Bazz it kevertem szóval ha felmegyek a lépcsõn van ugye az a terem amibe van két õr + az öltönyös csávó nomármost itt nemtudok semerre sem menni mert mögöttem az a pajzs lezárta az utat viszont szemben hátul jobboldalon kinyilt egy ajtó de azt a szar platformot nem lehet ide hozni hogy betudjak menni az ajtón :(
Semmiféle beszédet nem folytatnak. Azt az ajtót nem néztem még csak mikor bejöttem ebbe a részbe de akkor zárva volt majd megcsekkolom. Amugy nekem nem ez az ajtó nyilt hanem ahol bentvannak 3-an hátul. No majdcsak lesz valahogy.
Tegnap leltem hatha valakinek hasznara lesz. Szíkretsz
hali mit kell csinálni azzal a bazi nagy szörnyel hiába lövök belé ezerrel azt az extra erõs golyóval egy kicsit le nyugszik mehet tovább mit kell csiálni?
Lõni, lõni, lõni... Nameg körebekörbe futkosni a pályán mint a bojgózsidó, hogy sértetlenül megúszd.
Azért mert hülye faszok nem engedték eltörölni, de nem is honosították meg újra kielytésben is az eredti LY hangot én nem fogok arra ügyelni hogy helyesen írjam, csak ahogy épp jön, amelyik billentyû közelebb van, vagy ahogy a toll könnyebben vezetõdik. A LY a király szavunkban ugye kiráLJ lenne kiejtésbe, gyengécske L-el az LJ-t, ahogy hasonlóan a többi szónál is LY kiejtésben LJ kéne hogy legyen, de kihalt, ha kihalt akkor az lenne normális ha a helyesírás is követné ezt ennyi isõ után, vagy legalábbis nem kötne bele abba aki nem így írja.
Erre két dolgot tudok mondani: 1: falusi nagyanyám még mindig lj-nek monyja a lyuk-at (ljuk), meg hasonlók :) 2: igaz, hogy a magyar írásra azt mondják, hogy ahogy ejtük, úgy írjuk, de az ly esetében hagyományõrzõ az írásunk, mint az angol. Egyet viszont tarts észben: ha nem tanulod meg, hogy mit mivel kell írni, még az érettségiig sem jutsz el (ha meg már túl vagy rajta, akkor meg csókoltatom a magyartanárodat. Anno mi még szabályokat is tanultunk az ly-ra, de már a rák emlékszik rá...)
RelakS hozzászólását megtoldva, az egy dolog hogy téged ez nem érdekel vagy nem zavar, de mások a nagyéletben attól még le fognak bunkózni. Ami megintcsak nem fog zavarni téged egészen addig míg pl. egy hivatalos/üzleti/önéletrajz iromány alapján itélnek meg. Mert megfognak. Szabályok meg vannak, ez van. Támadást elkerülendõ, építõ jellegüek vagyunk:)
passz :) Szted számolja valaki? Egyébként meg egy pálya gyakorlatilag több részbõl áll, szal itt már összemosódnak az ilyen fogalmak. Meg ennek inkább akkor volt értelme, mikor még pl a Duke Nukem-ben be kellett indítani az önmegsemmisítõt :)
hy újra kéne segítség amikor egy helikopter ezerrel lõ meg az elején van egy szörny azt kinyírtam de a géppel mit kel csinálni?
hali amit írtam már megoldottam.
Én is a helikopteres résznél vagyok de nem jöttem rá mitkell csinálni. Lövöm 1000 rel mindenfegyverböl de semmi hatása nincs Segitene valaki hogyan kell lelönni? Kösz
Csak kismilliószor írtuk már le, hogy lõni kell ezerrel, és elöbb-utóbb lepottyan...
Csak kismilliószor írtuk már le, hogy lõni kell ezerrel, és elöbb-utóbb lepottyan...
Az egész forumot átnéztem és 1x nem volt konkrétan leirva mitcsináljak a helikopterrel. De mondjuk nem gondoltam volna hogy 1 aránylag jó játékot a készitök a végén nagyon elcseszik. Pl már 10 x irtam be az impulse 101 a consolba és még megy a helikopter. Rettentöen izgalmas.Inkább boszantó mint röhejes.
wid22 nekem elsõre sikerült mind a 2 alkalomal lelõni a helikpotert. A válasz pedig akkor kell lõni mikor az oldalát mutatja és a szárny allati részeket kell lõni(mivel ott van a benzin tartáj) ha mind2-õt kilõted maradt a gép eleje és annak a sofõr kinyírása. Ha játszotál a hl2-vel akkor tudhatod hogy ott is voltak ilyen helikopteres szörnyikék amiknek ha az oldalát erõsen lövöldözted hamar széteset a kicsike (de egy raksi pillanatok allat szétszedte).
Azért ne túlozz, ennél konkrétabban nem is kell leírni sztem :) (#617 és környéke.)
Nemtom, de nekem nem kellett csalni... Lehet, hogy nem a készítõkben van a hiba?
(mondjuk attól még az tényleg igen hülye vicc, hogy egy olyan szörnyikével birkózol, amive a fél éléstáradat bele kell diktálni, aztán még van egy helikuffer is, amit géppityóval kell szétkapni... ejnye...)
Eleve leszokhatnának már ezekrõl a "fõszörny" baromságokról...meg úgy egyáltalán a különbözõ ilyen-olyan mutáns, rovar meg mittudomén milyen kreálmányokról...engem már baromira untatnak ezek... Most õszintén! Játékmenet tekintetében mivel nyújt többet egy Doom3 vagy akár ez a játék, mint a 15 évvel ezelõtti Wolf3D? :O
Azért ne túlozz, ennél konkrétabban nem is kell leírni sztem :) (#617 és környéke.)
Kösz nem voltam elég alapos ugy látszik a forum olvasásba. Különben ott hagytam a helikoptert a tetön levöket meg letudtam lönni. Chetet meg mindenki ugy használ ahogy akar nem mondtam hogy hardkor jhátékos vagyok . Akinek 1.5 ora HL2 végigjátszása.
Ellenkérdés, mi legyen egy Fpsben hogy többet nyujtson? - Fps = Elsõ személyes lövölde
Nos nem akarom megint elõvenni a joly joker neveket...(Deus ex és társai...)...maradjunk csak a "saját portánál"...ha 98-ban tudott a SIN többet nyújtani...akkor talán 2006-ban is KELLETT VOLNA az új SIN-nek, fõleg, hogy motort, fizikát ugye kaptak megint hozzá...(Aztán ki tudja milyen szerzõdésük volt a Valve-vel...lehet, hogy túl sok megkötés volt...) Én rettentõ boldog lettem volna, ha csak az eredeti SIN játékmenetét-játékélményét hozzák...de szvsz ez eddig nem sikerült...csupán a nevet, Blade-et, Elexis-t, Jessie-t (vagy, hogy hívják a kis szemüveges mókust) sikerült átmenteniük...
Ok vegyük úgy, hogy ez csak egy epizód volt...na de a SIN-ben már az elsõ bankos pálya is több variációt hozott...(volt helikopterbõl lövés, számítógépezés, terminállal variálás...stb. stb...)
Ezek az új lövöldék erõsen technológiai demó szagúak...a baj csak az, hogy míg korábban az volt a tendencia, hogy kijött egy új grafikus motor (valamilyen játéknak nevezett technológia demóval...) de aztán jöttek az ezen motorokat használó tartalmasabb játékok...ez a tendencia mintha mára kezdene kihalni...
De hát bazz már 96-ban a Duke Nukem 3D is többet nyújtott egy Doom3-nál játékélmény terén...(nem véletlenül volt nagyobb kedvenc a maga "2.5D"-s megjelenítésével, mint a már 3D-s Quake...)
No mindegy...csak varázsolnak valamit a következõ epizódokra...
Most õszintén! Játékmenet tekintetében mivel nyújt többet egy Doom3 vagy akár ez a játék, mint a 15 évvel ezelõtti Wolf3D? :O
Rengeteg mindenben. A Wolf3D-ben pontosan nulla diskurzus volt, nem szólt hozzánk egyetlen NPC sem, csak menni kellett, gyüjtögetni a kulcsokat és kinyitni az ajtókat, no meg persze lelõni mindenkit, akit látunk. A Doom3 és a Sin ezzel szemben azért elég sokmindent fel tud mutatni, vannak aféle átvezetõanimációk, az NPC-k szövegelnek hozzánk, stb...
Ok vegyük úgy, hogy ez csak egy epizód volt...na de a SIN-ben már az elsõ bankos pálya is több variációt hozott...(volt helikopterbõl lövés, számítógépezés, terminállal variálás...stb. stb...)
Nagyon szerettem a SiN-t, de valjuk meg, hogy a játék felétõl kezdve erõsen kifogytak az ötletekbõl a srácok, a bankos pálya tényleg nagyon ütött, de ott el is lõtték a petárdáik nagy részét. Még egy pálya volt, amely emlékeim szerint üdítõre sikerült, ahol a kórházban lopakodni kellett...
De hát bazz már 96-ban a Duke Nukem 3D is többet nyújtott egy Doom3-nál játékélmény terén...(nem véletlenül volt nagyobb kedvenc a maga "2.5D"-s megjelenítésével, mint a már 3D-s Quake...)
Bizonyos téren a Duke3D volt az elõfutára a modern FPS-eknek, interaktivitást vittek bele (pl. sztriptiztáncosnõk "mutatványa"), a továbbjutás is sokféleképen oldották meg, stb. Az biztos, hogy a Quake-hez képest nagy elõrelépés volt játéktechnika terén (azonban akkor már hódított a poligongrafika).
Hát azért az, hogy van némi NPC duma is már, azért nem nyújt számomra RENGETEG játékmenet beli bõvülést a Wold3D-hez képest... :) No mindegy, szerintem ezek nemigazán többek mint technológiai demók...amik ráadásul még busás pénzt is hoznak nekik... :)
És nem mellesleg azért kellemes kikapcsolódást nyújtanak nekünk. ^^
Autós játékba mész körbe mint a birka, ahogy 10 éve , Rtsbe klikkelsz épitesz stb.. ahogy 10 éve, Rpgben feladatokat oldasz meg gyöjtögetsz, fejlesztesz ahogy 10 éve , FPSbe hentelsz ahogy 10 éve :D
Azért szerencsére akadtak olyan FPS-esek a Wolf3D óta, amiben nem csak menni kellett eszetlenül és hentelni...remélem lesznek még ilyenek... (SOF 1-2, NOLF 1-2, IGI 1-2, stb...ma vannak ilyenek? :O)
Sof kommandós, trancsirozós, hentelõs, Nolf egy kivételesen jó sorozat, de az is hent jórészt, a világa , története és megjelenítése miatt több mint az átlag, Igi pedig kommandós, settenkedõs, taktikázós.
Rainbow Six, Swat, Ghost Recon és társai csapat FPS-ek. Amiket én írtam azok meg mind egyszemélyes mókák, és mindegyik hentelõs...még az IGI-k is... De /OFF
Hát én IGIre ugy emléxem vissza hogy, szét kommandóztam a pályát :D és 10-20szor is nekugrottam egy nehezebb küldetésnek, mer valaki levadászott. Szal nem az a kimondott hentelõs fps, de hentelni kell, csak ésszel. IGI 2õ nemjött be talán mer rókabõr, szal arról nem tudok nyilatkozni.
Added Arena Mode Added 4 Arena Mode Maps (Highrise Lobby, The Office, Turbine, U4 Processing Station) Exposed some additional statistics from the Personal Challenge System Updated manual with additional troubleshooting information, Arena Mode documentation Minor asset rearrangement required for upcoming SDK release Fixed issue where "Pipes & Crates, Inc." phone message would not play Fixed visual issue with Elexis hologram on some DirectX 7 cards Fixed issue where security bots could not be damaged from certain locations in Highrise Fixed some closed captions Fixed minor issues with U4 Lab 02 Miscellaneous bug fixes
Én hiába írtam át a konzoltba a cuccot ugyanúgy nem jutok tovább annál a résznél ahol az ajtó van.Az alternatív megoldás meg nem kicsomagolható ,mert hibás.valaki tudna egy save-t küldeni?
Kérdés: A játék egy pontján megakadtam, egy NPC-nek kellene beszélnie, vagy egy ajtónak kinyilnia, stb., mit lehet tenni?
Válasz: Ez egy ismert hibája a motornak. A teendõ ez:
1.: Mensd ki a játékot (esc -> save game)
2.a: jobb gomb a játék parancsikonján, tulajdonságok és a "Cél" utáni mezõben "....\SinEpisodes.exe" -console legyen.
2.b.: Ha a konzol elõhívása problémás, akkor nyisd meg a "...SE1\cfg\config.cfg"' file-t (pl. szövegszerkesztõvel) és írd át a "'" toggleconsole sorban a macskakörmök közötti aposztrófot nullára (vagyis így nézzen ki utána: "0" toggleconsole)
3.: A konzolba (ezt az Options alatt, a billentyûbeállításoknál, az Advanced gomb alatt lehet bekapcsolni) írd be: map se1_u4lab03
Betölti ujra a pályat az ajtó elé, csak már nincs ott az erõtér a hátad mögött + eltünt a Radek és a két katona. Ha lemész a lépcsön alul "kinyilik" a vasajtó és mehetsz tovább a játékban.
Végig vittem. Hát az 1 jobb volt szerintem '98-ban feling és story szempontjából, de azért ez se rossz, föleg a végén amikor egy páncélozott helikoptert shutgun-nal kellett leszedni :-)
The SiN Episodes Software Development Kit is now available in the Tools tab of the Steam client. Among other things, it comes with a level editor, allowing you to create new single player levels and Arena Mode maps. Three source map files are also included, so you can check them out in the editor and see how Ritual did some of the things in the game.
As noted by Michael Russell in our forums, you should run SiN Episodes once after downloading the SDK, in order to allow the game to extract all the files necessary for the SDK to work correctly.
Related, the Ritual Editing Community Wiki has also gone live, offering editing information and tutorials for SiN Episodes, Star Trek Elite Force II and Heavy Metal FAKK2. Anyone can add information to the Wiki, so register your free account now and get editing!
Nah, van-e már valami kósza pletyka a következõ rész megjelenési dátumáról?
Az Arena módot is tartalmazó patchot le lehet tölteni valahonnan.
A Sin Episodes FPS sorozatnak befellegzett, ugyanis az elsõ rész kudarca és a sorozatos elvándorlások után az egyik lead designer, Shawn Ketcherside is bevallotta: "nem valószínû", hogy elkészítik az Episode 2-õt.
Talán elõtte kellett volna gondolkodni, hogy ne egy átlagos játékot adjanak ki, éa talán sikeresebb lett volna...
Hát ez nem valami jó hír. Nekem sokkal jobban tetszett mint a HL2EP1.