Providence viszont a jelek szerint kész Baltimore helyére lépni. Rhode Island központjában már két éve dolgoznak egy 2,1 mérföldes, 11 kanyarból álló utcai pálya megalkotásán.
Egyértelmû hogy IndyCar, az való neki és valószínû belerázódna az oválozásba is. Nascart nem nézem egyáltalán, mert szerintem uncsi, úgyhogy már csak azért is IC mert Monti személyes favoritom :)
Lehet jobban járna most megint egy váltással. Olyat hallottam h a Furniture Row-nál is volt látogatóban ahonnan Ku. Busch elmegy stewartékhoz Newman helyére. Szerintetek indybe menjen, vagy maradjon nascarban? Tény h idén sztem elég jó éve van oválokon is
Powert már ki kéne basznia Penskenek. Nagyon jó versenyzõ lehetne, de sajnos sose találja önmagát. Régebben oválokon balfaszkodott idén egész jól ment rajtuk, erre nem tud menni road/streeten, amiken korábban szarrá nyerte magát...így sose lesz bajnok, és ez kurva frusztráló. Az öreg helyében leigazolnám Pagenaudt, már ha lehetséges.
"It was funny on the radio when we were scanning them in the situation when Power was sitting in the pits. Cindric was telling him exactly what to say when he gets out of the car. Cindric's a piece of s***, which is quite obvious to a lot of people nowadays."
Jó futamok vannak mostanában, de azért kicsit sok a sárga, viszont épp emiatt tûnnek izgalmasabbnak, mert többször összerázza a mezõnyt. Kár, hogy már csak három futam lesz.
Honnan tudom majd letölteni?
No ez ma is rendbe volt azt hiszem.Hihetetlen, hogy nem lehet tévén nézni ilyen versenyeket csak streamen....
Fúúúú akaraterõ, na ezért nem leszel te sose bajnok...
Tegnap kezdtem el nézni a sonomai futamot (az ultimates közvetítéssel, még fél óra lenne hátra a végébõl), de annak ellenére, hogy fáradt voltam, nem volt az a bealszok rajta típusú verseny :D, remélem ma se fogunk unatkozni.
Ma újabb verseny, Baltimore utcáin. Rajt 20:30-kor stream:
az már régen volt, hogy felkelljek az F1-ért vagy a futamhoz ihazítsam a vasárnapom ;)
idén nálam a Detroit dupla forduló viszi a pálmát. Azon a borzalmas aszfalton 2 távot lenyomni egymást követõ napon nem kis dolog volt. Tenyerüket véresre dörzsölte a kormány, hogy egyáltalán az õúton tudják tartani az autót így nem csoda ha a második verseny felénél már jöttek a crashek a fáradtság miatt.
Az a durva, hogy hiába tudom, hogy unalmas lesz, hiába tudom, hogy ez egy irányitott, pénzsóvár bankárok által tönkrevágott cirkusz, mégis felkeltem éjjel MINDIG, hogy nézzem a futamokat tavaly.
Kicsit reménykedem a jövõ évi szabályváltoztatásokban, az uj motorokban. Talán.
De mostanában jobban élvezem az Indyt, remélem nem ver szét az uj vezetés.
Irvine jól mondta..vége a XX. századnak a F1-nek is. Itt már mindenki úgy táncol ahogy Eccleston és sleppje fütyûl...csak a biznisz számít minden más csak szemfényvesztés.
Nem mai cikk, de ha õ mondja csak van benne valami:
Irvine nem szakadt el a Formula–1-tõl, idõnként cikkeket ír brit lapokba, s bár televíziós kommentátornak is hívták, arra nemet mondott, mert túl sok idõt vett volna igénybe. „A kanadai, a monacói és a monzai futamot elvállaltam volna, és talán még Silverstone-t és Ausztráliát is, de többet nem” – mondta. A véleménye persze megvan a mostani F1-rõl.
„Nevetséges a mostani F1, mindent kiiktatnak, amelynek köszönhetõen az igazán jó pilóták ki tudnak emelkedni a többiek közül. A DRS-nek köszönhetõen bárki elõzhet, de ezzel minden egyes manõver értéke jelentõsen csökken. Ez az egészre nézve rossz hatással van. Horgászhasonlattal élve, olyan ez, mintha valaki egy nagy hal, mondjuk egy marlin helyett az elé kiterített kicsikkel pózolna a fényképezõgép elõtt – nem ugyanaz. A jó autók nem robbannak már le, a kiscsapatoknak nincs esélyük a jó eredményre. A pályák sterilek, a hatalmas bukóterek miatt nem is hiba a hiba. Nekem az volt az erényem, hogy nagyon ritkán sodródtam le a pályáról, a pontosságomnak köszönhettem a sikereimet. Ecclestone-t csak a pénz hajtja, az F1-nek súlyos adósságot kell kifizetnie, ezért új helyszínek jönnek, mint Abu-Dzabi és Bahrein – ezeknek nincs helyük az F1-ben, bahreini futamot még nem is láttam. A mostani F1 nem méltó a sportág történetéhez.” http://www.nemzetisport.hu/egyeb_auto_motor/hova-lett-eddie-irvine-2114542
Igazából olyan elkeseritõ, hogy az F1 ami fiatalkoromban maga volt az autóverseny, mára szinte minden értékét elvesztette. Ráadásul, miután egyre több információval rendelkezünk, iagzából abban az idõben sem volt jobb, se tisztább.
"Az pedig különösen bosszantó, hogy végig kell néznünk olyan szériák tündöklését, melyek fasorban sincsenek a futamok minõségét illetõen az IndyCarral, azonban az azokat irányító testület olyan mesterien képes csillogó papírba csomagolni a szart, hogy az emberek azonnal bekajálják és képesek súlyos pénzeket fizetni azért, hogy láthassák, amint egy autó, tíz perc szünet sorminta alapján köröznek a pályán, s ahol a versenygépek szabályossága attól függ, hogy az adott csapat mennyi zöldhasúval támogatja a felsõbb vezetést."
Nagyon jó oldal, épp a cikkekbõl szemezgetek.
Tegnapi futam elképesztõen jó volt, bár a végén a fáradságtól bealudtam:) Szomorú, hogy izgalmasabb volt sokkal, mint az egyik legjobb pályának titulált Spa.
Mondjuk én továbbra is úgy gondolom, hogy az átlagos minõsége a pilótáknak az F1-ben egy hajszálnyival magasabb, de szinte minden másban jobb az Indy.
Tudom, hogy kivitelezhetetlen lenne, de pl az egyenkasztni is sokat dobhatna a szérián.
Mellesleg, amig Bernie tulajdonában van a dolog, az F1 nem más, mint egy irányitott cirkusz.
:) Elég öreg vagyok már ahhoz, hogy az ilyen dolgok lepattanjanak rólam. Eleve a lényegi részét meg sem értették. Engem jobban idegesít mikor meghallottam tegnap a létrán állva hogy "a világ leggyorsabb versenyzõi" hol mennek annyival mint az IC az Indy500-on? Meg ez a 280-nál való integetés...ettõl kell elájulni? Ha valaki versenyezni akar a legleglegben arra rásütik, hogy idióta mert nem akar beállni a vonatozók közé? Hogy állandóan azzal jönnek, hogy aki amcsiból jön megbukik a F1-ben? Persze figyelmen kívûl hagyva milyen autóban vagy melyik csapatnál volt...Meg a világ legjobb versenyzõi a F1-ben vannak...Akkor Barichello a 19 éves F1 tapasztalatával mit mondjunk? 1db 4. helye van 2012-bõl a dobogóra fel sem tudott állni mint az egyik leg a világból. Pedig itt aztán az emberi tényezõ számít 80%-ban nem az autó. Az õ bevallása szerint teljes tévhitben élnek az F1-ben versenyzõk az oválokkal kapcsolatban, hogy egyetlen F1 pálya sem olyan nehéz mint Indy 4 kanyarja.
21:05-kor lesz ma az Iowai versenyen a green flag!
Marco csak ismétli a történelmet..2008-ban itt lett elõször pole-ban majd a versenyen kiesett. most is pole az õvé és kiesett megint..ergo nem szabad ezen a pályán polet nyernie :)
A kvalit az NBCSN magyar idõ szerint szombat hajnali 1-kor adja felvételrõl.
Azt én is furcsállottam, h az elsõ hely megmaradt, bár aztán kitudja, h mekkora elõnyük származott ebbõl, h állítólag nem húztak meg vmi merevítõket rendesen, azért volt lejjebb a szárny. Az is igaz, h errõl Helio tehetett a legkevésbé. Nekem amúgy nem bejövõs ez az aero kites dolog, maradna minden így ahogy van. Hisz jó ez, ilyen változatos már rég volt a sorozat.
35.000 dollárjuk és 15 pontjuk bánta..mondjuk azt nem értem az 1. helyet miért nem veszik el? És múltkor miért csak 10.000 dolláros büntit kapott JJ? És még csak 2015-öt sem írunk mikor jönnek az aero kittek és mindenki gyárthatja magának vagy veszi a gyártótól..
Az ABC nagy gány az biztos...utálom mint a szart...egyik St. Pete-i verseny volt az amikor csomó akció ment mi meg hót unalomnak gondoltuk a futamot, mert csak az elejét mutatták.
Közben már megnéztem a tubuson a versenyt, csak az bosszantott, h ez a hülye ABC már megint egy csomó lényeges dologról lemaradt... Azt az ember csak pislog, h most akkor egyesek hogyan kerültek elõre, vagy hátra.