a biróság és az ügyészség vádolhat mi csak max véleményt mondhatunk ls ha ez a gép amit leirtál,hogy recseget ropogott meg leállt a motorja,akkor minek repült vele? kérdezem én?
Nos, erre továbbra is csak azt tudom mondani, hogy nincs az az Isten, ami engem arra kényszeríthetne hogy beleüljek egy olyan gépbe, aminek mûszaki állapotában nem vagyok 1000%-ig biztos...hogy ama bizonyos - elvileg ugye kötelezõ - repelõtti/reputáni pilóta általi ellenõrzésrõl már ne is beszéljek...
Szóval ismételten csak azt tudom mondani, hogy legyen a repülõ bármilyen szar, ha egy pilóta ennek ismeretében mégis úgy dönt, hogy beleül, akkor ne csodálkozzon ha összetapsol a szárnya repülés közben...
Btw, magyar madár ide vagy oda, én hasonló helyzetben 1. ráborítottam volna az asztalt a Corvus-osokra, és visszakértem volna a pénzem, 2. szépen beírtam volna a böngészõmbe hogy pléncsekk-dot-kom, oszt' a milliónyi lehetõség közül választottam volna egy más, számomra is megfelelõ repcsit. Ennyi.
"Többször is rászólt a gyárra, hogy szereljétek mér meg ezt a szart, mert hát mindezeken felül a MOTOR KOPOGOTT, a szárny felõl RECSEGÉS volt hallható, a csûrõ szorult, a motor esetenként MEGÁLLT (hmm), és a kabintetõ gyakran kinyílt. A helyes az lett volna, hogy adni neki egy másik gépet. Tételezzük fel, hogy csak ez az egy gép volt a rossz. De azóta már volt egy másik baleset is, amelynek körülményei szintén "ködbe vesznek"." Én csak azt kérdezem, ha tudta hogy hibás a gép, akkor miért vitt utast. Ha meg éppen javitás utáni elsõ repülése volt, akkor úgyszintén nemértem hogy azt miért utasal tette.........
Nemkívánok belefolyni eme eszmefuttatásba, de azt azért megjegyezném, hogy jóvolna már, ha leakadnál errõl a "Õ.F. tuti nem mûrepült, õ a megfontoltság istene, stb. stb." címû dumáról.
Mint azt az élet is milliószor bizonyította már: a fenti jellemvonásokkal rendelkezõ pilótákból is bizony elõbújik néha az ördög, és bizony cselekednek olyat amit senki se gondolna róluk! Ezzel ne is vitatkozz, ez ÍGY VAN. Mi se gondoltuk tavaly, hogy a hasonló kvalitású R.L. nekiáll 5m-en bukfencezni Határhegyen... Ennyi erõvel Õ.F.-rõl is simán zokszó nélkül el tudom képzelni hogy megfontoltság ide, rutin oda, belekezdett valamibe, aminek ez lett a vége. A másik égbekiáltó faszság pedig, hogy ha tudom hogy SZAR a gép, leáll a motorja, recseg a szárnya, meg mittudoménmégmi, akkor beba..om a hangár végébe és bele nem ülök (nem még hogy utast is reptetek vele!!!) amíg jön valaki gyári ember aki atomjaira szedi, és megcsinálja, utána pedig egy_hatósági_berepülõpilóta hitelt érdemlõen nem bizonyítja, hogy már nem recseg, nem remeg, repülésre alkalmas a gép.
éb csak annyit tennék hozzá, levan az is irva,hogy a repülõt tulterhelték tehát a pilóta is hibázott,mert tulterhelte a repülõt mint manõver mint súly egyépként nagy tapasztalatú pilcsi lehetett a tiõuson,hisz az eset elött fejezte be a tipussal a repüléseket valószinû ismerhette a tipus sajátos tulajdonságait emberek azt hiszik a repülésben,hogy megvan a minimális gyakorlatuk a géppel akkor már mindent csinálhatnak ez a RÖHELY lehet hibáztak a CORVUS gyártásánál,de legalább olyan hibás volt a pilóta is 50/50 % talán elöször megkellene ismerni a tipust idõt gyüjteni és aztán bravuroskodni!!!!!!!!!!!!!!!
Szerintem maradjunk annyiban, hogy szerinted a KBSZ végzett kiváló munkát, az általad emlegetett Légügyi Hatóságnak az NKH LI felel meg, ami marhára nem a KBSZ, és mint a cikk is írja az õ munkájuk gyümölcsére még várni kell.
A virtuális Rotter kupára 16 pályázat érkezett, Vámosi Miklós, Vámosi Tamás, Bakics József, Balázs János, Cservenák János, Paukovics Géza, Szûcs Antal, Herczeg Gábor, Inhoff László, Kiss Norbert, Böjti Paszkál, Urbán István, Somogy László, Szenkó Lajos, Laurinyecz Sándor, és Tornyai János. Az elbírálás hamarosan elkészül.
A beérkezett pályázatok közül a leghoszabb Laurinyecz Sanyié 1004 kilométerrel, második Urbán Pisti, harmadik Cservenák János, negyedik Paukovics Géza, (bár az erkölcsi gyõzelem az övé, mert több 800 km feletti távot is repült) ötödik Szûcs Antal.
A végleges eredmény hamarosan meg lesz, aki a fenti felsorolásban nem látta a nevét, de repült és elküldte az eredményét azt kérném hogy tegye meg még egyszer.
Köszönettel: Tornyai János
köszi mindenkinek:)
Brian! "Személyesen" már gratuláltam, had gratuláljak itt is a videódhoz!:))
Nagyon szivesen megcsinálom a skint,külön számozva is. Hihetetlen munka lehetett, de nagyon megérte:) A magyar Condor oldalon mindjárt fent lesz.
köszi:) megköszönném ha kitennéd, legalább több helyen fogják látni, saját reklám úgysincs benne, direkt nem is írtam bele hogy ki csinálta:)
majd talán a következõ vizsgaidõszakban már Turkish Starsos skinre lesz szükség, az már nem 6 hanem 10 gépes formáció lesz:D:D
Vissza vonva:) Elõbb írtam mint olvastam volna:) Az index oldalon láttam a videót, és itt el sem olvastam amit írtál. Nagyon nagy ötlet! A skint szívesen elkésztetem volna, no nem baj, majd a következõhöz:)
Nagyon jó, eszelõsen szuper, csak azt áruld el hogy hogy csináltátok! Le eset az álam, tényleg fantasztikus lett. Ha megengeded kiteszem a magyar condor oldalra. De ha ilyen módon bele lehet nyúlni a progiba, akkor nincs sok értelme a versenyzésnek.....:(
Nah hát eljött az idõ, elkészült a videó amirõl páran már tudtatok:)) Hogy miért is csináltam: szeretném kicsit népszerûsíteni a condort, ennek hatására talán többen rászánják magukat hogy beruházzanak rá, hogy aztán majd együtt repülhessünk online:)
A videóról: Mivel szórakozik a béna egyetemista a vizsgaidõszak kellõs közepén, minden este? hát befest egy Fox-ot Blue Angels kinézetûre és kötelék-mûrepül Condorban:) Ennek az alig 5 perces kisfilmnek az elkészítése a logbook szerint 11 repült órába és több mint 450 felszállásba telt, és bár több mint 1 hónapomba került mire kész lett, de szerintem megérte:) Többen kérdezték hogy neten álltam-e össze valakikkel, de nem, a trükk annyi volt hogy a már egyszer megcsinált repülések flighttrackjét elmentettem és "szellem"-ként betettem a következõ repülésbe, így szép lassan géprõl-gépre felépült a kötelék:) Szerintem amennyit lehetett kihoztam belõle, legalábbis a képességeimbõl ennyire tellett:)
Na de nem beszélek többet, itt a videó. Feltétlenül zenével együtt nézzétek meg, anélkül nem olyan jó az összhatás:)
http://www.flashart.hu/blue_angels.wmv (jobb klikk a linkre, mentés másként...58MB)
akik nem akarják leszedni azoknak itt az indavideo-s link, ez persze rosszabb minõség: http://www.indavideo.hu/video/Blue_Angels_-_The_Condor_movie
Nos, hát ennyi lenne, a kommenteket szívesen fogadom:)
Új menü ponttal bõvült a Condor Magyarország oldal. A Letöltések/Mûszerek mától elérhetõ. Az elmúlt idõszak legsikeresebb mûszereibõl és kiegészítõibõl állítottunk össze egy csokrot. Mindenkinek jó keresgélést kívánunk
Sziasztok!
BUÉK!
Nem tudom megállni h bemásoljak egy hozzászólást a klubbunk fórumáról:
"Ma megtartottuk a 2009-es évad elsõ üzemnapját.Zökkenõmentesen és olajozottan mentek a dolgok,hiszen a 11 órás gyülekezõ után az elsõ csörlés már du.3 óra elõtt néhány perccel el is ment.Miután a csörlõ a kézrátételes melegítés hatására sem produkált semmilyen életjelet,Sanyika részecskegyorsítóra emlékeztetõ elõmelegítõ kézikészülékét vettük igénybe.Csekély 1 órás melegítés után beindult.Ez idõ alatt,a többi,üzemhez szükséges jármûvet is életre keltettük.Kivétel nélkül mind tolásra indult.Berendeztük a startot,felállítottuk a napernyõt és levakartuk a Góbé dekkjérõl a jeget,ami belülrõl ráfagyott.Ekkor örömmel konstatáltuk,hogy olyan déli szél kerekedett,hogy Sanyika kalapácsa a levegõbe hajintva,csak besenyõben ért volna földet.Átálltunk,elfogyasztottuk az idõközben iceteavá vált forró teát és ketten be is kuporodtak a Góbéba felszállásra készen.De a csörlõ levegõs alkatrészei mind elfagytak a kondenzvíztõl,úgyhogy megpróbáltunk tüzet rakni a csörlõ alá,aminek mindössze annyi eredménye lett,hogy néhány eltévedt Apacs indián visszajelzett,illetve Sanyika kisebb füstmérgezést szenvedett.Ez alatt a többiek fel-alá járkáltak,mint valami rossz útra tért lengyel síturisták.Almási és Bozsinov Dani pedig kékre fagyott a Góbéban,mint Amundsen a Déli sarkon.Pedig még a leszállójelet is magukra tekerték.Már kezdtük azt hinni,hogy a Góbé levegõben töltött ideje arra az egy másodpercre fog korlátozódni,amíg a hangárban levettük a kocsiról.De ekkor elkezdett levegõt termelni a csörlõ és elment négy csörlés.Az összesen 16 perc levegõben töltött idõ ellenére is jól éreztük magunkat.Köszönet mindenkinek,aki részt vett az üzemen! "
BUÉK
Felszállásban, repült idõben, termikekben, távrepülésben gazdag, kötélszakadásban, terepreszállásban, pénteken érkezõ hidegfrontban ezért egész hétvégén tomboló szélben szegény, boldog újévet kívánok minden kollégámnak!:DDD
Kellemes karácsonyt kívánok mindenkinek!
Üdv.: Szatyi
Mindenkinek Boldog Békés Ünnepeket kívánunk Team Hungary
http://en.wikipedia.org/wiki/DFS_230 Ez alapján nem kétszemélyes, csak volt kétszemélyes változata is. Gondolom azért, hogy 1, tudják oktatni, mert gondolom meg kellett szokni ezt a gépet, másrészt meg egy háborús gépben nem árt, ha van 2 pilóta... Bármi történhet.
Üdv.! A háborús gépekhez sajnos nem igazán tudok hozzászólni:( Egyetlen ötletem, hogy talán kiképzésre használták, de hátha valaki felvilágosít minket:)
Szia Soaringpilot! Nagyon amatõr vagyok nulla tudással, tehát még tennék föl egy két hülye kérdést. Ismered a DFS 230-ast? 2 személyes "teherszállító" vitorlázó a 2. vh-ból. Annyit tudok róla, hogy 2 személyes, de minek kellett bele két pilóta?
Szia! A kategória: maximum 2250 kg felszálló tömegû egymotoros gép B kategória: 2250 és 5700 kg közötti felszálló tömegû egymotoros gép C kategória: bármilyen felszálló tömegû kétmotoros, vagy 5700 kg feletti felszálló tömegû (nehéz) gép. A Magánpilóta Szakszólgálati Engedélyhez a kiképzési tematikát itt találod. Ezzel a tematikával az A kategóriás engedélyt todod megszerezni. A többi kategória már csak egy átképzés, de elõször mindenképpen az A kat-ot kell megcsinálni.
Üdv! Pontosan mit takarnak az A B és C kategóriás jogosítványok? Valamint, hogy néz ki a "gyakorlati" órák tematikája? Köszi!
Ezekrõl még nem hallottam, csak a Lufthansa és az Austrian Airlines hasolnó programjáról, de oda úgy tudom inkább német kell mint angol:)
Azt nem hiszem el, hogy még nem hallottatok róla. :)
Emirates, Etihad, Easyjet, Quantas, plusz pár távol-keleti légitársaság.
Évente indítanak kadét programokat. Általában Matek, Fizika, Angol kombót kérik. Easyjet-nél két felsõfokút az 5 tantárgyból, amelynél ajánlott, hogy az egyik matek legyen, másik pedig "Science" (vagyis fizika, kémia, stb. közül valamelyik). Az Etihadnál az egész világról kb. több ezren pályáznak 12 helyre. Szóval inkább lottó ötös szintû a bekerülési esély. Ha meg se próbáljuk, akkor még kisebb. :)
Másik út: Úgy hallottam, hogy Venezuelában marha olcsó a benzin. Nem tud valaki biztos árakat, hogy ott mennyi a PPL?
Egyébként rájöttem, hogy meg vannak a 11-12. évfolyamos könyveim is, mert 9.-10.-ben fizikából, kémiából, és biológiából két év alatt nyomták le a 4 éves anyagot. :) Már elõ is túrtam õket, plusz van hozzájuk feladatgyûjteményem, jegyzeteim, úgyhogy indulhat a tanulás. ;)
Egyetlen könyvbõl készültem, a címe: Fizika 11-12, közép- és emelt szintû érettségire készülõknek. 280 oldal, minden benne van. Nekem a közép matek és az emelt fizika összesen 28000 ft-ba került (a matek 8ezer, a fizika 20ezer volt). Megkérték az árát, ráadásul én õsszel és tavasszal is voltam:) De nekem minden pénzt megért:D
Nagyon köszönöm! Sokat segítettél. :) Ha nem probléma, és nem zavarlak vele, akkor meg tudnád majd mondani az általad használt fizika tankönyveid nevét elsõtõl negyedikig? Másodikig nekem is megvannak, de majd el kell mennem beruházni a 3. és 4.-es könyvekre.
Elõreláthatólag kb. mennyi a költsége az ilyen ismétlõ érettséginek?
Az nem akkora nagy gond, hogy már régen tanultad, én is két év kihagyás után, szinte a nulláról készültem fel az emelt szintû fizikára, és 90%-os lett. Szóval ha komolyan veszed, akkor fél év alatt simán fel lehet rá készülni. Jártam magántanárhoz is, de csak heti másfél órát, és az is csak feladatmegoldás volt, az elméletet egy az egyben magamtól tanultam meg a tankönyvbõl. De ez a heti egy alkalom a tanárnál is nagyon sokat segített. A menete teljesen ugyanaz, mint a rendes érettséginek, azaz le kell tölteni a jelentkezési lapot az OM honlapjáról, kitölteni, és a határidõig beküldeni. Az egyetlen különbség az érettségi típusánál van, ugyanis nem a rendes, hanem az ismétlõ érettségit kell bejelölni (nem tudom pontosan ez-e a neve, a lapon minden le van írva).
Nagyjából ennyi, már csak annyit tudok hozzá tenni, hogy hajrá!:)
Nálunk kb. 2 hete szedtük szét a gépeket. Most már téli ápolás van. Mindkét Góbét szétszedtük, úgyhogy nemtom, hogy lesz e szilveszteri repülés. Lehet nyugodt szívvel lezárhatom az egész éves repidõmet a repnaplóban. Azt a kemény 2 órát... :)
Szatyi! Egyébként amikor te újra érettségiztél pár tantárgyból, akkor annak mi volt pontosan a menete? Én szeretnék majd fizikából újra érettségizni. A gond csak az, hogy másodikban tanultam utoljára. Ha itthon felkészülnék belõle mondjuk könyvekbõl vagy magántanárral, akkor is érettségizhetnék belõle jövõre?
Egyes kluboknál még mindig uborka szezon van, vagy mi ez a kihaltság?:)
Szatyi
Sziasztok. Szeretném propagálni a most induló versenyünket. A Rotter Lajos Vándordíj virtuális megfelelõjét. Mindenkit szeretettel várunk. Toto Rotter kupa
Jól beszélsz, jól beszélsz. Szerintem is a Condor mai napság a legjobb szimulátor - ha nem a fedélzeti kompjúter programozását szeretnéd megtanulni, hanem a repülést magát.
FS2004-el repülök sokat mostanában, és eltekintve néhány igazán részletgazdag és jó repülési modellel bíró géptõl, nem a csúcs - nekem a repülés igazi élményét még mindig a Condor szimulálja a leginkább hitelesen. Az más kérdés, hogy az FS-ben gyakran más élményeket hajszolnak a pilóták, mint a vitorlaszimulátorban. Az irányított légtérben való onlájn repülést például. Az FS Passengers kiegészítõ nagy divatja miatt újabban a virtuális utasok kedvét is lesik, és még nagyon sok, apró szegmense van az FS2004/X világának. A Condor nem ennyire sokrétû, de lényegét tekintve mégis szofisztikáltabb.
Ha repülni szeretnél, hát legelõször is vitorlázz! ;)
Csatlakoznék az elõttem szólóhoz. És ha Condorozásra adod a fejed akkor látogass el az oldalunkra. Itt sok hasznos dolgot találsz, és a TeamSpeaken élõszóban is tudsz segítséget kapni. Condor Magyarország A TeamSpeak jelszó: ask13
Alapvetõen ha szimulátorral akarsz játszani mind alkalmas elkezdeni, attól függ, hogy milyen irányba akarsz specializálódni, mint például valósághû polgári szimulátor, II. vh.-s, vadász, és vitorlázógép szimulátor irányba. Vadászgép szimulátorok: Lock On, Falcon 4.0 ->Mindkettõ hardcore, vagyis nagyon valósághû. Polgári: Flight Simulator X, Flight Simulator 2004, X-Plane széria ->X-Plane hardcore, FS-ek állítólag hardcore szimek. FSX-nél hatalmas gépigény, 2004-nél még kezelhetõ. Állítható a nehézségi szint, vagyis lehet rászúrni a gázt és mész, vagy pedig a másik véglet, hogy még a kulcsot is neked kell elfordítani. Szerintem kezdõknek tökéletes. X-Plane totális hardcore szim, ronda grafikával, elõzõ verziónál tökéletes repmodellel, és marha nehéz, sokrétû irányítással. Nem ajánlom, ha csak nem akarsz depressziós lenni a szürke tájtól. II. világháborús: Az IL-2 széria, ami említésre méltó. Flight Model lehet hardcore és könnyû. Igazából mûszerek terén nulla interakció. Kezdõknek tökéletes széria. :) És végül a vitorlázó szimek: Condor, Silent Wings, SFS, Sailors of the sky ->Minõség is kb. ebben a sorrendben. Condor a csúcs, a többi utána jön. Alapvetõen mind alkalmas "tanulni". Sõt! Kezdõknek kifejezetten ajánlott vitorlázó szimmel kezdeni. Mûszerekben, hajtómûindításban tuti nem veszel el, itt csak a Flight Model-re kell koncentrálni, de arra viszont nagyon! Továbbá azért is ajánlott ilyenekkel játszani, mert hátha megfertõz, és elmész növendéknek. :)
Megint egy halálos baleset, megint a kib*szott vagánykodás miatt. Hány embernek kell még meghalnia, hogy az emberek felfogják, ez nem az a kurva szimulátor amivel hülyéskedni lehet.
Részvétem a pilóta családjának, és elnézést a szóhasználatért, de egyszerûen nem tudom megérteni, miért nem lehet tanulni mások rossz példáiból, pedig annyi volt már idén...:(((
Megdöbbentõ hír, ismételten egy értelmetlen halál. Õszinte részvétem családjának és a barátainak. Rácz László nyugodj békében....
Szobatársam pár hete el akart menni Corvussal mûrepülni, lebeszéltem róla... Scottish Bulldoggal mûrepült:) A Corvus egy életveszély...
ez már komolyan egy vicc... aki ért vmit a c-hez:
for (corvus=gyartottdb; corvus>=0; corvus--) { printf("RIP"); } bocs de ez már télleg szánalmas ezekkel a gépekkel... (am láccik h már kockulok:))
Még mindig elsõsorban a közlekedésmérnöki tárgyakat tanuljuk sajnos:S Plusz heti 6 órában aerodinamikát és 2 órában szakmai angolt. Az aero egész komoly, ugyanis ATPL szinten tanuljuk, azaz nem úgy, mint moduláris képzésben szokták, hogy elõször PPL, utána CPL és a végén ATPL. Aki korábban nem tanult alap szinten aerodinamikát, igencsak meg fog küzdeni vele, hiszen februárban a hatóság elõtt vizsgázunk belõle angol nyelven... A poén, hogy az SPL vizsga késõbb lesz, mint az ATPL elsõ modulja:D De a tanterv szerint mindig annak a félévnek a végén vizsgázunk a hatóság elõtt, amelyik félévben az adott tárgyat tanultuk. Így mire végzünk, bõ 2 és fél év múlva meglesz a teljes ATPL elméleti vizsga.
mi a helyzet Nyíregyen Soaringpilot? mi jót tanultok?
igen, énis csak egy mms-en keresztül láttam:(
Megdöglött a fórum??? Ma miskolcon járt a HA-LIX. És én nem voltam otthon:(
Szia János!
Köszönöm a választ! Valóban az volt a gond amit írtál.:) Másnap jött meg a mail , és azóta gyönyörködöm az ALPI 3-ban, ha idõm engedi.. :)
Mégegyszer köszönöm a segítséged!
Papa01
Szervusz. Elméletileg kell hogy kapjál az e-mail cimedre egy letöltõ linket.Amire kattintva elindul a letöltés. Mivel hogy Pay-Palal fizettél ez eltarthat 4-5 órát is, sõt van olyan aki 24órával késõbb kapta meg az aktiváló üzenetett. 6 csomagban fogod megkapni, és utánna egy instaláló exe fájlt elinditva tudod installálni. Ha kell egyéb segítség a condoral kapcsotban akkor itt vagy a Condor magyarország forúmán ( http://vo101.pumasqn.hu/CONDOR/Index-C.html )tudsz irni Üdvözlettel: Tornyai János
Sziasztok!
Megvásárlotam az ALPI3 scenery-t, innen: http://www.postfrontal.com/Alpi3/ENG/index.php
A vásárlás sikerült (PayPal, visszaigazoló email-t megkaptam.) De hogyan (honnan) lehet letölteni? :) Bocsi, ha bénázom, tényleg nem lelem... :)
Köszönöm a segítséget! :) Papa
Köszi:) Holnap megyek távra:D Illetve mennék, ha nem lennék csõrlõkezelõ:D
hadd gratuláljak elsõként:)
Megjött a szakszóm:DDDDDD
Ok, ha végképp elegem lett, majd szólok:) Egyébként senki ne gondolja azt, hogy reggeltõl estig csak gázkarról, keverékrõl, meg egyebekrõl tanulok. Most másodéves vagyok, de a 36 órából még mindig csak 8 repülõs, ez két tantárgyat jelent: aerodinamika és szakmai angol. A többi 28 óra pedig mérnöki alapozó tantárgyakra megy el, amikre valószínûleg soha nem lesz szükségem. Pl. mikor fogok én hegeszteni, vagy hidat tervezni, esetleg logisztikai feladatokat megtervezni, hogy a minõségbiztosításról ne is beszéljek.? Dehát Bolognai rendszer van... Következõ félévtõl fognak beindulni a dolgok, amikor már fele-fele arányban lesznek mérnöki és repülõs óráim, és ez az arány csak javulni fog:)
hát Soaringpilot úgy sajnállak:) ha nembírod nyugodtan szólj, megyek a helyedre:) nekem csak 28 órám van, de info szak lévén itt az órákon a gázkar és a keverék helyett a nullák meg az egyek dominálnak:(
Jól látod a helyzetet! 36 órám van egy héten (hétfõtõl csütörtökig), ami azt jelenti, hogy átlag napi 9 órám van. Kedden és szerdán pedig reggel 8-tól fél hatig vagyok iskolában, úgy, hogy nincs lyukasórám... És ez még semmi a következõ félévhez képest, amikor hétfõtõl csütörtökig Nyíregye, péntekenként pedig Ferihegyre fogunk járni, így összesen 44 órám lesz.
Vagyis az idõjárás sajna elintézte, hogy vége legyen... Különben lassan már mindenki a fórumról a felsõoktatásba lép, így ez is lehet az elnéptelenedés oka. Vagy ez csak nekem ok?:S
Igen Sirály, mindenki robotol, és a fene egye meg, megint vége a szezonnak!
sziasztok!!Versenyt hol mikor...magyarokkal a Condorral??Help nekem
Visszacuccoltam Nyíregyre, beíratkoztam, mostmár légiközlekedési hajózóként:) Folyamatban van a tavalyi év tantárgyainak elismertetése, ha minden igaz, hétfõtõl másodévesként folytathatom a fõiskolát:)
Jó szelet! Szatyi
könyörgöm nem lehetne valami életet lehelni a fórumba? 2 hete belépek és folyamatosan csak azt látom az elsõ post kezdetén h agyrém...hát ez télleg az...
emberek a repülõgépeket arra a feladatra kellene használni amire tervezték,ha az túrarepülõ,akkor nem kell vele mûrepûlni!20 év alatt elégsokmindent láttam a pilótáktol,és nem mindig úgyhasználták a repülõeszközöket ahogyan az a légiüzemeltetésben van