunk. A Doom3 és a Sin ezzel szemben azért elég sokmindent fel tud mutatni, vannak aféle átvezetõanimációk, az NPC-k szövegelnek hozzánk, stb...
Ok vegyük úgy, hogy ez csak egy epizód volt...na de a SIN-ben már az elsõ bankos pálya is több variációt hozott...(volt helikopterbõl lövés, számítógépezés, terminállal variálás...stb. stb...)
Nagyon szerettem a SiN-t, de valjuk meg, hogy a játék felétõl kezdve erõsen kifogytak az ötletekbõl a srácok, a bankos pálya tényleg nagyon ütött, de ott el is lõtték a petárdáik nagy részét. Még egy pálya volt, amely emlékeim szerint üdítõre sikerült, ahol a kórházban lopakodni kellett...
De hát bazz már 96-ban a Duke Nukem 3D is többet nyújtott egy Doom3-nál játékélmény terén...(nem véletlenül volt nagyobb kedvenc a maga "2.5D"-s megjelenítésével, mint a már 3D-s Quake...)
Bizonyos téren a Duke3D volt az elõfutára a modern FPS-eknek, interaktivitást vittek bele (pl. sztriptiztáncosnõk "mutatványa"), a továbbjutás is sokféleképen oldották meg, stb. Az biztos, hogy a Quake-hez képest nagy elõrelépés volt játéktechnika terén (azonban akkor már hódított a poligongrafika).
Nos nem akarom megint elõvenni a joly joker neveket...(Deus ex és társai...)...maradjunk csak a "saját portánál"...ha 98-ban tudott a SIN többet nyújtani...akkor talán 2006-ban is KELLETT VOLNA az új SIN-nek, fõleg, hogy motort, fizikát ugye kaptak megint hozzá...(Aztán ki tudja milyen szerzõdésük volt a Valve-vel...lehet, hogy túl sok megkötés volt...) Én rettentõ boldog lettem volna, ha csak az eredeti SIN játékmenetét-játékélményét hozzák...de szvsz ez eddig nem sikerült...csupán a nevet, Blade-et, Elexis-t, Jessie-t (vagy, hogy hívják a kis szemüveges mókust) sikerült átmenteniük...
Ok vegyük úgy, hogy ez csak egy epizód volt...na de a SIN-ben már az elsõ bankos pálya is több variációt hozott...(volt helikopterbõl lövés, számítógépezés, terminállal variálás...stb. stb...)
Ezek az új lövöldék erõsen technológiai demó szagúak...a baj csak az, hogy míg korábban az volt a tendencia, hogy kijött egy új grafikus motor (valamilyen játéknak nevezett technológia demóval...) de aztán jöttek az ezen motorokat használó tartalmasabb játékok...ez a tendencia mintha mára kezdene kihalni...
De hát bazz már 96-ban a Duke Nukem 3D is többet nyújtott egy Doom3-nál játékélmény terén...(nem véletlenül volt nagyobb kedvenc a maga "2.5D"-s megjelenítésével, mint a már 3D-s Quake...)
No mindegy...csak varázsolnak valamit a következõ epizódokra...
Azért ne túlozz, ennél konkrétabban nem is kell leírni sztem :) (#617 és környéke.)
Kösz nem voltam elég alapos ugy látszik a forum olvasásba. Különben ott hagytam a helikoptert a tetön levöket meg letudtam lönni. Chetet meg mindenki ugy használ ahogy akar nem mondtam hogy hardkor jhátékos vagyok . Akinek 1.5 ora HL2 végigjátszása.