Csak tudnám, hogy ha még egy nyamvadt képet se tudsz beszúrni a topikba, akkor hogy a rákba gondoltad, hogy majd te feltöröd a condort? Szájhõs-e vagy?
Van még egy csomó vid a lapon. A VÉGÉRE ODA VAN ÍRVA, HOGY KIK REPÜLTÉK. vAN MÉG OTT SZÉP KIS TÁVREPÜLÉS, MEG ILYENEK. A picsába bekapcsoltam véletlen a caps lockot :/ na mindegy. Szal vannak szép videók! Ajánlom a Lak5-ös videót!!
azt hogy csinájjátok hogy 1 szóba belelikelitek a címet?
ed képet hogy lehet berakni ide a topicba nagyban ugy mint a többiek
megcsináltam de így sem jó
másold át a telepító programot vinyóra szedd le az írásvédettséet az összes fájlról. aztán ami indítja a telepítést arra fájlra nyomja jobb gomb -> tulajdonságok -> Kompatibilitási mód -> Windows 98
boccs de annyira nem értettem.Amugy képet ide hogy lehet felrakni.Még kezdõ vaok de naon szeretném használni a joystikot
punkers: próbáld meg simán 3 tengelyes 4 gombos joykéne (ami alapból benne van a winben) felrakni
próbáld meg a 98-as driver installját 98-as kompatibilitási módban indítani és akkor a drivert is gy teszi fel mintha 98-as lenne. akkor lehet menni fog. egy próbát megér.
Nem usb-s azt tom.De a Win 98 felismerte és játszottam is vele 1 csomót.Lenne róla kép csak nem tom hogy kell felrakni ide a fórumba.Nekem ezt ajánlották
KYE GENIUS F23d kifejezetten repülésre van de nekem az a bajom hogy maga az XP nem ismerifel és ezért akarok csinálni valamit.Mert jó lenne hogyha tudnám használni a joystickot
Aha, a a videót nem láttam, még, de engem az írás akkor is érdekelne..... Na mindegy...
Szeretnék helyretenni egy félreértést: a vontathatói nem ahhoz kell, hogy távra mehess, hanem a szakszóhoz kell. Szakszó nélkül ugyanis nem mehetsz távra, csak az ezüstkoszorú távjára.
Egyébként én is jobban szeretem a klub rendszerû kiképzést, amikor egész nap kinn vagyok a reptéren. Egy két hetes tábor után nyilván fárasztó, de egy hétvége a reptéren pont elég arra hogy rendesen megtanulj repülni, se nem sok, se nem kevés. Én személy szerint semmi értelmét nem látom annak, hogy valaki három hét alatt tanul meg repülni.
Mivel tudnám felismertetni a dzsojsztikomat.Van cd-je si de ugyse
És billenytyüvel nem lehet játszani mert van 1 jó Dzsojsztikom csak a ***** windows xp nem ismeri fel
Nem, látom nem érted. :) Amíg hivatalosan nagykorú nem vagyok, nem fog menni a röpködés szülõi hozzájárulás nélkül. Az meg nem lesz meg soha a büdös életbe' se. :D
És ha 737-est vezetnek késöbb? Én is a Malévnál akarok késöbb dolgozni, mert tudom, hogy vadászpilot nem lehetek, de legalább repülök, bejárom a világot, és kurva yoo pénzt kapok érte!! Vagyis a munkám lesz a hobbim vágod? Ezért yoo. Ha meg valaki ki ki tudja fizetni azt nem kell lenézni! Én is lennék a helyükbe :)))
Az aerofly az mien repcsis játék?me ha jó leszedem
Hát, nem azért mondom, de én nem azért tûztem ki magam elé a repülést, mint célt, hogy a reptéren "hülyüljek", hanem hogy repüljek. :) Az elsõt más helyeken olcsóbban is meg tudom tenni... sõt, tologatni is, max. nem vit.g.-et, hanem Trabantot.
Majd rájössz késõbb, mikor más dolgod is lenne, hogy nem tudsz kintlenni egész nyáron, de talán még egy napot se hetente. Egyszer kivittem egy ismerõsöm fahegyre,hogy megkérdezze mi merre hogyan, mert repülni szeretett volna. Mikor felvázolták neki a dolgot, hogy ez egy teljese napot, ha nem az egész hétvégét igénylõ sport, akkor õ csak anynit tudott reagálni, dehát neki családja van, meg vállakozása. Erre csak annyit vágtak a fejézhez, hogy majd elválsz. Mi is mind azt tettük... Szal bíztató jövõ.. :-) Ha meg épp csak annyi pénzed van, hogy kifussa a B-vizsgára, akkor inkább bele se vágj... Kezdõként az nem fejleszti a repülési technikádat, ha pénz hiányában csak 3-4 hetente mész ki a reptérre repülni pár iskolakört. Azzal szvsz max kihívod magad ellen a sorsot.
MIvel írja, hogy személyreszabottan nem tudom szerintem az idõbeosztásodat te választod és nem amikor lehet megoldás van.
Kérdés mit nevezel erõltetett menetnek??? Repülsz 12 percet aztán 1 hétig semit az jobb?:D Ez preferenciák kérdése, hogy ki mennyire akar haladni mennyire van ideje... Ilyen árakkal és tempoval azoknak találták ki akik szeretnének repülni de nincs egész napjuk kint lógni a reptéren, hogy bejussanak egy gépbe... Ezt 16 éves fejjel megérteni nehéz de aki napi 10 - 12 órát dolgozik nem biztos, hogy egész hétvégén kint akar ülni a reptéren akár milyen jó buli is csak azért, hogy 2-3-szor felszállhasson egy iskolakörre.
Szerintem legalábbis... és valszeg én is kifizetném majd a 300Kt egy ilyen képzésért mert valszeg levelezõs másoddiploma gyerek és munka mellett nem lesz idõm arra hogy ott üljek majd gépre várva... Szóval érted:D
Persze hogy megkérdezheted! Olyan 150-200-250 km-t lazán repülnek a fiúk! De kapaszkodj meg: láttam már a neten 500km-es távot is!
1ébként meg...akkor te a Góbés kiképzésed után mivel mennél távra, he? Magyarországon a legtöbb helyen a Góbé után a Pirat a következõ lépcsõfok. És most is kapaszkodj meg: ezt a gépet távrepülésre tervezték! A kezdõ szintet épphogycsak elhagyó fakezûek számára.
Szóval Pirattal nem mennél távra, Góbéval meg igen?? Ez hogy jön össze? Akkor koszorútávodat mivel repülnéd meg?
Ez annyira pejoratív akkor is... Van aki a repülésért akar vihornáyzni és nem a társaságért. ÉS az hogy gond nélkül és sokat repülhet neki megér annyit, hogy fizessen:) És szerintem nagyon helyes:)
Meg kicsit olyan mintha irígykednél, hogy pénzes kölyök fúúúj neki nem kell gürcölnie, hogy felszállhasson:D
Muszály a vontathatói ha akarsz távot repülni mert csak vontatásból indulhatsz távra.Meg néhány gépet nem lehet csõrölni mint nálunk az A-15-öt meg van emlyiket nem jó csõrölni mert alacsonyra megy nagyon mint nálunk a fóka 5 meg a standard jantar.
A szakszóhoz még kell a vontató kiképzés is, ami per pill nem tom mennyibe kerül, de rossz nyelvek szerint közeliti a 100at. Legalábbis mindket annó ezzel riogattak a jeptéjen. :-) Nem is biztos, hogy olyan drága az a gyúrói 300e Ft. Azért ott kinyalják a segged, aládtolják a gépet. Neked csak anyni a feladatod, hogy kimenj a reptérre, betedd a segged a gépbe, repülj, utánna hazamenj. Más klubbokban pedig reggeltol estig gürizel, napi max 5 felszállásért, klubtagságit fizetsz, meg társadalmimunkázol stb stb... Szal mindenkinek a pénztárcája és szabadideje határozza meg mit választ.
Mert az egy elkerülhetetlen dolog...elõbb-utóbb mindenképp meg kell lennie. Jantar 2B-ket - meg úgy általában a teljesítménygépeket - elég ritkán szoktak ugyanis csörlõvel csúzlizni... :D Mert kényelmesebb ha a motorosgép belerántja a termikbe 6-800-akárhány méteren, mint egy iskolakörön geberegni, aztán vagy ki tud emelkedni 400 méterrõl, vagy nem...
...de Gyúrón vontatásból csinálják, így két legyet ütsz egy csapásra: megkapod az alapkiképzést + a vontathatóid is meglesz... Szal ezért kerül ott ennyibe...a Cmelak-ok szeretik hörpölni a benzint... :D