már mindent próbáltam vele. Akármivel próbálkozok semmit se érek. Akkor érne valamit ha futna a játék, csak nagyon akadozna e helytelen támogatás miatt... (esetleg akinek akad a játék az megpróbálhatja). A játék eleve így van megcsinálva hogy még csak el se pötyögjön, akinek nincs meg ez a hülye sm3-as kártyája. Még van 1-2 olyan is akinek akkor is kifagy akinek megvan, van akinek meg bugos a graff beállítás. Szar az egész úgy ahogy van.
Elnézést, véletlen volt, már Balu korábban belinkelte. Sry mindenkintõl. :(
EGyrészt ezért sem érti senki a SM 3.0-át. És egy megoldási lehetõség, de még nem sikerült rájönni a helyes megoldásra: 3D-Analyzer. Ezzel el lehetne érni azt, hogy a program, amit választunk az 1.4-es pixel Shader-t használjon, ill. lehet emulálni is, és még van vmi Anti-rész is. A baj csak az, hogyha a játék mappájában lévõ exe-vel indítom el a játékot, kiírja a MUST CHECK feliratot, majd kiírja a Runtime Error üzenetet. Szal csak ajánlani tudom, hátha vkinek sikerül. Ha sikeülr valakinek kérjük írja meg AZONNAL, hogy milyen beállítások mellet,és hogyan sikeülr elindítani. Szal a program linkje:
Hát nemakarok senkinek a lelki világába gyalogolni,de sztm a képek alapján a játék egyenesen ronda! Kiprobálom azért,mert már töltöm egy napja.. de kiábrándultam most kicsit belöle.
jaja nekem is ingadozott de sztem a netem miatt volt (valami gubanc lehet a szolgáltatónál, VIVANET) amúgy amikor ki aratam lépni a játékból újra elkezdte betölteni a pályát. utána meg kidobott egy hibaüzenetet visual c++ hibával :S
Lenne egy kérdésem:van olyan aki a wanadoo.atw.hu-ról töltött ma v. tegnap?A sebesség még mindig ingadozik és lassú?
Hát az itteni képek nem nagyon hasonlítanak ezekre:
Pedid ezek a képek is elég gázosak, kockásárnyék, kockalámpa. Nem értem mire a gépigény.
Kíváncsi vagyok, nekem hogy fog kinézni, bár ezt egy darabig még nem tudom megnézni.
hát pl. az nfs szériához, meg half-life-hoz képest, de sztem a B&W2-vel is sokkal többen játszottak és igen, sztem nem egy tömegjáték, lehet, hogy sokan játszanak vele effektíve, de relatíve sztem a játékosok alacsony %-át érdekli ez a game /lehet, hogy tévedek, de az én saját, nem reprezentatív felmérésem szerint ez a helyzet/
Ez kira akkor el sem indul majd az ati 9600-amon. Pedig már 3 napja töltöm
Én is most váró hejzetet veszek fel csak adná az úr hogy legyen igazad :)annak idején amikor az SP PT jelent meg akkor nem indult a game és akkor váltottam kártyát ai most is van a 9600 Pro megvagyok vele elégedve. De majd lehet most karácsonykor ugyis kicsit lemennek az árak benevezek egy uj kártáyra. És ezúton kérném a ti segítségeteket ti mit ajánlotok nvidia vagy ati én személy szerint ATI s vagyok iugy hogy lehet egy x1600 lesz de jobb lenne az nvidia? Szerinetetek és melyiknek jobb az ára?
Ez összeesküvés elmélet...inkább szvsz sima lustasági és/vagy beleszarási szempontok játszottak szerepet...
Mivel az egyes Splinter Cell játékokat nem ugyanaz a stúdió, hanem mindegyiket más-más készíti, így nem az elõzõ játékból fejlesztik tovább az újat - pl. grafikai szempontból - hanem lépcsõzetesen, míg az egyik stúdió még az aktuális megjelenésûn dolgozik, egy másik már a következõn...így eshetett meg, hogy a CT skálázható SM beállításaival és FSAA használhatóságával ellentétben a DA már megint más tészta... Persze ez még nem mentség részükre, csak leírtam, hogy mi lehet az ok... Ettõl még elfogadhatatlan az élsimítás hiánya és a látványhoz - illetve a SHADER modellezés skálázhatóságához - képesti kötelezõ SM 3.0...
Át kell menni az akadálypályán és kinyitni a széfet , felmenni a tetõre és az antennánál megbütykölni vmit de ott nem vehetnek észre ,aztán egy lépcsõn le kell menni vhol és ott is bent egy servert fel kell törni utánna pedig ha még van idõd ahol a séfes rész volt a közelben van egy ajtó ahol lõni lehet azt kell megcsinálni 1 tárral 79 pontot. ha lejárt az idõ vissza a kivetítõhöz ahol a széfet mutatják.
bemountolom a legújabb daemonnal és nem történik semmi,azaz szerintem valamit dolgozik a gép de semmilyen lemezkezelõ progit nem tudok utánna elindítani,gépet nem tudom lekapcsolni. Akkor áll minden a helyére ha csökkentett módban nem indítom el a daemont majd az image fájl helyét megváltoztatom így rendes indításkor nem akarja betölteni.
szal vmi ötlet?
thx elõre is
hát ezzel csak az a baj, hogy a Splinter Cell sose volt az a tömegjáték, ha még egy NFS Carbonnal csinálják ezt talán el is hiszem, de annyira sokan nem fognak kártyát /még inkább architektúrát/ váltani, inkább letesznek errõl a játékrõl, vagy felteszik a polcra... SZTEM
Na szóval egyértelmû, hogy a játéknak mennie kéne sm2-vel, ez akkor derülne ki ha nem dobna ki hibával. Sztem ez csak 1 álhiba... Tegnap is meg ma is végignéztem az .ini fájlokat, hátha találok beállítást, de nem találtam. Torrentes forumon írták ezt, és ezzel teljesen egyet értek (van esély hogy kifog jönni patch):
"Markitinges szempontból teljesen jó és helyénvaló a Ubisoft és a Vga gyártók viselkedése. Elõször rákényszerítenek, hogy megvedd az új kártyát, majd amikor a profit csökken, akkor kiadják a Shader 2.0-ás patchet. Ezáltal a profit ismét növekedni kezd. A patch már alapból létezik, mindössze a játékban van letiltva. Idõ kérdése és játszhatunk mi is."
Úgyhogy várjunk patch-re, talán 1-2 hónap mulva kiadnak
Bazzeg ne basszál már ki velem, hogy folyton dolgozzak utánad már... :)
Szép kis buggal taliztam ma. most ültem le játszani és a JBA gyakorló pályán el rontottam egy kaput így bezárult.ugye vissza kell menni az elõzõhöz hogy újra kinyiljon.namost én véletlen le estem egy magaslatról és fent akadtam a keritésen aztán egy lazabuggal átcsusszantam két zárt kapu közé....se ki se be....vicces volt...
meg hol elindul hol nem és miért nem talállja a mentést?
Imageshacket felejtsd el! És inkább .jpg-be konvertáld õket, ne png-be. Használd inkább az SG-s galériádat képfeltöltésre vagy ha vipes vagy, akkor a hozzászólás alatti képfeltöltés opciót.
Végül most furcsamód sikerült elindítanom a hozáadott progival a gamet. Eddig nincs gondom, csal valahogy nem találom azt a beállítást, amivel jól menne.
Ja azokat nem néztem meg, mert nem URL tag közé írtad:)
Mivel még szinte semmennyit nem játszottam a játékkal, ezért nem is írtam másról csak a látványvilágról, meg amirõl még tudtam... Tehát konklúzió majd végigjátszás után.
Egy dupla rétegû dvd-re ki lehet írni a játékot? Mármint a védelem miatt gondolom, kiírta már valaki?
Valaki csinálhatna végre nappali, vagy nyitott teres képeket, mert mindenki, ugyanazokat a sötét, kémruhás képeket mutogatja, ahol ugye Maxtremenek is szép volt a kép.
konklúzió? 10/?
Na akkor most én is beszámolok az eddigi tapasztalataimról.
GRAFIKA, GÉPIGÉNY (...és egyéb érdekességek...) Azt kell mondjam, hogy egyrészrõl az eddigiek alapján végülis azt kaptuk, amit vártunk, és a dolog csak annyival lett gépigényesebb a CT-hez képest, amennyivel többet nyújt a grafika. Nálam 1440x900-on MINDEN MAXON tökéletesen fut egy 7800GS AGP-n 2600+AMD-vel régi KD7-es alaplappal, 1GB 333 rammal és jópár éve nem újrarakott XP-vel!!! Másrészrõl viszont igen nagy hiányosságnak tartom az ÉLSIMÍTÁS hiányát, pontosabban a program inkompatibilitását az ÉLSIMÍTÁSSal... Ha már egyszer ki-be kapcsolható a HDR, akkor ugyan milyen csuda effekt akadályozza, hogy kikapcsolt HDR mellett az ÉLSIMÍTÁS megfelelõen mûködjön?! A CT-ben mintaszerû volt a grafika skálázhatósága, és mûködött az élsimítás is! Erre most visszaléptünk a korábbi Splinter Cellek szintjére, melyekben szintén nem volt támogatott az élsimítás... A másik számomra érthetetlen dolog az SM 3.0-ás kritérium. A menüben ugyanis állítható a SHADERek minõsége. Na most ezt az opciót kikapcsolva bizony semmivel sem kapunk többet az 1.1-es SM nyújtotta látványnál!!! Akkor viszont miért kritérium az SM 3.0? Még egy "apróság": ezek nagyvonalúan csupán három felbontás állítási lehetõséget engedélyeznek a menübõl: 800x600, 1024x768 és egy 16:9-es beállítás kakukktojásnak...ugyanis nem tudom milyen monitornak lehet ez a natív felbontása (szerintem semelyiknek)... Na most az emberek egyre több hányadának LCD monitora van, és általában 17" vagy 19"-ak, esetleg mint nekem "szélesvásznúak", ez elõbbiek natív felbontása ugye 1280x1024 (5:4) AMI NEM BEÁLLÍTHATÓ MENÜBÕL!!! Az általuk kínált 16:9-es felbontással meg elmehetnek a sóhivatalba, mert a "szélesvásznú" LCD monitorok aránya 16:10, így például a nekem szükséges 1440x900-as 19"-os LCD monitorhoz tartozó felbontást csak trükközéssel tudtam belõni! (C:\Program Files\Ubisoft\Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent\SCDA-Offline\System útvonalon található SplinterCell4.ini fájban manuálisan kellett átírnom a felbontási adatokat 1440x900-ra...)
HUD Az új megjelenõ "képes" lehetõségek kissé konzolos hatást keltenek, de viszont alapállapotban, amikor nem vagyunk semmilyen lehetõség közelében , legalább az alap HUD nem takarja ki a fél képernyõt, mint korábban - ami viszont még konzolosabb hatást keltett...
Kilátások kisebb méretû WAREZ cuccokra, SM 2.0, 1.1 peccsre Nos aki arra vár, hogy esetleg majd kisebb méretû (sima egyrétegû DVD-re is ráférõ) release-ek érkeznek, lehet, hogy jól teszi... A teljes ISO méret kb. 7.87GB, és a teljes install pedig 10.6GB... A lehetõségek: -Angolon kívüli nyelvi fájlok kb: 1.24GB -Online játékhoz szükséges összes file kb: 2.67GB -Offline játékhoz szükséges összes file kb: 7.81GB -Installáláskor választható bónusz videók a multiplayerhez: 977MB -Nagyfelbontású textúrák: kb. 1.57GB - Kisfelbontásúak: 494MB Az egyjátékos mód videói 773MB-ot tesznek ki, szerintem azok méretcsökkentésével nem érdemes vacakolni, illetve elhagyni sem érdemes, hiszen ezek fontos elemei az egyjátékos mód történetének! A lényeg, hogy össze lehet barkácsolni házilag kisebb méretû release-eket. Talán a legértelmesebb megoldás az lenne, ha különválasztanák az egyjáétékos módot a többjátékostól. Így két sima DVD-re kényelmesen ráférne az egyjátékos és a többjátékos mód (csak a nem angol nyelvi fájlokat és a kisfelbontású textúrákat kéne elhagyni), de lehetséges, hogy össze lehetne egy sima DVD-re nyomorítani a teljes anyagot is (bónusz multi videók, nem angol nyelvi fájlok és kis vagy nagy textúrák elhagyása), attól függ, mi mennyire tömörödik...
Peccs ügyben elképzelhetõnek tartom, hogy kiadnak majd valamit, amivel már játszható lesz SM 2.0-ás kártyákon is (neadj'isten 1.1-eseken), mert ez egyrészt elég nagy kibaszás annak fényében, hogy nem kell nagy programozási allûr a SHADERek skálázhatóságához.
A látvány önmagáért beszél, nézzétek meg a képeket: (katt a képekre az eredeti mérethez)
azért ez egy nagy kibaszás, nem hiszem le hogy nem bírták megcsinálni sm2-re, a játékok 99%-ának elég a sm 1.1, így meg az x800xl-emmel amivel minden játék szinte maxon megy ez el sem indul... nemmintha nagyon sajnálnám, nem vagyok nagy sc fan, de ez képek alapján egyszerûen pofátlanság.
Hy. Ati radeon 9600-as(256 MB)videókártyám van és nem bírja mien video kártyát ajánlanátok ti?
Amúgy meg ez a pc-s játékipar.Egy semmi az egész.Gondolom most már egyre több ilyet adnak piacra.
Egyszerûen hihetetlennek tartom hogy SM 2.0-át nem támogat. Elkezdetm nézegetni a *.inf fájlokat valamint a *.cfg-ket, de egyelõre sehol nem tudtam átállítani. Amint találok vmit, szólok, ha meg nem találok, akkor nem :D.
nu, amondó vagyok, hogy menjünk a UBI fórumra tüntetni
ugyan így vagyok vele :( Vagyis több játék nem indult el a gépemen, ilyen kisebbek, de ez az elsõ ami az ok nélküli gépigénye miatt nem indul el
nah kipróbáltam, elég vegyes érzelmeket keltett bennem:D egy kicsit "konzol-szagú", ezt eddig egyik SC-sem vettem észre:(( végülis tetszik, igaz még csak 2. pálya elején vok. feliratot nem tudja vki h be lehet-e kapcsolni? nem igaz h mostanában egy játékban sem rakják bele!
De nem baszik ki velem mert karácsonyra úgyis lecserélem PCIosra a gépem és akkor bekaphatja.
ja még annak is örülnénk ha single módba elindulna:( 3 év óta ez az elsõ játék ami egyáltalán nem indul el a gépemen:(
Ez egy szemétbe való szar.Sokkal gagyibb grafja van mint bármelyik SM 2.0 ás játéknak.De õ felségének 3.0 kell a rohadt fajtáját
Pár ember jácik eddig vele itt a fórumon. Nem egybõl a multit nézik örûlnek hogy megy a single...